Eikö (keittiö)putkien tukkeutumiselta välty kaatamalla yksinkertaisesti kuumaa vettä säännöllisesti lavuaariin
ehkä tiskitabletti tai pesuainetta sinne vähäksi aikaa ensin puhdistamaan?
Kommentit (7)
Ei tarvitse kikkakolmosia, kun ei alunperinkään laske sinne mitään kuulumatonta, kuten rasvaa.
Eipä välty, koska sinne menee myös hiuksia ja karvaa. Ei mulla se rööri mitenkään jatkuvasti tukossa ole, mutta kun on pitkät hiukset ja kotona koira, niin kyllähän sitä karvaa sinne jatkuvasti joutuu. Pari vuotta sitten oli sellainen isohko tukos ihan siinä suulla.
Mä siis kaadan kuumaa vettä ihan jatkuvasti sinne viemäriin. En mitenkään vasitella, mutta kun laitan paljon ruokaa, niin kyllä niitä keitinvesiä sinne tulee kipattua.
No en usko. Ja juurihan täällä oli ketju jossa raivottiin että viemäriin ei saa kaataa kuumaa vettä kun putket menee rikki
Vierailija kirjoitti:
Eipä välty, koska sinne menee myös hiuksia ja karvaa. Ei mulla se rööri mitenkään jatkuvasti tukossa ole, mutta kun on pitkät hiukset ja kotona koira, niin kyllähän sitä karvaa sinne jatkuvasti joutuu. Pari vuotta sitten oli sellainen isohko tukos ihan siinä suulla.
Mä siis kaadan kuumaa vettä ihan jatkuvasti sinne viemäriin. En mitenkään vasitella, mutta kun laitan paljon ruokaa, niin kyllä niitä keitinvesiä sinne tulee kipattua.
Pesetkö koiran tai hiuksesi keittiön altaassa?
Keittiön viemäriin ei pidä kaataa rasvaa, mikä tukkii putket. Kaikki muu kaadetaan sihdin läpi, niin että kiintoaineen voi kerätä pois ja heittää roskikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pesetkö koiran tai hiuksesi keittiön altaassa?
En pese.
Tai sitten sillä ettei päästä rasvaa sinne