Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Klamydia-kotitesti positiivinen!

Vierailija
04.09.2018 |

Kuinka luotettavia ovat? Tuli hailakka positiivinen viiva.
Itse en ole vieraissa käynyt, joten mies sitten.
En pysty ajattelemaan selkeästi. Koko maailma hajoaa.

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä hoitoon, oli tullut mistä vaan! Aiheuttaa hoitamattomana lapsettomuutta, koska vaurioittaa jo melko nopeasti munasarjojasi lopullisesti. Voi käynnistää myös reuman ja muita muutoksia esim niveliin tms.

Ei ole ihan viaton pikku juttu toi, nyt antibiootit naaman ja heti!

Vierailija
2/81 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä.

Mulle on varattu aika tänään lääkäriin, ottavat uuden testin virtsasta.

Lueskelin aiheesta melkein koko yön, eikä ajatus kyllä yhtään selkeytynyt.

Mulla on ollut kummallisia oireita 2-3 kk ja siksi tein kotitestin, oli siis semmoinen klamydiabakteerin dna:n tunnistava testi, emättimestä pumpulipuikolla otetaan.

Tulos oli selkeä, joskin himmeä viiva myös testikohdassa, kontrolliviiva tumma. Eli testi toimi ainakin oikein.

Raskaustestit on mulla olleet aina haamuja, kun olen 3 lastani saanut. Tämä näytti samanlaiselle, haamulle. :(

Ei noissa hoidoissa yms mitään järkyttävää ole, tottakai ne haen, mutta muuten elämä menee kyllä palasiksi...

Ainoa mahdollisuus on se, että mies on minua pettänyt ja sitä kautta olen klamydian saanut. Minä en ole ollut kenenkään muun kanssa koko 15 v yhdessäolomme aikana. Klamydiatesti on minulle tehty kahdesti aiemmin, n. 12 v ja 6 kk sitten. Ihan rutiinigynekäynneillä, koska kohdunkaulassa oli lievä tulehdus. Molemmilla kerroilla tulos oli negatiivinen.

Eli nyt siis avioero edessä, jos mulla klamydia on. Mies petti (oli pidempiaikainen ulkopuolinen suhde) kerran aiemmin n. 12 v sitten ja silloin tein hirveän työn, että pääsin asiasta yli ja pystyin antamaan anteeksi. En kertakaikkiaan pysty siihen enää toiste, tiedän sen.

No, lääkärissä käynnin jälkeen 2-3 päivän piinaava odottelu. Onko kellään käynyt niin, että kotitesti olisi virheellisesti positiivinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se maailma nyt mihinkään hajoa , vaikka Vesku laulaakin armeijaan menosta...

Vierailija
4/81 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap! Kamala tilanne, olisin itse varmaan hyppinyt jo pitkin seiniä. Karsee tapa saada selville, jos testi nyt oikeasti on positiivinen.

Toivotaan kuitenkin että olisi vain vikaa testissä tai jotain muuta.

Vierailija
5/81 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla nyt vain sattuu olemaan tuollainen musiikkimaku. Ihmettelen silti eikö miehesi saa kuunnella lempimusaansa kotonaan kun pitää vieraissa käydä.

Vierailija
6/81 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukolle lapikasta persuuksiin niin että kajahtaa!

Vierailija
7/81 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän tuo ihan tauti ole, jos oireita ollut ja testi kotona näyttänyt että tautia löytyy.

Oletko jo miehelle asiasta puhunut? Selväähän on, että pettänyt on jos taudin sinulle tuonut.

Sitten jos kolme lasta on ja ero tulee, niin käytännön asioita hoitamaan. Oletteko naimisissa? Jos olette, niin käräjäoikeuteen hakemus avioeroa varten. Ja aika lastenvalvojalle; elatus, asuminen, tapaamiset. Parempi sopia heti kirjallisesti. Oliko mahdollisesti avioehto? Onko omistusasunto ja jos on miten sille tehdään. Myydäänkö pois, ostaako jompi kumpi toisen ulos jne. Varmasti netistäkin löytyy tietopakettia tällaisia varten, joissa mainitaan mitä on hyvä muistaa.

Ei maailma mihinkään hajoa. Pahaltahan se tuntuu, mutta maailma pyörii edelleen. Ja usko mua; vuoden päästä tästä olet varmasti onnellisempi kuin aiemmin. Epävarmuus, epäluottamus ja kaikki eroon liittyvät kuormittavat käytännön asiat takana ja pärjäät varmasti paremmin ilman tuommoista "miestä".

Vierailija
8/81 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista.

Täällä tosiaan hypin seinille.

Mies on työmatkalla nyt, joten hänelle en ole tuloksesta puhunut, enkä puhukaan ennen kuin lääkärissä tehtävän testin tulokset on tulleet.

Ap

Vierailija
9/81 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kommenteista.

Mies on työmatkalla nyt, joten hänelle en ole tuloksesta puhunut, enkä puhukaan ennen kuin lääkärissä tehtävän testin tulokset on tulleet.

Ap

mikset voisi soittaa miehellesi ja ihmetellä testin tuloksia. ehkä mies tunnustaa jotain, jonka takia työmatkalta ei tarvitse palata ollenkaan

Vierailija
10/81 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, kamalaa ap, symppaan sua kovasti. :( Karua saada selville tuommonen seikka. Olen tässä itse märissyt mielessäni sinkkuuttani, mutta ainakaan kukaan ei voi pettää luottamustani kovin pahasti... En tarkoita veistä haavassa kääntää, ehkä sullekin pieneksi lohduksi, että on yksin olemisessa hyvätkin puolensa, kunhan saa haavat parannettua. Kovasti voimaa sulle tähän tilanteeseen!

Vierailija
11/81 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kommenteista.

Ap

mikset voisi soittaa miehellesi ja ihmetellä testin tuloksia. ehkä mies tunnustaa jotain, jonka takia työmatkalta ei tarvitse palata ollenkaan

Odottelen lääkärikäynnin tulokset.

Ja haluan kysyä asiasta kasvokkain, näkeepähän miehen ilmeen ja elekielen.

Ap

Vierailija
12/81 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten keksit epämääräisistä oireista, että se on klamydia? Selvästi mies on aina ollut epäilyttävä.

Vierailija
13/81 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kuva testistä:

https://aijaa.com/Z78jW7

Kuvittelenko vaan? Mun mielestä tuo on heikko positiivinen.

Ap

Vierailija
14/81 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran polttariporukassa Prahassa. Viina virtasi ja maksullisten kanssa tuli huviteltua. Kuuden miehen porukastamme vain yksi pysyi uskollisena ja hänkin vain siksi että oli sinkku. Yks kaveri -ei sentään sulhanen- kertoi myöhemmin vieneensä muijalle kotiin satiaiset ja sitä naureskeltiin. Ei akka voinut muuta kuin mennä naama nutturalla apteekkiin ja antaa koko jutun olla kun on taloudellisesti niin riippuvainen ;D

Vierailija
15/81 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole positiivinen.

Vierailija
16/81 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä haamuhan toi toinen viiva on, hailakka tosin..

Vierailija
17/81 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on positiivinen. Tollai haamu tyyppinen

Vierailija
18/81 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut!! Kuinka kauan yrititte?

Vierailija
19/81 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä kuva testistä:

https://aijaa.com/Z78jW7

Kuvittelenko vaan? Mun mielestä tuo on heikko positiivinen.

Ap

Se on siinä ja siinä. Hyvä, että sulla on lääkärin aika ja pääset "oikeisiin" testeihin. Siksikin kannattaa odottaa ennenkuin miehelle puhut.

Vierailija
20/81 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä on, jos vieraissa käy eikä käytä kumia. Itse en ehkä eroaisi, mutta seksi loppuisi kyllä. Saisi käydä siellä mistä on taudinkin hakenut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi