Sinä joka jyräisit Tampereen asemalla anoppini jalan lastenvaunuilla
Sinä joka jyräisit Tampereen asemalla anopin jalan lastenvaunuilla. Toivottavasti sinulla on hauska viikonloppu anopillani ei sellaista nyt tule olemaan. Onnistuit murtamaan anoppini jalan.
Toivottavasti olet tyytyväinen toimintaasi.
Kommentit (77)
Petra P kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joopajoo. Mun jalalle on hevonen astunut kymmeniä kertoja, eikä edes varpaankynnet ole katkenneet. Mitkään lastenvaunut eivät ole niin painavia, että niistä jalka murtuisi.
Joo munkin jalan on hevonen takonut varmaan sata kertaa mutta se ei tarkoita sitä että eikö se voisi murtua vaikka seuraavalla kerralla kun hevonen sen talloo
Oliko vaunuissa siis hevonen vai vetikö hevonen kenties niitä vaunuja?
Vierailija kirjoitti:
Mahtoi sattua? Kai anoppi sillon jo huusi jyrääjälle että katso mitä teit?
On kyllä karjahtanut että mitä ♤ittua teet mutta vaunuunipa jatkanut matkaa. Taatusti on kipeää tehnyt jalan muttuminen
Kirjoitustyyli on liian samanlainen Kiukkuisen kanssa. Ei mene läpi siskona.
Minulle kävi kerran vastaava juttu kun olin jonkun mutzillan mielestä hänen kulkureitillään ja veti rattailla jalan yli , ei sentään murtunut mutta kipeä oli! Onko niin niin vaikea kysyä " anteeksi pääsenkö tästä ohi?"
Vierailija kirjoitti:
Petra P kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anoppi on tainnut tehdä stoppinsa aika äkisti. Tilanne tullut yllätyksenä jyrääjälle.
Ei ole äkisti pysähtynyt.
Sä olit siis paikalla.
En ollut.
Vierailija kirjoitti:
Petra P kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyl mä vähän kysyisin sitäkin, että onko se aapeen anoppi tukkinut tin kuinkakin pahasti ja pitkään. En ole itse sopivan ikäinen vaunuja työntäväksi äidiksi enkä anopiksi, mutta tää vanhempi väestö on kyllä välillä niin törkeää, kun heillä on oikeus etuilla ja tukkia missä vaan ja mitä vaan.
Anoppi oli hetkeksi pysähtynyt ottamaan puhelintaan taskusta jottai sai soitettua miehelleni missä kohtaa mies odottaa anoppia. Anoppi ei kovin vanha ole ikää kuitenkin vasta 53
Luulin että 73 v. Kannattaa käydä osteoporoositutkimuksissa, tupakoiko anoppisi?
Minä luulin, että 93. Jos on noin haurasluinen 50-kymppinen, niin ei kannattaisi liikkua paikoissa, joissa voi joutua jonkun tönäisemäksi, jos luut murtuu noin helposti.
Petra P kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anoppi on tainnut tehdä stoppinsa aika äkisti. Tilanne tullut yllätyksenä jyrääjälle.
Miten pysähdytään hitaasti?
Vierailija kirjoitti:
Petra P kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten pysähdytään hitaasti?
Esim siten että hiljennetään kävelyvauhtia ensiksi. Näitä melkein hölkästä kuin seinään pysäytyksiä näkee paljon
Raision Ikeassa av-mamman erityislapset talloivat myös minun anoppini jalan. Poikien äiti röhnötti löytönurkan sohvassa kahden muun lapsensa kanssa puhelimeensa keskittyneenä. Ei puhettakaan, että olisi mitenkään komentanut nupsukoitaan. Teki kyllä mieli tempaista niitä häiriköitä päin näköä!
Multa, 28-vuotiaalta aktiiviurheilijalta, murtui sääriluu kun sekakäyttäjä kompuroi ja tönäisi takaapäin astuessani raitiovaunuun. Ei se vaatinut kuin hetkellisen painopisteen katoamisen ja painon laskeutumisen jalalle väärällä tavalla, mulla tosin oli selässä 10kg rinkka mikä vaikutti asiaan. 53-vuotiaalla voi paljon helpommin murtua jalka ihan vaan siks että nivelet ei jousta enää niin kuin nuorempana. Aika törkeää kyllä jos ei lastenvaunuja kyysännyt vanhempi jäänyt selvittämään tilannetta, rikosilmoituksen paikka.
Vierailija kirjoitti:
Multa, 28-vuotiaalta aktiiviurheilijalta, murtui sääriluu kun sekakäyttäjä kompuroi ja tönäisi takaapäin astuessani raitiovaunuun. Ei se vaatinut kuin hetkellisen painopisteen katoamisen ja painon laskeutumisen jalalle väärällä tavalla, mulla tosin oli selässä 10kg rinkka mikä vaikutti asiaan. 53-vuotiaalla voi paljon helpommin murtua jalka ihan vaan siks että nivelet ei jousta enää niin kuin nuorempana. Aika törkeää kyllä jos ei lastenvaunuja kyysännyt vanhempi jäänyt selvittämään tilannetta, rikosilmoituksen paikka.
Kaiken maailman hörhöt on kanssa oma lukuns
Thihihiihihhiii...
Hyvähän se vaan oli.
Kysyisit, kelle voit lähettää kukkapuskan ja marmelaatiaskin..
Uskomatonta, että alapeukutuksia aloittajalle. Joku jyrää vaunuilla toisen jalan murtuneeksi ja se on monille lapsiperheellisille ok.
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta, että alapeukutuksia aloittajalle. Joku jyrää vaunuilla toisen jalan murtuneeksi ja se on monille lapsiperheellisille ok.
Uskoisin, että monet alapeukut johtuvat ihan muusta kuin itse tapahtuneesta...
Petra P kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtoi sattua? Kai anoppi sillon jo huusi jyrääjälle että katso mitä teit?
On kyllä karjahtanut että mitä ♤ittua teet mutta vaunuunipa jatkanut matkaa. Taatusti on kipeää tehnyt jalan muttuminen
Yli 5-kymppinen nainen karjunut v*ttua Tampereen asemalla, anteeksi, mutta nyt tuli särö anoppihahmon palstajulkisuuskuvaan.
Joo munkin jalan on hevonen takonut varmaan sata kertaa mutta se ei tarkoita sitä että eikö se voisi murtua vaikka seuraavalla kerralla kun hevonen sen talloo