Tindermiehet ja kiire nähdä heti... Ihan kuin naisella ei olisi omaakin elämää
No ei sekään pitkälle johda jos tapaamista siirtää ja siirtää mutta näillä joillakin miehillä Tinderissä on kova kiire tavata heti heti heti ja jos et ehdi samana päivänä tavata niin poistavat matcheista. Ihan kuin naisella ei saisi olla mitään muuta elämää? "Mennäänkö kahville tänäiltana?" - "En valitettavasti ehdi heti tänään" - "OK" ja poistoon. Onnea vaan naisen etsintään jos menee noin paljon tunteisiin ettei nainen juokse luoksesi heti.
Näitä on ollut aivan hemmetisti.
Kommentit (177)
Vierailija kirjoitti:
Miehet haluaa nähdä heti miltä oikeasti näytät. Niin paljon varmaan törmänneet siihen, ettei nainen muistuta profiilikuviaan irl.
No en tiedä, mulle ovat kaikki treffikumppanit tähän mennessä sanoneet, että näytän paremmalta luonnossa kuin kuvissa. Olen tosin tarkoituksella valinnut myös vähän epäedustavampia kuvia enkä niitä duckfaceja vaan kuten kuulemma monet tekee - yhdessä olen kalalla (ilman meikkiä), toisessa paintballing, mutta toki siellä on myös perus profiili-selfie jossa on ehostukset vimpan päälle.
Edelleen miehet ovat sanoneet että paljon kivemmat profiilikuvat kuin niillä perustiinoilla.
T: Se joka haluaa ensin tekstata
Mikset voi kirjoittaa tinder profiiliisi tätä?? "Haluan tutustua kunnolla ennen tapaamista. Haen jotain vakavaa."
Onko mukavampaa saada jotain mistä narista ja valittaa?
Vierailija kirjoitti:
Mikset voi kirjoittaa tinder profiiliisi tätä?? "Haluan tutustua kunnolla ennen tapaamista. Haen jotain vakavaa."
Onko mukavampaa saada jotain mistä narista ja valittaa?
Mulla lukee tuo. Ja lisäksi että en harrasta yhden illan juttuja. Silti nämä urpot ehdottavat kahveja viiden minuutin chattailyn jälkeen.
Eikös se Tinder ole juurikin nopeiden suhteiden solmimiseen tehtykin? Näin olen käsittänyt.
Sori ap mut kuulostat vähän tylyltä ja tympeältä. Onko sun vastaus näille miehillekin ollut epäkohtelias ja kiukutteleva? Selitys miksi sut poistetaan heti. Olin kauan Tinderissä ja en muista, et kukaan olis poistanut mua.
Minä lopetin koko Tinderin juuri siksi, että tuntui vaan kokoajan siltä, että miehiä ei kiinnosta tutustua minuun ihmisenä, vaan se ulkonäkö olisi pitänyt päästä tarkistamaan heti. Ei vaan sopinut mulle sellainen tahti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mukavampaa saada jotain mistä narista ja valittaa?Mulla lukee tuo. Ja lisäksi että en harrasta yhden illan juttuja. Silti nämä urpot ehdottavat kahveja viiden minuutin chattailyn jälkeen.
Urpot? Kuulostatpa kivalta tyypiltä 😂 ei ihme, et kaikki poistaa sut matcheista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mukavampaa saada jotain mistä narista ja valittaa?Mulla lukee tuo. Ja lisäksi että en harrasta yhden illan juttuja. Silti nämä urpot ehdottavat kahveja viiden minuutin chattailyn jälkeen.
Kai tajuut, et ne on pelkän seksin perässä? Kaikki muut täällä näyttää tajunneen sen.
Ehkä et vaan oo gf matskua. Miten paljastavia sun kuvat on?
ongelma tuossa naisten "tutustumisessa" on se ettei treffeillä muisteta mitään mitä mies on kertonut. saa oudon kivan kun itse tietää naisesta kaiken ja toinen ei kymmenien viestien jälkeen tiedä olinko opettaja vai poliisi jne.
Itse olen mies joka haluaa sopia tapaamisen muutaman viestin jälkeen.
Jos ehdotan esim tapaamista viikonlopulle ja nainen vastaa siihen vain että "viikonloppu on jo täyteen buukattu" niin jätän naisen rauhaan koska nainen ei itse ehdottanut sopivampaa päivää. En halua kerjätä niitä treffejä ehdottamalla monta kertaa uutta ajankohtaa, ei voi olla noin yksipuolista.
Vähän aika sitten kävi niin että nainen ehdotti näkemistä heti ekassa viestissä, se oli aivan loistavaa.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin tutustun ensin viestitellen ennen kuin menen tapaamaan. Yleensä olen jutellut vaan parille tai yhdelle miehelle samaan aikaan.
Lopetin kyllä tinderin käytön kun ei miehiä se viestittely ja tutustuminen kiinnosta. Tietysti paremmin tutustuu kun tapaa mutta tarvitsen vaan jotain tietoa miehestä. En pysty sokkona menemään ihan tuntematonta tapaamaan. Viestien perusteella saa ihan hyvän käsityksen tuleeko juttuun myös livenä. Ne joiden kanssa olin enemmän viestitellyt tuli myös lisää tapaamisia kun taas ne kerrat kun on sokkona mennyt niin on aina jäänyt siihen ja tapaaminen kestänyt puolisen tuntia, jonka jälkeen ei edes kiinnosta tavata uudestaan.
Älkää viitsikö tuomita jos joku haluaa rauhassa tutustua eikä vaan pidä pikatreffeistä. Sellainen deittailu ei sovi kaikille :)
Oikeastaan tämä on hyvä molemmille osapuolille. Ei tule sitten turhaa reissua niin helposti, eikä tarvi sitten toisessa baarissa vetää ihan puhtaaseen ketutukseen.
Mä oon monta kertaa lähtenyt seuraavana päivän ekasta viestistä treffeille (kukaan ei oo samalle päivälle ehdottanut) ja se on musta ihan ok. Mutta äskettäin otti kyllä todella paljon aivoon, kun todella mukavan ja fiksun oloinen mies ehdotti vajaan viikon kirjottelun jälkeen treffejä tietylle päivälle, mutta mä en silloin päässyt, niin mies lopetti heti kirjottamisen. Ilmeisesti vaan se yks päivä olis hänelle sopinut 🤦♀️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Urpot? Kuulostatpa kivalta tyypiltä 😂 ei ihme, et kaikki poistaa sut matcheista.
Ymmärrän hyvin mitä ap tarkoittaa. Sama juttu oli minullakin kun käytin Tinderiä. Ne hätäisimmät ei kyllä herättänyt kiinnostusta vasn pikemminkin päin vastoin. Liian innokas mies on turn off. Varsinkin jos ei kestä pakkeja ja alkaa tivaamaan että koska nähdään... äh ahdistavaa. Tähän kirjoitettuna se nyt kuulostaa ehkä tylymmältä kun onhan se match tullut. Itselleni se match vaan ei tarkoita treffejä vaan viestittelyä. Jos viestittelyssä ilmenisi esimerkiksi että olemme vaikkapa menossa samalle keikalle niin siellä tapaaminen olisi luonnollinen treffiehdotus johon suostuisin :)
Mutta ”moi, mitä kuuluu? Lähetkö ulos?”
Ei vaan nappaa... miksi ihmeessä lähtisin kun en tiedä mitään koko ihmisestä. Match ei tarkoita _kaikille_ ”hei haluan tavata mahdollisimman nopeasti”
Vierailija kirjoitti:
Mä oon monta kertaa lähtenyt seuraavana päivän ekasta viestistä treffeille (kukaan ei oo samalle päivälle ehdottanut) ja se on musta ihan ok. Mutta äskettäin otti kyllä todella paljon aivoon, kun todella mukavan ja fiksun oloinen mies ehdotti vajaan viikon kirjottelun jälkeen treffejä tietylle päivälle, mutta mä en silloin päässyt, niin mies lopetti heti kirjottamisen. Ilmeisesti vaan se yks päivä olis hänelle sopinut 🤦♀️
Mies tuskin sitten oli hirveän kiinnostunut. Sinä varmaan kuitenkin yritit oma-aloitteisesti ehdottaa sopivampaa päivää?
Koska naiset ei ikinä puhu suoraan niin miesten pitää yrittää tulkita että milloin nainen antaa epäsuorat pakit ja milloin ei..
Vierailija kirjoitti:
Miehet haluaa nähdä heti miltä oikeasti näytät. Niin paljon varmaan törmänneet siihen, ettei nainen muistuta profiilikuviaan irl.
Miten olisi vaikka videopuhelu? Onkohan se muuten epätavallista, kun tutustuu netin/tinderin kautta, voisi säästää monta pettymystä, kun saisi paremman kuvan toisen olemuksesta jo ennen treffejä.
Voihan se olla, että menee tunteisiin, mutta voi olla, että miehet etsivät myös sellaista kokemusta, jossa tietävät olevansa aidosti naisen kiinnostuksen kohteena eikä "ehkä" osastoa.
Naisillehan tuo on itsestäänselvää; miehellä pitää olla juuri tietynlainen kuva, tietynlainen koulutus, pituus, vaatteet jne. Vasta parisuhteen käynnissä ollessa mies saa vähän rentoutua.
Muistan kun joskus kauan sitten olin video-omeglessa jonkun ruman ulkomaalaisen naisen kanssa ja kun vahingossa tein jonkun kirjoitusvirheen (ehkä laitteen jumittamisen takia), niin nainen katkaisi keskustelun.
Naiset ovat oppineet näkemään näitä asioita solipsismin kautta, jossa naisen toiveet ja arvot ovat myös miehen toiveita ja arvoja. Mies, jonka olemus ja toivomukset ovat erilaisia kuin naisella, on sitten nopeasti creepy, pervo, juntti ja milloin mitäkin. Täällä oli joku uutinenkin, missä nainen kertoi omalla naamalla ja nimellä karmeista Tinder-kokemuksista ja yksi kauhukokemus oli sellainen, missä mies kysyi, että voitaisiinkohan nyt kosketella toisiamme tms. Naisten kaikukammiossa tuo luonnollinen kysymys tietysti muuttuu awkwardiksi, creepyksi, pervoksi, tilannetajuttomaksi ja vaikka miksi, koska mies ei ajatellut samalla tavalla kuin nainen.
Jos taas naisen mielestä on seksikästä tulla treffeille ilman alusvaatteita tai tehdä sitä tai tätä, niin miehenkin mielestä sen pitää olla seksikästä, koska solipsismi.
Vierailija kirjoitti:
No ei sekään pitkälle johda jos tapaamista siirtää ja siirtää mutta näillä joillakin miehillä Tinderissä on kova kiire tavata heti heti heti ja jos et ehdi samana päivänä tavata niin poistavat matcheista. Ihan kuin naisella ei saisi olla mitään muuta elämää? "Mennäänkö kahville tänäiltana?" - "En valitettavasti ehdi heti tänään" - "OK" ja poistoon. Onnea vaan naisen etsintään jos menee noin paljon tunteisiin ettei nainen juokse luoksesi heti.
Näitä on ollut aivan hemmetisti.
Mulla menee niin päin, että ne harvat mätsit mitä on tullut niin naiset poistaa mätsin kesken keskustelun.
Vähän kuulostaa nuo sinun mätsit melko suosituilta miehiltä, sata mätsiä jonossa ja seuraavaan aina.
Vierailija kirjoitti:
ongelma tuossa naisten "tutustumisessa" on se ettei treffeillä muisteta mitään mitä mies on kertonut. saa oudon kivan kun itse tietää naisesta kaiken ja toinen ei kymmenien viestien jälkeen tiedä olinko opettaja vai poliisi jne.
Joo se on epäkohteliasta. Itse luen toisen viestit vielä kertauksena ennen treffejä. Muutenkin se kirjoittelu on naisille paljon helpompaa. Miehen täytyy usein tehdä aloite, ylläpitää keskustelua. Nainen vain tiputtelee jotain vastauksia.
Nykyisin en enää jaksa olla siellä. Paremman näköistä porukkaa näkee baareissa.
Tuon käytöksen että haluaa nähdä nopeasti ymmärtää hyvin koska moni nainen ei ole tosimielellä tinderissä, miehet yrittävät seuloa nopeasti tapaamishalukkaat matchit toisistaan.
Itse ainakin olen tehnyt sellaisen havainnon että vaikka yrittäisit puhua naiselle pitempään niin ei sitä tapaamista ole tulossa myöhemminkään.
Minäkin tutustun ensin viestitellen ennen kuin menen tapaamaan. Yleensä olen jutellut vaan parille tai yhdelle miehelle samaan aikaan.
Lopetin kyllä tinderin käytön kun ei miehiä se viestittely ja tutustuminen kiinnosta. Tietysti paremmin tutustuu kun tapaa mutta tarvitsen vaan jotain tietoa miehestä. En pysty sokkona menemään ihan tuntematonta tapaamaan. Viestien perusteella saa ihan hyvän käsityksen tuleeko juttuun myös livenä. Ne joiden kanssa olin enemmän viestitellyt tuli myös lisää tapaamisia kun taas ne kerrat kun on sokkona mennyt niin on aina jäänyt siihen ja tapaaminen kestänyt puolisen tuntia, jonka jälkeen ei edes kiinnosta tavata uudestaan.
Älkää viitsikö tuomita jos joku haluaa rauhassa tutustua eikä vaan pidä pikatreffeistä. Sellainen deittailu ei sovi kaikille :)