Marjaana Lehtisen kommentti "seksiä miehelle väsyneenäkin"
https://www.is.fi/viihde/art-2000005800283.html?ref=rss
Mitäs mieltä olette? Samaa mieltä vai eri?
Ap toimi suhteen alussa Marjaanan tavoin mutta kun huomasi et mies ei tee samoin niin en enää jaksa aina myöntyä vain mieliksi. Ite saanu kieltävää vastausta että "en jaksa nyt" "päätä särkee" muutamia kertoja vaikka itse olen aina suostunt jos mies ehdottaa vaikka kuinka ois väsyttänyt tai ollu menkat niin miestä helpottanut. Edellisten pakkien jälkeen päätin etten itsekään ala joka kerta suostumaan. Tosin se tarkottaa meillä et seksissä saattaa olla sit 2-3 viikonkin taukoja. Ja ollaan vasta reilu vuosi seurusteltu. Miksi naisen pitäisi aina kuitenkin jaksaa ja haluta sillon kun mies niin tahtoo?
Kommentit (440)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ei suostu minkäänlaiseen seksiin lainkaan menkkojen aikaan, vaikka haluaisin. Tarkoittaako tämä siis sitä, että olen oikeutettu hakemaan seksin silloin muualta? Nimittäin jos kotoa ei saa, niin löytyy kyllä muita miehiä, jotka ajavat päin punaisiakin. Tasa-arvoa!
Montako kuukautta sulla keskimäärin menkat kestää? Vai meneekö peräti vuosia/vuotojakso?
Vähintään viikon joka kuukausi, usein enemmän.
Silloin olen kaikkein halukkaimmillani ja silloin biologinen tarpeeni saada seksiä joltakulta mieheltä on lähes sietämätön.
Ehkäpä minä nyt sitten sallin itselleni ulkopuolisen tyydyttäjän, onhan minulla oikeus täyttää biologisia tarpeitani siinä missä miehilläkin.
Minä sitä paitsi teen enemmän kotitöitä ja ansaitsen enemmän kuin mieheni, joten sekin ilmeisesti tuottaa minulle oikeuden hankkia 'sitä' muualta.
Kiva kuulla tämä!
Tuossa vaan vähän aiemmin yksi mies puhui kolmesta vuodesta ilman seksiä... Mutta ehkä viikko on sitten sama asia kun kolme vuotta.
Sinänsä sinulla on oikeus tehdä mitä haluat. Sen kun haet ulkopuolisen tyydyttäjän, jos et kestä viikkoa ilman. ja olet sitä mieltä, että asia ei miehellesi kuulu Eihän se keneltäkään pois ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ei suostu minkäänlaiseen seksiin lainkaan menkkojen aikaan, vaikka haluaisin. Tarkoittaako tämä siis sitä, että olen oikeutettu hakemaan seksin silloin muualta? Nimittäin jos kotoa ei saa, niin löytyy kyllä muita miehiä, jotka ajavat päin punaisiakin. Tasa-arvoa!
Haha! Minua seksi ei juuri kiinnosta, mutta odotetaanpas kuukautisia... Niiden aikaan haluttaa aamusta iltaan! Harmi vain minullekin sattui mies, joka on vain muutaman kerran pitkin hampain suostunut veriseksiin.
Ei muuta kun mummotunneliin vaan. Kun aloitat alkuillasta ehdot hoitaa homman parin kolmen miehen kanssa illal aikana.
On kyllä kamala lukea, että osa naisista ei halua tyydyttää miestään ”väsyneenä” tms. Pitäisi sen verran olla aina intoa, että haluaa ja jaksaa toisen omista väsymyksistään huolimatta tyydyttää.
Ei ihme, että avioeroja on niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha! Minua seksi ei juuri kiinnosta, mutta odotetaanpas kuukautisia... Niiden aikaan haluttaa aamusta iltaan! Harmi vain minullekin sattui mies, joka on vain muutaman kerran pitkin hampain suostunut veriseksiin.
Ei muuta kun mummotunneliin vaan. Kun aloitat alkuillasta ehdot hoitaa homman parin kolmen miehen kanssa illal aikana.
Pitänee siis hankkia loma-asunto etelästä viikoksi kuukaudessa, kiitti vinkistä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitänee siis hankkia loma-asunto etelästä viikoksi kuukaudessa, kiitti vinkistä!
Ei tarvitse. Jäät sen illan viimeisen hoidon luokse aina yöksi. Saat viel aamuvarvitkin samaan syssyyn. Päivät voit shoppailla tai käydä tidertreffeillä ja treffiekumppanien luona suihkussa ja laittautumassa iltaa varten.
Kaksi itsestään ja suhteestaan epävarmaa naista yrittävät kaikkensa, mutta toimiiko tuo? Sirpukalla ei ainakaan ja vaikka hän tietää miehensä tekoset, on yrittänyt siltikin. Missä itsekunnioitus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on ihan järkyttäviä naisia. Onneksi oma vaimona hoitaa aina homman ;)
M39Eli vaimosi on tyhjennys patja?
Ei suinkaan. Osaa muutakin kuin maata hylkeenä sängyssä.
