Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018
Kommentit (8881)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
zippe kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse enää ihmetellä, miksi esimerkiksi henkisen väkivallan uhrit pysyvät vaiti tai keksivät selityksiä tyyliin "ei se sillä oikeasti mitään tarkoittanut, se on sellainen.." jne. Ihan satavarmasti Miinaa on vituttanut nuo Heikin töksäytykset, eikä kyse ole mistään akateemisesta huumorista tai esileikistä, vaan moukkamaisesta käytöksestä, jota Miina ei ansaitse. Miinan tasainen luonne siedättää noita juttuja tilanteessa, mutta ne jäävät varmasti sinne pohjalle mietityttämään.
Jos Heikki kerran on niin kauhea, niin miksi Miina kuitenkin vaikuttaa niin ihastuneelta?
Onko Miina fiksu vai ei?
Ovat nyt tunteneet muutaman viikon ja vaikka Miina olisi miten fiksu, hänellä on varmasti kova tarve olla ihastunut. Narsistisen ihmisen yksi tunnusmerkeistä on kyky kietoa toinen pikkusormen ympärille ja saada tämä ihastumaan hulluna. Pikkuhiljaa alkaa ilmetä asioita, jotka muille ovat ehkä olleet ihan selviä alusta lähtien. Miinan kaverihan kauhistui viime jaksossa Heikin dissaamista. Tuollainen kommentointi, jota Heikki harrastaa, nakertaa toisen itseluottamusta pikkuhiljaa ja vähitellen sitä alkaa uskoa, että on jotenkin viallinen. Tässä asetelma on sellaiseen menossa. Heikki on vähän reppana, vaikea tausta ja mitä kaikkea ja Miina selvästi ihana, luottavainen ja vähän hoivaaja-henkinen. Tuolla olen reppana, en aina ihan osaa valita sanojani- keppihevosella voi ratsastaa pitkäänkin, kunnes toisella tulee raja vastaan. Ja eikun uutta hoivaajaa hakemaan.
Jaa että narsisti -kortin vedit :). Nykyään jokainen, joka sattuu olemaan eri mieltä tai käyttäytyy itseä ärsyttävästi, on yllättäen narsisti. Voisitteko te keittiöpsykologit jättää diagnoosinne ammattilaisille, pliis.
Tämä nyt sattuu olemaan viihteellinen keskustelupalsta, joten mielestäni erilaiset spekulaatiot on koko homman suola. Turha nillittää, esitä vasta-argumentti ja perustele se, jos olet toista mieltä.
Varmistan, että ymmärsin oikein: viihteen nimissä voi toista ihmistä nimitellä ja spekuloida julkisesti narsistiksi? Tai hintiksi? Tai sekopääksi? Kunhan itsellä vaan on viihdyttävää ja hauskaa? En voi missään nimessä hyväksyä ajatusmaailmaasi, minusta se on todella puistattavaa ja erittäin ajattelematonta. Haluaisitko itse vastaavaa kohtelua, jos hakeutuisit tällaiseen ohjelmaan. Ja turha argumentoida siihen, että et kuitenkaan haluaisi edes hakeutua. Kyse on siitä, miten toisia ihmisiä kohdellaan - viihteen nimissä tai ei. Sinun tavallasi ajattelevia ihmisiä löytyy toki muitakin - niitä sitten ratkotaan käräjillä. Mielenkiinnolla odotan ennakkopäätöstä Tomi Metsäkedon oikeudenkäynnistä, jossa ratkaistaan juuri se, saako toista somessa nimitellä 'viihteen' nimissä raiskaajaksi. Vai menikö kenties vähän överiksi? Mieti sitä.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän kyllä Rosan turhautumisen, jos ei vaan kemiat kohtaa Eetun kanssa. Eetu on liian kiltti ja varovainen, ei vaan sytytä. Liiallinen "nössöily" saa vaan ärsyyntymään. Rosa kyllä purkaa tunteensa kypsymättömästi kiukutteluun, mutta ei ehkä ole tunnetaitoja muuhunkaan. Molemmat tarvitsisivat ihan toisenlaiset kumppanit.
Itse kyllä näkisin että Eetu kävelee kananmunankuorilla ja on siksi niin ”nössö” koska Rosa on niin äksy ja herkkä ja Eetu ei halua mitään isompaa konfliktia. Kuka haluaa aiheuttaa mitään hirveää riitaa televisiossa? Jos Rosa olisi normaali todennäköisesti Eetukin voisi antaa itsestään enemmän, nyt hän on lähinnä vain todella varautunut kun morsmaikusta tulikin yhtäkkiä aivan hirveä kriiseilijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, minun mielestäni ei ole kovin syvällistä tai älykästä esimerkiksi ottaa esille naisen toppi ja alkaa miettimään, että tämähän on nyt liian pieni, tiesit turkuun tai muuta vastaavaa.
Miksi ylipäätään mies *keskustelee* jostain naisen topista ja tisseistä?
Miten olisi, jos Miina levittelisi Heikin kalsareita ja sanoisi vaikka, että miksi olet ostanut näin isot kalsarit, kyllähän se sinunkokoiset vehkeet mahtuu paljon pienempiinkin.
Tämäntyylistä *huumoria*, en itse ymmärrä, olen kait sitten tyhmä, no en olekaan akateeminen, onneksi.Tuo onkin hauskaa huumoriosastoa tuo juttu. Heikki on monipuolinen. Minusta tuo toppijuttu oli hauska. Miinahan on pieni ja siro Heikkiin verrattuna, joten toppikin on pikkuinen. Huomaa, että huumorintajusi on aika surkea ja kehittymätön, jos tuonkin näet loukkaavana. Olisi täysin eri asia, jos Miina olisi yli satakiloinen keijukainen ja toppi valtavan kokoinen, jos sitä haukuttaisiin teltaksi.
Olen eri, mutta miksi joku haluaisi kuulla, että tämähän on liian pieni sinulle, tissit pursuaa, et voi mahtua tähän? Mitä hauskaa tuossa tosiaan on?
Mm. se, että vaate on jo ollut Miinan päällä, ellei kuvattua materiaalia esitetä täysin väärässä järjestyksessä. Ja itse ainakin tulkitsin tuon niin, että Heikki ihailee Miinan siroutta ja pientä kokoa.
Niin mä itse kommentoin tuossa yllä, että toppihan oli jo ollut päällä, mutta voi olla, että aikajärjestys sotketaan.
Silti, ei liity asiaan yhtään mitään, oli Heikki nähnyt toppia päällä tai ei (paitsi sen verran, että jos oli jo topin nähnytkin, niin turha asiaa enää ihmetellä). Ei kukaan halua kuulla, että EIHÄN tää nyt SULLE voi mahtua, sun tissitkin tästä pursuaa. Aika mestari saa olla, jos tuosta kohteliaisuuden itselleen saa.
Ei Heikki esittänyt asiaa korostamalla noita sanoja, mitä sinä viestissäsi korostat ja jutustelun sävykin oli kaikkea muuta kuin ilkeilevä, vähättelevä ja alentava. Monestikin huumorissa tapa sanoa on merkityksellisempi kuin sisältö.
Okei. No pitääpä uusintakatsoa sanatarkasti. Minusta Heikki nimenomaan tahkosi pitkän aikaa samaa asiaa eli että ei nyt mitenkään voi mahtua niin pieni toppi Miinalle. Asia tuli kerrallakin selväksi, että pitää toppia tosi pienenä Miinalle, niin ei kun yks vaan jatkaa ihmettelyä. Minusta sävy ei ollut kovinkaan mukava, sillä Miina vaikutti olevan kiusaantunut. Näin me tulkitsemme eri tavoin. En ikinä haluaisi kuulla edes puolella sanalla joltakulta, että miten tämä sinulle voi mahtua (= sinähän olet paljon isompi kuin tämä piskuinen vaatekappale).
Minä taas ajattelisin, että tissini ovat niin isot, ettei mahdu piskuiseen toppiin ;)
Näin me ollaan erilaisia ja tulkitaan sen mukaisesti. Minulla on tapana kääntää asiat AINA positiiviseksi, en koskaan ekana mietit huonointa vaihtoehtoa. Mutta tunnen valitettavasti heitäkin, jotka ekana aina miettivät pahinta. Negatiivisuus ei ole kaunis piirre, se oikeasti rumentaa.
Muistathan saman positiivisuuden haukkuessasi Rosaa maanrakoon. Vai onko positiivinen kommentointi varattu vain miehille? Naiset taas ovat saatanasta seuraavia, joita saa haukkua...
Mielestäni Rosa ei ole tiuskinut, vaan todennut asioita. Oliko Eetun pakko alkaa pyörittelemään pastaa pannulla, kun toisella on nälkä? Olisi kipannut Rosalle pastan ja paistanut sitten oman pastansa vielä jos niin haluaa.
Vierailija kirjoitti:
On se miesten kohdalla synonyymi. Naiset pystyy olemaan mielenkiintoisia JA kilttejä yhtä aikaa, esim Miina. Hassu juttu.
No höpö höpö, ei kannata yleistää. Kyllä kiltit miehetkin ovat ihania ja mielenkiintoisia. Ja onnellisesti parisuhteissa.
Mun mielestä Eetu on kiinnostava, kun tykkää kokkailla ja pohdiskella asioita. Toivottoman ujon oloinen, mut mä olisin kovinkin kiinnostunut hänen tekemisistään, jos olisin kumppani. Voisin ihailla keittiössä kun hän kokkailee ja jutustella siinä vieressä <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän kyllä Rosan turhautumisen, jos ei vaan kemiat kohtaa Eetun kanssa. Eetu on liian kiltti ja varovainen, ei vaan sytytä. Liiallinen "nössöily" saa vaan ärsyyntymään. Rosa kyllä purkaa tunteensa kypsymättömästi kiukutteluun, mutta ei ehkä ole tunnetaitoja muuhunkaan. Molemmat tarvitsisivat ihan toisenlaiset kumppanit.
Itse kyllä näkisin että Eetu kävelee kananmunankuorilla ja on siksi niin ”nössö” koska Rosa on niin äksy ja herkkä ja Eetu ei halua mitään isompaa konfliktia. Kuka haluaa aiheuttaa mitään hirveää riitaa televisiossa? Jos Rosa olisi normaali todennäköisesti Eetukin voisi antaa itsestään enemmän, nyt hän on lähinnä vain todella varautunut kun morsmaikusta tulikin yhtäkkiä aivan hirveä kriiseilijä.
Eikö se ole just nössön merkki jos hiipii toisen mieliksi . Ei varmaan viehätä ketään. Anteeksi että olen olemassa on todella kurja piirre myös.
Samaa mieltä ed kanssa. Eivät vai sovi yhteen . Ei vaikka Rosa tekisi mitä! Asiantuntijoiden moka!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se miesten kohdalla synonyymi. Naiset pystyy olemaan mielenkiintoisia JA kilttejä yhtä aikaa, esim Miina. Hassu juttu.
No höpö höpö, ei kannata yleistää. Kyllä kiltit miehetkin ovat ihania ja mielenkiintoisia. Ja onnellisesti parisuhteissa.
Ehkä siinä kolmekymppisinä, kun naiset alkavat perustaa pesää. Ennen sitä nuoret tytöt viihtyvät pahojen poikien kanssa, koska he ovat seksuaalisesti vetovoimaisia ja kykeneviä tyydyttämään naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole just nössön merkki jos hiipii toisen mieliksi . Ei varmaan viehätä ketään. Anteeksi että olen olemassa on todella kurja piirre myös.
Samaa mieltä ed kanssa. Eivät vai sovi yhteen . Ei vaikka Rosa tekisi mitä! Asiantuntijoiden moka!
Ei se ole nössön merkki ettei halua riidellä vaikkapa julkisella paikalla tai televisiossa. Minusta Eetulla ei todellakaan ole anteeksi että olen olemassa -asennetta, sen olet kyllä keksinyt omasta päästäsi.
äly hoi älä jätä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
zippe kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse enää ihmetellä, miksi esimerkiksi henkisen väkivallan uhrit pysyvät vaiti tai keksivät selityksiä tyyliin "ei se sillä oikeasti mitään tarkoittanut, se on sellainen.." jne. Ihan satavarmasti Miinaa on vituttanut nuo Heikin töksäytykset, eikä kyse ole mistään akateemisesta huumorista tai esileikistä, vaan moukkamaisesta käytöksestä, jota Miina ei ansaitse. Miinan tasainen luonne siedättää noita juttuja tilanteessa, mutta ne jäävät varmasti sinne pohjalle mietityttämään.
Jos Heikki kerran on niin kauhea, niin miksi Miina kuitenkin vaikuttaa niin ihastuneelta?
Onko Miina fiksu vai ei?
Ovat nyt tunteneet muutaman viikon ja vaikka Miina olisi miten fiksu, hänellä on varmasti kova tarve olla ihastunut. Narsistisen ihmisen yksi tunnusmerkeistä on kyky kietoa toinen pikkusormen ympärille ja saada tämä ihastumaan hulluna. Pikkuhiljaa alkaa ilmetä asioita, jotka muille ovat ehkä olleet ihan selviä alusta lähtien. Miinan kaverihan kauhistui viime jaksossa Heikin dissaamista. Tuollainen kommentointi, jota Heikki harrastaa, nakertaa toisen itseluottamusta pikkuhiljaa ja vähitellen sitä alkaa uskoa, että on jotenkin viallinen. Tässä asetelma on sellaiseen menossa. Heikki on vähän reppana, vaikea tausta ja mitä kaikkea ja Miina selvästi ihana, luottavainen ja vähän hoivaaja-henkinen. Tuolla olen reppana, en aina ihan osaa valita sanojani- keppihevosella voi ratsastaa pitkäänkin, kunnes toisella tulee raja vastaan. Ja eikun uutta hoivaajaa hakemaan.
Jaa että narsisti -kortin vedit :). Nykyään jokainen, joka sattuu olemaan eri mieltä tai käyttäytyy itseä ärsyttävästi, on yllättäen narsisti. Voisitteko te keittiöpsykologit jättää diagnoosinne ammattilaisille, pliis.
Tämä nyt sattuu olemaan viihteellinen keskustelupalsta, joten mielestäni erilaiset spekulaatiot on koko homman suola. Turha nillittää, esitä vasta-argumentti ja perustele se, jos olet toista mieltä.
Varmistan, että ymmärsin oikein: viihteen nimissä voi toista ihmistä nimitellä ja spekuloida julkisesti narsistiksi? Tai hintiksi? Tai sekopääksi? Kunhan itsellä vaan on viihdyttävää ja hauskaa? En voi missään nimessä hyväksyä ajatusmaailmaasi, minusta se on todella puistattavaa ja erittäin ajattelematonta. Haluaisitko itse vastaavaa kohtelua, jos hakeutuisit tällaiseen ohjelmaan. Ja turha argumentoida siihen, että et kuitenkaan haluaisi edes hakeutua. Kyse on siitä, miten toisia ihmisiä kohdellaan - viihteen nimissä tai ei. Sinun tavallasi ajattelevia ihmisiä löytyy toki muitakin - niitä sitten ratkotaan käräjillä. Mielenkiinnolla odotan ennakkopäätöstä Tomi Metsäkedon oikeudenkäynnistä, jossa ratkaistaan juuri se, saako toista somessa nimitellä 'viihteen' nimissä raiskaajaksi. Vai menikö kenties vähän överiksi? Mieti sitä.
Ziisus, relaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen vähän pettynyt, jos Sinin ja Vesan juttu ei jatku. Ainoa pari, jolla on mielestäni todellista tosielämän potentiaalia. Ei mitään kahjoilua. Haluaisin myös todisteita siitä, että nimenomaan tällaiset suhteet ovat pidemmän päälle just niitä toimivia suhteita. :)
Kerrotko mihin se potentiaali perustuu, kun mitään erityisiä tunteita ei ole heidän itsensä mukaankaan ei ole? (paitsi "lämpimiä tunteita" ja me kaikki tiedetään mitä se tarkoittaa, lämpimiä tunteita tunnetaan mm. mummoaan kohtaan)
Ai vaan perheenjäseniäkö tmv. kohtaan tunnetaan lämpimiä tunteita? Jaa.
Niin tai näin, musta potentiaali perustuu siihen, että vietetään aikaa yhdessä ja ollaan rennosti. Ei yliyritetä. Ehkä näiden tyyppien välillä ei ole mitään eksoottista ja jännää, tulikuumaa kemiaa, mutta kemia ei kerro mitään esim. yhteisistä arvoista ym. Ylipäänsä koko kemia käsitteenä on ihan maallikkojuttua. Joo, kyllä mä uskon, että esim. Miinalla ja Heikillä voi olla kuumaa paneskelua, mutta mä en usko heihin parina.
Kyllä se turhautuminen ja arjen 'tylsyys' alkaa näkyä pikku kohtapuolin Sinissä ja Vesassakin, kun suhde ei oikein etene mihinkään. On kuin seisova vesi. Itse kuolisin tylsyyteen tuon tyylisessä parisuhteessa ja vihaan Vesan tyylistä 'hipsuttelijaa', mutta onneksi olen valinnut toisin :). Mutta kukin tyylillään.
Miten suhde pitäisi mielestäsi edetä, ja miten sen tulisi näkyä sinulle? Kitapurje-kielareita enempi vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Rosa on horoskoopiltaan tuuliviiri.
Melkein jokaisella kaudella on ollut yksi sulhanen tai morsian, josta joutuu ihmettelemään, miksi tämä on otettu mukaan, tai miten tämä on huiputtanut tiensä alttarille asti.
Rosa on tunne-elämältään epävakaa, joka ahdistuu ynnä muuta itselleenkin tuntemattomasta syystä. Onko raati pitänyt hyvänä ajatuksena naittaa hänet tasaisemmalle ihmiselle? Itse olen näitä tasaisen tylsiä tyyppejä, ja juuri epätasaiset ailahtelijat ja syvästi tuntijat ovat hankalimpia mahdollisia ihmisiä. Koskaan ei tiedä mistä tuulee ja he pidättävät itsellään oikeuden junnata, jumittaa, mököttää ja hankaloittaa toisten elämää, koska joku epämääräinen yhtäkkinen ahdistus. Kaiken lisäksi toisen ihmisen pitäisi jotenkin intuitiivisesti tietää syy ja tehdä tuuliviirin olo paremmaksi. Huhhuh.
👌
Rosa oli tympeä, mutta kyllä tämän keskustelun perusteella luulin hänen olleen aivan hirviö. Perus nihkeä muija, joka viihtyisi paremmin yksin.
Ensinnäkin, ihan käsittämättömiä kommentteja täällä feminismistä. Miten feminismi poissulkee sen, että voisi tehdä kumppanilleen kivoja ja ilahduttavia asioita? Ja kyllähän sekä Miina että Heikki molemmat selvästi haluavat ilahduttaa toisiaan. Niin se homma toimii vastavuoroisesti. Itse olen feministi henkeen ja vereen ja joissain parisuhdeasioissa varmasti äärifeminiininen. Nautin siitä, kun kumppani katsoo himoiten. Nautin siitä, kun voin yllättää toisen hyvällä ruoalla. Tykkään pukeutua naisellisesti. Totta kai haluan miellyttää itselleni rakasta ihmistä. Mutta nautin ihan yhtä lailla myös siitä kun kumppani hieroo hartioitani, yllättää leipomalla aamiaissämpylät, kehuu kauniiksi, kirjoittaa ihania viestejä paperilappusille. Heikin jotkut töksähtelevät kommentit johtuvat varmasti enemmänkin taustasta je ho vi en keskellä kuin jostain so vi nis mis ta.
Ja toisekseen, ei todellakaan ole mitään pahaa siinä että Heikki vitsailee vaimonsa pienuudesta. Tämä varmaan tulee joillekin kommentoijille suurena yllätyksenä, mutta monet miehet oikeasti pitävät meistä pienikokoisista naisista. Muutoinkin erilaisuudesta saa monesti hauskaa pariskunnan omaa keskinäistä huumoria. Moni mies on huvittunut nähdessään vaatekappaleitani, ja toisaalta ollut ihastuksissaan kun olen pukenut miehen t-paidan päälleni ja se on näyttänyt aivan teltalta minun päälläni. Ja näin tulkitsin tuota toppikohtaustakin, Heikkiä nauratti kun pisti itseään vasten sen Miinan topin.
Vesa ja Sini, eräs kaveripariskuntani on aivan samanlainen! Nainen on suhteen energia, mies aivot. Sellaista ihanaa arkista rakkautta, kumppanuutta. Toivon että heidän juttunsa toimisi oikeasti!
Varmaan alapeukkua näistä huomioistani satelee mutta antaa tulla vaan, ei hetkauta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä ed kanssa. Eivät vai sovi yhteen . Ei vaikka Rosa tekisi mitä! Asiantuntijoiden moka!Ei se ole nössön merkki ettei halua riidellä vaikkapa julkisella paikalla tai televisiossa. Minusta Eetulla ei todellakaan ole anteeksi että olen olemassa -asennetta, sen olet kyllä keksinyt omasta päästäsi.
Mistä tiedät ettei Eetu ole riidellyt myös kameran edessä. Vain murto-osa näytetään meille ja tuotannon valitsemaan draaman kaareen mukaan.
Kyllä varmasti tosta materiaali määrästä saadaan jokainen esitettyä juuri sellaisessa valossa mitä tarvitaan. Katsoja päättää lopun, mitä haluaa nähdä ja miten nähdä.
Eihän kukaan voi olettaa muuta!
Tätä on tämä tosi-TV
Ilman tätä Rosa ja Heikki spektaakkeleita kukaan ei olisi jaksanut tätä seurata edes tänne asti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei. No pitääpä uusintakatsoa sanatarkasti. Minusta Heikki nimenomaan tahkosi pitkän aikaa samaa asiaa eli että ei nyt mitenkään voi mahtua niin pieni toppi Miinalle. Asia tuli kerrallakin selväksi, että pitää toppia tosi pienenä Miinalle, niin ei kun yks vaan jatkaa ihmettelyä. Minusta sävy ei ollut kovinkaan mukava, sillä Miina vaikutti olevan kiusaantunut. Näin me tulkitsemme eri tavoin. En ikinä haluaisi kuulla edes puolella sanalla joltakulta, että miten tämä sinulle voi mahtua (= sinähän olet paljon isompi kuin tämä piskuinen vaatekappale).
Minulle valkeni ihmettelyn vitsikäs luonne jo siitä, että Heikki mallasi toppia OMAN vartalonsa päälle. Ei Miinan vartalon.
Tämä oli todella hulvatonta. Näin hauska Heikki ei ole ollut vielä koskaan. Tässä ei ollut mitään Miinaa pilkkaavaa. Olette varsinaisia tosikoita jos ette tätä ymmärrä😄.
Llut
Vierailija kirjoitti:
Jep jep. Feministit arvostelemassa feministiä koska ei ole tarpeeksi feministi. Jehovat sentään hylkää vasta kun jättää kultin.
Olen "feministi", mutta en minkäänlainen aktivisti, joten olenkohan edes feministi lopulta. En ainakaan liputtaisi itseäni sellaiseksi. Joka tapauksessa, minusta tuo on vaan kummallista, että haluaa labelin otsaansa, mutta on sitten kuitenkin keskivertoa tossukampi. Eihän mikään pakota lokeroimaan itseään.
Joo en ymmärrä Rosan kiukkuamista ruuasta. Kyllä itsekin olen pinna kireällä, jos verensokeri laskee, mutta siihen on ihan yksinkertainen niksi: syö välipalan. Olivat kuitenkin kotona, niin eikö sieltä muka mitään hedelmää, leipää tms. löytynyt ensihätään? Sitten olisi voinut auttaa ruanlaitossa eikä kiukutella kädet puuskassa vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, minun mielestäni ei ole kovin syvällistä tai älykästä esimerkiksi ottaa esille naisen toppi ja alkaa miettimään, että tämähän on nyt liian pieni, tiesit turkuun tai muuta vastaavaa.
Miten olisi, jos Miina levittelisi Heikin kalsareita ja sanoisi vaikka, että miksi olet ostanut näin isot kalsarit, kyllähän se sinunkokoiset vehkeet mahtuu paljon pienempiinkin.
Tämäntyylistä *huumoria*, en itse ymmärrä, olen kait sitten tyhmä, no en olekaan akateeminen, onneksi.Tuo onkin hauskaa huumoriosastoa tuo juttu. Heikki on monipuolinen. Minusta tuo toppijuttu oli hauska. Miinahan on pieni ja siro Heikkiin verrattuna, joten toppikin on pikkuinen. Huomaa, että huumorintajusi on aika surkea ja kehittymätön, jos tuonkin näet loukkaavana. Olisi täysin eri asia, jos Miina olisi yli satakiloinen keijukainen ja toppi valtavan kokoinen, jos sitä haukuttaisiin teltaksi.
Olen eri, mutta miksi joku haluaisi kuulla, että tämähän on liian pieni sinulle, tissit pursuaa, et voi mahtua tähän? Mitä hauskaa tuossa tosiaan on?
Mm. se, että vaate on jo ollut Miinan päällä, ellei kuvattua materiaalia esitetä täysin väärässä järjestyksessä. Ja itse ainakin tulkitsin tuon niin, että Heikki ihailee Miinan siroutta ja pientä kokoa.
Niin mä itse kommentoin tuossa yllä, että toppihan oli jo ollut päällä, mutta voi olla, että aikajärjestys sotketaan.
Silti, ei liity asiaan yhtään mitään, oli Heikki nähnyt toppia päällä tai ei (paitsi sen verran, että jos oli jo topin nähnytkin, niin turha asiaa enää ihmetellä). Ei kukaan halua kuulla, että EIHÄN tää nyt SULLE voi mahtua, sun tissitkin tästä pursuaa. Aika mestari saa olla, jos tuosta kohteliaisuuden itselleen saa.
Ei Heikki esittänyt asiaa korostamalla noita sanoja, mitä sinä viestissäsi korostat ja jutustelun sävykin oli kaikkea muuta kuin ilkeilevä, vähättelevä ja alentava. Monestikin huumorissa tapa sanoa on merkityksellisempi kuin sisältö.
Minä taas ajattelisin, että tissini ovat niin isot, ettei mahdu piskuiseen toppiin ;)
Näin me ollaan erilaisia ja tulkitaan sen mukaisesti. Minulla on tapana kääntää asiat AINA positiiviseksi, en koskaan ekana mietit huonointa vaihtoehtoa. Mutta tunnen valitettavasti heitäkin, jotka ekana aina miettivät pahinta. Negatiivisuus ei ole kaunis piirre, se oikeasti rumentaa.
Muistathan saman positiivisuuden haukkuessasi Rosaa maanrakoon. Vai onko positiivinen kommentointi varattu vain miehille? Naiset taas ovat saatanasta seuraavia, joita saa haukkua...
Mielestäni Rosa ei ole tiuskinut, vaan todennut asioita. Oliko Eetun pakko alkaa pyörittelemään pastaa pannulla, kun toisella on nälkä? Olisi kipannut Rosalle pastan ja paistanut sitten oman pastansa vielä jos niin haluaa.
En ole haukkunut täällä ketään. (Ei onnellinen ihminen sellaista tee ja minä olen onnelinen :)
Minustakaan Rosa ei ole läheskään niin paha, kuin täällä pahimmat liioittelijat antaa ymmärtää. En nähnyt kiukkua siinä pastakohtauksessakaan.
Kyllä, näen asiat positiivisessa valossa mieluiten, aivan jokaisen näistä kuudestakin, vaikka omia pikku puutteita heilläkin jokaisella on, aivan kuten meillä jokaisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin ajattelisin! Ja se olisi karmea loukkaus. Kuka haluaa omistaa sellaiset megabosat, etteivät ne varmasti mahdu edes vaatteeseen? Että olen varmasti ostanut väärää kokoa.
- sama
Voi Eetu! Välillä on tuntunut yksinäiseltä ja kylmältä.
Pelastakaa Eetu!