Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jättää mies loukkaamatta tunteita

en halua loukata
28.08.2018 |

Olen tapaillut kahta miestä (A ja B) ja alan nyt kallistua B:n puoleen. Molemmat ovat älykkäitä, huomaavaisia ja oikein vanhan ajan "herrasmiehiä".

Ongelma on, että A on selkeästi jo korviaan myöten ihastunut minuun. Suutelimme ekojen treffien lopuksi ja hyi yäk, tyyppi ei osannut suudella ollenkaan. Meni heti maku koko tyypistä. Hänelle sen sijaan suutelu oli koko treffien kohokohta, lähettelee nyt sydänhymiöitä ja suunnittelee jo tyyliin että otan loparit töistä ja lähden hänen kanssaan kiertelemään Eurooppaa hänen kustannuksellaan. Ollaan siis tavattu vain kerran.

B sen sijaan...olemme tavanneet muutaman kerran ja olen ns. heti valmis joka kerta kun hän suutelee minua. (Emme ole harrastaneet seksiä vielä.)

A:lla on takanaan ihmissuhde, joka päättyi hänen toiveittensa vastaisesti. Hän viestittelee nyt minulle, miten mieletöntä on kun elämä taas hymyilee ja kollegatkin ovat jo huomanneet että hän on paljon iloisempi kuin ennen. Että hän oli jo luopunut toivosta kunnes tapasi minut.

Minä haluan kuitenkin B:n...

Miten hemmetissä mä voin antaa pakit A:lle ilman että hänen elämänsä musertuu taas? Mutta enhän voi jatkaa hänen tapailuakaan vain sen takia, että hän pysyisi onnellisena. Sitäpaitsi epäilen että seuraavalla tapaamisella B meinaa kysyä, alammeko seurustelemaan ihan virallisesti.

Molemmat ovat muuten kunnon miehiä eli kumpikaan ei ole renttu yms.

Arvostaisin kommentteja tämmöisen kokeneilta - myös miehiltä. Kiitos jo etukäteen.

Kommentit (101)

Vierailija
1/101 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi herra C jota et ole vielä tavannut. Heität elämäsi hukkaan jos valitset A tai B vaikka tuntuvatkin nyt hyviltä.

Vierailija
2/101 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun on vaan pakko sanoa sille että tämä ei nyt toimi sinun puolelta, mitä nopeammin sitä parempi. Ei sille voi mitään, ei ole sinun tehtävä huolehtia että hänen elämänsä on kohdillaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/101 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On huomaavaista ajatella hieman toisen tunteita ja harkita,  miten päättää suhteen. Itse (miehenä) olen olen ollut sekä jätetty että "jättäjä;"  kumpikaan ei ole ollut helppoa. Mutta arvostan kasvokkain jrehellistä ja suoraa puhetta. Ihan kaikkea ei tarvitse kertoa, mutta kuitenkin siten, että toinen ymmärtää, että jos hän toivonut ja unelmoinut parisuhteesta, niin näin ei tule tapahtumaan. Surun ja pettymyksen tunteet ovat toki odotettavissa oleva reaktio. Mutta mitä muutakaan toinen, syvästi ihastunut  voisi tuntea? Enemmän loukkaat jos "ghoustaat" hänet ja lakkaisit vastailemasta hänen yhteydenottoihinsa ja yllättäen yks-kaks vain katoaisit ja häviäisit; tai alkaisit käyttäytymään häntä kohtaan loukkaavasti ja satuttavasti niin, että fiksumpi mies saattaisi itse ymmärtää jättää sinut. Saati, että järjestäsit asiasta muutoin isomman draaman. On tietysti vahinko ja harmi, jos mies on jo ennättänyt ihasttumaan sinuun korviaan myöten, mutta toisaalta minulle jäi mielikuva, että ette ole kuitenkaan vielä kovinkaan kauan tunteneet ja tapailleet, jolloin suhteen päättäminen saattaa olla vielä helpompaa kuin jos yhteisiä kokemuksia ja erilaisia tunteita olisi jo kertynyt merkittävämmäksi jaetuksi yhteiseksi historiaksi.    

Vierailija
4/101 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta tapailu ystävällisesti ja päättäväisesti mieluiten naamakkain ja älä, älä, älä, älä, älä, älä, älä, älä, älä, älä, älä, älä missään tapauksessa tarjoa sitä "ollaan kavereita" -paskaa. Sattuu kuin nopeasti irroitettu laastari, mutta ohi nopeasti. Ja toivota hyvät jatkot. Ilmaisinko jo, että älä tarjoa sitä ystävyyttä, kaveruuttaa yms.? Mitä nopeammin mies unohtaa sinut, sen parempi.

Vierailija
5/101 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että sinulla on todettu vasta hiv/kuppa tmv. Problem solved.

Vierailija
6/101 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesithän, että suudellessa siirtyy taudit, joten et voi vapaasti ilman ehkäisyä suudella kahta eri miestä? Tästä syystä suusyövätkin ovat lisääntyneet, kun harrastetaan myös suuseksiä ja suudellessa saa nekin pöpöt, jotka ovat alapäästä siirtyneet suuhun. Valitse B.

Vierailija
7/101 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano että sinulla on todettu vasta hiv/kuppa tmv. Problem solved.

Niin. Se onkin todella tehokas peruste. Ja jos ja kun Ap mahdollisesti myöhemmin kohtaa tai näkee tai tulee "jätetyn miehen" näkemäski, niin voin vain arvailla miehen tunteita. - Oma tunteeni saatsi olla, että olinko minä niin huono, että hän ei parempaa valhetta keksinyt. - Olisi vai reilusti sanonut ettei halua jatkaa parisuhteessa kanssani, niin töstä huolimatta olisimme ehkä voineet jatkaa ystävinä tai kavereina.  

Vierailija
8/101 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että nyt kyllä vähän kadehdin. Olen etsinyt miesystävää vuosia ja törmännyt pelkkiin sammakoihin eikä nekään ole olleet aina kovinkaan kiinnostuneita. Välillä olen jo luovuttanut ja päättänyt olla vaikka sitten loppu elämäni yksin, mutta sattuuhan se.

Vierailija
9/101 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite ollu tollases tilantees missä muija olikin myös toisen kanssa, mutta ei maininnut siitä. Vahingossa käveli sen toisen äijän kanssa vastaan käsi kädessä. Siinä mietin sen muija kaikkia sanomisia ja viestejä, niin kaikelta meni pohja. Oli muija vähän hiessä, kun näki mut. Sanoin siinä sille ihan et mut voit ainakin nyt unohtaa ja tämä toinen jätkä kysy mitä toi tarkoittaa. Sanoin sille, että tämä neitokainen pyörittää meitä molempia. No ei pyörittänyt todellakaan van se jäi yksin siihen seisoo. Se toinen jätkä sano sille et heippa älä ota yhteyttä.

Vierailija
10/101 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui, vähän pelottava tuo A tekstiviesteineen! Minä en haluaisi tuossa vaiheessa, kun suhdetta ei siis vielä edes ole, kuulla lepertelyjä, enkä varsinkaan haluaisi kuulla, että hänen työkavereillaankin on kommentteja hänen iloisuudestaan... Ja että melkein oli luopua jo toivosta, kuulostaapa säälipisteiden keruulta! Kerta kaikkiaan, hän kuulostaa vähän ressukalta joka on nyt ripustautumassa sinuun, olet hänen elämänsä pelastaja. Aikuinen mies EI saisi käyttäytä näin,  tässä vaiheessa "suhdetta" ainakaan, minusta. 

Eli nätisti vain sanot asiasta ja toivot parasta!

Vierailija
11/101 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että pitkällisen sisäisen kamppailun jälkeen et voi sille mitään, että kiihotut ja kiinnostut vain naisista.

