Voi ennustaa muutamalle halukkaalle.
Kommentit (1071)
Vierailija kirjoitti:
Erookohän kirjoitti:
Eroanko nykyisestä?
Tämä on yksiselitteistä, kyllä.
Pettääkö hän tällä hetkellä?
Vierailija kirjoitti:
Olen toivottoman ihastunut mieheen, jonka tunteista minua kohtaan en saa mitään tolkkua. Toivoisin niin kovasti meille yhteistä tulevaisuutta. Miten minun tulisi menetellä?
Haluaisin myös tietää pääsenkö opiskelemaan unelmieni ammattia lähitulevaisuudessa?
Minun viestini jäi myös välistä joten lainaan sen tähän :) olisi ihanaa jos kerkeisit lukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, voitko mulle ennustaa? Työ, terveys? Perhe, perheenlisäystä? Jotain muuta? :)
Tässä se on. :)
Terveys, näyttää erinomaiselta. Ei suurempia murheita luvassa pitkiin aikoihin.
Näen perheenlisäystä, vuonna 2020. Itseasiassa kaksin kappalein, toinen niitä on vain karvainen. Työasioissa näkyy vaikea ensi vuosi, mutta älä luovuta. Saat tastä ansaitsemasi palkinnon lopulta.
Rukoilen siunausta sinulle ja perheellesi.
Kirjoitan kolmannen kerran.
Jatkammeko vielä yhdessä miesystävän kanssa?
Millaisena näet elämäni jatkossa?
Entä vanhimman lapseni elämän? Minne hän muuttaa, kun tulee 18v ikäiseksi?
Minäkin olen jo pariin kertaan kysynyt, mutta josko kolmas kerta toden sanoisi ;)
Koheneeko taloudellinen tilanteeni ja tulenko solmimaan parisuhdetta? Tuleeko nykyinen salainen ihastukseni pysymään elämässäni, tuleeko meidän välillemme mitään?
Vierailija kirjoitti:
Apua, rauhoittukaa :) 8 sivua vielä käymättä.[/quote
Ou, sori - otat aina jonkun välistä, niin me malttamattomat luulemme, että olet unohtanut ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, voitko mulle ennustaa? Työ, terveys? Perhe, perheenlisäystä? Jotain muuta? :)
Tässä se on. :)
Terveys, näyttää erinomaiselta. Ei suurempia murheita luvassa pitkiin aikoihin.
Näen perheenlisäystä, vuonna 2020. Itseasiassa kaksin kappalein, toinen niitä on vain karvainen. Työasioissa näkyy vaikea ensi vuosi, mutta älä luovuta. Saat tastä ansaitsemasi palkinnon lopulta.
Rukoilen siunausta sinulle ja perheellesi.
Kiitos vastauksestasi! Kerrotko vielä tarkemmin tuosta perheenlisäyksestä kun jäi vähän epäselväksi. Saadaanko siis vielä oikea lapsi ja lisäksi karvaturri? :)
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan rakastunut minuun?
Ei tällä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Miltä suhde lapseni isän kanssa näyttää tulevaisuudessa? Tuntuu että pitäisi tehdä isoja päätöksiä nyt, mutta pelottaa.
Hei, tarkennan vielä että nyt asumme avoliitossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rukoilisitko poikani puolesta?
Tottakai, siksi olen täällä. Huolet pois kaikki järjestyy.
Kiitos paljon!
Vierailija kirjoitti:
Saanko vielä raha-asiat järjestymään ja miten näkisit työtilanteeni? Kiitos sinulle.
Saat raha-asiat järjestymään peremmalle tolalle kuin uskotkaan. Työasiat näyttävät pitkälle tulevaisuuteen hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisenä kuolen?
En vastaa kuolemanpäivä kysymyksiin.
Tiedän, että tämä passiasia ei ole elämän perimmäinen kysymys. Mutta, kun ihminen kadottaa kaksi voimassa olevaa passia, niin se alkaa kummastuttamaan. Olenko minä erityisen huolimaton?
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, että tämä passiasia ei ole elämän perimmäinen kysymys. Mutta, kun ihminen kadottaa kaksi voimassa olevaa passia, niin se alkaa kummastuttamaan. Olenko minä erityisen huolimaton?
Taidat käyttää liikaa päihteitä. Lopeta se!
Vierailija kirjoitti:
Saanko vielä lisää lapsia?
Et saa. Yksikään mies ei oikeasti tahdo lisää kanssasi.
Ja olemmeko tappiin asti yhdessä?