Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018

Kommentit (8881)

Vierailija
3981/8881 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dissattiinhan viime kauden Markus ensivaikutelman perusteella rumaksi ja tylsäksi ja että ei varmana vetoaisi morsmaikkuun. Mutta heillä synkkasi erittäin hyvin ja ovat ostaneet talonkin Turusta. Ehkä Heikki on tämän kauden Markus ja yllättäen puhkeaakin kukkaan Miinan kämmenellä.

Enemmänhän se Markuksen dissaus perustui kai tyylitajuun, kodin sisustukseen (puutarhakalusteet keittiötilassa) ja tapaan pukeutua (liian lyhytlahkeiset pappafarkut, juoksulenkkarit kenkinä aina tilanteessa kuin tilanteessa, verkkatakki, vanhentavat silmälasit ja hiusleikkaus jne). Ei kukaan kai Markusta rumaksi sanonut??

Tyylihän muuttui lähes heti kun daami astui kuvioon ja ostatti miehelle tyylikkäämpiä vaatteita, kauluspaitoja, pikeitä, istuvammat farkut, uudet silmälasit muunmuassa.

Minäkin olen näkevinäni Heikissä ja Miinassa samantyylistä vivahdetta kuin Markuksessa ja puolisossaan vuosi sitten. Kysymys onkin, onko jompi kumpi valmis tekemään samanlaisia myönnytyksiä kuin Markus viime vuonna? Hänhän muutti mielellään vaimonsa luokse eikä halunnut jäädä etäsuhteeseen. Pystyykö Heikki tai Miina samaan?

IP-lehdessä oli juuri tieto, että Markus ja puolisonsa olivat ostaneet Turusta kolmion eli se liitto on toiminut toistaiseksi. 

Vierailija
3982/8881 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eka kertaa luin tätä ketjua enkä jaksa lukea kokonaan. Mutta ei apua mikä tyyppi tämä Rosa on huhhuh. Koko aja naama norsunvit... ku ahistaa ja ei ehi nähä vanhempia ja buhuu ja nälkä on ja ...ttu toinen laittaa ruuan valmiiksi, tarvi ku istua pöytään... Onko nyt jääny Rosalla puberteetti päälle ku vanhemmat on antanu meijjän rinsessalle aina kaiken minkä se on halunnu... Pakene Eetu ku vielä kerkeet. On olemassa niitäkin, jotka eivät alista.

Rosa jossain alkuklipseissä sanoi, että hän on helposti jyräävä. Hankalammaksi sen tekee, kun hän on niin kypsymätön ja oikukas. Häämatkalla alkoi jo se valitus. En ymmärrä, miksi hän ylipäätään on tullut ohjelmaan, kun ei edes halua tutustua Eetuun, ei muuttaa mitään omista tottumuksistaaan, eikä tulemaan vastaan.

Ja Eetu on hissukka, jolla vaikutti oleva rento, huumorintajuinen äiti. Eli Rosan käytös on jotain sellaista, mitä Eetu ei ole varmaan ennen nähnyt, eikä perheessä tottunut. 

Kun Rosa itki sitä, että ei näe perhettään ja ystäviään tarpeeksi, niin oliko se hänelle totaalinen yllätys, että aviomieheen tutustuminenkin vie aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3983/8881 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Rosalla on mahdollisesti kaksi isoa ongelmaa. Ensinnäkin on mahdollista, että hän potee niin suurta riittämättömyyttä, että tarkoituksellisesti karkottaa hänestä kiinnostuneen henkilön luotaan jotta ei tarvitse laskea suojamuuriaan ja paljastua ihan tavalliseksi itsekseen. On ehkä perheessään yrittänyt saada hyväksyntää suorittamisella, eikä ole kelvannut sellaisena kuin on. Ei usko kelpaavansa oikeasti kenellekään, joten karkottaa toisen ikävällä käytökselllään ennen kuin toinen pääsee lähelle (tiedostamattaan). Toinen mahdollinen ja ehkä samanaikainenkin ongelma voi olla, että avioliitto ja parisuhde on hänelle suoritus, ja mikä sen kätevämpää tällaiselle tehopakkaukselle, kuin se, että asiantuntijat valitsevat ja tarjoilevat lautasella hänelle sopivan puolison eikä hänen tarvitse tehdä sitä itse. Ehkä hakee vanhempiensa hyväksyntää tälläkin tavoin: kun ulkopuolinen asiantuntijatiimi on puolison valinnut, niin ehkä vanhemmille kelpaa? Eikä hän tullut lapsellisuuttaan ajatelleeksi, että vaikka asiantuntijat auttavat, täytyy sen jälkeen itsekin panostaa   suhteen kehittymiseen. Kun ei tullut täydellistä valmista avioliittoa, tuli suuri pettymys.  Pilvilinnat ja kuvitelmat särkyivät, eikä hän ilman ammattiapua voi käsittää tästä johtuvaa ahdistustaan. Ei paha ihminen vaan surullinen tapaus, jolle toivon, että saisi ja ottaisi vastaan apua itsensä kanssa! Eetu raukka joutui tähän soppaan, mutta on varmaa, että hänelle käy kuten viime vuoden Esalle ja hän löytää ihanan naisen itselleen!

Huh, huh, mitä _tulkintaa_ :/

Vierailija
3984/8881 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet Heikin heitot on mielestäni väännetty täällä tahallaan väärään suuntaan.

Käsitin kommentin pienestä topista niin että Miina on kovin pieni Heikkiin itseensä verrattuna, siksi toppikin on minikokoa.

Eikä ollut, selkeästi sanoi että on liian paljastava "tissit pursuu tästä"...

Kyllä on pahasti sanottu. Mun ex sanoi et mun paidan kaula-aukosta näkyi rintavako. Se suhde loppui siihen, hirveetä kontrollointia ja alistamista 😢

Heikki on elänyt hyvinkin ahdistavan lapsuuden uskonnollisessa yhteisössä. Sehän tuli selväksi, kun kävivät hänen kotimaisemissaan. Sellainen ei voi olla vaikuttamatta ihmisen tapaan suhtautua asioihin, jos on kasvanut ankaran suvaitsemattomassa ympäristössä  lapsuutensa. 

Minusta Heikki vaikuttaa mustasukkaiselta. Hänen katseensa ei ole lempeä, kun hän heittää näitä vaatimuksiaan toisen vaatimuksesta ja miten hän kommentoi Miinalle kunnollisesti olemisesta, kun tämä lähti jonnekin kaverinsa kanssa. Miina vain nauroi ja herjaili lisää. Heikki on sen verran älykäs, että yrittää piilottaa mustasukkaisuuttaan ironian taakse, mutta ei vaikuta  lupaavalta, kun puuttuu  niin tarkasti toisen pukeutumiseen ja menoihin.

Vierailija
3985/8881 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...pöh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko olla, että Rosa ja Eetu kokeilivat hääyön sijaan vasta häämatkalla seksiä, eikä se miellyttänyt? Itsellä ainakin menee niin, että jos olen tutustumassa johonkin ja seksi on pettymys, sänkytavat huonot, muna pieni, henki haisee tms, niin jotenkin kaikki aiempi hyvä kumoutuu ja haluan vaan eroon tyypistä ja äkkiä. Kaikki fiilikset vaan menee ihan täysin. Jotenkin tuo tuollainen yhtäkkinen muutos heillä kielii jostakin tuollaisesta ”turn-off” seikasta, joka voi olla pienikin yksityiskohta, mutta joka on sattunut olemaan toiselle se vahva deal breaker.

Tämä voisi hyvin olla, mutta silti Rosa käyttäytyy lapsellisesti. Voisi sitä kohtelias olla toista kohtaan, vaikka ei sytyttäisikään.

Vaikea käsittää, että miksei Rosa voinut vaan sanoa siinä ruokakohtauksessa heti että kiltti hei mulla on hirveä nälkä ja oon niin poikki että voidaanko vaan nopeasti laittaa jotain. Moni ihminen, todennäköisesti Eetukin, ei osaa vastata tiukasti kiukutteluun, koska on kasvatettu noudattamaan käytöstapoja ja käyttäytymään fiksusti ja puhumaan kauniisti joka tilanteessa. Ei se mielestäni ole merkki liiallisesta kiltteydestä vaan hyvistä käytöstavoista. Ja varsinkin tilanteessa, jossa ei vielä ole tunnettu kuin pari viikkoa.

Pakko suuresti ihmetellä näitä Rosan ja myös viimevuotisen kiukuttelijanaisen Aliisan touhuja, heidän asennetta ja käytöstapoja... Sellaiset naiset kai alitajuisesti kaipaavat henkisen nyrkin ja hellan väliin. Vaikkeivät ikinä sitä itse myöntäisi! Sitten jauhetaan jostain kemiasta puolustukseksi.

Millä tavalla Aliisa muka kiukutteli? Jos ihastuksen tunteita ei vain synny, niin onko se muka kiukuttelua.

No kyllä minäkin muistan sen Aliisan aika samantyyppisenä kiukuttelijana kuin Roosa. Aliisa selkeästi pettyi, kun hänen mies ei vastannut ulkoisesti hänen miesmakuaan, vaan oli kalju, lyhyt yms. Muistaakseni Aliisa jotain sellaista vihjasikin, vaikkei suoraan sanonut. Mun mielestä Eetusta ja Miinasta olisi saattanut tulla mahtava pari, kun molemmat ovat sydämellisiä, mutkattomia ja iloisia ihmisiä. Olisivat ehkä saattaneet jäädä ohjelman jälkeenkin yhteen. Ja herkullisia tilanteita olisi syntynyt, jos Roosa ja Heikki olisivat olleet toistensa parina... Kaksi samanalaista oikkupussia, mutta epäilenpä, että Roosa olisi jo häiden jälkeen samantien hankkiutunut eroon Heikistä... Ehkä noista se matikan ope ja lasten hoitaja jäävät keskenään ohjelman teon jälkeenkin. Muista en sitä usko. Ja Miina vaikuttaa niin ihanalta tyypiltä, että toivon, että tajuaa hankkiutua siitä narsisti-Heikistä eroon. Miina ansaitsisi parempaa.

Miina on sen verran älykkö, että ei Eetu olisi hänelle henkisesti riittänyt. Eetu on tavallinen, hyväntuulinen käytännön mies, joka on elänyt varmasti turvatun lapsuuden mukavassa perheessä. Hän on selkeästi vielä autuaan tietämätön maailman pahuudesta, asuukin vielä siskonsa kanssa. Hän ei ole vielä täysin itsenäistynyt, päästänyt perheestä irti.

Heikki saa Miinalta paljon älynsä vuoksi anteeksi, vaikka on muuten perusluonteeltaan mustasukkainen jurottaja, joka yrittää muuttua. 

Vierailija
3986/8881 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on upeaa että siitä miten naiset pahoinpitelevät miehiä on lopultakin tehty tv-viihdettä! Go girls!

Vierailija
3987/8881 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi laittaa linkkiä juttuun koska näkyy vaan digilehden tilaajille. Mut Rosa selittelee kuinka kaikki olikin erilaista mitä oli ajatellut ja kuvitteli että oli valmistautunut hyvin juttuun. Ja että työkavereilta tulee positiivista palautetta.niinpä vissiin :D ja että ei voi paljastaa mitä liitolle kuuluu nyt.

Onnistuisko copy-paste? Tietoa ei saa pantata :D

Vierailija
3988/8881 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi laittaa linkkiä juttuun koska näkyy vaan digilehden tilaajille. Mut Rosa selittelee kuinka kaikki olikin erilaista mitä oli ajatellut ja kuvitteli että oli valmistautunut hyvin juttuun. Ja että työkavereilta tulee positiivista palautetta.niinpä vissiin :D ja että ei voi paljastaa mitä liitolle kuuluu nyt.

Onnistuisko copy-paste? Tietoa ei saa pantata :D

Rikkoo copyright-oikeuksia, laitonta.

Vierailija
3989/8881 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaa miettimään että mitä lie Rosa sitten kuvitellut tuon viiden viikon olevan jollei tutustumista uuteen ihmiseen. "Työkaverit" eivät varmaan uskalla sanoa totuutta kun kiukkukiuas alkaisi savuta samantien. Tästä kaudesta elämään jää kyl toi kiukkukiuas jos muuta ei pian ala tapahtua.

Vierailija
3990/8881 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosa on kamala!

Vierailija
3991/8881 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miinan ja Heikin puheet ovat huumoria ! Tiedoksi : Heikki opiskelee Helsingin yliopistossa teologiaa (EV.lut.) ja on jo maisteri tasolla.Tämä väitöskirjan tekemisen ohella . Ei vaikuta hänelle enää 15 vuotta sitten kuuluminen Jehovista.Vanhemmat ovat myös eronneet jehovista. Heikki ei vaikuta tiukkapipoiselta "uskovaiselta ". Miina ja Heikki ovat hyvä pari.

Vierailija
3992/8881 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämäkin piti laittaa niin dissaten? Ihan uskomatonta!! Eikö joskus voisi ajatella jostain jotain hyvää? Pitää olla ahdas maailma, ja itse täydellinen.

Ja oikeasti toivot toiselle pahaa, joka ei ole sulle mitään pahaa tehnyt. Toivot että Rosan elämä olisi kurjaa myös töissä ? Eiköhän tyttö raasulla ole jo ihan tarpeeksi kestettävää ?

Luin aamulla ja minusta kiva juttu.

Vierailija
3993/8881 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan nytkään se työelämä ole kovin hohdokasta kun kiukuttelee valtakunnan televisiossa, joten aivan turha puolustella. Luonne on käynyt jo selväksi, tai siis luonteen ikävimmät puolet joten eiköhän se siitä.

Mutta uskotelkoon kukin nyt itselleen mitä haluaa, ihmeenä pidän jos tässä nähdään se suurin henkinen kasvu jota ennusteltiin kauden alussa. Jos mun edessä olisi mies joka katsoisi takaisin kuin E hääpäivänä, niin ei tarvitsisi miettiä kahta kertaa jatkosta <3, oli se mies sitten kalju tai karvainen, lyhyt tai pitkä.

Vierailija
3994/8881 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laittaa miettimään että mitä lie Rosa sitten kuvitellut tuon viiden viikon olevan jollei tutustumista uuteen ihmiseen. "Työkaverit" eivät varmaan uskalla sanoa totuutta kun kiukkukiuas alkaisi savuta samantien. Tästä kaudesta elämään jää kyl toi kiukkukiuas jos muuta ei pian ala tapahtua.

Varmaan oletti, että Eetusta tulee hänen lemmikkinsä, koira jota voi alistaa.

Tuo äm"mä ei kyllä tajua vastavuoroisuudesta mitään, kiittämätön pas"ka.

Toinen hyvää hyvyyttään tekee toiselle ruokaa ja äm"mä vaan valittaa ja vit"tuilee.

Katkeruus 156%

Taas sinä täällä! Viiraako vintissä vai miksi tunnut suhtautuvan asiaan kovin tunteella?

Vierailija
3995/8881 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan oletti, että Eetusta tulee hänen lemmikkinsä, koira jota voi alistaa.

Tuo äm"mä ei kyllä tajua vastavuoroisuudesta mitään, kiittämätön pas"ka.

Toinen hyvää hyvyyttään tekee toiselle ruokaa ja äm"mä vaan valittaa ja vit"tuilee.

Katkeruus 156%

Taas sinä täällä! Viiraako vintissä vai miksi tunnut suhtautuvan asiaan kovin tunteella?

Sinä vaikutat pikkulapselle.

Vierailija
3996/8881 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämäkin piti laittaa niin dissaten? Ihan uskomatonta!! Eikö joskus voisi ajatella jostain jotain hyvää? Pitää olla ahdas maailma, ja itse täydellinen.

Ja oikeasti toivot toiselle pahaa, joka ei ole sulle mitään pahaa tehnyt. Toivot että Rosan elämä olisi kurjaa myös töissä ? Eiköhän tyttö raasulla ole jo ihan tarpeeksi kestettävää ?

Ööö, johan on tulkintaa :D Missään vaiheessa kirjoituksestani ei tule esille dissausta eikä varsinkaan sitä, että toivoisin Rosan elämän olevan kurjaa myös töissä. Niinpä vissiin kuvaa sitä, että tottakai rosan työkaverit häntä kannustavat. Ja miksi ihmeessä pitäisi väkisin kiillottaa Rosan kuvaa, kun hän on ITSE ollut ohjelmassa toista kohtaan ihan kamala. Kirjoitukseni oli referoiva toteamus ess-jutusta, ikävää jos Rosa-lasit painaa niin ettet sitä huomaa.

Vierailija
3997/8881 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Heikki sellaista ikuinen opiskelija-tyyppiä? Siis että on tyytyväinen yliopistolla notkumiseen ja Domus-kopperossaan majailuun. On kuitenkin jo yli kolmekymppinen...

Hui kamalaa, kun osa ihmisistä osaa ihan itse päättää miten elävät.

Vierailija
3998/8881 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööö, johan on tulkintaa :D Missään vaiheessa kirjoituksestani ei tule esille dissausta eikä varsinkaan sitä, että toivoisin Rosan elämän olevan kurjaa myös töissä. Niinpä vissiin kuvaa sitä, että tottakai rosan työkaverit häntä kannustavat. Ja miksi ihmeessä pitäisi väkisin kiillottaa Rosan kuvaa, kun hän on ITSE ollut ohjelmassa toista kohtaan ihan kamala. Kirjoitukseni oli referoiva toteamus ess-jutusta, ikävää jos Rosa-lasit painaa niin ettet sitä huomaa.

En mäkään ymmärrä miksi väkisin Rosaa pitää puolustella, koska ei selvästikään tyttö itse tajua huonoa käytöstään. Tuollaiset jyrääjät eivät havahdu pään silittelystä ja komppaamisesta.

Vierailija
3999/8881 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mäkään ymmärrä miksi väkisin Rosaa pitää puolustella, koska ei selvästikään tyttö itse tajua huonoa käytöstään. Tuollaiset jyrääjät eivät havahdu pään silittelystä ja komppaamisesta.

Samaa ihmistyyppiä hallituskin täynnä. Voi voi.

Vierailija
4000/8881 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät ettei kadu?

Mietin että mitkä fiilikset itsellä jos olisin jännityksellä odottanut tulevaa ohjelmaa ja miestä mikä asiantuntijat minulle valinnut . Luotto olisi kova. Mutta mutta, sitten kun tutustut häneen ja et pidä hänestä ? Vaikka kuinka yrittäisit ? Joskus ei vaan se tahto riitä! Usein joku ihminen ei vaan osu, vaikka kuinka selittäisi itselle ja rukoilisi .

Rosa alussa toivoi itsenäistä urheilullista miestä joka pitää puolensa . En muista sana tarkasti, mutta näin äkkiseltään Eetu ei vaikuta ihan siltä.

ahdistaisiko itseäni , käyttääntyisinkö ehkä vähän nolosti, KYLLÄ VARMASTI!

Ihmisiä me vain olemme!

On tämä kyllä aika foorumi , en näitä ennen pahemmin lueskellut nyt tänne vahingossa eksyin. Tämä Aamupv mennyt nauraen ja kauhistellen

Ketju on lukittu.