Vierailija
12/101 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite ollu tollases tilantees missä muija olikin myös toisen kanssa, mutta ei maininnut siitä. Vahingossa käveli sen toisen äijän kanssa vastaan käsi kädessä. Siinä mietin sen muija kaikkia sanomisia ja viestejä, niin kaikelta meni pohja. Oli muija vähän hiessä, kun näki mut. Sanoin siinä sille ihan et mut voit ainakin nyt unohtaa ja tämä toinen jätkä kysy mitä toi tarkoittaa. Sanoin sille, että tämä neitokainen pyörittää meitä molempia. No ei pyörittänyt todellakaan van se jäi yksin siihen seisoo. Se toinen jätkä sano sille et heippa älä ota yhteyttä.

Tämä kuulostaa kyllä kamalalta. Mutta oletan, että kyseinen nainen oli siis deittaillut teitä molempia jo pidemmän aikaa? Kun meinaan herra A:n kanssa tosiaan ollut vain ne yhdet treffit. Puhutaan aikajanallisesti alle kahdesta viikosta kummankin kanssa. 

Vierailija
13/101 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hui, vähän pelottava tuo A tekstiviesteineen! Minä en haluaisi tuossa vaiheessa, kun suhdetta ei siis vielä edes ole, kuulla lepertelyjä, enkä varsinkaan haluaisi kuulla, että hänen työkavereillaankin on kommentteja hänen iloisuudestaan... Ja että melkein oli luopua jo toivosta, kuulostaapa säälipisteiden keruulta! Kerta kaikkiaan, hän kuulostaa vähän ressukalta joka on nyt ripustautumassa sinuun, olet hänen elämänsä pelastaja. Aikuinen mies EI saisi käyttäytä näin,  tässä vaiheessa "suhdetta" ainakaan, minusta. 

Eli nätisti vain sanot asiasta ja toivot parasta!

Joo, tämä hirvitti vähän minuakin, vaikka normaalisti olenkin nopeasti kiintyvää/ihastuvaa tyyppiä... 

Vierailija
14/101 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta tapailu ystävällisesti ja päättäväisesti mieluiten naamakkain ja älä, älä, älä, älä, älä, älä, älä, älä, älä, älä, älä, älä missään tapauksessa tarjoa sitä "ollaan kavereita" -paskaa. Sattuu kuin nopeasti irroitettu laastari, mutta ohi nopeasti. Ja toivota hyvät jatkot. Ilmaisinko jo, että älä tarjoa sitä ystävyyttä, kaveruuttaa yms.? Mitä nopeammin mies unohtaa sinut, sen parempi.

Hyvä kun sanoit - yksi vaihtoehto oli nimittäin, että olisin ehdottanut että pysytään kavereina. Kun tyyppi on kyllä siis tosi hauskaa seuraa ja muutenkin kaikin puolin mukava, en vaan tunne häneen mitään seksuaalista vetoa (ja siis ennen suudelmaa vielä tunsin). 

Vierailija
15/101 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän se perinteinen kikka toimi. kerrot, että et ole valmis mihinkään syvempään ja kiität yhteisestä ajasta. sitten menet herra B:n luokse ja otat siltä pakit ja jäät yksin. herra A:n viesteihin ei kannata enää vastata. näyttää olevan todella takertuvaa ja itsekritiikitön tyyppi. et ole vastuussa muiden ihmisten tunteista tällaisissa tapauksissa. miten arvelet, että herra B muutaman tapailun jälkeen haluaisi seurustella. minkälaisia ihmisiä täällä taas on?

Vierailija
16/101 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On huomaavaista ajatella hieman toisen tunteita ja harkita,  miten päättää suhteen. Itse (miehenä) olen olen ollut sekä jätetty että "jättäjä;"  kumpikaan ei ole ollut helppoa. Mutta arvostan kasvokkain jrehellistä ja suoraa puhetta. Ihan kaikkea ei tarvitse kertoa, mutta kuitenkin siten, että toinen ymmärtää, että jos hän toivonut ja unelmoinut parisuhteesta, niin näin ei tule tapahtumaan. Surun ja pettymyksen tunteet ovat toki odotettavissa oleva reaktio. Mutta mitä muutakaan toinen, syvästi ihastunut  voisi tuntea? Enemmän loukkaat jos "ghoustaat" hänet ja lakkaisit vastailemasta hänen yhteydenottoihinsa ja yllättäen yks-kaks vain katoaisit ja häviäisit; tai alkaisit käyttäytymään häntä kohtaan loukkaavasti ja satuttavasti niin, että fiksumpi mies saattaisi itse ymmärtää jättää sinut. Saati, että järjestäsit asiasta muutoin isomman draaman. On tietysti vahinko ja harmi, jos mies on jo ennättänyt ihasttumaan sinuun korviaan myöten, mutta toisaalta minulle jäi mielikuva, että ette ole kuitenkaan vielä kovinkaan kauan tunteneet ja tapailleet, jolloin suhteen päättäminen saattaa olla vielä helpompaa kuin jos yhteisiä kokemuksia ja erilaisia tunteita olisi jo kertynyt merkittävämmäksi jaetuksi yhteiseksi historiaksi.    

Joo en ajatellut ghostata tai alkaa draamailemaan. Arvostan itsekin suoraa puhetta, joten haluan myös tosiaankin tehdä hänelle selväksi mahdollisimman pian, että tästä ei suhdetta kehity. Jotenkin pitää keksiä vain semmoinen tapa kertoa, että toinen ei laita sitä omaksi syykseen... 

Ja siis ei tosiaan olla tavattu kuin kerran o_0 

Vierailija
17/101 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miehenä erimieltä. Minut on jonkun kerran jätetty kauniista ja tahdikkaasti ja niin, että melkein yhtä usein päättämällä kysymykseen (/ toiveeseen) siitä, että voisimme parisuhteessa olemisen asemasta jatkaa ja olla tulevaisuudessa mahd. ystävinä tai, ainakin kavereina.  Itselläni ei ole liikaa ystäviä ja tuskin kavereitakaan, joten olen vastannut myöntävästi, että sopiihan se, kiitos ollaan vain; arvostan ja kunnioitan ystävyyttä todella paljon.

Ei minulla ole, eikä ole ollut mitään keinoa tai tapaa, jolla olisin voinut toisen pakottaa tai vaatia jatkamaan parisuhteessa kanssani, vaikka jättämiseksi tuleminen ei olekaan tuntunut hyvältä.

Toisaalta minulla ei ole ollut tarve alkaa halveksimaan ja sanomaan naisesta sillä hetkellä, jotain häntä satuttavaa tai loukkaavaa; olkoonkin, että mielessäni on saattanut kyllä kiehua, että eikö tuo (idiootti) näe, kenen kanssa yhteiselle parisuhteelle  haluaa sanoa ei. Tai myöhemmin puhua tai sanoa häntä halveksivasti tai yleisemmin sontaa. 

Se mikä hieman harmittaa on, että joitain kertoja naisen kauniit sanat ja puheet on verraten pian kadonneet ja hävinneet ilmaan ja jääneet vain kauniiksi tai hieman haikeaksi muistoksi.

Mutta koen myös olevani onnekas, koska jonkun kerran näin hyvästelemällä ja päättämällä yhteisen parisuhteen tai haaveeni siitä  ja kertomalla / toivomalla jatkoa olemalla "vain" ystäviä / kavereita on luonut ja muodostanut suhteellemme uuden pohjan, jonka jälkeen olemme voineet oikeasti ja aidosti olla hyvät ja läheiset ystävät.           

Vierailija
18/101 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eiköhän se perinteinen kikka toimi. kerrot, että et ole valmis mihinkään syvempään ja kiität yhteisestä ajasta. sitten menet herra B:n luokse ja otat siltä pakit ja jäät yksin. herra A:n viesteihin ei kannata enää vastata. näyttää olevan todella takertuvaa ja itsekritiikitön tyyppi. et ole vastuussa muiden ihmisten tunteista tällaisissa tapauksissa. miten arvelet, että herra B muutaman tapailun jälkeen haluaisi seurustella. minkälaisia ihmisiä täällä taas on?

