Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksiköhän joitakin, esim.minua, luullaan ikäistään nuoremmaksi?

Vierailija
28.08.2018 |

Puhdasta ihmettelyä omalta osaltani, ei tätä pelkän tupakoimattomuuden piikkiinkään voi kai laittaa..
Tänään luultiin, että olen samanikäinen kuin kysyjä itse eli 32v ja pari viikkoa sitten eräs kysyi olenko täyttänyt 30v. Aiemminkin tänävuonna moni olettanut, että olen 33-35v.
Ja ikää minulla 42v!

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä kuva.

Vierailija
2/67 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset vaan näyttävät nuoremmilta kuin ovat. Elämäntavoilla ei välttämättä ole mitään tekemistä asian kanssa. Ennemmin perityillä piirteillä, pukeutumistyylillä, hiusmallilla yms. Käytös ja puhetyylikin vaikuttavat osaltaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja osa on vain kohteliaita.

Vierailija
4/67 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa. Minulla on vastaavia kokemuksia. En nyt sano, että olisin nuoren näköinen, vaan ikääni ei vaan osata ehkä arvioida. Työpaikalla eräs minua pari vuotta nuorempi työkaveri (ei tiedä, että tiedän ikänsä) Kertoi tarinaa ja naurahti, eteeä ette te voi ymmärtää sitä, kun olette kaikki vielä niin nuoria..

Tuon tapaisia arviointivirheitä sattuu tämän tuosta. 

Vierailija
5/67 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on hyvin erilaisia näkemyksiä, miltä tietyn ikäinen näyttää. Enkä nyt tarkoita ettetkö voisi näyttää ikäistäsi nuoremmalta. 

Vierailija
6/67 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta 30-45-vuotiaita on tosi vaikea erottaa. He eivät ole enää nuoria, mutta ikääntymisen merkit eivät näy vielä niin selvästi. Jos mulle näytetään jonkun saman tyypin kuva, josta ensin sanotaan, että 30 uskon, ja jos kohta sanotaan, että tämä onkin 45, uskon senkin.

Vierailija
7/67 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kyyninen kun olen ja itseni vähättelykin sujuu niin vois noinkin ajatella kuten sinä 3, mutta sanojat ja tilanteet olleet aina sellaisia ettei siitäkään kyllä kyse ole.

Tatuointeja tms mulla ei ole.

Jospa salaisuus onkin ryppyvoiteettomuus ;D

Ap

Vierailija
8/67 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikkani on täynnä 35-50v naisia ja kyllä heistä erottaa kuka on "kolkytjotain" ja kuka käy viittäkymppiä.

Ap

Vierailija
9/67 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt muutamia vuosia sitten gallup-kyselyitä kaupoissa työkseni. Siinä huomasi, että olen todella surkea arvioimaan ihmisen ikää ulkonäön perusteella. Saattoi helposti heittää yli kymmenen vuottakin. Onneksi henkilöt eivät saaneet koskaan tietää, minkä ikäisiksi heitä luulin... 

Sitten taas äitini osaa arvioida iät hyvinkin tarkkaan. Lähes aina osuu vuoden tai kahden päähän todellisuudesta. 

Voi siis olla kyse vain vastapuolen huonosta arviointikyvystä. Tai sitten vain näytät ikäistäsi nuoremmalta ja sehän on vain hyvä!

Vierailija
10/67 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on kyllä luultu viimeisen vuoden aikana sekä nelikymppiseksi että kuusikymppiseksi. Olen 54.

Vierailija
11/67 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla ilmiötä ei tunneta, kukaan ei koskaan voi näyttää ikäistään nuoremmalta, sen sijaan olet vain harhainen ja luulet liikoja itsestäsi.

Vierailija
12/67 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vain törmännyt kohteliaisiin ihmisiin.

Vierailija
13/67 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikkani on täynnä 35-50v naisia ja kyllä heistä erottaa kuka on "kolkytjotain" ja kuka käy viittäkymppiä.

Ap

Toiset erottaa, toiset ei. Itse juuri tänään luulin erästä asiakasta noin 50-vuotiaaksi. Myöhemmin selvisi, että hän on 39.

Vierailija
14/67 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sä ole täältä lukenut, että ketään ei koskaan oikeasti luulla nuoremmaksi. Että ne on aina vain omaa kuvittelua.

Vierailija
15/67 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalastelet vastaukseksi jotain tyyliin olet nuorekas ja hyvin säilynyt. Tarjoan vastaukseksi jotain muuta, olet lapsellinen ja pukeudut kuin 15v pissis. Lapsellisuutta tukee se, että kysyt asiaa vauva-mammoilta.

Vierailija
16/67 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei meikkaa paljoa, näyttää usein nuoremmalta. Runsas meikki helposti vanhentaa,

Vierailija
17/67 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdallani luultavasti (mitä itse uskon olevan syynä):

- pyöreät kasvot ja hyvä iho (jotain iloa rasvoittuvasta ihosta)

- lyhyys

- olen aika hiljainen luonne, en tyrkytä itseäni, ja ehkä joku kokee sen kokemattomuutena

- nuorekas vaikkakaan ei teinimäinen vaatetus, eli ei jakkupukuja, helmikoruja jne koska ei dress codea toimistolla

- kun tunnetaan paremmin ja kerron mielenkiintoni kohteista ja vapaa-ajan viettotavoistani, käy ainakin ilmi että mulla ei ole lapsia niin kuin tämän ikäisillä yleensä on jos on ollakseen

Vierailija
18/67 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluavat imarrella.

Vierailija
19/67 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et juurikaan meikkaa tai omaat muutenkin sievät piirteet, niin ei ihme, jos näytät nuoremmalta. Kaikki teinitkin näyttää nykyään vanhemmilta kaiken meikin ja aikuismaisen tyylin takia.

Vierailija
20/67 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sinulla vähän pidempi tukka?

normaalipainoinen tai laiha vartalo?

värikkäämpi ja trendikkäämpi vaatetus?

oletko pirteän oloinen?