Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka jyräisit Tampereen asemalla anoppini jalan lastenvaunuilla

07.09.2018 |

Sinä joka jyräisit Tampereen asemalla anopin jalan lastenvaunuilla. Toivottavasti sinulla on hauska viikonloppu anopillani ei sellaista nyt tule olemaan. Onnistuit murtamaan anoppini jalan.
Toivottavasti olet tyytyväinen toimintaasi.

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joopajoo. Mun jalalle on hevonen astunut kymmeniä kertoja, eikä edes varpaankynnet ole katkenneet. Mitkään lastenvaunut eivät ole niin painavia, että niistä jalka murtuisi.

Joo munkin jalan on hevonen takonut varmaan sata kertaa mutta se ei tarkoita sitä että eikö se voisi murtua vaikka seuraavalla kerralla kun hevonen sen talloo

Vierailija
62/77 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsitään siis palkkajyrääjää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petra P kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joopajoo. Mun jalalle on hevonen astunut kymmeniä kertoja, eikä edes varpaankynnet ole katkenneet. Mitkään lastenvaunut eivät ole niin painavia, että niistä jalka murtuisi.

Joo munkin jalan on hevonen takonut varmaan sata kertaa mutta se ei tarkoita sitä että eikö se voisi murtua vaikka seuraavalla kerralla kun hevonen sen talloo

Oliko vaunuissa siis hevonen vai vetikö hevonen kenties niitä vaunuja?

Vierailija
64/77 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtoi sattua? Kai anoppi sillon jo huusi jyrääjälle että katso mitä teit?

On kyllä karjahtanut että mitä ♤ittua teet mutta vaunuunipa jatkanut matkaa. Taatusti on kipeää tehnyt jalan muttuminen

Vierailija
65/77 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitustyyli on liian samanlainen Kiukkuisen kanssa. Ei mene läpi siskona.

Vierailija
66/77 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi kerran vastaava juttu kun olin jonkun mutzillan mielestä hänen kulkureitillään ja  veti rattailla  jalan yli , ei sentään murtunut mutta kipeä oli! Onko niin  niin vaikea kysyä " anteeksi pääsenkö tästä ohi?"

Vierailija
67/77 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petra P kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anoppi on tainnut tehdä stoppinsa aika äkisti. Tilanne tullut yllätyksenä jyrääjälle.

Ei ole äkisti pysähtynyt.

Sä olit siis paikalla.

En ollut.

Vierailija
68/77 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petra P kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyl mä vähän kysyisin sitäkin, että onko se aapeen anoppi tukkinut tin kuinkakin pahasti ja pitkään. En ole itse sopivan ikäinen vaunuja työntäväksi äidiksi enkä anopiksi, mutta tää vanhempi väestö on kyllä välillä niin törkeää, kun heillä on oikeus etuilla ja tukkia missä vaan ja mitä vaan.

Anoppi oli hetkeksi pysähtynyt ottamaan puhelintaan taskusta jottai sai soitettua miehelleni missä kohtaa mies odottaa anoppia. Anoppi ei kovin vanha ole ikää kuitenkin vasta 53

Luulin että 73 v. Kannattaa käydä osteoporoositutkimuksissa, tupakoiko anoppisi?

Minä luulin, että 93. Jos on noin haurasluinen 50-kymppinen, niin ei kannattaisi liikkua paikoissa, joissa voi joutua jonkun tönäisemäksi, jos luut murtuu noin helposti.

Vierailija
69/77 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petra P kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anoppi on tainnut tehdä stoppinsa aika äkisti. Tilanne tullut yllätyksenä jyrääjälle.

Miten pysähdytään hitaasti?

Vierailija
70/77 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petra P kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten pysähdytään hitaasti?

Esim siten että hiljennetään kävelyvauhtia ensiksi. Näitä melkein hölkästä kuin seinään pysäytyksiä näkee paljon

Vierailija
71/77 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raision Ikeassa av-mamman erityislapset talloivat myös  minun anoppini jalan. Poikien äiti röhnötti löytönurkan sohvassa kahden muun lapsensa kanssa puhelimeensa keskittyneenä. Ei puhettakaan, että olisi mitenkään komentanut nupsukoitaan. Teki kyllä mieli tempaista niitä häiriköitä päin näköä!

Vierailija
72/77 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa, 28-vuotiaalta aktiiviurheilijalta, murtui sääriluu kun sekakäyttäjä kompuroi ja tönäisi takaapäin astuessani raitiovaunuun. Ei se vaatinut kuin hetkellisen painopisteen katoamisen ja painon laskeutumisen jalalle väärällä tavalla, mulla tosin oli selässä 10kg rinkka mikä vaikutti asiaan. 53-vuotiaalla voi paljon helpommin murtua jalka ihan vaan siks että nivelet ei jousta enää niin kuin nuorempana. Aika törkeää kyllä jos ei lastenvaunuja kyysännyt vanhempi jäänyt selvittämään tilannetta, rikosilmoituksen paikka.

Vierailija
73/77 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Multa, 28-vuotiaalta aktiiviurheilijalta, murtui sääriluu kun sekakäyttäjä kompuroi ja tönäisi takaapäin astuessani raitiovaunuun. Ei se vaatinut kuin hetkellisen painopisteen katoamisen ja painon laskeutumisen jalalle väärällä tavalla, mulla tosin oli selässä 10kg rinkka mikä vaikutti asiaan. 53-vuotiaalla voi paljon helpommin murtua jalka ihan vaan siks että nivelet ei jousta enää niin kuin nuorempana. Aika törkeää kyllä jos ei lastenvaunuja kyysännyt vanhempi jäänyt selvittämään tilannetta, rikosilmoituksen paikka.

Kaiken maailman hörhöt on kanssa oma lukuns

Vierailija
74/77 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thihihiihihhiii...

Hyvähän se vaan oli.

Kysyisit, kelle voit lähettää kukkapuskan ja marmelaatiaskin..

Vierailija
75/77 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta, että alapeukutuksia aloittajalle. Joku jyrää vaunuilla toisen jalan murtuneeksi ja se on monille lapsiperheellisille ok.

Vierailija
76/77 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta, että alapeukutuksia aloittajalle. Joku jyrää vaunuilla toisen jalan murtuneeksi ja se on monille lapsiperheellisille ok.

Uskoisin, että monet alapeukut johtuvat ihan muusta kuin itse tapahtuneesta...

Vierailija
77/77 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petra P kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtoi sattua? Kai anoppi sillon jo huusi jyrääjälle että katso mitä teit?

On kyllä karjahtanut että mitä ♤ittua teet mutta vaunuunipa jatkanut matkaa. Taatusti on kipeää tehnyt jalan muttuminen

Yli 5-kymppinen nainen karjunut v*ttua Tampereen asemalla, anteeksi, mutta nyt tuli särö anoppihahmon palstajulkisuuskuvaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi