Sinä joka jyräisit Tampereen asemalla anoppini jalan lastenvaunuilla
Sinä joka jyräisit Tampereen asemalla anopin jalan lastenvaunuilla. Toivottavasti sinulla on hauska viikonloppu anopillani ei sellaista nyt tule olemaan. Onnistuit murtamaan anoppini jalan.
Toivottavasti olet tyytyväinen toimintaasi.
Kommentit (77)
No jos kerran jalka murtui, niin ilmoitus pahoinpitelystä poliisille. Asemalla on runsaasti valvontakameroita.
Turha täällä huudella.
Laita faceen julkinen päivitys niin saat peukkuja
Vierailija kirjoitti:
No jos kerran jalka murtui, niin ilmoitus pahoinpitelystä poliisille. Asemalla on runsaasti valvontakameroita.
Turha täällä huudella.
On tehty jo
Petra P kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha täällä huudella.On tehty jo
Ja poliisiko sun käski täällä huudella?
Mammat lastenvaunuijneen ovat pahimpia minäminä-ihmisiä!
Kuinka helvetin painava vauva siellä kärryissä oli, että oikein jalka murtui? Joku mursun poikanenko?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka helvetin painava vauva siellä kärryissä oli, että oikein jalka murtui? Joku mursun poikanenko?
Jalka murtuu muuten pienestäkin helposti jos on murtumakseen. Jalka oli kiertynyt kun vaunut oli jyrätty jalkapöydänpäälle
Vierailija kirjoitti:
Nyky vaunut on kyl turhan massiivisia. 20v sitten oli paljon sirompia, silti kesti isonkin lapsen painon tarvittaessa.
No kyl mä vähän kysyisin sitäkin, että onko se aapeen anoppi tukkinut tin kuinkakin pahasti ja pitkään. En ole itse sopivan ikäinen vaunuja työntäväksi äidiksi enkä anopiksi, mutta tää vanhempi väestö on kyllä välillä niin törkeää, kun heillä on oikeus etuilla ja tukkia missä vaan ja mitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan minäminämamman poikanen. Toki kunnon curling-vanhempi vaunuttelee vielä 30-kiloistakin lasta.
Vierailija kirjoitti:
Mistäs sinä valopää tiedät, millaisessa kunnossa kyseisen anopin luut ovat?
Toisilla luut murtuvat hyvinkin helposti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyky vaunut on kyl turhan massiivisia. 20v sitten oli paljon sirompia, silti kesti isonkin lapsen painon tarvittaessa.
No höpsis. Nyky_vaunut ovat kyllä sirompia kuin ennen. Muistan niitä pirun isoja laitoksia mihin sai kuomun päälle vielä isomman lapsen istumaan, vaikka vauva oli kyydissä.
Kääntäminen tosi vaikeaa.
Nykyään on kaiken maailman jousitukset ja kääntyvät renkaat, ennen ei.
Anopilla on pakko olla jotenkin hauraat luut kun tuollaisesta menee rikki tai sitten koko juttua ei tapahtunut.
Annan 3/5 kun ihan poliisillekin on ilmoitettu.
Jyräisit? Kyllä minä jyräisin, jos joku siitä maksaisi.
Rikosilmoitus? Pientä liiottelua taas. Facebook-avautuminen vielä ”saa ja pitää jakaa”. Etsintäkuulutus, ajojahti ja muikkelin nimi ja naama somelevitykseen.
Anoppi kannattaa käyttää luuntiheysmittauksessa, hänellä on luultavasti osteoporoosi jos lastenvaunuilla saa jalan murrettua. Ikävä juttu :(
Mun lapselle taas ei tullut edes mustelmaa jalkapöytään, kun auto jyräsi jalan päältä suojatiellä. Polvet ja pää sitten kärsikin vähän enemmän, kun lapsi kaatui tapahtuneen seurauksena jalan ollessa renkaan alla.
Osteoporoosin haurastuttama käpälä ja uskomattoman huonoa tuuria, jos lastenvaunujen alla murtuu.
Hohoijaa. Miten anoppisi pystyy kävelemään kun luut murtuu noin herkästi? Mitä auttaa tulla valittamaan tänne?
Vierailija kirjoitti:
No kyl mä vähän kysyisin sitäkin, että onko se aapeen anoppi tukkinut tin kuinkakin pahasti ja pitkään. En ole itse sopivan ikäinen vaunuja työntäväksi äidiksi enkä anopiksi, mutta tää vanhempi väestö on kyllä välillä niin törkeää, kun heillä on oikeus etuilla ja tukkia missä vaan ja mitä vaan.
Anoppi oli hetkeksi pysähtynyt ottamaan puhelintaan taskusta jottai sai soitettua miehelleni missä kohtaa mies odottaa anoppia. Anoppi ei kovin vanha ole ikää kuitenkin vasta 53
Höh, odotin että ap olisi ollut tyytyväinen