Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018

Kommentit (8881)

Vierailija
3941/8881 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hävettääköhän rosaa nähdä itsensä tuollaisena? Vai pitääkö käytöstään oikeudenmukaisena.

Viim kauden Aliisa oli kanssa yksi nirppanokka- en tajua miten tällaiset lähtee ohjelmaan.. tai otetaan.

Mä luulen, että nää otetaan siksi koska osaa esittää sellaista kilttiä ja söpöä tyttöä haastatteluissa, olihan Rosakin tosi iloisen ja jopa suloisen oloinen hääpäivänä, mutta heti seuraavana päivänä joku asia rupes vituttamaan ja siitä ei ole juurikaan päästy yli klippien mukaan. Voihan se olla leikeltyä, mutta jos ekaan pariin viikkoon mahtuu jo noin paljon tuittuilua, niin apua, en haluaisi tietää mitä se on sitten kun ollaan oltu yhdessä 10v.

Vierailija
3942/8881 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet Heikin heitot on mielestäni väännetty täällä tahallaan väärään suuntaan.

Käsitin kommentin pienestä topista niin että Miina on kovin pieni Heikkiin itseensä verrattuna, siksi toppikin on minikokoa.

Eikä ollut, selkeästi sanoi että on liian paljastava "tissit pursuu tästä"...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3943/8881 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kyl luulen et kiukkukiuas e i edes ymmärrä seksin päälle.  Varmaan riittäis perinteinen 3 minsaa kun toinen ehkä saattas tykätä jostain suuremmasta.

Jos se onkin lepso? Tuli vähän semmoset vibat siitä, eikä pelkästään poikatukan takia.

Näitä "poikatukan" vihaajia näköjään riittää vielä nykypäivänäkin. Kasvakaa hyvät ihmiset aikuisiksi.

Vierailija
3944/8881 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kyl luulen et kiukkukiuas e i edes ymmärrä seksin päälle.  Varmaan riittäis perinteinen 3 minsaa kun toinen ehkä saattas tykätä jostain suuremmasta.

Jos se onkin lepso? Tuli vähän semmoset vibat siitä, eikä pelkästään poikatukan takia.

Näitä "poikatukan" vihaajia näköjään riittää vielä nykypäivänäkin. Kasvakaa hyvät ihmiset aikuisiksi.

Kyllä naisen velvollisuus on Laittautua naiseksi roolin mukaisesti pitkine hiuksineen, meikkinern ja tätä nykyä tekoripsineen ja kulmakarvoineen, jopa silikoneineen. Eihän se muuten mikään nainen ole.

Vierailija
3945/8881 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettele lukemaan.

Vierailija
3946/8881 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsitin kommentin pienestä topista niin että Miina on kovin pieni Heikkiin itseensä verrattuna, siksi toppikin on minikokoa.

Kyllä on pahasti sanottu. Mun ex sanoi et mun paidan kaula-aukosta näkyi rintavako. Se suhde loppui siihen, hirveetä kontrollointia ja alistamista 😢

Vierailija
3947/8881 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on pahasti sanottu. Mun ex sanoi et mun paidan kaula-aukosta näkyi rintavako. Se suhde loppui siihen, hirveetä kontrollointia ja alistamista 😢

Eipä ollut ainoa kommentti. Ja aika paljon mahtuu ekaan pariin viikkoon toisen arvostelua, mitä tulevaisuudessa? Ja vielä kaiken lisäksi olihan Miinan kaverikin ihan äimistynyt noista jutuista. 

Vierailija
3948/8881 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä ollut ainoa kommentti. Ja aika paljon mahtuu ekaan pariin viikkoon toisen arvostelua, mitä tulevaisuudessa? Ja vielä kaiken lisäksi olihan Miinan kaverikin ihan äimistynyt noista jutuista. 

Hirveetä kauheeta ja kamalaa. Huonosti käy.

Vierailija
3949/8881 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinkuin täällä on sanottukin: alkuvaihe kestää viisi viikkoa. Kyllä se pitäisi jaksaa ja tsempata, edes ne lyhyet tunnit mitä kameraryhmä on paikalla.

Jos on työstressiä tms. niin ei olisi pitänyt hakea koko ohjelmaan. En todellakaan ymmärrä miksi Rosa on hakenut.

Ei kai niiden parien meidän katsojien takia tarvitse tsempata, vaan oman parisuhteensa takia. Ei siinä riitä, että tsemppaa ainoastaan kameratunnit. Viisi viikkoa voisi yrittää tietysti tsempata, ja sen jälkeen pistää kantapäät vastakkain, mutta aina sekään ei todella tempperamenttiseltä ihmiseltä onnistu. 

Vierailija
3950/8881 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naisen velvollisuus on Laittautua naiseksi roolin mukaisesti pitkine hiuksineen, meikkinern ja tätä nykyä tekoripsineen ja kulmakarvoineen, jopa silikoneineen. Eihän se muuten mikään nainen ole.

Jätit tästä pois vähintään 10 cm korkokengät, kotonakin.

Vierailija
3951/8881 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse ollut parisuhteessa ihmisen kanssa, joka ei ikinä ilmaissut omia mielipiteitään, oli aina mielinkielin, jätti kaikki päätökset minulle jne. Hän tarkoitti hyvää, mutta ai jumalauta miten rasittavaa sellainen parisuhteessa on. Vaikka olisi ollut mikä asia, niin hän vain toljotti ikään kuin odottaen mitä mieltä minä olen. Itselläni on hyvä itsehillintä, mutta joskus tämä vain meni yli voimien ja tuli vedettyä ihan karmeat kilarit. Hän vain laittoi päänsä alas ja odotti, milloin se menee ohi. Olisin niin kaivannut sitä, että kerrankin, edes kerrankin hän olisi huutanut takaisin ja sanonut mitä mieltä itse on. Mutta niin ei koskaan tapahtunut. 

Että vähän ehkä ymmärrän tuota Rosaa tässä.

Mitkä tilanteet ovat nyt olleet sellaisia, joissa Eetun olisi pitänyt ajaa oma mielipiteensä läpi, mutta ei ole saanut mitään aikaiseksi?

Ja olisiko se sitten muuttunut siitä sen paremmaksi? Olisiko Rosa kunnioittanut sitä, että Eetulla on tilanne hallussa?

Kanasalaattia tehdessään Eetu muuten toimi oman päänsä mukaan ja viimeisteli ateriaa kunnes oli siihen itse tyytyväinen ja sekin vaan närästi Rosaa.

Vierailija
3952/8881 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...pöh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko olla, että Rosa ja Eetu kokeilivat hääyön sijaan vasta häämatkalla seksiä, eikä se miellyttänyt? Itsellä ainakin menee niin, että jos olen tutustumassa johonkin ja seksi on pettymys, sänkytavat huonot, muna pieni, henki haisee tms, niin jotenkin kaikki aiempi hyvä kumoutuu ja haluan vaan eroon tyypistä ja äkkiä. Kaikki fiilikset vaan menee ihan täysin. Jotenkin tuo tuollainen yhtäkkinen muutos heillä kielii jostakin tuollaisesta ”turn-off” seikasta, joka voi olla pienikin yksityiskohta, mutta joka on sattunut olemaan toiselle se vahva deal breaker.

Tämä voisi hyvin olla, mutta silti Rosa käyttäytyy lapsellisesti. Voisi sitä kohtelias olla toista kohtaan, vaikka ei sytyttäisikään.

Vaikea käsittää, että miksei Rosa voinut vaan sanoa siinä ruokakohtauksessa heti että kiltti hei mulla on hirveä nälkä ja oon niin poikki että voidaanko vaan nopeasti laittaa jotain. Moni ihminen, todennäköisesti Eetukin, ei osaa vastata tiukasti kiukutteluun, koska on kasvatettu noudattamaan käytöstapoja ja käyttäytymään fiksusti ja puhumaan kauniisti joka tilanteessa. Ei se mielestäni ole merkki liiallisesta kiltteydestä vaan hyvistä käytöstavoista. Ja varsinkin tilanteessa, jossa ei vielä ole tunnettu kuin pari viikkoa.

Pakko suuresti ihmetellä näitä Rosan ja myös viimevuotisen kiukuttelijanaisen Aliisan touhuja, heidän asennetta ja käytöstapoja... Sellaiset naiset kai alitajuisesti kaipaavat henkisen nyrkin ja hellan väliin. Vaikkeivät ikinä sitä itse myöntäisi! Sitten jauhetaan jostain kemiasta puolustukseksi.

Millä tavalla Aliisa muka kiukutteli? Jos ihastuksen tunteita ei vain synny, niin onko se muka kiukuttelua.

No kyllä minäkin muistan sen Aliisan aika samantyyppisenä kiukuttelijana kuin Roosa. Aliisa selkeästi pettyi, kun hänen mies ei vastannut ulkoisesti hänen miesmakuaan, vaan oli kalju, lyhyt yms. Muistaakseni Aliisa jotain sellaista vihjasikin, vaikkei suoraan sanonut. Mun mielestä Eetusta ja Miinasta olisi saattanut tulla mahtava pari, kun molemmat ovat sydämellisiä, mutkattomia ja iloisia ihmisiä. Olisivat ehkä saattaneet jäädä ohjelman jälkeenkin yhteen. Ja herkullisia tilanteita olisi syntynyt, jos Roosa ja Heikki olisivat olleet toistensa parina... Kaksi samanalaista oikkupussia, mutta epäilenpä, että Roosa olisi jo häiden jälkeen samantien hankkiutunut eroon Heikistä... Ehkä noista se matikan ope ja lasten hoitaja jäävät keskenään ohjelman teon jälkeenkin. Muista en sitä usko. Ja Miina vaikuttaa niin ihanalta tyypiltä, että toivon, että tajuaa hankkiutua siitä narsisti-Heikistä eroon. Miina ansaitsisi parempaa.

Olen samaa mieltä, että Eetu ja Miina olisi pitänyt naittaa toisilleen. Kaksi lämminsydämistä ja hyväntahtoista ystävällistä ihmistä, joista toinen asuu Espoossa ja toinen Helsingissä, niin välimatkasta ja mahdollisista muutoista ja työpaikkojen vaihtamisistakaan ei tulisi ongelmaa. 

Todella omituinen ajatus.

No ei nyt niinkään. Rosa olisi saanut Heikin silloin.

Vielä omituisempi ajatus.

Kuinka niin? Täällä on peräänkuulutettu sitä, että Rosalle pitää olla mies joka uskaltaa sanoa sille vastaan ja ottaa kyselemättä. Heikkähän riisuu sukkanauhatkin lupaa kyselemättä ja sanoo naiselleen suoraan että älä käytä tuota farkkutakkia vaan käytä sukkahousuja, siinä on  mies joka uskaltaisi Rosallekin näyttää kaapin paikan.

Vois tulla Rosalta pataan, joten en tiedä onko sekään parempi suhde.

Vierailija
3953/8881 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jotka osoittavat kaikki tunteensa suoraan

Usein tilanne taitaa kuitenkin olla se, että suoraan sanojat eivät kestä, jos heille itselleen sanoo suoraan. 

Ja jos kestävät, niin silloin parisuhteesta tulee vastavuoroista huutamista.

Jatkuva kielteinen suunsoitto taas koetaan lähes poikkeuksetta stressaavaksi.

En ymmärrä ihmisiä, jotka arvostavat suoraan sanomista. Esimerkiksi pomo, joka ei suhtaudu asioihin rakentavasti ja ihmisiin pehmeästi, aiheuttaa aivan hirveän stressin. Minä kyllä kestän kuulla kritiikkiä, kun se esitetään pehmentäen ja rakentavasti ratkaisuehdotuksia tarjoten, mutta sitä en kestä, jos pomo tulee huutamaan minulle säännöllisesti.

Olen myös sitä mieltä, että jos suoraan sanomisesta ei loukkaannu, niin silloin ei myöskään anna arvoa kumppanilleen. Jos kovat sanat eivät satuta, niin se tarkoittaa, ettei kovien sanojen puhujalla ole arvoa vaan että hänen purkauksiinsa voi suhtautua välinpitämättömästi.

Ei suoraan sanominen ole synonyymi käyttämiesi "huutaa minulle säännöllisesti" ja "kovat sanat" -ilmaisujen kanssa. Jotkut toki kuvittelevat niin, mutta ei suoraan puhuminen automaattisesti ole mitään toisen loukkaamista.

Niin. Minä annoin esimerkin suorapuheisuudestani. Tarkoitin siinä sitä, että jos joku yrittää tahallaan loukata minua, niin osaan olla sitten sen verran "suorapuheinen", että loukkausta yrittänyt vatipää joutuu itse loukatuksi.

9 alapeukkua tuli.

Huomasin. Siksi mä en tykkää, että suorapuheisuus rinnastetaan rumaan käytökseen, sillä suoraan voi puhua kauniistikin.

Valitettavasti "viiltävä", rehellinen suorapuheisuus ymmärretään yleensä väärin.

Monelle toisen itsevarmuus = ylimielisyys. Mikä ei kyllä pidä millään muotoa paikkaansa.

Kuvitteellinen tilanne:

Rosa: Anteeksi, kulta. Olen niin nälkäinen, etten jaksa odottaa ruuan valmistumista. Eihän haittaa, että alan jo syömään/teen leivän tms? Olen töistä tullessa usein niin loppu, että tarvitsen äkkiä ruokaa, jotta pystyn edes järkevään keskusteluun.

Tuo olisi jokseenkin suoraa puhetta, ei viiltävää, ei verhottu loukkaus.

Siksi mielestäni Rosan käytös tuntuu lapsellista kiukuttelulta, koska ei pysty sanoittamaan oloaan toiselle. Todellisuudessa luulen hänen kyllä pystyvän, kun vain huomioi tapansa kiukustua, kun energia on lopussa.

Vierailija
3954/8881 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein tilanne taitaa kuitenkin olla se, että suoraan sanojat eivät kestä, jos heille itselleen sanoo suoraan

En ymmärrä ihmisiä, jotka arvostavat suoraan sanomista. Esimerkiksi pomo, joka ei suhtaudu asioihin rakentavasti ja ihmisiin pehmeästi, aiheuttaa aivan hirveän stressin. Minä kyllä kestän kuulla kritiikkiä, kun se esitetään pehmentäen ja rakentavasti ratkaisuehdotuksia tarjoten, mutta sitä en kestä, jos pomo tulee huutamaan minulle säännöllisesti.

Olen myös sitä mieltä, että jos suoraan sanomisesta ei loukkaannu, niin silloin ei myöskään anna arvoa kumppanilleen. Jos kovat sanat eivät satuta, niin se tarkoittaa, ettei kovien sanojen puhujalla ole arvoa vaan että hänen purkauksiinsa voi suhtautua välinpitämättömästi.

Minä taas siedän erilaisia ihmisiä, toisin kuin sinä. Sanon itse suoraan asiat, mulle voi huutaa ja mättää perkelettä, enkä ala itkemään. Osaan pyytää anteeksi jos pahoitan toisen mielen. Teidän erityisherkkien kanssa on tosi raskasta olla töissä, ette ymmärrä erilaisuutta vaan kaikkien pitää elää kuten te haluatte, kääriä pumpuliin kritiikki. Sinä lienet niitä ihmisiä joiden takia työpaikoilla ei ole avointa keskustelun ilmapiiriä, vaan sellaista ihmeellistä kyräilyä, viestien jättämistä ja selän takana supisemista.

Tuo kursivoitu teksti on taas...anteeksi vaan, en voi laittaa tätä pumpuliin... ihan hemmetin lapsellinen ajatustapa. Eli jos EI loukkaannu suoraan sanomisesta, ei arvosta kumppania? :D Oh hoh...

Ai nyt se on erityisherkkyyttä, jos odottaa asiallista keskustelua : D

No jos sulle pitää kritiikki pehmentää pumpuliin, niin ei tuo nyt ihan hyvä itsetuntoisen aikuisen reaktiokaan ole. :D Jos sulla olisi hyvä itsetunto sä ymmärtäisit, että vaikka joku huutaa sulle, sun ei tarvitse loukkaantua siitä. Se on sen ihmisen oma häpeä jos ei osaa käsitellä asioita, eikä viitsi opetella sosiaalisia asioita. Elämä on helpompaa kun ei yritä muuttaa toisia, vaan opettelee itse sietämään erilaisuutta. Ei sitä toisen negatiivista energiaa tarvitse imeä itseensä, voi kuunnella sieltä meuhkaamisen välistä sen toisen pointin. On syynsä siihen, miksi mä esimerkiksi sopeudun erilaisiin työyhteisöihin ja tulen toimeen ihmisten kanssa. Mun aikana ei tarvitse esittää mitään, kaikki saa olla sellaisia kuin ovat. Mutta edellytän sitä myös muilta. Jos ei kestä perusteltua kritiikkiä ilman pumpulia, se ei ole mun ongelma, eikä siitä kannata mun ongelmaa tehdä. :)

En ole ollut ikinä työyhteisössä, jossa huudetaan toisille, enkä toivottavasti olekaan. Asioista on keskusteltu ja epäkohtia tuotu esille, muttei ikinä huutamalla tai menemällä henkilökohtaisuuksiin. Siinä menee kyllä mielestäni raja. Asioista voi sanoa - ja pitääkin sanoa - suoraan, asiallisesti ja ymmärrettävästi, mutta huutamista ei kyllä tarvitse sietää.  Jonkunlaiset käytöstavat sentään pitää olla, että voimme tulla toistemme kanssa toimeen saman katon alla. Erilaisuuden hyväksyminen ei tarkoita mielestäni sitä, että kaikenlainen käytös pitää hyväksyä.  Eikä sillä ole mitään tekemistä itsetunnon kanssa. Kyllä sekin nimittäin vaatii itsetuntoa, että ilmoittaa toiselle asiallisesti ettei hyväksy huonoa käytöstä tai huutamista.

Vierailija
3955/8881 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hemmetti Eetua vaivaa? Käykö ihan täysillä..

Vierailija
3956/8881 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein tilanne taitaa kuitenkin olla se, että suoraan sanojat eivät kestä, jos heille itselleen sanoo suoraan. 

Ei suoraan sanominen ole synonyymi käyttämiesi "huutaa minulle säännöllisesti" ja "kovat sanat" -ilmaisujen kanssa. Jotkut toki kuvittelevat niin, mutta ei suoraan puhuminen automaattisesti ole mitään toisen loukkaamista.

Niin. Minä annoin esimerkin suorapuheisuudestani. Tarkoitin siinä sitä, että jos joku yrittää tahallaan loukata minua, niin osaan olla sitten sen verran "suorapuheinen", että loukkausta yrittänyt vatipää joutuu itse loukatuksi.

9 alapeukkua tuli.

Huomasin. Siksi mä en tykkää, että suorapuheisuus rinnastetaan rumaan käytökseen, sillä suoraan voi puhua kauniistikin.

Valitettavasti "viiltävä", rehellinen suorapuheisuus ymmärretään yleensä väärin.

Monelle toisen itsevarmuus = ylimielisyys. Mikä ei kyllä pidä millään muotoa paikkaansa.

Kuvitteellinen tilanne:

Rosa: Anteeksi, kulta. Olen niin nälkäinen, etten jaksa odottaa ruuan valmistumista. Eihän haittaa, että alan jo syömään/teen leivän tms? Olen töistä tullessa usein niin loppu, että tarvitsen äkkiä ruokaa, jotta pystyn edes järkevään keskusteluun.

Siksi mielestäni Rosan käytös tuntuu lapsellista kiukuttelulta, koska ei pysty sanoittamaan oloaan toiselle. Todellisuudessa luulen hänen kyllä pystyvän, kun vain huomioi tapansa kiukustua, kun energia on lopussa.

Mielestäni tuokaan ei ole suoraa puhetta, jos toiselta pyytää anteeksi ja kysellä saako ottaa leivän vai ei. Enemminkin voisi todeta, että sorry nyt on pakko ottaa alkupalaksi pari leipää, niin pystyn odottamaan salaatin valmistumista. Mitä anteeksipyytelemistä siinä on, jos on hirveä nälkä ja syö vähän etukäteen.