Herra B on poistanut deittiapin ja tässä kahden viikon sisällä ehtinyt viemään minut paitsi kahville ja kävelylle, myös pitkän kaavan kautta syömään ja yöksi kylpylähotelliin (nukuttiin samassa sängyssä mutta ei seksiä eikä vonkausta edes). Viestittelee jatkuvasti ja suitsuttaa, miten onnekas oli kun tapasi minut ja miten hyvin meillä synkkaa. On myös sanonut että haluaa minusta muutakin kuin lyhyen suhteen (tämä siis kun itse epäilin, minkälaiseen suhteeseen olen valmis). 

Ja joo, herra A tietysti on itse vastuussa omista tunteistaan. 

Jos herra B antaa pakit niin olen mieluummin yksin kuin herra A:n kanssa, kun tosiaan sitä seksuaalista kemiaa ei ole pätkän vertaa. 

Vierailija
19/101 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi et tutustu minuun? kirjoitti:

Täällä olisi herra C jota et ole vielä tavannut. Heität elämäsi hukkaan jos valitset A tai B vaikka tuntuvatkin nyt hyviltä.

Ihana😍

Vierailija
20/101 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

en halua loukata kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en halua loukata kirjoitti:

Olen tapaillut kahta miestä (A ja B) ja alan nyt kallistua B:n puoleen. Molemmat ovat älykkäitä, huomaavaisia ja oikein vanhan ajan "herrasmiehiä".

Ongelma on, että A on selkeästi jo korviaan myöten ihastunut minuun. Suutelimme ekojen treffien lopuksi ja hyi yäk, tyyppi ei osannut suudella ollenkaan. Meni heti maku koko tyypistä. Hänelle sen sijaan suutelu oli koko treffien kohokohta, lähettelee nyt sydänhymiöitä ja suunnittelee jo tyyliin että otan loparit töistä ja lähden hänen kanssaan kiertelemään Eurooppaa hänen kustannuksellaan. Ollaan siis tavattu vain kerran.

B sen sijaan...olemme tavanneet muutaman kerran ja olen ns. heti valmis joka kerta kun hän suutelee minua. (Emme ole harrastaneet seksiä vielä.)

A:lla on takanaan ihmissuhde, joka päättyi hänen toiveittensa vastaisesti. Hän viestittelee nyt minulle, miten mieletöntä on kun elämä taas hymyilee ja kollegatkin ovat jo huomanneet että hän on paljon iloisempi kuin ennen. Että hän oli jo luopunut toivosta kunnes tapasi minut.

Minä haluan kuitenkin B:n...

Miten hemmetissä mä voin antaa pakit A:lle ilman että hänen elämänsä musertuu taas? Mutta enhän voi jatkaa hänen tapailuakaan vain sen takia, että hän pysyisi onnellisena. Sitäpaitsi epäilen että seuraavalla tapaamisella B meinaa kysyä, alammeko seurustelemaan ihan virallisesti.

Molemmat ovat muuten kunnon miehiä eli kumpikaan ei ole renttu yms.

Arvostaisin kommentteja tämmöisen kokeneilta - myös miehiltä. Kiitos jo etukäteen.

Eli kaksi miestä laitettu kilpailemaan toisistaan tietämättä. Tyypillinen Lorttos

Tapailuvaiheessa on ihan sallittavaa tapailla useampaa samaan aikaan. Eri asia sitten kun homma menee seurustelun puolelle. Lorttoilemaankaan en ole mennyt, kun kummankaan kanssa suutelua pidemmälle homma ei ole edennyt. 

Jos jotain alkaa tapailemaan, niin yleensä keskitytään siihen yhteen ihmiseen. Ja jos se on ok että tapailee, niin sillon varmaa voi niille kahdelle kertoa se, että suutelua on myös muuallakin. Jos ite olisit tilanteessa, että jätkä tapailee toistakin naista ja suutelee myös sitä, niin onko sulle ok ja onko sulla sellanen olo, että se on tosissaan sun kanssa. Alentusitko ite siihen että ehkä se valitsee sut. Vai ajattelisitko, että miks sen pitää tapailla edes toista jos on niin kiinnostunut susta. Miks tuhlaisit sellaseen mieheen aikaa, kun se on jo tossa vaiheessa asettanut valitsevaan asemaan. Miten sellasen ihmisen sanomiset on uskottavia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi