Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka jyräisit Tampereen asemalla anoppini jalan lastenvaunuilla

07.09.2018 |

Sinä joka jyräisit Tampereen asemalla anopin jalan lastenvaunuilla. Toivottavasti sinulla on hauska viikonloppu anopillani ei sellaista nyt tule olemaan. Onnistuit murtamaan anoppini jalan.
Toivottavasti olet tyytyväinen toimintaasi.

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petra P kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petra P kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petra P kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyl mä vähän kysyisin sitäkin, että onko se aapeen anoppi tukkinut tin kuinkakin pahasti ja pitkään. En ole itse sopivan ikäinen vaunuja työntäväksi äidiksi enkä anopiksi, mutta tää vanhempi väestö on kyllä välillä niin törkeää, kun heillä on oikeus etuilla ja tukkia missä vaan ja mitä vaan.

Anoppi oli hetkeksi pysähtynyt ottamaan puhelintaan taskusta jottai sai soitettua miehelleni missä kohtaa mies odottaa anoppia. Anoppi ei kovin vanha ole ikää kuitenkin vasta 53

Miksi pitää pysähtyä keskelle kulkuväylää. Ihan voi käyttää järkeä ja siirtyä sivuun tukkimasta tietä. Pysähtyykö autollakin keskelle tietä soittamaan?

Oli seissyt niin sivussa kuin pystyi. Sivuamassa olisi ollut vain raiteet vastassa

Kamerakuvista näkyy kyllä. Sitten selviää kuka teki ja mitä.

Kaksi todistajaakin on ja hekin sanoneet että anoppi oli seissyt niin sivussa kun pystyi. Toinen todistaja oli pelästynyt että säikähdyksissään raiteille putoaisi anoppi

Kyllä kannattaa anopin pysytellä kotonaan, kun tuo liikkuminen yleisillä paikoilla tuottaa noin paljon vaikeuksia. Milloin tukitaan tie jalka sivulle sojottaen ja milloin ollaan tippumassa raiteille.

Kaikilla on oikeus liikkua. Pysyttele itse kotona, jos hermo pettää niin, että alat väkivaltaiseksi.

Vierailija
42/77 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petra P kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petra P kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petra P kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyl mä vähän kysyisin sitäkin, että onko se aapeen anoppi tukkinut tin kuinkakin pahasti ja pitkään. En ole itse sopivan ikäinen vaunuja työntäväksi äidiksi enkä anopiksi, mutta tää vanhempi väestö on kyllä välillä niin törkeää, kun heillä on oikeus etuilla ja tukkia missä vaan ja mitä vaan.

Anoppi oli hetkeksi pysähtynyt ottamaan puhelintaan taskusta jottai sai soitettua miehelleni missä kohtaa mies odottaa anoppia. Anoppi ei kovin vanha ole ikää kuitenkin vasta 53

Miksi pitää pysähtyä keskelle kulkuväylää. Ihan voi käyttää järkeä ja siirtyä sivuun tukkimasta tietä. Pysähtyykö autollakin keskelle tietä soittamaan?

Oli seissyt niin sivussa kuin pystyi. Sivuamassa olisi ollut vain raiteet vastassa

Kaksi todistajaakin on ja hekin sanoneet että anoppi oli seissyt niin sivussa kun pystyi. Toinen todistaja oli pelästynyt että säikähdyksissään raiteille putoaisi anoppi

Oletko nyt aivan varma ettei anoppisi ollut humalassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petra P kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petra P kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petra P kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kannattaa anopin pysytellä kotonaan, kun tuo liikkuminen yleisillä paikoilla tuottaa noin paljon vaikeuksia. Milloin tukitaan tie jalka sivulle sojottaen ja milloin ollaan tippumassa raiteille.

Kaikilla on oikeus liikkua. Pysyttele itse kotona, jos hermo pettää niin, että alat väkivaltaiseksi.

Mitä oikein selität?

