Ensi viikolla rakkaan miesystävän luokse lomalle Ghanaan! 😍
Viime talvena olin lomalla Ghanassa. Tutustuin siellä tosi komeaan ja ihanaan paikalliseen mieheen! Siitä meidän juttu sitten lähti. Ollaan oltu sen reissun jälkeen etäsuhteessa. Viestitellään toisillemme somen kautta.
Mutta ensi viikolla pääsen hänen luokseen Ghanaan! 😍 Ihanaa päästä myös saamaan aurinkoa ja lämpöä vielä näin syksyllä.
Mä oon oikeasti tosi luottavainen sen suhteen, että oon löytänyt elämäni rakkauden. Miestäkin kiinnostaisi tulla käymään Suomessa. Joutuu vaan todella säästämään, kun siellä tulot ei oo läheskään Suomen tasolla.
Mä oon muuten 26-vuotias ja mies on 30.
Kommentit (17)
Sillä on ihanan tiukka peräaukko ja osaa ottaa suihin.
AP.
Hienoa! Muista lopettaa kela-asiakkuus. Älkää ikinä enää tulko Suomeen.
Tuo on hyvä. Jos Eurooppaan tulee sitä, niin on paikka mihin mennä.
Jaahas. Eli se mies haluaa sun kanssas naimisiin, jotta hän itse, sekä hänen vaimonsa ja perheensä, joista hän ei sulle edes kerro, pääsevät tänne Suomeen sosiaalituilla elämään. Sitten kun on päässyt Suomeen, niin häippäsee välittömästi sun elämästäsi, etkä sen jälkeen koskaan enää näe häntä etkä kuule hänestä mitään.
Sieltähän ne muutkin Persut matupatjojaan raahaavat.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas. Eli se mies haluaa sun kanssas naimisiin, jotta hän itse, sekä hänen vaimonsa ja perheensä, joista hän ei sulle edes kerro, pääsevät tänne Suomeen sosiaalituilla elämään. Sitten kun on päässyt Suomeen, niin häippäsee välittömästi sun elämästäsi, etkä sen jälkeen koskaan enää näe häntä etkä kuule hänestä mitään.
Luulen kyllä, jos on rahaa vailla.
Ap
Mitenkäs Ghanassa suhtaudutaan teidän homosuhteeseen?
Ghanalaisilla on hyvin korkea älykkyysosamäärä. Älykästä porukkaa. Kateeksi käy.
Chanalainen mies halusi tutustua vuosi sitten, ihan meidän bussipysäkillä :D Kysyi onko minulla aviomies ja lapsia. Kyseli myös asunko siinä lähellä, missä asun :D Minun ei tarvitse Chanaan lähteä, se tuli tänne ihan mun nurkille :D
Viedään naiset Ghanaan ja tuodaan Aasiasta uudet tilalle!
Win-Win!
eiks ennemmin Gambiaan!
shshshshhs