Lue keskustelun säännöt.
Klamydia-kotitesti positiivinen!
04.09.2018 |
Kuinka luotettavia ovat? Tuli hailakka positiivinen viiva.
Itse en ole vieraissa käynyt, joten mies sitten.
En pysty ajattelemaan selkeästi. Koko maailma hajoaa.
Kommentit (81)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minulle taas kävi niin että labrassa pissa testi (Klamydia) nega. Olin yli 2 tuntia virtsaamatta enkä suorittanut alapesua ja ihan alkuvirtsa meni kuppiin ja vain se määrä mitä pitikin.
No olin ennen tuota labratestiä ehtinyt tilata jo kotitestin. Tein sen huvikseen kolme viikkoa labran jälkeen ja tulos oli positiivinen. Juuri tuollainen samanlainen kuin Ap:n testi mutta minulla testiviiva vielä tummempi. Tästä pelästyneenä menin tietenkin labraan uudestaan ja nyt otettiin näyte sekä virtsasta että kohdunkaulasta. Olin varma että positiivinen on mutta eipäs ollutkaan. Nega taas. Sairaanhoitaja sanoi, että vaikka kotitesti oli pos niin kolme negaa labrassa kyllä tarkoittaa että nega on oikeasti.
Ja tuo ensimmäinen labratesti otettiin kun oli kulunut reilu 3 viikkoa mahdollisesta tartunnasta.
En siis itse luottaisi noihin kotitesteihin. Ainut mikä arveluttaa on että kotitestiä tehdessä tuli pumpulipuikon päähän vähän verta (tiputteluvuotoa kierukan takia) vaikka ei ollut kuukautisia. Liekö tuo veri voinut sekoittaa testin tulosta, en tiedä.