Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Marjaana Lehtisen kommentti "seksiä miehelle väsyneenäkin"

Vierailija
23.08.2018 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000005800283.html?ref=rss

Mitäs mieltä olette? Samaa mieltä vai eri?
Ap toimi suhteen alussa Marjaanan tavoin mutta kun huomasi et mies ei tee samoin niin en enää jaksa aina myöntyä vain mieliksi. Ite saanu kieltävää vastausta että "en jaksa nyt" "päätä särkee" muutamia kertoja vaikka itse olen aina suostunt jos mies ehdottaa vaikka kuinka ois väsyttänyt tai ollu menkat niin miestä helpottanut. Edellisten pakkien jälkeen päätin etten itsekään ala joka kerta suostumaan. Tosin se tarkottaa meillä et seksissä saattaa olla sit 2-3 viikonkin taukoja. Ja ollaan vasta reilu vuosi seurusteltu. Miksi naisen pitäisi aina kuitenkin jaksaa ja haluta sillon kun mies niin tahtoo?

Kommentit (440)

Vierailija
101/440 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä muhun ainakin sattuu jos en halua ja vaikka olis liukkaria käytössä.

Silti limakalvot menee rikki ja tulee verta.

Koko keho hylkii sitä miestä, jos en halua.

Se kipu saa mut haluamaan seksiä vähemmän ja vähemmän, kunnes se loppuu kokonaan.

Olen sinkku enkä ole viiteen vuoteen harrastanut seksiä siitä syystä, että toista osapuolta ei vaan kiinnosta miltä musta tuntuu.

Miesten ei kannata juuri naisten fysiikasta huudella, kun eivät sitä tunne.

Kuulostaa kyllä hirveältä. Varmasti sinkkuus on sinulle paras ratkaisu.

Seksi ei ole kaikkien juttu.

Itse olen aina valmis panoon, liukkaria kehiin niin sujuu vaikka en kiinnostaisi yhtään. Kyseessä on aika nopea juttu kuitenkin, kyllä sen väsyneenäkin jaksaa vetää läpi. Ei ole iso vaiva.

Jos tällä kertaa en kiihotu enkä saa orkkua, en anna sen häiritä, koska ajattelen, että ensi kerralla sitten. Omasta orkusta ja nautinnosta ei kannata ottaa liikaa paineita, se vaan häiritsee.

Sä kuulostat hirveälle ihmiselle. Sanot toiselle että kannattaa pysyä sinkkuna jos ei suostu seksiin aina kun toinen haluaa. Aivan kuin ei edes olisi mahdollista harrastaa seksiä niin että kumpikin haluaa.

Vierailija
102/440 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjaana taitaa vaan olla epävarma että jos ei aina suostu, niin mies lähtee jonkun hyväkroppaisen ja nuoremman matkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/440 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, eli miehen ei tarvitse imuroida tai tiskata jos väsyttää ja/tai ei halua.

Asia kunnossa.

Vierailija
104/440 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

age is just a number kirjoitti:

Mä en taas tajua, miten joskus voi olla "ei valmis seksiin". Mulla ainakin vaikka olisin nuijalla päähän lyöty -väsynyt, tai umpiunessa, niin jos mies tulee lähelle ja alkaa hyväillä ja suudella niin halut herää saman tien. Sama jos annan miehelle suuseksiä, omat halut herää heti. 

Eli kiinnostaisi tietää että mikä tämä "ei valmis seksiin/ei tee mieli" -juttu oikein on? 

Nokun kaikki ei oo vaa samanlaisia kuin sinä. Voisin sanoa, että kuulut vähemmistöön eikä se mitenkään mittaa paremmuutta tms. jos on kokoaika halukas ja valmiina miehelleen. Kaikki ei oo sellaisia ja kaikkia ei aina haluta. +

Niin ja koittakaa nyt jumalauta tajuta, että monet naiset kykenevät ja haluavat antaa miehelle yhdynnän vaikka sitä silloin itse eivät ole halunneet. Monelle tämä on täysin mahdollista eikä mene pillu rikki. Olisiko mahdollista ymmärtää tämä ja lopettaa miesten mustamaalaaminen suurinpiirtein parisuhderaiskaajina?

Lopetetaan heti kun te lakkaatte väittämästä että noin pitäisi tehdä. Minä en ainakaan ole sopinut mistään itsemääräämisoikeuden luovuttamisesta eikä sitä ole kukaan edes vaatinut.

Vierailija
105/440 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mieltä, että jotkut hakevat julkisuutta ja kirjansa markkinointia keinoja kaihtamatta, jopa härskisti toisen kustannuksella. Minusta se on kyseiseltä naiselta hyvin alentavaa, enkä hänen mielipiteelle anna arvoa pennin vertaa.

On taas yksi julkkistyrkky lisää.

Kirjassaan hän ottaa esimerkiksi Sirpa Selänteen (tuskin on edes kysynyt lupaa) ja on poiminut Veitola yökylässä-ohjelmasta asiayhteydestä erilleen S.S kommentin ja vertaa Selännettä tavisnaiseen ja unohtaa mainita, kuinka erilaiset lähtökohdat. Kun Sirpalla on käytettävissään autonkuljettajat, puutarhurit, lastenhoitajat, siivojat ja anoppi oli vielä auttamassa ja näistä tavisnainen ei edesvosaisi unelmoida.

Miten muuten tuo nainen pääsisi julkisuuteen, ellei törkyjutuilla, kun ei ole muuta annettavaa.

Vierailija
106/440 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kipu saa mut haluamaan seksiä vähemmän ja vähemmän, kunnes se loppuu kokonaan.

Olen sinkku enkä ole viiteen vuoteen harrastanut seksiä siitä syystä, että toista osapuolta ei vaan kiinnosta miltä musta tuntuu.

T. Uniikki lumihiutale.

"miestä ei kiinnosta miltä musta tuntuu, yhyy. Minä minä minä."

Mitä jos vaan panisit ja lopettaisit sen oman napasi ja tunteidesi jalustalle nostamisen? Kuulosta naiselta joka löytää miehestä aina jotain valittamisen aihetta.

Eli sua ei kiinnosta se että sun seksinhalusi aiheuttaa naiselle kipua ja verenvuotoa, vaan syytät naista itsekkyydestä? Valiomies. Tosiaan.

Joo, en harrastaisi yhdyntää jos aiheuttaa verenvuodon. Mene lääkäriin jos vuodat verta liukastettunakin.

Vaimoni antaa vaikka ei huvita, ihan hymyssä suin ja verta ei tule koskaan. Oliko teitä naisia erilaisia vai ei?

Vierailija
107/440 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herää kysymys että mitä mies vastavuoroisesti tekee naisen eteen vaikka olisi kuinka väsynyt?

Siivoaa.

Vierailija
108/440 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin tämän lööpin vain kaupassa, en koko juttua. Ensimmäisenä tuli mieleen, että mun mies kyllä pysyy ihan tyytyväisenä vaikka en väsyneenä seksiä"antaisikaan". Mutta ehkä asia on eri, kun hän on plusmalli? Tai ehkä hän on koko ajan väsynyt, itse en ole.

Se hoitelee paineensa vieraissa. Ei sitä omaa naista tarvitse joka asialla häiritä.

Vierailija
109/440 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kyllä hirveältä. Varmasti sinkkuus on sinulle paras ratkaisu.

Seksi ei ole kaikkien juttu.

Itse olen aina valmis panoon, liukkaria kehiin niin sujuu vaikka ei kiinnostaisi yhtään. Kyseessä on aika nopea juttu kuitenkin, kyllä sen väsyneenäkin jaksaa vetää läpi. Ei ole iso vaiva.

Jos tällä kertaa en kiihotu enkä saa orkkua, en anna sen häiritä, koska ajattelen, että ensi kerralla sitten. Omasta orkusta ja nautinnosta ei kannata ottaa liikaa paineita, se vaan häiritsee.

Minä tein aikoinani noin.

Nyt en enää pysty seksiin, vaikka löysin hyvän ja kunnioitettavan miehen eroni jälkeen. Itseinho "pelkkänä reikään olosta" on rikkonut minussa jotain, ajatuskin seksistä inhottaa.

Nyt elän yksin, hyvän miehen laitoin taipaleelle, ketään ei voi vaatia elämään tämmöisen kanssa.

Vierailija
110/440 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marjaana taitaa vaan olla epävarma että jos ei aina suostu, niin mies lähtee jonkun hyväkroppaisen ja nuoremman matkaan.

Arvasin, että joku tarttuu tähän "läskikorttiin". :D Säälittävää

Hoikan ja kauniin ei tarvitse miestään ajatella! Mies on siinä vaan palvomassa hoikkeliaan? :D

Vierailija
111/440 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

age is just a number kirjoitti:

Mä en taas tajua, miten joskus voi olla "ei valmis seksiin". Mulla ainakin vaikka olisin nuijalla päähän lyöty -väsynyt, tai umpiunessa, niin jos mies tulee lähelle ja alkaa hyväillä ja suudella niin halut herää saman tien. Sama jos annan miehelle suuseksiä, omat halut herää heti. 

Eli kiinnostaisi tietää että mikä tämä "ei valmis seksiin/ei tee mieli" -juttu oikein on? 

Nokun kaikki ei oo vaa samanlaisia kuin sinä. Voisin sanoa, että kuulut vähemmistöön eikä se mitenkään mittaa paremmuutta tms. jos on kokoaika halukas ja valmiina miehelleen. Kaikki ei oo sellaisia ja kaikkia ei aina haluta. +

Niin ja koittakaa nyt jumalauta tajuta, että monet naiset kykenevät ja haluavat antaa miehelle yhdynnän vaikka sitä silloin itse eivät ole halunneet. Monelle tämä on täysin mahdollista eikä mene pillu rikki. Olisiko mahdollista ymmärtää tämä ja lopettaa miesten mustamaalaaminen suurinpiirtein parisuhderaiskaajina?

Mä täällä mietin, et onko seksi näin isolle osalle tosiaankin vaan yhdyntä?

Seksiin kun ei tarvii sitä. Meillä ainakin yhdyntäseksiä on tosi vähän, ehkä  n. 2 kertaa kymmenestä tai vähemmän, koska mies pitää enemmän suu ja sormpielistä. Itse toki tykkäisin yhdynnästä, mutta kelpaa tuo muukin ja välillä mies minun pyynnöstä kyllä normaaliin penetraatioon suostuu, kun kuitenkin annan hänelle suuseksiä melkeen aina.  Suu ja käsipelissä (ja myös leluilla leikkiminen) on se hyvä puoli että sitä voi antaa toiselle myös sillon kun ei niin itseensä haluta. Ittellä esim. ei aina haluta koska e-pillerit vie haluja ja kuivattaa alapäätä joka kipeytyy yhdynnästä, niin sitten annan mihelle suuhoidon ja jonka jälkeen itseäkin alkaa kiihottaa koska pidän suikkarin antamisesta. Ja usein mis sitten tyydyttää minut senkin jälkeen kun on itse tullut, kun olen suostunut hänelle suikkarin antamaan ja huomannut että tykkäsin siitä ja nyt omatkin haluni heräsi.  Ja joskus voin toki antaa muutenkinvaan, esim jos itsellä on menkat enkä kykene muuhun sillä hetkellä. Aluksi minuakin vaivaisi kun seksiä ei ollut ihan niin usein kun kaikissa keskivertoihmisten seksielämää mittaavissa taulukoissa ja mies välillä ei jaksanutkaan, mutta nyt olen tottunut jo tähän. Olen myös huomannut, että jos en tee aloitetta saattaa olla pitkäkin tauko mutta kyllä se mies sit viimeistään siinä 2-3 viikon kohdilla alkaa itekin haluamaan :) mut pääsääntöisesti en laske mitään että "nyt minä tein x kertaa alotteen, eli odotan hänen siirtoa" tms. jos haluan seksiä niin teen alotteen. Ei sitä muuten saa, ja voi ihan rauhassa kiukutella ja ihmetellä...  Itse annan 99% ajasta jos mies haluaa, mutta kuten joku aiemmin sanoikin niin siksi et itsekin HALUAN antaa, vaikka ei sinänsä haluttas tai kiihottais silloin just, mut kyl ittellä halut kans herää sit jossain välissä kesken hommien. Toki jos olen suuttunut tai muuten surullinen niin en halua, mut toisaalta mies kyl aika hyvin huomaa sen eikä sillon ees ehdottele seksiä.

Vierailija
112/440 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mielestä kanattaa aina lemmiskellä, vaikka kuinka jompaa kumpaa väsyttäisi. Aina sit kuitenkin sitä piristyy ja innostuu. Mutta näin ei taida olla kaikilla.

Varmasti todella kurja tilanne, jos omat ja kumppanin halut / tarpeet ei kohtaa.

Vierailija
113/440 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asia kunnossa.

Mä kyllä oletan että mies itsekkin tiskaa ja imuroi kun siltä näyttää. Vai onko se joku palvelus naiselle? Mitkä kaikki teillä on palveluksia? Se että harjaat hampaat ennen nukkumaan menoa myös?

114/440 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.is.fi/viihde/art-2000005800283.html?ref=rss

Mitäs mieltä olette? Samaa mieltä vai eri?

Ap toimi suhteen alussa Marjaanan tavoin mutta kun huomasi et mies ei tee samoin niin en enää jaksa aina myöntyä vain mieliksi. Ite saanu kieltävää vastausta että "en jaksa nyt" "päätä särkee" muutamia kertoja vaikka itse olen aina suostunt jos mies ehdottaa vaikka kuinka ois väsyttänyt tai ollu menkat niin miestä helpottanut. Edellisten pakkien jälkeen päätin etten itsekään ala joka kerta suostumaan. Tosin se tarkottaa meillä et seksissä saattaa olla sit 2-3 viikonkin taukoja. Ja ollaan vasta reilu vuosi seurusteltu. Miksi naisen pitäisi aina kuitenkin jaksaa ja haluta sillon kun mies niin tahtoo?

Ei tarvitsekaan.

Parisuhdetta voi jopa piristää pieni seksitauko, niin maistuu sitten paremmalta petipuuhat myöhemmin.

Teet juuri niin kuin itsestä hyvältä tuntuu.

115/440 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asia kunnossa.

No mun miehen ei ainakaan tarvitse. Ne on mun hommia, ihan samoin kuin auton korjaukset ja remppahommat on miehen hommia, enkä minä puutu niihin.

Pidän huolen omasta jaksamisestani, jotta jaksan tehdä kotihommat. Jos en jaksa, ei tulisi mieleenkään syyttää miestä ja pakottaa häntä tekemään niitä. Eikä mun mies syyllistä mua, jos ne jää tekemättä. Seksiä harrastetaan aina kun jompaa kumpaa haluttaa, se on tärkeämpää kuin tiskaaminen. Siis todellakin on.

Mun mielestä tuo kotihommat hintana seksistä -ajatelutapa on ihan outo. 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
116/440 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin tämän lööpin vain kaupassa, en koko juttua. Ensimmäisenä tuli mieleen, että mun mies kyllä pysyy ihan tyytyväisenä vaikka en väsyneenä seksiä"antaisikaan". Mutta ehkä asia on eri, kun hän on plusmalli? Tai ehkä hän on koko ajan väsynyt, itse en ole.

Mä ajattelin myös lööpin nähdessäni, että Marjaanan kantsis ehkä laihduttaa lisää ja parantaa kuntoaan, niin ehkä väsyttäisi vähemmän ja harvemmin. Hänhän laihdutti kymmeniä kiloja jossain vauheessa? Kuinka väsynyt mahtoikaan olla sitä ennen. Ehkä hänellä on diabetes...

Vierailija
117/440 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Uniikki lumihiutale.

"miestä ei kiinnosta miltä musta tuntuu, yhyy. Minä minä minä."

Mitä jos vaan panisit ja lopettaisit sen oman napasi ja tunteidesi jalustalle nostamisen? Kuulosta naiselta joka löytää miehestä aina jotain valittamisen aihetta.

Eli sua ei kiinnosta se että sun seksinhalusi aiheuttaa naiselle kipua ja verenvuotoa, vaan syytät naista itsekkyydestä? Valiomies. Tosiaan.

Joo, en harrastaisi yhdyntää jos aiheuttaa verenvuodon. Mene lääkäriin jos vuodat verta liukastettunakin.

Vaimoni antaa vaikka ei huvita, ihan hymyssä suin ja verta ei tule koskaan. Oliko teitä naisia erilaisia vai ei?

Sääliksi käytte, sekä sinä että jalkavaimosi. Inhottavia ihmisiä molemmat!

Vierailija
118/440 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäminäminäminäminä eikä kukaan muu.

Itkisin verta jos vaimo apeana ja väsyneenä levittelisi jalkojaan jotta voisin runkata hänellä. En nainut  sellaista naista, enkä toivoisi hänen sellaiseksi muuttuvan.

119/440 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herää kysymys että mitä mies vastavuoroisesti tekee naisen eteen vaikka olisi kuinka väsynyt?

Röhnöttää sohvalla.

Vierailija
120/440 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä mieltä, että jotkut hakevat julkisuutta ja kirjansa markkinointia keinoja kaihtamatta, jopa härskisti toisen kustannuksella. Minusta se on kyseiseltä naiselta hyvin alentavaa, enkä hänen mielipiteelle anna arvoa pennin vertaa.

On taas yksi julkkistyrkky lisää.

Kirjassaan hän ottaa esimerkiksi Sirpa Selänteen (tuskin on edes kysynyt lupaa) ja on poiminut Veitola yökylässä-ohjelmasta asiayhteydestä erilleen S.S kommentin ja vertaa Selännettä tavisnaiseen ja unohtaa mainita, kuinka erilaiset lähtökohdat. Kun Sirpalla on käytettävissään autonkuljettajat, puutarhurit, lastenhoitajat, siivojat ja anoppi oli vielä auttamassa ja näistä tavisnainen ei edesvosaisi unelmoida.

Miten muuten tuo nainen pääsisi julkisuuteen, ellei törkyjutuilla, kun ei ole muuta annettavaa.

Sirpallakin kuitenkin siinä mielessä vähän paineita kun miehensä on kiinnostunut muistakin, eikä itsellä ole oikein mitään varasuunnitelmaa jos se ottaa ja lähtee.