Nettikaupat ei vastaa sähköposteihin
Onko muille käynyt niin, että nettikaupat ei vastaa ihan asiallisiin kysymyksiin?
Keväällä löysin kivan fillarikaupan netistä. Oli vähän erilaisia pyöriä kuin tavaHelkamaa. Kysyin sähköpostilla, että mitä varusteita yhteen fillariin kuuluu, kun se ei käynyt ilmi sivustolla. Ne ei koskaan vastannut. Jäi fillari ostamatta. En tiedä onko sitten niin, että eivät osaa suomea, en tiedä oliko suomalainen nettikauppa, mutta sivut oli suomeksi.
Myöhemmin kysyin yhdestä (tämä ainakin oli suomalainen) nettikaupasta, että voiko heidän vuodesohvan toimitusajan sopia tarkalleen. Kun on epämääräinen 4-6 viikkoa. Ajatuksena oli tilata se niin hyvissä ajoin, mutta toimitus viikon voisi sopia etukäteen - ettei tule silloin, kun en ole paikalla. Ei ne mitään koskaan vastanneet.
Onko firmoilla liikaa asiakkaita vai miksi ne ei vastaa sähköposteihin?