Miten jättää mies loukkaamatta tunteita
Olen tapaillut kahta miestä (A ja B) ja alan nyt kallistua B:n puoleen. Molemmat ovat älykkäitä, huomaavaisia ja oikein vanhan ajan "herrasmiehiä".
Ongelma on, että A on selkeästi jo korviaan myöten ihastunut minuun. Suutelimme ekojen treffien lopuksi ja hyi yäk, tyyppi ei osannut suudella ollenkaan. Meni heti maku koko tyypistä. Hänelle sen sijaan suutelu oli koko treffien kohokohta, lähettelee nyt sydänhymiöitä ja suunnittelee jo tyyliin että otan loparit töistä ja lähden hänen kanssaan kiertelemään Eurooppaa hänen kustannuksellaan. Ollaan siis tavattu vain kerran.
B sen sijaan...olemme tavanneet muutaman kerran ja olen ns. heti valmis joka kerta kun hän suutelee minua. (Emme ole harrastaneet seksiä vielä.)
A:lla on takanaan ihmissuhde, joka päättyi hänen toiveittensa vastaisesti. Hän viestittelee nyt minulle, miten mieletöntä on kun elämä taas hymyilee ja kollegatkin ovat jo huomanneet että hän on paljon iloisempi kuin ennen. Että hän oli jo luopunut toivosta kunnes tapasi minut.
Minä haluan kuitenkin B:n...
Miten hemmetissä mä voin antaa pakit A:lle ilman että hänen elämänsä musertuu taas? Mutta enhän voi jatkaa hänen tapailuakaan vain sen takia, että hän pysyisi onnellisena. Sitäpaitsi epäilen että seuraavalla tapaamisella B meinaa kysyä, alammeko seurustelemaan ihan virallisesti.
Molemmat ovat muuten kunnon miehiä eli kumpikaan ei ole renttu yms.
Arvostaisin kommentteja tämmöisen kokeneilta - myös miehiltä. Kiitos jo etukäteen.
Joo samaa mieltä. Meillä oli neljät treffit ennen kuin kortsuille tuli tarvetta. "Treffit" ei ole synonyymi seksille.