Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018

Kommentit (8881)

Vierailija
3621/8881 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

zippe kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse enää ihmetellä, miksi esimerkiksi henkisen väkivallan uhrit pysyvät vaiti tai keksivät selityksiä tyyliin "ei se sillä oikeasti mitään tarkoittanut, se on sellainen.." jne. Ihan satavarmasti Miinaa on vituttanut nuo Heikin töksäytykset, eikä kyse ole mistään akateemisesta huumorista tai esileikistä, vaan moukkamaisesta käytöksestä, jota Miina ei ansaitse. Miinan tasainen luonne siedättää noita juttuja tilanteessa, mutta ne jäävät varmasti sinne pohjalle mietityttämään. 

Jos Heikki kerran on niin kauhea, niin miksi Miina kuitenkin vaikuttaa niin ihastuneelta?

Onko Miina fiksu vai ei? 

Ovat nyt tunteneet muutaman viikon ja vaikka Miina olisi miten fiksu, hänellä on varmasti kova tarve olla ihastunut. Narsistisen ihmisen yksi tunnusmerkeistä on kyky kietoa toinen pikkusormen ympärille ja saada tämä ihastumaan hulluna. Pikkuhiljaa alkaa ilmetä asioita, jotka muille ovat ehkä olleet ihan selviä alusta lähtien. Miinan kaverihan kauhistui viime jaksossa Heikin dissaamista. Tuollainen kommentointi, jota Heikki harrastaa, nakertaa toisen itseluottamusta pikkuhiljaa ja vähitellen sitä alkaa uskoa, että on jotenkin viallinen. Tässä asetelma on sellaiseen menossa. Heikki on vähän reppana, vaikea tausta ja mitä kaikkea ja Miina selvästi ihana, luottavainen ja vähän hoivaaja-henkinen. Tuolla olen reppana, en aina ihan osaa valita sanojani- keppihevosella voi ratsastaa pitkäänkin, kunnes toisella tulee raja vastaan. Ja eikun uutta hoivaajaa hakemaan. 

Jaa että narsisti -kortin vedit :).  Nykyään jokainen, joka sattuu olemaan eri mieltä tai käyttäytyy itseä ärsyttävästi, on yllättäen narsisti. Voisitteko te keittiöpsykologit jättää diagnoosinne ammattilaisille, pliis. 

Tämä nyt sattuu olemaan viihteellinen keskustelupalsta, joten mielestäni erilaiset spekulaatiot on koko homman suola. Turha nillittää, esitä vasta-argumentti ja perustele se, jos olet toista mieltä.

Vierailija
3622/8881 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kausi sama juttu; miehet on umpitylsiä ylikilttejä hissukoita joka iikka ja sit ihmetellään miksi naiset ei kiinnostu. Naisista taas valitaan joka kaudelle ainakin yksi täysi pirttihirmu, jonka tylyä ja tympeää käytöstä sitten päivitellään sivutolkulla, muut naiset tappavan tasaisia tallaajia.. Voisiko ensi vuonna saada hiukan mielenkiintoisempia ihmisiä mukaan?? Voisko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3623/8881 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävän tosikkoja ja huumorintajuttomia muutamat kommentoijat, jotka näkevät Heikin ja Miinan yhdessäolemisessa henkistä väkivaltaa, narsismia, aspergeria, toisen latistamista jne. Ootte ihan järkyttävän pihalla ja erittäin surkeita ihmistuntijoita.

Kun nyt on varmaan niin, että nämä jotka asiasta kirjoittavat ja ovat asian huomioineet ovat juuri niitä, joilla on ennestään paljonkin

ihmistuntemusta ja ehkä myös kokemusta vastaavista miehistä.

Minulla on erittäin tarkka korva kaikenlaisille toisen arvostelemiselle, muka huumorin varjolla tapahtuvalle kontrolille le ja vastaavalle.

Kaikkein kamalin on tyyppi, joka töksäyttää ja kun toinen huomauttaa tai loukkaantuu niin kuittaa juuri, että minähän vain vitsailin/laskin leikkiä.

Sen vitsailun varjolla voi sanoa miltei mitä tahansa ja saada toisen näyttämään tosikolla tai tyhmältä.

Vetää tavallaan maton toisen alta.

Parisuhteeseen ei kuulu se, että toisen täytyy koko ajan kuulostella tai miettiä onko joku juttu nyt vitsi vai onko oikeutettua siitä loukkaantua.

Se johtaa tosi helposti juuri munankuorilla kävelemisen.

Varsinkin jos toinen on kiltti, sopeutuva ja kohtelias.

Minua ihan kylmää kun moni täällä puolustelee tai vähättelee.

Näitä omia entisiä traumoja voi käydä purkamassa myös keskustellen jossain, ettei tarvitsisi projisoida niitä TV-ohjelman ihmisiin. Ja sulla on mahdollisuus valita ihan toisenlainen henkilö - Heikki jatkakoon omaa elämäänsä sellaisena kuin on.

Vierailija
3624/8881 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miina on jotensakin levoton ihminen. Mukava varmasti ja muutaman jakson perusteella antaa hyvän ensi kuvan mutta Heikin kaltainen introvertti kaivannee seesteisempää seuraa.  Sellaista jota ei pidä huomioida koko ajan.

Vierailija
3625/8881 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas täällä puolustellaan äärimmäisen tylysti ja vihamielisesti kumppaniinsa suhtautuvaa naista, tällä kertaa siis Roosaa. Turhautumista ja pettymistä voi osoittaa ja käsitellä hiukan aikuismaisemmin kun on tälläiseen projektiin itse kerran mukaan hinkunut! Huono käytös on huonoa käytöstä, oli syyt mitkä tahansa! Ärsyttää ihan suunnattomasti sekä selittely että itse Roosa, kotiin kasvamaan pikkutyttö - hus.

Vierailija
3626/8881 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas täällä puolustellaan äärimmäisen tylysti ja vihamielisesti kumppaniinsa suhtautuvaa naista, tällä kertaa siis Roosaa. Turhautumista ja pettymistä voi osoittaa ja käsitellä hiukan aikuismaisemmin kun on tälläiseen projektiin itse kerran mukaan hinkunut! Huono käytös on huonoa käytöstä, oli syyt mitkä tahansa! Ärsyttää ihan suunnattomasti sekä selittely että itse Roosa, kotiin kasvamaan pikkutyttö - hus.

Vierailija
3627/8881 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikissä on jotain todella luotaantyöntävää, pelkkä ääni joka tulee vaivoin ja vaimeana, kuin jostain tunnelin takaa saa kylmät väreet aikaan. En pysty enää katselemaan enkä kuuntelemaan tuota tyyppiä =(

Vierailija
3628/8881 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka kausi sama juttu; miehet on umpitylsiä ylikilttejä hissukoita joka iikka ja sit ihmetellään miksi naiset ei kiinnostu. Naisista taas valitaan joka kaudelle ainakin yksi täysi pirttihirmu, jonka tylyä ja tympeää käytöstä sitten päivitellään sivutolkulla, muut naiset tappavan tasaisia tallaajia.. Voisiko ensi vuonna saada hiukan mielenkiintoisempia ihmisiä mukaan?? Voisko?

Ei voi. Tämä on ihana ja rakkauden täytteinen ohjelma, ei mikään julkisuuteen keinolla kun keinolla haluavien kauniit ja rohkeat. Noita ohjelmia löytyy jo tuuban täydeltä, että mees katseleen niitä.

Vierailija
3629/8881 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miinan 24/7 miehen kaikin puolin, oman itsensä unohtaen ja somuun vääntäen, miellyttäminen ei ole kyllä edes tasa-arvoista suhdemallia nähnytkään. Feminismistä ihan turha mainita tässä keskustelussa.

Vierailija
3630/8881 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä luulen, että Heikki on tajunnut, että hänen tuore vaimo on miesten mielestä aikamoinen catch. Ja sitten jonkun oman epävarmuutensa vuoksi pelkää, että ei riitä vaimolleen vaan voisi menettää vaimon jollekin toiselle (paremman näköiselle, rikkaammalle, gigolommalle tms) miehelle. Ja siksi tuntee mustasukkaisuutta. Ja koska hänellä ei ehkä ole laajaa kokemusta useista pitkistä parisuhteista, niin töksäyttelee sekasaunakommentteja eli ei ehkä osaa kypsästi ottaa puheeksi sitä, että tunnen epävarmuutta siitä, että muut miehet haluavat sinua ja en tiedä miten sinä heihin suhtaudut. 

Ei tuollaisiin kuvioihin tarvitse liittyä käsitystä siitä, että vaimo olisi catch. Tuohon riittää ihan se, että pitää vaimoa seksuaalimoraaliltaan jotenkin epäilyttävänä, lähiömuijana joka on hakannut nahkaansa leimoja ja joka kulkee miesten kanssa saunomassa ja jonka tissit pursuilevat vaatteista.

Vierailija
3631/8881 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eetu on hissukka ja Rosa kauhea pirttihirmu: kiukkuaa joka asiasta.

Vierailija
3632/8881 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi. Tämä on ihana ja rakkauden täytteinen ohjelma, ei mikään julkisuuteen keinolla kun keinolla haluavien kauniit ja rohkeat. Noita ohjelmia löytyy jo tuuban täydeltä, että mees katseleen niitä.

Siis minkälaisia miehiä ohjelmaan kaipaat? Minkälaisia toimintamalleja ja luonteenpiirteitä?

En osaa jotenkin kuvitella ollenkaan. Olen ekan kerran seurustellut 14-vuotiaana ja eri mittaisia parisuhteita on takana viisi ja joitain lyhyempiä heilasteluja. Kaikki ovat olleet kilttejä. En osaa edes kuvitella minkälaista olis seurustella jonkun epä-kiltin kanssa.

Vierailija
3633/8881 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

7 jaksossa Eetu soittaa kitaraa ja Rosa kärsii. Ainakin klipin perusteella.

Eetu sanoo että tässä ollaan mutta toisella ei ole mitään fiiiksiä häntä kohtaan.

Jos ihminen on mukava ja kiltti niin ei tarkoita että on tossun alle. Eetusta joku saa hyvä miehen ja tekee upeaa munakastakin.

Minusta rosalla oli enemmän liikuttunut ilme. Ehkä kun oikein katsoo niin näkee mitä haluaa, kun on päättänyt että joku kamala niin mitä siihen voi sanoa.

Onko kirjoittajat yhtään parempia sitten kuin esim Rosa?

Sama juttu, minäkin tulkitsin ilmeen liikuttuneeksi. Mielestäni Rosa pidätteli kyyneleitä. 

Vierailija
3634/8881 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, minun mielestäni ei ole kovin syvällistä tai älykästä esimerkiksi ottaa esille naisen toppi ja alkaa miettimään, että tämähän on nyt liian pieni, tiesit turkuun tai muuta vastaavaa.

Miksi ylipäätään mies *keskustelee* jostain naisen topista ja tisseistä?

Miten olisi, jos Miina levittelisi Heikin kalsareita ja sanoisi vaikka, että miksi olet ostanut näin isot kalsarit, kyllähän se sinunkokoiset vehkeet mahtuu paljon pienempiinkin.

Tämäntyylistä *huumoria*, en itse ymmärrä, olen kait sitten tyhmä, no en olekaan akateeminen, onneksi.

Tuo onkin hauskaa huumoriosastoa tuo juttu. Heikki on monipuolinen. Minusta tuo toppijuttu oli hauska. Miinahan on pieni ja siro Heikkiin verrattuna, joten toppikin on pikkuinen. Huomaa, että huumorintajusi on aika surkea ja kehittymätön, jos tuonkin näet loukkaavana. Olisi täysin eri asia, jos Miina olisi yli satakiloinen keijukainen ja toppi valtavan kokoinen, jos sitä haukuttaisiin teltaksi. 

Olen eri, mutta miksi joku haluaisi kuulla, että tämähän on liian pieni sinulle, tissit pursuaa, et voi mahtua tähän? Mitä hauskaa tuossa tosiaan on?

Mm. se, että vaate on jo ollut Miinan päällä, ellei kuvattua materiaalia esitetä täysin väärässä järjestyksessä. Ja itse ainakin tulkitsin tuon niin, että Heikki ihailee Miinan siroutta ja pientä kokoa. 

Niin mä itse kommentoin tuossa yllä, että toppihan oli jo ollut päällä, mutta voi olla, että aikajärjestys sotketaan.

Silti, ei liity asiaan yhtään mitään, oli Heikki nähnyt toppia päällä tai ei (paitsi sen verran, että jos oli jo topin nähnytkin, niin turha asiaa enää ihmetellä). Ei kukaan halua kuulla, että EIHÄN tää nyt SULLE voi mahtua, sun tissitkin tästä pursuaa. Aika mestari saa olla, jos tuosta kohteliaisuuden itselleen saa. 

Ei Heikki esittänyt asiaa korostamalla noita sanoja, mitä sinä viestissäsi korostat ja jutustelun sävykin oli kaikkea muuta kuin ilkeilevä, vähättelevä ja alentava. Monestikin huumorissa tapa sanoa on merkityksellisempi kuin sisältö.

Okei. No pitääpä uusintakatsoa sanatarkasti. Minusta Heikki nimenomaan tahkosi pitkän aikaa samaa asiaa eli että ei nyt mitenkään voi mahtua niin pieni toppi Miinalle. Asia tuli kerrallakin selväksi, että pitää toppia tosi pienenä Miinalle, niin ei kun yks vaan jatkaa ihmettelyä. Minusta sävy ei ollut kovinkaan mukava, sillä Miina vaikutti olevan kiusaantunut. Näin me tulkitsemme eri tavoin. En ikinä haluaisi kuulla edes puolella sanalla joltakulta, että miten tämä sinulle voi mahtua (= sinähän olet paljon isompi kuin tämä piskuinen vaatekappale).

Minä taas ajattelisin, että tissini ovat niin isot, ettei mahdu piskuiseen toppiin ;)

Näin me ollaan erilaisia ja tulkitaan sen mukaisesti. Minulla on tapana kääntää asiat AINA positiiviseksi, en koskaan ekana mietit huonointa vaihtoehtoa. Mutta tunnen valitettavasti heitäkin, jotka ekana aina miettivät pahinta. Negatiivisuus ei ole kaunis piirre, se oikeasti rumentaa.

Vierailija
3635/8881 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Rosalla on mahdollisesti kaksi isoa ongelmaa. Ensinnäkin on mahdollista, että hän potee niin suurta riittämättömyyttä, että tarkoituksellisesti karkottaa hänestä kiinnostuneen henkilön luotaan jotta ei tarvitse laskea suojamuuriaan ja paljastua ihan tavalliseksi itsekseen. On ehkä perheessään yrittänyt saada hyväksyntää suorittamisella, eikä ole kelvannut sellaisena kuin on. Ei usko kelpaavansa oikeasti kenellekään, joten karkottaa toisen ikävällä käytökselllään ennen kuin toinen pääsee lähelle (tiedostamattaan). Toinen mahdollinen ja ehkä samanaikainenkin ongelma voi olla, että avioliitto ja parisuhde on hänelle suoritus, ja mikä sen kätevämpää tällaiselle tehopakkaukselle, kuin se, että asiantuntijat valitsevat ja tarjoilevat lautasella hänelle sopivan puolison eikä hänen tarvitse tehdä sitä itse. Ehkä hakee vanhempiensa hyväksyntää tälläkin tavoin: kun ulkopuolinen asiantuntijatiimi on puolison valinnut, niin ehkä vanhemmille kelpaa? Eikä hän tullut lapsellisuuttaan ajatelleeksi, että vaikka asiantuntijat auttavat, täytyy sen jälkeen itsekin panostaa   suhteen kehittymiseen. Kun ei tullut täydellistä valmista avioliittoa, tuli suuri pettymys.  Pilvilinnat ja kuvitelmat särkyivät, eikä hän ilman ammattiapua voi käsittää tästä johtuvaa ahdistustaan. Ei paha ihminen vaan surullinen tapaus, jolle toivon, että saisi ja ottaisi vastaan apua itsensä kanssa! Eetu raukka joutui tähän soppaan, mutta on varmaa, että hänelle käy kuten viime vuoden Esalle ja hän löytää ihanan naisen itselleen!

😂 juma mitä keittiö psykologiaa 😂 ehdottomasti tämän illan paras ! Ehdottomasti jatkoon ja alalle !

Viihdettä parhaimmillaan :). Siksi jaksan roikkua täällä.

Vierailija
3636/8881 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl miäki annan äänen täältä kiltille ja harrastelevalle miehelle. Missä niitä on?

Vierailija
3637/8881 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spoileri

Spoileri

Spoileri

Cmore spoileri

Mun suosikki oli se kun Eetu sano ylpeenä kameralle jotain että

”naatsav atsakanum ätsömmät nenne allasoR allut unniat oo äpiE”

🤣

Spoileri loppuu

;) ;) ;) ;)  Repesin

Vierailija
3638/8881 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kiltti ja tylsä siis synonyymejä?

Vierailija
3639/8881 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kiltti ja tylsä siis synonyymejä?

Valitettavasti on.

Vierailija
3640/8881 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se miesten kohdalla synonyymi. Naiset pystyy olemaan mielenkiintoisia JA kilttejä yhtä aikaa, esim Miina. Hassu juttu.

Ketju on lukittu.