Vierailija
44/77 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi on tainnut tehdä stoppinsa aika äkisti. Tilanne tullut yllätyksenä jyrääjälle.

Vierailija
45/77 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä MIESVIHAKETJU!

Vierailija
46/77 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko anoppisi maalta eikä osaa liikkua kaupungeissa. Seuraavalla kerralla saattaja mukaan.

Vierailija
47/77 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopajoo. Mun jalalle on hevonen astunut kymmeniä kertoja, eikä edes varpaankynnet ole katkenneet. Mitkään lastenvaunut eivät ole niin painavia, että niistä jalka murtuisi.

Vierailija
48/77 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtoi sattua? Kai anoppi sillon jo huusi jyrääjälle että katso mitä teit?

Vierailija
49/77 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei vaunuilija jäänyt selvittämään asiaa? Onhan sillä voinut olla vaunut täynnä kirjoja. Tms.

Tänään yritin ohittaa yhtä vaunuseuruetta. Vaunut ja kolme aikuista. Kävelivät rinnakkain ja väljästi. Leveällä jalkakäytävällä ei päässyt ohi, ja olivat kuuroja "anteeksi" sanalle. Piti oikein korottaa ääntä ja kysyä pääseekö ohi. En näyttänyt henkilökohtaisella, mutta ajattelin hetken olevani piilokamerassa.

Vierailija
50/77 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jalan saa murrettua lastenvaunuilla?

Vierailija
51/77 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei vaunuilija jäänyt selvittämään asiaa? Onhan sillä voinut olla vaunut täynnä kirjoja. Tms.

Tänään yritin ohittaa yhtä vaunuseuruetta. Vaunut ja kolme aikuista. Kävelivät rinnakkain ja väljästi. Leveällä jalkakäytävällä ei päässyt ohi, ja olivat kuuroja "anteeksi" sanalle. Piti oikein korottaa ääntä ja kysyä pääseekö ohi. En näyttänyt henkilökohtaisella, mutta ajattelin hetken olevani piilokamerassa.

Niin no miksi alunperinkään pyysit heiltä anteeksi? Mitä olit heille tehnyt? Jos haluaa ohi, niin puhuu sitten siitä.

Vierailija
52/77 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten jalan saa murrettua lastenvaunuilla?

Ei mitenkään. Ap halusi haukkua vaunujen kanssa kulkevia tamperelaisia. Ehkä vähän myös rautatieasemaakin.

Vierailija
53/77 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tämä Petra P. ole sen Kiukkuisen sivupers... Ei kun siis sisar. Uskottavuus ei ole ehkä ihan paras mahdollinen.

Vierailija
54/77 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joopajoo. Mun jalalle on hevonen astunut kymmeniä kertoja, eikä edes varpaankynnet ole katkenneet. Mitkään lastenvaunut eivät ole niin painavia, että niistä jalka murtuisi.

No kyllä voi valitettavasti murtua, jos esim. jos on osteoporoosi.

Vierailija
55/77 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petra P kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petra P kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petra P kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä oikein selität?

Sulle kun isoin ongelma on, että joku vanha ja ehkä sairaskin on kehdannut liikkua julkisella paikalla sen sijaan, että henkilöän jalka on murtunut.

Vierailija
56/77 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petra P kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petra P kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petra P kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko nyt aivan varma ettei anoppisi ollut humalassa?

Ei ollut humalassa

Vierailija
57/77 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyrääjä nauraa AV:lla banskuripulit anopillesi.

Vierailija
58/77 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anoppi on tainnut tehdä stoppinsa aika äkisti. Tilanne tullut yllätyksenä jyrääjälle.

Ei ole äkisti pysähtynyt.

Vierailija
59/77 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko anoppisi maalta eikä osaa liikkua kaupungeissa. Seuraavalla kerralla saattaja mukaan.

Ei toi Kamppi mun mielestäni alueena ole kovin maaseutua

Vierailija
60/77 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petra P kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole äkisti pysähtynyt.

Sä olit siis paikalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi