Marjaana Lehtisen kommentti "seksiä miehelle väsyneenäkin"
https://www.is.fi/viihde/art-2000005800283.html?ref=rss
Mitäs mieltä olette? Samaa mieltä vai eri?
Ap toimi suhteen alussa Marjaanan tavoin mutta kun huomasi et mies ei tee samoin niin en enää jaksa aina myöntyä vain mieliksi. Ite saanu kieltävää vastausta että "en jaksa nyt" "päätä särkee" muutamia kertoja vaikka itse olen aina suostunt jos mies ehdottaa vaikka kuinka ois väsyttänyt tai ollu menkat niin miestä helpottanut. Edellisten pakkien jälkeen päätin etten itsekään ala joka kerta suostumaan. Tosin se tarkottaa meillä et seksissä saattaa olla sit 2-3 viikonkin taukoja. Ja ollaan vasta reilu vuosi seurusteltu. Miksi naisen pitäisi aina kuitenkin jaksaa ja haluta sillon kun mies niin tahtoo?
Kommentit (440)
Kaffepulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin moni tuntuu jääneen kehitykseltään primitiivisen elämen tasolle.
Ajattelevatko naiset tosiaan miehistään näin? Jos miehet ovat niin kamalia, niin miksi ne naiset sitten haluavat olla parisuhteessa näiden "eläinten" kanssa? Rahan takiako? Eikö olisi helpompi olla yksin?
En ajattele omasta miehestä näin, mutta sinun miehestä ehkä kyllä kertomasi perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ei halua usein seksiä (lääkitys) ja kärsin ovulaation aikaan panetuksesta, muulloin hyväksyn jotenkin sen että seksiä on n. kerran/kk. Joudun usein käyttelemään leluja pahimpaan panetukseen kun miestä ei vain kiinnosta. Usein kuitenkin se alkaa vaan itkettää lopuksi. Kuten aikaisempi kirjoittaja sanoi, silloin ei kaipaa orgasmia vaan myös sitä läheisyyttä. Tulee suorastaan kauhean tyhjä olo, kun ei voi halata tai suudella toista orgasmin hetkellä ja tuntea toisen kehon lämpöä. Mieluummin olen sitten ilman kokonaan, kuin harrastan masturbointia, jossa se oma kosketuksen puute tavallaan vaan konkretisoituu.
Niin saman kun kääntää miehen kirjoittamaksi niin kummastellaan, että onko mies vammainen kun ei osaa EDES runkata? Pitää suorastaan raiskata omaa vaimoa kun haluaa tämän kanssa yhdyntää!
En ehkä ymmärtänyt oikein. Mut oot siis katkera siitä että miehelle runkkaus pitäis muka olla yhtä hyvä kuin oikea seksi? Mä en oo sitä mieltä joten turha ulista. Mä haluaisin ottaa mieheltäni myös suihin mutta olen SAANUT tehdä sen vain kaksi kertaa koko puolen vuoden suhteen aikana. Olen turhautunut siitä että aikaisemmissa suhteissa tarvitsi vain pyllistää ja miesten halut kyllä heräsi. Nykyisen kanssa pitäis pelata jotain ihme pelejä (esittää ettei halua vaikka kärsii puutteesta koko ajan) joten oon päättänyt vaan luopua edes yrittämästä. Mä olisin kuitenkin valmis panemaan joka päivä, sis. peppu ja suuseksi. Vaan kun ei toista huvita niin ei sitten. Koska painostaa en ala, enkä vaihda muuten hyvää miestä.
Suosittelen kyllä eroa noin lyhyestä suhteesta koska kuulostat halveksivasi miestä ja hänen halujen määrää.
Täh? Rakastan miestäni ja ymmärrän miksi ei ole haluja kuin harvoin. Miksi lähtisin suhteesta? On suhteessa muutakin kuin seksi. En halveksu miestä. Mutta tulisihan hänenkin ymmärtää, että kommenttinsa kiihottavasta käytöksestä ovat typeriä, koska sen tapainen kiihottava torjuminen josta hän puhuu, sopii sellaiseen tilanteeseen jossa esittämällä halutonta ei ota riskiä kahdesta kuukaudesta ilman seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Minäminäminäminäminä eikä kukaan muu.
Itkisin verta jos vaimo apeana ja väsyneenä levittelisi jalkojaan jotta voisin runkata hänellä. En nainut sellaista naista, enkä toivoisi hänen sellaiseksi muuttuvan.
Joku tervepäinenkin eksynyt mukaan keskusteluun. Miten sä täällä?
Kaffepulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naisten pitäisi jo seurustelun alkuvaiheessa tehdä lista milloin ei sitä seksiä halua. Jäis moni vääränlainen suhde syntymättä. En usko, että monikaan haluton nainen sitten vaan yht'äkkiä muuttuu haluavaksi.
Samaa mieltä. Jos tarpeet eivät kohtaa, toinen haluaa seksiä monta kertaa viikossa ja toinen kerran kuussa, niin eihän siitä mitään tule.
Mistäs sen tietää? Mua halutti alkuvaiheen hormonihuuruissa 5 kertaa päivässä, nyt se näkyy tasoittuneen johonkin muutamaan kertaan kuussa.
Siis sinänsä olen ihan samaa mieltä siitä, että näistä asioista on hyvä jutella etukäteen, mutta se, miten paljon seksiä haluaa, riippuu aika monesta asiasta, joita ei vielä deittailuvaiheessa tiedä, kuten seksin laadusta, parisuhteen laadusta, työajoista, työmatkasta, väsymyksestä, stressistä, yhteisen ajan määrästä, mahdollisista lapsista, sairauksista ja noin sadasta muusta muuttujasta.
Itse ottaisin sellaisen ihmisen, joka kestää myös sen, että tilanteet elää, eikä perusta parisuhdetta siihen, miten paljon seksiä tulee ja miten säännöllisesti. Jokainen toki tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
En ajattele omasta miehestä näin, mutta sinun miehestä ehkä kyllä kertomasi perusteella.
Aika oudosti sanottu. Mun mies ei ole koskaan painostanut mua seksiin, ei ole tarvinnut. Olen itse aina valmiina, kun hän tekee aloitteen, ja toisin päin. Eli vaikka aina itseä ei huvittaisi, seksiin voi osallistua kuitenkin sitä toista ilahduttaakseen. Näin miehenikin tekee minulle.
Parisuhteessa ei voi ajatella aina vaan itseä ja omia fiiliksiä. Jokainen saa hoitaa parisuhteensa kuten parhaaksi näkee, mutta kyllä moni nainen tekee itselleen ja parisuhteelleen hallaa, jos ei suostu ymmärtämään, miten tärkeää seksi on miehelle. Ja nimenomaan seksi haluavan naisen kanssa, ei mikään vastentahtoinen jalkojen levitys. Sellaista saa maksulliseltakin.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Kaffepulla kirjoitti:
Seksistä saa tottakai kieltäytyä, mutta jos aina kieltäytyy tai edes melko usein, niin sillä on kyllä seurauksia. Mies lakkaa tekemästä aloitteita, ja alkaa etsiä seksinsä muualta. Ja etääntyy henkisesti.
Siinä mielestä tuo neuvo oli ihan järkevä. Eli saahan sitä kieltäytyä eikä seksi ole mikään pakko, mutta ei voi odottaa, että puolison tunteet pysyisivät ennallaan, jos seksiä ei ole.
Nyt sanoit oikein ja tota on Marjaanakin tarkoittanut. Tuskin ketään haittaa jos toinen torjuu joskus. Mutta jos se on jatkuvaa väsymystä kuukaudesta toiseen kannattaa sen väsyneemmänkin alkaa piristymään ja tajuamaan tulevan.
Aika karua. Syöpään tai muuhun sairauteen sairastuminen tietäisi sitten miehen juoksua vieraisiin. Jos ei seksi maistu niin miehellä on tietysti oikeus hakea se muualta. Ihana suhde!
Meillä on suhteessa muitakin tasoja kuin seksi. Joskus on kuivempia kausia,sellaista on elämä. Onneksi on kädet ja seksiä voi harrastaa myös itsensä kanssa. Sinkkuna ollessakin olin pari vuotta ilman seksiä toisen ihmisen kanssa, ihan tasapainoisena ja onnellisena.
Täällä on sellainen asenne mistä yks vanhempi mies kerto( Muista, älä luota mihinkään joka säännöllisesti vuotaa verta kuolematta, heitä ei voi voittaa.). Toinen vinkki oli että naista haluttaa silloin kun hän niin päättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, eli miehen ei tarvitse imuroida tai tiskata jos väsyttää ja/tai ei halua.
Asia kunnossa.
Mä kyllä oletan että mies itsekkin tiskaa ja imuroi kun siltä näyttää. Vai onko se joku palvelus naiselle? Mitkä kaikki teillä on palveluksia? Se että harjaat hampaat ennen nukkumaan menoa myös?
Teillä on varmaan sitten vaimollekin ok että mies siivoaa ja tiskaa sitten kun sen mielestä näyttää siltä että nyt vois? Eikä tule marmatusta ja marttyyriksi heittäytymistä?
Nykyään ei paljon kirjailijalta meriittiä tarvita, kun voi julkaista omakustannuskirjan ja hetkessä on jo asiantuntija, alalta kuin alalta.
https://paljonrakastettavaa.blogspot.com/2017/08/kuka-marjaana.html?m=1
Mistä kaikesta suhteessa sitten saa kieltäytyä jos ei huvita tai on väsynyt? Mitä kaikkea kumppanin pitää ymmärtää, eikä vaatia tai painostaa?
Onko seksi ainoa asia josta saa kieltäytyä ehkä jopa loputtomasti jos ei huvita?
Itse olen huomannut tekeväni monia asioita jotka eivät varsinaisesti huvita, kiinnosta tai ole minulle millään tavoin tärkeitä, mutta kumppanilleni ovat. Joskus tästä tulee oikein hyvä mieli kun voi aiheuttaa toiselle hyvää mieltä.
Toinen tärkeä pointti. Miksi syöpään sairastuminen aina nousee esiiin tästä aiheesta keskusteltaessa? Onko syöpä yleinen seksittömyyden syy? Onko syövän aiheuttaman seksittömyyden kanssa selviäminen yleinen ongelma? Onko sama asia pihdata vittumaisuuttaan kuin olla syöpähoidon takia kykenemätön ja ovatko nämä ainoat vaihtoehdot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin tämän lööpin vain kaupassa, en koko juttua. Ensimmäisenä tuli mieleen, että mun mies kyllä pysyy ihan tyytyväisenä vaikka en väsyneenä seksiä"antaisikaan". Mutta ehkä asia on eri, kun hän on plusmalli? Tai ehkä hän on koko ajan väsynyt, itse en ole.
Mä ajattelin myös lööpin nähdessäni, että Marjaanan kantsis ehkä laihduttaa lisää ja parantaa kuntoaan, niin ehkä väsyttäisi vähemmän ja harvemmin. Hänhän laihdutti kymmeniä kiloja jossain vauheessa? Kuinka väsynyt mahtoikaan olla sitä ennen. Ehkä hänellä on diabetes...
Eli uupuneen äidin kannattaa vaan kohottaa kuntoaan ja laihduttaa jos uuvuttaa? Niitä naisia on nyt lööpit täynnä. Helppo homma, senkun urheilemaan niin lähtee ne väsyt.
Vierailija kirjoitti:
Et tosiaan ymmärrä. Kotihommia ei jaeta tasapuolisesti hintana seksistä vaan osoitukseksi että osaa ja haluaa huomioida toista - ilman taka-ajatuksia kuten ainoastaan seksinnälkäisenä. Se, että huomaat toisen aidosti ajatelleen ja huomioineen sinua on kiihottavaa. Kun tajuat toisen havainneen väsymyksesi ja halunneen tehdä sen hyväksi jotain - ilman taka-ajatuksia, se on kiihottavaa.
Niin, siis sinä annat seksiä maksuna siitä että miehesi tekee kotityöt ja oletat että mies ei ole huomannut että tekemällä näin ja näin saan seksiä?
Kuinka tyhmänä pidät miestäsi, asteikolla 0-10 ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä muhun ainakin sattuu jos en halua ja vaikka olis liukkaria käytössä.
Silti limakalvot menee rikki ja tulee verta.
Koko keho hylkii sitä miestä, jos en halua.Se kipu saa mut haluamaan seksiä vähemmän ja vähemmän, kunnes se loppuu kokonaan.
Olen sinkku enkä ole viiteen vuoteen harrastanut seksiä siitä syystä, että toista osapuolta ei vaan kiinnosta miltä musta tuntuu.
Miesten ei kannata juuri naisten fysiikasta huudella, kun eivät sitä tunne.
T. Uniikki lumihiutale.
"miestä ei kiinnosta miltä musta tuntuu, yhyy. Minä minä minä."
Mitä jos vaan panisit ja lopettaisit sen oman napasi ja tunteidesi jalustalle nostamisen? Kuulosta naiselta joka löytää miehestä aina jotain valittamisen aihetta.
Eli sua ei kiinnosta se että sun seksinhalusi aiheuttaa naiselle kipua ja verenvuotoa, vaan syytät naista itsekkyydestä? Valiomies. Tosiaan.
Joo, en harrastaisi yhdyntää jos aiheuttaa verenvuodon. Mene lääkäriin jos vuodat verta liukastettunakin.
Vaimoni antaa vaikka ei huvita, ihan hymyssä suin ja verta ei tule koskaan. Oliko teitä naisia erilaisia vai ei?
Sääliksi käytte, sekä sinä että jalkavaimosi. Inhottavia ihmisiä molemmat!
Kerro vähän tarkemmin miksi olemme inhottavia? Jos minua haluttaa seksi ja vaimo haluaa sitä minulle antaa niin missä vika? Kai varmaan olet samaa mieltä jos naista haluttaa ja mies nuolee vaimolle orkut kun häntä itseä niin yhdyntä napannut? Inhottavaa porukkaa? Eiku jaa niin, "eria asia!"
Vierailija kirjoitti:
Minäminäminäminäminä eikä kukaan muu.
Itkisin verta jos vaimo apeana ja väsyneenä levittelisi jalkojaan jotta voisin runkata hänellä. En nainut sellaista naista, enkä toivoisi hänen sellaiseksi muuttuvan.
Mustavalkoiseen maailmasi ei näköjään mahdu mitään välimuotoja välillä "kiimainen panetus - seksi kuvottaa ihan v*tusti".
Ei me olla koskaan oltu niin väsyneitä ettei seksiä jaksettais harrastaa 😊
Viisas ja hyvä vaimo antaa aina kun mies haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä muhun ainakin sattuu jos en halua ja vaikka olis liukkaria käytössä.
Silti limakalvot menee rikki ja tulee verta.
Koko keho hylkii sitä miestä, jos en halua.Se kipu saa mut haluamaan seksiä vähemmän ja vähemmän, kunnes se loppuu kokonaan.
Olen sinkku enkä ole viiteen vuoteen harrastanut seksiä siitä syystä, että toista osapuolta ei vaan kiinnosta miltä musta tuntuu.
Miesten ei kannata juuri naisten fysiikasta huudella, kun eivät sitä tunne.
T. Uniikki lumihiutale.
"miestä ei kiinnosta miltä musta tuntuu, yhyy. Minä minä minä."
Mitä jos vaan panisit ja lopettaisit sen oman napasi ja tunteidesi jalustalle nostamisen? Kuulosta naiselta joka löytää miehestä aina jotain valittamisen aihetta.
Eli sua ei kiinnosta se että sun seksinhalusi aiheuttaa naiselle kipua ja verenvuotoa, vaan syytät naista itsekkyydestä? Valiomies. Tosiaan.
Joo, en harrastaisi yhdyntää jos aiheuttaa verenvuodon. Mene lääkäriin jos vuodat verta liukastettunakin.
Vaimoni antaa vaikka ei huvita, ihan hymyssä suin ja verta ei tule koskaan. Oliko teitä naisia erilaisia vai ei?
Sääliksi käytte, sekä sinä että jalkavaimosi. Inhottavia ihmisiä molemmat!
Kerro vähän tarkemmin miksi olemme inhottavia? Jos minua haluttaa seksi ja vaimo haluaa sitä minulle antaa niin missä vika? Kai varmaan olet samaa mieltä jos naista haluttaa ja mies nuolee vaimolle orkut kun häntä itseä niin yhdyntä napannut? Inhottavaa porukkaa? Eiku jaa niin, "eria asia!"
🤢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naisten pitäisi jo seurustelun alkuvaiheessa tehdä lista milloin ei sitä seksiä halua. Jäis moni vääränlainen suhde syntymättä. En usko, että monikaan haluton nainen sitten vaan yht'äkkiä muuttuu haluavaksi.
Miehen ei tietenkään tarvitse tehdä listaa, vai?
Miesten haluttomuus on yleistyvä ongelma, parisuhteesta jopa 15% miehistä ja SE on NAINEN joka kärsii, ei mies.
Jopa 15%. Oho, suuri osuus. Uhriudu toki sen varjolla.
Vierailija kirjoitti:
Viisas ja hyvä vaimo antaa aina kun mies haluaa.
Viisas ja hyvä mies opettelee tyydyttämään vaimonsa, sen jälkeen kumpikaan ei anna, vaan molemmat haluaa!
T. Vaimoaan rakastava ja kunnioittava mies
No nyt tämän luettuani ymmärrän vielä vähemmän.
Meillä kotihommat on jaettu puoliksi ihan vaan reiluuden vuoksi, eli puoliksi tehdään, koska yhdessä ollaan. Ei mistään muusta syystä. Kumpikin hoitaa oman tonttinsa, ja toinen ei puutu siihen.
Meillä ei ole mitään taka-ajatuksia tässä, eikä asia liity seksiin mitenkään.
Ollaan vissiin sitten vähän yksinkertaisia.
🇺🇦🇮🇱