Vierailija
3957/8881 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse ollut parisuhteessa ihmisen kanssa, joka ei ikinä ilmaissut omia mielipiteitään, oli aina mielinkielin, jätti kaikki päätökset minulle jne. Hän tarkoitti hyvää, mutta ai jumalauta miten rasittavaa sellainen parisuhteessa on. Vaikka olisi ollut mikä asia, niin hän vain toljotti ikään kuin odottaen mitä mieltä minä olen. Itselläni on hyvä itsehillintä, mutta joskus tämä vain meni yli voimien ja tuli vedettyä ihan karmeat kilarit. Hän vain laittoi päänsä alas ja odotti, milloin se menee ohi. Olisin niin kaivannut sitä, että kerrankin, edes kerrankin hän olisi huutanut takaisin ja sanonut mitä mieltä itse on. Mutta niin ei koskaan tapahtunut. 

Että vähän ehkä ymmärrän tuota Rosaa tässä.

Mitkä tilanteet ovat nyt olleet sellaisia, joissa Eetun olisi pitänyt ajaa oma mielipiteensä läpi, mutta ei ole saanut mitään aikaiseksi?

Ja olisiko se sitten muuttunut siitä sen paremmaksi? Olisiko Rosa kunnioittanut sitä, että Eetulla on tilanne hallussa?

Kanasalaattia tehdessään Eetu muuten toimi oman päänsä mukaan ja viimeisteli ateriaa kunnes oli siihen itse tyytyväinen ja sekin vaan närästi Rosaa.

Ehkä Eetussa onkin salainen puoli jota ei ole kameran edessä näytetty,  omapäinen ja pikkutarkka tietyissä asioissa ja kokkaus oli nyt sellainen asia josta ei suostunut joustamaan ja se häiritsi Rosaa yli kaiken jonka sitten purki mielenosoitukseen ja ynseilyyn kun hänen tahtoaan ei noudatettu :D Voisi ihan hyvin ollakin noin kun osaa käyttäytyä maltillisesti ja hillitysti. Paitsi tietenkin hääpäivänä. Kun oli varmasti menovettä hörpätty rentoutukseen.

Vierailija
3958/8881 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin Ruotsin EA:ta (3. kausi) ja jotenkin eri fiilis kuin suomiversiossa. Jenkkiversiossakin häiritsee jokin. Suomalaiset parit ja asiantuntijat on musta viihdyttävimpiä ja aidoimman tuntuisia. Kaipa se selittyy sillä että on yhteinen kieli ja kulttuuri, helpompi eläytyä ihmisten tunnevuoristoratoihin.

Vierailija
3959/8881 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.racetecresults.com/results.aspx?CId=16587&RId=119&EId=1&st=m…

Ilmeisesti rosa on osallistunut triathlon kilpailuun lahdessa joka käytiin kesökuun lopussa. Koskas parit vihittiin, näytetäänkö sarjassa.... Kisaviikko on kisailijoille yhtä stressiä ilman häitäkin!

Vierailija
3960/8881 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

9 alapeukkua tuli.

Kuvitteellinen tilanne:

Mielestäni tuokaan ei ole suoraa puhetta, jos toiselta pyytää anteeksi ja kysellä saako ottaa leivän vai ei. Enemminkin voisi todeta, että sorry nyt on pakko ottaa alkupalaksi pari leipää, niin pystyn odottamaan salaatin valmistumista. Mitä anteeksipyytelemistä siinä on, jos on hirveä nälkä ja syö vähän etukäteen.

No mä en käytä sorry-sanaa vaan anteeksi-sanaa omassa puheessa, mutta tarkoitus oli muotoilla lause, joka ei kuulosta loukkaavalta, vaan siltä, että arvostan vaivannäköäsi, vaikka vähän tankkaan jo odotellessa.

Tekee kyllä hyvää taas huomata, miten eri tavoin asioita voi tulkita. Mulle näin luettuna jo sorry sanavalintana kuulostaa sellaiselta "no sori, ei paljon kiinnosta sun kanasalaattis", vaikka sanan käyttäjä ei todellakaan sitä tarkoittaisi.

Tän keskusteluketjun hauskuus itselle on varmaan juuri se, että näkee niin monia erilaisia tulkintoja pienistä eleistä ja sanoista.

Ketju on lukittu.