Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Klamydia-kotitesti positiivinen!

Vierailija
04.09.2018 |

Kuinka luotettavia ovat? Tuli hailakka positiivinen viiva.
Itse en ole vieraissa käynyt, joten mies sitten.
En pysty ajattelemaan selkeästi. Koko maailma hajoaa.

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kerran ollut klamydia. Olihan sitä vatsasärkyä ollut, mutta en tajunnut ottaa selvää mistä johtui.

Niinpä se pääsi menemään niin pahaksi että alkoi kylkikivut. Ja siitäkään kun en mennyt lääkäriin, niin vasta kun olin todella kuumeinen ja jotenkin nuppi ei ehkä toiminut normaalisti niin menin lääkäriin.

En osannut oottaa yhtään että kun tulehdusarvot otettiin niin tuli todella äkkilähtö sairaalaan.

Tulehdusarvot oli jossain kahdensadan paikkeilla, ainakin lähemmäs en muista enää tarkkaan. Ja lääkärille tuli hirveä kiire tulla sanomaan et nyt pitää lähteä ambulanssilla toiseen sairaalaan.

Olin viikon sairaalassa koska aluksi kenelläkään ei ollut hajuakaan mikä mua vaivasi. Kuume oli neljässäkympissä. Mutta sitten kun selvisi ja sain lääkityksen, niin muistan sen hirvittävän kivun mikä oli ylävatsalla. En voinut maata vaan piti olla puol istuvassa asennossa enkä voinut nukkua. Itkin vaan sitä kipua.

Ja se häpeä, että minkä takia jouduin sairaalaan, niin oli kyllä suuri.

Lapsettomuutta se ei mulle aiheuttanut.

Epäteilua. Kun mulla nousi tulehdus munuaisiin ja terveysasemalla tulehdusarvojen todettiin olevan yli 200, mut laitettiin menemään omin neuvoin sairaalaan. Kävelin siitä pari kilsaa kotiin kun bussit ei kulkeneet, ja siitä sitten bussilla sairaalaa kohti.

Vierailija
42/81 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klamy on yleinen. Älä ressaa. Tulos on 99% oikea. Hae tabut ja jatka elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole postiivinen, viiva on huomattavasti värikkäämpi tartunnan ollessa kyseessä.  Miksi teit testin?

44/81 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kerran ollut klamydia. Olihan sitä vatsasärkyä ollut, mutta en tajunnut ottaa selvää mistä johtui.

Niinpä se pääsi menemään niin pahaksi että alkoi kylkikivut. Ja siitäkään kun en mennyt lääkäriin, niin vasta kun olin todella kuumeinen ja jotenkin nuppi ei ehkä toiminut normaalisti niin menin lääkäriin.

En osannut oottaa yhtään että kun tulehdusarvot otettiin niin tuli todella äkkilähtö sairaalaan.

Tulehdusarvot oli jossain kahdensadan paikkeilla, ainakin lähemmäs en muista enää tarkkaan. Ja lääkärille tuli hirveä kiire tulla sanomaan et nyt pitää lähteä ambulanssilla toiseen sairaalaan.

Olin viikon sairaalassa koska aluksi kenelläkään ei ollut hajuakaan mikä mua vaivasi. Kuume oli neljässäkympissä. Mutta sitten kun selvisi ja sain lääkityksen, niin muistan sen hirvittävän kivun mikä oli ylävatsalla. En voinut maata vaan piti olla puol istuvassa asennossa enkä voinut nukkua. Itkin vaan sitä kipua.

Ja se häpeä, että minkä takia jouduin sairaalaan, niin oli kyllä suuri.

Lapsettomuutta se ei mulle aiheuttanut.

Epäteilua. Kun mulla nousi tulehdus munuaisiin ja terveysasemalla tulehdusarvojen todettiin olevan yli 200, mut laitettiin menemään omin neuvoin sairaalaan. Kävelin siitä pari kilsaa kotiin kun bussit ei kulkeneet, ja siitä sitten bussilla sairaalaa kohti.

Meillä laitetaan terveysasemalta apteekin kautta kotiin noilla tulehdusarvoilla. Viimeksi keuhkokuumeessa tällä tavoin.

Vierailija
45/81 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän aiheen vierestä, mutta jos mies muutenkin paljon reissussa ja pois kotoa, niin et tule eron jälkeen suurta eroa arjessasi huomaamaan. Ainakaan huonompaan suuntaan. Olet nyt suuren osan ajasta vastuussa lapsista yksin ja miehen ollessa kotona luultavasti myös pidät ohjat käsissäsi.

Mikäli ero tulee ja eri osoitteisiin menette, niin tulet saamaan aina edes toisinaan ihan omaa aikaa, jos mies lapsia ottaa luokseen yöksi. Jos ei, niin eipä tuo suuri muutos tähän tilanteeseen ole.

Pidähän ajan tasalla, miten testissä kävi.

Vierailija
46/81 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole postiivinen, viiva on huomattavasti värikkäämpi tartunnan ollessa kyseessä.  Miksi teit testin?

Alavatsakipuja (jomotusta) ajoittain. Lisääntynyt valkovuoto, kutina ja ajoittainen polttelu alapäässä.

Välillä pissaaminen jälkeen kirvelee, ei kuitenkaan jatkuvasti. Eli mielestäni melko klassiset oireet. Hiivatulehduksen varalta olen hoitanut kahdesti ilman vaikutusta, eikä tämä nyt oikein viivalta tunnukaan.

Ap

Vierailija
47/81 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alavatsakipuja (jomotusta) ajoittain. Lisääntynyt valkovuoto, kutina ja ajoittainen polttelu alapäässä.

Välillä pissaaminen jälkeen kirvelee, ei kuitenkaan jatkuvasti. Eli mielestäni melko klassiset oireet. Hiivatulehduksen varalta olen hoitanut kahdesti ilman vaikutusta, eikä tämä nyt oikein viivalta tunnukaan.

Ap

Siis Hiivalta tunnu

Ap

Vierailija
48/81 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai olis selkee nega jos chlamydiaa ei olis ollenkaan näytteessä?? Eli mun mielstä positiivinen

Sori mutta se kyllä kirjoitetaan gckgcglglamydia.

Vierailija
49/81 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mielestäsi teillä mennyt miehen kanssa suhde hyvin? Onko mitään "merkkejä" ollut ilmassa? Mies käyttäytynyt erikoisesti tms?

Vierailija
50/81 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mielestäsi teillä mennyt miehen kanssa suhde hyvin? Onko mitään "merkkejä" ollut ilmassa? Mies käyttäytynyt erikoisesti tms?

Minusta mennyt ihan normaalisti ja hyvin. Mies on ollut kevään ja kesän aikana melko kärttyinen ja ajoittain jotenkin poissaolevan oloinen, mutta en ajatellut siitä mitään kummallista, töissä hänellä on ollut kiire, joten oletin sen johtuvan siitä. Nyt tietty kaikki asiat nousseet kauhukuvina mieleen ja kaikki jutut ovat kääntyneet merkeiksi siitä, että on pettänyt...

Yritän olla ajattelematta asiaa enempää ennen kuin varmistustestien tulokset tulevat.

Toivottavasti jo huomenna selviää, koska mies tulee huomenillalla kotiin, enkä todellakaan tiedä, miten päin pystyn olemaan, jos en siihen mennessä ole vahvistusta saanut suuntaan tai toiseen.

Ap

Vierailija
51/81 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koetapa miettiä vielä tarkemmin, kaikki kauppareissut ja kirjastoreissut, vessassa käynnit tms., ettet nyt vaan olis unohtanut jotain?!

Vierailija
52/81 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koetapa miettiä vielä tarkemmin, kaikki kauppareissut ja kirjastoreissut, vessassa käynnit tms., ettet nyt vaan olis unohtanut jotain?!

Tarkoitatko näiden reissujen ja pikkarit jalassa -välistä korrelaatiota?

Vierailija
53/81 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
54/81 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko saanut tuloksia?

Vierailija
55/81 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolitaudit lähtee nu**imalla.

Vierailija
56/81 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrohan mitä ukko rupee tarinoimaan sitten kun kerrot asiasta...

Vierailija
57/81 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko tuloksia tullut? Popparit loppuu kohta.

Vierailija
58/81 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap? :( 

Vierailija
59/81 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule ap kertomaan, miten kävi. Jos haluat puhua siitä. 

Vierailija
60/81 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

¿

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän