Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksiköhän joitakin, esim.minua, luullaan ikäistään nuoremmaksi?

Vierailija
28.08.2018 |

Puhdasta ihmettelyä omalta osaltani, ei tätä pelkän tupakoimattomuuden piikkiinkään voi kai laittaa..
Tänään luultiin, että olen samanikäinen kuin kysyjä itse eli 32v ja pari viikkoa sitten eräs kysyi olenko täyttänyt 30v. Aiemminkin tänävuonna moni olettanut, että olen 33-35v.
Ja ikää minulla 42v!

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n ikää taidetaan kysellä aika usein? Miksi? Vai pyydätkö itse arvioimaan ikääsi? Jälkimmäisessä tapauksessa vastaukset on luultavasti varmuuden vuoksi annettu hiukan alakanttiin.

Vierailija
62/67 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla ilmiötä ei tunneta, kukaan ei koskaan voi näyttää ikäistään nuoremmalta, sen sijaan olet vain harhainen ja luulet liikoja itsestäsi.

Näin täällä väitetään, mutta ei ole totta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalastelet vastaukseksi jotain tyyliin olet nuorekas ja hyvin säilynyt. Tarjoan vastaukseksi jotain muuta, olet lapsellinen ja pukeudut kuin 15v pissis. Lapsellisuutta tukee se, että kysyt asiaa vauva-mammoilta.

Mulle on sanottu niin, enkä ole lapsellinen...miten pukeutuu 15 v pissis? Mikä on pissis? Jos pukeutuu kireisiin farkkuihin ja napapaitaan niin ei kyllä vastaa mun verkkarityylistä pukeutumista.

Vierailija
64/67 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalla kohdallani luultavasti (mitä itse uskon olevan syynä):

- pyöreät kasvot ja hyvä iho (jotain iloa rasvoittuvasta ihosta)

- lyhyys

- olen aika hiljainen luonne, en tyrkytä itseäni, ja ehkä joku kokee sen kokemattomuutena

- nuorekas vaikkakaan ei teinimäinen vaatetus, eli ei jakkupukuja, helmikoruja jne koska ei dress codea toimistolla

- kun tunnetaan paremmin ja kerron mielenkiintoni kohteista ja vapaa-ajan viettotavoistani, käy ainakin ilmi että mulla ei ole lapsia niin kuin tämän ikäisillä yleensä on jos on ollakseen

Sama mulla.

Vierailija
65/67 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluavat imarrella.

Mitä ne siitä hyötyis? Ja reaktioista ja puhetyylistä huomaa, onko aitoa vai imartelua.

Vierailija
66/67 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 42 v. Usein on luultu vähän päälle kolmekymppiseksi.

Syitä:

- Hoikkuus, varsinkin kasvoista ja käsistä

- Pukeutumistyyli (ei esim. mitään insinöörikauluspaitoja töissä)

- Rypyiltä aika hyvin säästynyt kasvojen iho, johtuen herkästi rasvoittuvasta ihosta

- Edelliseen liittyen: joskus saatta jotain yksittäistä juhlafinniä pukata, joka tietysti luo nuorekkaan vaikutelman :D

- Lapsellinen huumorintaju

- Ikäiselleni perheenisälle huonosti soveltuva ikivanha pikkupurkki autona

Vierailija
67/67 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua vanhemmat veikkaavat minua monesti ainakin viisi vuotta ikääni vanhemmaksi. Kymmenen vuotta nuoremmat tytöt saattavat taas alkaa "haastamaan" minua, enkä tiedä kuvittelevatko että olen lähempänä heidän ikää kuin kolmeakymppiä. 

N23