Huhtasaari: Kirkko ja kaupunki on antikristillinen lehti
"Kirkko ja kaupunki on antikristillinen lehti. Ei mulla muuta", sanoo Laura tuoreessa twiitissään. Mitähän on tullut nautituksi perjantaina illalla?
Kommentit (191)
Huhtasaari: ”Jos me emme puolusta länsimaista demokratiaa ja kristillisiä arvoja, niin kyllä islaam pyyhkii yli”
– Valtio ei tarvitse uskontoa, mutta usein ihmiset tarvitsevat koska uskonto luo merkityksiä elämään. Mutta siinä vaiheessa, kun uskonto rupeaa määrittelemään ja rajoittamaan muiden ihmisten elämää, kyse on jo politiikasta.
https://www.suomenuutiset.fi/huhtasaari-puolusta-lansimaista-demokratia…
Ihana Laura we love you onnea europarlamenttiin pääsystä kun sen aika tulee.Olisipa muutkin suominaiset kaltaisiasi
Antikristillinen eli toisin sanoen ei syrji riittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voidaanko tää Huhtasaaren twiitti tulkitan niin, että se porukka joka ei mitään "sharia-lakia" Suomeen haluaakin Raamattuun pohjautuvaa kirkkoa ja lakia :)
Ristille vaan kaikki sateenkaaret ja haureuden tekijät..Sateenkaari symboloi Jumalan Nooan kanssa tekemää liittoa. Homot eivät tajua mitä ovat tehneet, kun ovat omineet itselleen juuri tuon symbolin.
Meinaatko, että valon eri aallonpituuksien erilainen taittuminen vesipisaroissa alkoi vasta kuvitellun vedenpaisumuksen jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voidaanko tää Huhtasaaren twiitti tulkitan niin, että se porukka joka ei mitään "sharia-lakia" Suomeen haluaakin Raamattuun pohjautuvaa kirkkoa ja lakia :)
Ristille vaan kaikki sateenkaaret ja haureuden tekijät..Kyllä siltä näyttää. Raamattua jos vähänkin vaivautuu vilkaisemaan, niin huomaa, että se on täysin sairas ja perverssi kirja, ja nämä raamattua kirjaimellissesti lukevat arvostelevät sitten kuinka hirveä uskonto islam on. Mielestäni kummatkin on ihan järkyttävän kamalia, ja en voi ymmärtää, että nykyaikana joku näihin vielä uskoo.
Islam on ikävä kyllä paljon enemmän kuin uskonto, sillä on omat lait, eivät noudata sen maan lakeja missä asuvat, vaan islamilaisia lakeja, jotka eivät sovellu ollenkaan länsimaihin.
Kristittyjen eri lahkot ovat kuin hippejä sen rinnalla, ja hyvinhän ne noudattavat länsimaalaisia lakejakin.
Jaa? Sinulla on varmaan sitten antaa esimerkkejä miten tataarit eivät noudata Suomen lakeja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole uskovainen enkä persu, mutta olen jotenkin alkanut tykätä huhtasaaresta, ennen inhosin. Mutta kun olen vähän lukassut miten häntä väitetään ra sistiksi ja nat siksi kun vain kritisoi is lamia, eikä halua sitä tänne, olen alkanut ymmärtää mitä saa kestää.
Tässä asiassa olen huhtasaaren kanssa samaa mieltä, mutta sitten taas jotain abortin vastustamista ym uskovaishorinaa en ymmärrä.
Mutta kuten sanottu, olen alkanut jotenkin uskoa että huhtasaari oikeasti on huolissaan esim islamista, ei vain näön vuoksi. Ja on väärin että huhtasaari leimataan siksi rasistiksi, ei islam ole rotu. Huhtasaaren väitetään vihaavan mus tia ja ho mojakin, vaikka sen ystäväpiiriin kuuluu molempia. Eli ne jutut on paisuneet ihan mahdottomiksi, itsekin uskoin vielä kaksi vuotta sitten että huhtasaari on nat si ra sis ti, koska sitä kaikkialla huudeltiin. En vaivautunut ottamaan itse asioista selvää.Hohoijaa, toivottavasti lähipiirisi on huolissaan mielenterveydestäsi.
Ovat varmasti, minulla on ollut mt-ongelmia jo 30 vuotta, mutta ei se tarkoita että olisin tyhmä.
Luultavasti ei, mutta harhat ovat vahvat.
Kerropa missä kohtaa havaitsit viestissäni "harhoja". En ole koskaan kärsinyt harhoista, vaikka mt-ongelmista olenkin kärsinyt. Harhat viittaisivat skitsofreniaan, ja minulla ei sitä ole.
Jos sanon että Huhtasaari ei olekaan natsi, niin olen harhainen.
Jaaha, Kaikkea sitä kuulee, ihminen ei siis saa muuttaa mielipidettään kun huomaa olleensa pahasti väärässä?Islamin uhka...
Tuo vain kertoo ettet tunne i sla mia.
Olen asunut 40 vuotta muslimien kanssa saman katon alla. Jotain pientä kuvittelisin tietäväni.
apina kirjoitti:
Ihana Laura we love you onnea europarlamenttiin pääsystä kun sen aika tulee.Olisipa muutkin suominaiset kaltaisiasi
Olisi mahtavaa tosiaan jos Suomessa olisi vain homssuisen pubiruusun näköisiä satuolentoihin uskovia naisia. Not.
Joskus, yli parikymmentä vuotta sitten, luin aina Kirkko ja kaupunki-lehden aika tarkkaan. Siinä oli mielestäni mielenkiintoisia juttuja. Sitten tapahtui jotakin. Lehdessä alkoi olla islamaiheisia juttuja enemmän ja enemmän. Ei siinä ensin mitään, ihan mielenkiintoista, mutta liika on liikaa. Tunsin olevani kutsumattomana kuokkavieraana muiden bileissä. Erosin kirkosta eikä lehtikään sitten tietenkään enää tullut. Se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Olen ateisti enkä ole kuulunut kirkkoon 15 vuoteen, mutta silti tuo lausunto kalskahtaa liioittelulta ja klikkiotsikolta. Mihinkähän tässä nyt viitataan?
Sanasta sanaan Lauran twiitti meni näin: "Kirkko ja kaupunki on antikristillinen lehti. Ei mulla muuta."
Otsikoista ei siis ole kyse. Kukaan ei enää jaksa tuon huomionkipeän fanaatikkotrollin juttuja. Huhtasaari on ajatutunut samaan kierteeseen kuinJames Hirv isaari aikoinaan. Yrittää epätaoivoisesti ärsyttää niin että saisi otsikoita ja siten huomiota itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Laura varmaan olisi pitänyt itseään Jeesustakin antikristillisenä.
Voi olla, koska Jeesus rakasti lähimmäisiään ja opettei rakastamaan lähimmäisiään ikään, varallisuuteen, sukupuoleen, etniseen taustaan katsomatta.
Assburger kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huhtasaari on Seitsemännen Päivän adventisti. Viettää sapattia lauantaisin ja kaikki muut ovat syntisiä.
Tosi jyrkkä suuntaus.
Nuoren Maan kreationisteja, helvetilläpelottelijoita.Suuntaavat propagandaansa voimakkaasti kehitysmaihin, mm. lyhytaaltolähetyksin.
Noits aaltoalueita kun kehitysmaissa yleisesti vielä käytetään.
Totta. Eikä pelkästään kehitysmaihin vaan myös Kiinaan ja Intiaan. Siellä asuu paljon käännytettäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, koska Jeesus rakasti lähimmäisiään ja opettei rakastamaan lähimmäisiään ikään, varallisuuteen, sukupuoleen, etniseen taustaan katsomatta.
Jeesus puhui myös hyvin jyrkästi ja vakavasti, pelottavastikin monista asioista. Mm mikä tulee olemaan joidenkin ihmisten kohtalo pahojen tekojen (Jumalaan uskomattomuuden) tähden.
Ei Jeesus ollut pelkkää lällyä armoa rakkautta iloa, kaiken suvaitsevuutta jne.
Onkohan tää vain joku Lauran aivopieru? Eihän hän edes perustele tätä.
Menee varmaan Laura faneihin täydestä.
Mutta vähän samaa kuin heittäisi.."Tekniikan maailma on antikristillinen lehti. Ei mulla muuta"...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan kirkolla paljon julkkispappeja, joilla ei näy olevan uskoa taustalla. Uskon Lauraa, itse en ole kyseiseen lehteen tutustunut.
Nämä ihmiset, joille riittää poliitikon perustelematon mielipide vakuuttamaan asiasta. Ei tarvitse itse tutustua aiheeseen. Surullista.
Haukotus. Tunnen luterilaisen kirkon nykyagendaa sen verran hyvin ja erosin itsekin kirkosta, koska se vaikuttaa nykyään enemmän ateistiselta yleisjärjestöltä. Uskon siis Huhtasaaren sanomaa, vaikken suoraan tiedä, mihin hän viittaa. Ymmärsitkö yhtään paremmin?
Ihan pieni esimerkki vain, että Laura on oikeassa: Leppävaaran kirkko vaihtoi alttarilla olevan suuren ristin kummalliseen new age silmään ja ikoniin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan kirkolla paljon julkkispappeja, joilla ei näy olevan uskoa taustalla. Uskon Lauraa, itse en ole kyseiseen lehteen tutustunut.
Nämä ihmiset, joille riittää poliitikon perustelematon mielipide vakuuttamaan asiasta. Ei tarvitse itse tutustua aiheeseen. Surullista.
Pointti ei tainnut olla sokea usko Lauraan vaan tieto siitä että luterilaisessa kirkossa on paljon ei-uskovia, jopa pappeina.
Valitettavasti tämä on totta - ja tämän huomaa, kun kuuntelee äärimmäisen vaivaantuneena joidenkin näiden leipäpappien "saarnoja".
Vierailija kirjoitti:
Kirkkoa ja Kaupunkia kiinnostaa enemmän Muhis kuin Jeesus. Ensin mainittu kun on pinnalla, hip ja pop sekä ennen kaikkea erittäin suvaítsevainen.
Juu, Muhis on oikein kuuluisa ennenkaikkea rakastettavuudestaan ja suvaitsevaisuudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeesus puhui myös hyvin jyrkästi ja vakavasti, pelottavastikin monista asioista. Mm mikä tulee olemaan joidenkin ihmisten kohtalo pahojen tekojen (Jumalaan uskomattomuuden) tähden.
Ei Jeesus ollut pelkkää lällyä armoa rakkautta iloa, kaiken suvaitsevuutta jne.
Kun Jeesus kuoli, Hän oli Uhrikaritsa - mutta viimeisellä tuomiolla Hän on raateleva Juudan Leijona niitä kohtaan, jotka eivät häntä vastaanottaneet elämäänsä.
Noh, männävuosina kun kyseinen lehti joskus vielä käsiin sattui, Korkissa ja Kupongissa julkaistiin mm. artikkeli jossa kirjoittaja totesi eksistenssin olevan jumalalle tarpeeton atribuutti, eli suomeksi sanottuna että jumalaa ei tarvitse olla olemassa. Itseänihän tuo ateistina lähinnä huvitti, mutta mietin kyllä jo silloin kuinka hyvin lehden linja sopi yhteen kristillisen arvomaailman kanssa ja miten itse kristittynä olisin siihen suhtautunut.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tää vain joku Lauran aivopieru? Eihän hän edes perustele tätä.
Menee varmaan Laura faneihin täydestä.
Mutta vähän samaa kuin heittäisi.."Tekniikan maailma on antikristillinen lehti. Ei mulla muuta"...
Jokainen uudestisyntynyt kristitty tietää, että Kirkko ja kaupunki on antikristillinen lehti nykyään - valitettavasti.
Mutta jumalattomat eivät tätä tajua, koska eivät tunne Isää Ja Jeesusta.
Ei raamattu ole niin erikoinen etteikö senkin tulisi mukautua nykypäivään. Parasta tietysti olisi jos nuo satukirjat jätettäisiin kokonaan huomioimatta.