Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Marjaana Lehtisen kommentti "seksiä miehelle väsyneenäkin"

Vierailija
23.08.2018 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000005800283.html?ref=rss

Mitäs mieltä olette? Samaa mieltä vai eri?
Ap toimi suhteen alussa Marjaanan tavoin mutta kun huomasi et mies ei tee samoin niin en enää jaksa aina myöntyä vain mieliksi. Ite saanu kieltävää vastausta että "en jaksa nyt" "päätä särkee" muutamia kertoja vaikka itse olen aina suostunt jos mies ehdottaa vaikka kuinka ois väsyttänyt tai ollu menkat niin miestä helpottanut. Edellisten pakkien jälkeen päätin etten itsekään ala joka kerta suostumaan. Tosin se tarkottaa meillä et seksissä saattaa olla sit 2-3 viikonkin taukoja. Ja ollaan vasta reilu vuosi seurusteltu. Miksi naisen pitäisi aina kuitenkin jaksaa ja haluta sillon kun mies niin tahtoo?

Kommentit (440)

Vierailija
121/440 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies ihminen vai jonkinlainen eläin?

Vierailija
122/440 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisten pitäisi jo seurustelun alkuvaiheessa tehdä lista milloin ei sitä seksiä halua. Jäis moni vääränlainen suhde syntymättä. En usko, että monikaan haluton nainen sitten vaan yht'äkkiä muuttuu haluavaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
123/440 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naisten pitäisi jo seurustelun alkuvaiheessa tehdä lista milloin ei sitä seksiä halua. Jäis moni vääränlainen suhde syntymättä. En usko, että monikaan haluton nainen sitten vaan yht'äkkiä muuttuu haluavaksi.

Samaa mieltä. Jos tarpeet eivät kohtaa, toinen haluaa seksiä monta kertaa viikossa ja toinen kerran kuussa, niin eihän siitä mitään tule.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
124/440 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok, eli miehen ei tarvitse imuroida tai tiskata jos väsyttää ja/tai ei halua.

Asia kunnossa.

Kuinka tyhmä voit olla? Sinä siis haluat, että naisellesi aiheutuu fyysistä ja henkistä kipua? Koska se tosiaan tuntuu hyväksikäytöltä ja oksettavalta naisesta, jos suostuu seksiin vaikka ei yhtään itse halua. Alat tuollaisen jälkeen vaan kuvottaa naistasi. Turha ihmetellä sitten sitä.

Vierailija
125/440 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marjaana taitaa vaan olla epävarma että jos ei aina suostu, niin mies lähtee jonkun hyväkroppaisen ja nuoremman matkaan.

Arvasin, että joku tarttuu tähän "läskikorttiin". :D Säälittävää

Hoikan ja kauniin ei tarvitse miestään ajatella! Mies on siinä vaan palvomassa hoikkeliaan? :D

Ainoa säälittävä on tämä aina haarat levällään oleva Marjaana. Jos Marjaanalla olisi makuuhuoneessa asiat hyvin, ei hänen tälläisiä juttuja tarvitsi julkisuudessa kertoa, mutta nyt tarvitsee koska on epävarma itsestään. Marjaanan mies taitaakin himoita pullukkaa niin harvoin, että saadakseen Marjaanan on suostuttava väsyneenäkin. Siitä puhe mistä puute, tiesi vanha kansakin.

Vierailija
126/440 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nainen on aina syyllinen ja heitä syyllistetään, eikä toisinpäin, kun kuitenkin parisuhteessa miehistä haluttomia seksiin on kuitenkin n.15%.

https://www.seksuaaliterveysklinikka.fi/miesten_seksuaalihairiot/halutt…

Vierailija
127/440 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asia kunnossa.

No mun miehen ei ainakaan tarvitse. Ne on mun hommia, ihan samoin kuin auton korjaukset ja remppahommat on miehen hommia, enkä minä puutu niihin.

Pidän huolen omasta jaksamisestani, jotta jaksan tehdä kotihommat. Jos en jaksa, ei tulisi mieleenkään syyttää miestä ja pakottaa häntä tekemään niitä. Eikä mun mies syyllistä mua, jos ne jää tekemättä. Seksiä harrastetaan aina kun jompaa kumpaa haluttaa, se on tärkeämpää kuin tiskaaminen. Siis todellakin on.

Mun mielestä tuo kotihommat hintana seksistä -ajatelutapa on ihan outo. 

No outo todellakin. Meillä ei ole mitään rempattavaa,pihatöitä eikä mies osaa autoakaan korjata joten tietysti kotityöt ovat kaikkien perheenjäsenten vastuulla.

Käsittämätöntä että vuonna 2018 joku palkitsee miestä seksillä siitä,että mies siivoaa jälkensä tai hoitaa kotiaan kuten jokaisen aikuisen ihmisen VELVOLLISUUS on.

128/440 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka tyhmä voit olla? Sinä siis haluat, että naisellesi aiheutuu fyysistä ja henkistä kipua? Koska se tosiaan tuntuu hyväksikäytöltä ja oksettavalta naisesta, jos suostuu seksiin vaikka ei yhtään itse halua. Alat tuollaisen jälkeen vaan kuvottaa naistasi. Turha ihmetellä sitten sitä.

Mä en oikeasti usko, että kukaan mies haluaisi seksiä naisen kanssa, jolle se on noin kamalaa.

Mies haluaa seksiä naisen kanssa, joka on seksuaalinen, haluaa nauttia seksistä, yrittää nauttia seksistä, on valmis seksiin, ja niin edespäin. Ei naisen kanssa, joka pakottaa itsensä seksiin.

Siinä on iso ero.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
129/440 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Jos tarpeet eivät kohtaa, toinen haluaa seksiä monta kertaa viikossa ja toinen kerran kuussa, niin eihän siitä mitään tule.

Se vaan on niin kun tässäkin jo kakskyt vuotta oltu yhdessä että ihan ei oo alusta loppuun ollut tasainen ennustettava kelkkamäki. Haluton on muuttunut haluavaksi ja haluava haluttomaksi lukemattomia kertoja.

Vierailija
130/440 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mies ihminen vai jonkinlainen eläin?

Hyvin moni tuntuu jääneen kehitykseltään primitiivisen elämen tasolle.

Vierailija
131/440 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla 25v aasialainen nainen jolle ei tulisi mieleenkään valitella suominaiselle muodissa olevia väsymyksiä vaan miellyttää miestä. Se ok aasialaisten luonnollinen halu. Sanoo että "I can do for you". Enpä suominorsuun vaihda ikinä.

T. Mies 41v

Kannattaa kuitenkin olla vähän varpaillaan. Kun se oppii suomea, se saattaa huomata että on mukavampaakin seuraa.

Ei ole pelkoa koska rakastaa vain minua. Sen osoituksena ihan omasta halustaan haluaa aina tehdä miehen onnelliseksi. Se on aasialaisten naisten geeniperimässä. Hyvä niin. Suomalaisia itsekkäitä "minä minä minä" naisia en halua ikinä.

Vierailija
132/440 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen homo ja voin aina napata mieheni suonikkaan suuhun tai sitten toisinpäin.

Vierailija
133/440 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

age is just a number kirjoitti:

Mä en taas tajua, miten joskus voi olla "ei valmis seksiin". Mulla ainakin vaikka olisin nuijalla päähän lyöty -väsynyt, tai umpiunessa, niin jos mies tulee lähelle ja alkaa hyväillä ja suudella niin halut herää saman tien. Sama jos annan miehelle suuseksiä, omat halut herää heti. 

Eli kiinnostaisi tietää että mikä tämä "ei valmis seksiin/ei tee mieli" -juttu oikein on? 

Johtuneekohan siitä, että jokainen ihminen on yksilö, kaikki eivät (taivaalle kiitos) ole klooneja sinusta.

Antaako mies sinulle suuseksiä aina kun vaan haluat, oli hän sitten sairas, väsynyt, huonovointinen, sinulle kiukkuinen, tai jopa vihainen, tai häntä ei yksinkertaisesti yhtään haluta. Herätät vaan ja naps, orgasmi sinulle ja sitten unia jatkamaan.

Antaisi varmaan, mutta en tykkää suuseksistä vastaanottavana osapuolena. Sitä en tiedä "antaisiko" mies minulle seksiä jos häntä ei haluttaisikaan, tällaista tilannetta ei ole vielä tullut vastaan. Meillä on kuitenkin seksiä päivittäin ja viikonloppuisin useamman kerran päivässä. 

134/440 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin moni tuntuu jääneen kehitykseltään primitiivisen elämen tasolle.

Ajattelevatko naiset tosiaan miehistään näin? Jos miehet ovat niin kamalia, niin miksi ne naiset sitten haluavat olla parisuhteessa näiden "eläinten" kanssa? Rahan takiako? Eikö olisi helpompi olla yksin?

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
135/440 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en taas tajua, miten joskus voi olla "ei valmis seksiin". Mulla ainakin vaikka olisin nuijalla päähän lyöty -väsynyt, tai umpiunessa, niin jos mies tulee lähelle ja alkaa hyväillä ja suudella niin halut herää saman tien. Sama jos annan miehelle suuseksiä, omat halut herää heti. 

Eli kiinnostaisi tietää että mikä tämä "ei valmis seksiin/ei tee mieli" -juttu oikein on? 

Johtuneekohan siitä, että jokainen ihminen on yksilö, kaikki eivät (taivaalle kiitos) ole klooneja sinusta.

Antaako mies sinulle suuseksiä aina kun vaan haluat, oli hän sitten sairas, väsynyt, huonovointinen, sinulle kiukkuinen, tai jopa vihainen, tai häntä ei yksinkertaisesti yhtään haluta. Herätät vaan ja naps, orgasmi sinulle ja sitten unia jatkamaan.

Antaisi varmaan, mutta en tykkää suuseksistä vastaanottavana osapuolena. Sitä en tiedä "antaisiko" mies minulle seksiä jos häntä ei haluttaisikaan, tällaista tilannetta ei ole vielä tullut vastaan. Meillä on kuitenkin seksiä päivittäin ja viikonloppuisin useamman kerran päivässä. 

Ai joo ja mulla on sen verran fiksu mies, että jos olen sairaana niin on itsestäänselvää, että seksi ei kuulu kuvioihin. Olen tosin yhdessäolomme aikana ollut vain kerran sairaana. Silloin mies passasi, toi kaupasta herkkuja, keitti teetä, hieroi jalkoja ja kipeää päätä. 

Vierailija
136/440 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asia kunnossa.

No mun miehen ei ainakaan tarvitse. Ne on mun hommia, ihan samoin kuin auton korjaukset ja remppahommat on miehen hommia, enkä minä puutu niihin.

Pidän huolen omasta jaksamisestani, jotta jaksan tehdä kotihommat. Jos en jaksa, ei tulisi mieleenkään syyttää miestä ja pakottaa häntä tekemään niitä. Eikä mun mies syyllistä mua, jos ne jää tekemättä. Seksiä harrastetaan aina kun jompaa kumpaa haluttaa, se on tärkeämpää kuin tiskaaminen. Siis todellakin on.

Mun mielestä tuo kotihommat hintana seksistä -ajatelutapa on ihan outo. 

Et tosiaan ymmärrä. Kotihommia ei jaeta tasapuolisesti hintana seksistä vaan osoitukseksi että osaa ja haluaa huomioida toista - ilman taka-ajatuksia kuten ainoastaan seksinnälkäisenä. Se, että huomaat toisen aidosti ajatelleen ja huomioineen sinua on kiihottavaa. Kun tajuat toisen havainneen väsymyksesi ja halunneen tehdä sen hyväksi jotain - ilman taka-ajatuksia, se on kiihottavaa.

Vierailija
137/440 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Seksistä saa tottakai kieltäytyä, mutta jos aina kieltäytyy tai edes melko usein, niin sillä on kyllä seurauksia. Mies lakkaa tekemästä aloitteita, ja alkaa etsiä seksinsä muualta. Ja etääntyy henkisesti.

Siinä mielestä tuo neuvo oli ihan järkevä. Eli saahan sitä kieltäytyä eikä seksi ole mikään pakko, mutta ei voi odottaa, että puolison tunteet pysyisivät ennallaan, jos seksiä ei ole.

Nyt sanoit oikein ja tota on Marjaanakin tarkoittanut. Tuskin ketään haittaa jos toinen torjuu joskus. Mutta jos se on jatkuvaa väsymystä kuukaudesta toiseen kannattaa sen väsyneemmänkin alkaa piristymään ja tajuamaan tulevan.

Vierailija
138/440 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatus, että miehelle täytyy antaa seksiä, vaikka itseä väsyttäisi, on aika kyseenalainen. Metsään mennään heti, jos ajatellaan, että seksi liittyy verbiin täytyä. Seksiä tulee haluta. Silloinkin kun itse ei halua seksiä oman itsensä vuoksi, sitä pitää haluta antaa toiselle. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että joka kerta kun toinen osapuoli haluaa seksiä, itseltä pitäisi löytyä halua antaa seksiä. Jos halua ei löydy, seksiin ei ryhdytä, koska muuten siirrytään täytymisen puolelle ja se on suhteelle tuhoisaa. 

Itse olen ollut naimisissa 25 vuotta ja seksiä on ollut, koska olen halunnut sitä tai koska olen halunnut sitä toiselle antaa. Koskaan ei ole ollut seksiä, johon minun olisi täytynyt ruveta. Uskon, että sama pätee mieheeni, hän on joko halunnut seksiä tai halunnut antaa minulle seksiä. Näin on menty ja kunnioitettu toisen oikeutta olla toisinaan myös haluamatta. 

Vierailija
139/440 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vaimoni on onneksi halukas päivittäin:)

Vierailija
140/440 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen ei tietenkään tarvitse tehdä listaa, vai?

Miesten haluttomuus on yleistyvä ongelma, parisuhteesta jopa 15% miehistä ja SE on NAINEN joka kärsii, ei mies.