Onneksi osa teistä naisista osaa homman! :)
Ihan kuin osa täällä olisi hieman kateellisia miehensä tyydyttäville naisille.
M39
Eli tyhjennyspatjasi tekee mitä sinä tahdot, mutta sinä et koe pakottavaa velvollisuutta tyydyttää vaimoa?
Ah, romanttinen suomalainen mies!
No itse en ole koskaan kieltäytynyt, vaikka olis vähän väsyttänytkin. Siitä kun jättää kaikki pussailut ja muut hieronnat väliin, niin se ei kauaa kestä. Sylki riittää liukasteeksi ja mies on tosi nopee. Molemmat nukahdetaan sen jälkeen paremmin.
Tämä Marjaana taitaa olla mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan sen noinkin ajatella. Toisaalta, voihan tuo vaimo itsekin haluta ja olla tyytyväinen tyydytettynä.
Yleensä ne tyydyttämättömät ajattelevat kuten Sinä. Dildo voisi auttaa?
*eri
Mitä dildolla kun on mieskin :D Mutta tyhmältä kuulostaa: Vaimo hoitaa hommansa= velvollisuutensa. Miksi seksi on joillakin velvollisuus? Ainakin oma mies kunnioittaa minua, että jos kerron olevani väsynyt, niin sitten nukutaan ja seuraavana iltana todennäköisemmin sitten varmasti petipuolella tapahtuu.
Taidat itse tietää dildoista enemmän, eli jatka samaan malliin.
Mies "hoitaa hommansa" ja tyydyttää naisen ilman velvollisuudentuntoa. ja vaimo tyytyväinen myöskin ilman Dildoilua. Mistä muuten tuon velvollisuuden tähän revit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M39Eli tyhjennyspatjasi tekee mitä sinä tahdot, mutta sinä et koe pakottavaa velvollisuutta tyydyttää vaimoa?
Sinun mielestä nainen on tyhjennyspatja, jos on aktiivinen sängyssä? Aktiivinen nainen on tyhjennyspatja ja passiivinen nainen on tyhjennyspatja!
Minkälainen nainen sitten ei ole mielestäsi tyhjennyspatja? Jos nainen harrastaa seksiä miehen kanssa, hän on aina tyhjennyspatja. Ilmeisesti naisen seksi naisen kanssa on sitä haluamaasi...
Vierailija kirjoitti:
Nainen on ja sai naiset kimppuunsa:
https://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/697013-marjaana-lehtinen-35-p…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen on ja sai naiset kimppuunsa:
https://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/697013-marjaana-lehtinen-35-p…
Väärinymmärtäjät linnunaivoineen tuossa vaan teilasivat Marjaanan. Tuo juttu kertoo kohusta oleellisimman.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä kamala lukea, että osa naisista ei halua tyydyttää miestään ”väsyneenä” tms. Pitäisi sen verran olla aina intoa, että haluaa ja jaksaa toisen omista väsymyksistään huolimatta tyydyttää.
Ei ihme, että avioeroja on niin paljon.
Etkö tiedä että suurimman osan avioeroista ottaa nainen?
Eikä mikään ihme kun täälläkin miesten kommentteja lukee.
Kun mies ei ole toinen aikuinen ja aito kumppani suhteessa ja seksikin on huonoa niin nainen tietää ettå on onnellisempi ilman riippamiestä.
Minua ei haittaisi harrastaa seksiä väsyneenä jos suhde on sellainen että mies tekee minun mielikseni asioita. Eli tunnen että meillä on tasapainoinen ja vastavuoroinen kumppanuus.
Miksi täällä on vain naiiiveja akkoja huutamassa "Mä en kosjjahhahaan kieltäydy :)::)" Tajuatteko, että tässä on kyse siitä että MIEHET HALUAVAT OTTAA NAISIA VÄKISIN???? Siis kommentoikaa siihen, älkääkä jauhako aiheen ohi. Miksi ette puolusta naisen oikeuksia? Täällä sanotaan että naisen on pakko harrastaa seksiä, tai muuten tulee ero. Se on kiristämistä. Miksi seuraatte kaikessa miehen etua? Mies on pakottanut naiset nimenvaihtoon, ja teidän alistujien takia naiset eivät melkein saaneet oikeutta. Teidän alistujien takia avioliitonsisäisen väkisinottamisen lakimuutos viivästyi. Teidän alistuvien kaakkojen takia muut naiset kärsivät, koska he eivät saa oikeuksiaan.
Miksi ette käske miehiä joustamaan naisen haluttomuuteen? Miksi se on se miehen tarve, joka menee naisen edelle? Tajuatteko, että tässä on kyse siitä että nainen on alempiarvoinen? Miten kehtaatte vaihtaa nimenne, kun näette että miehet eivät halua teille vapautta valita oman kehonne käyttöä? Siis mikä teitä vaivaa? Miksette ole puolustamassa vaan ihan sokeina tulette tänne jauhamaan asian vierestä?
Jos naisia käsketään hakata, niin tuletteko silloin vain jauhamaan "mää kokkaan miellläni, mää aina anna sekkkksii :))".
Te vaimot olette surkeimpia ihmisiä mitä on. Pelkkiä seksileluja, omaisuutta, teitä ei kunnioiteta missään ja lässytätte jostain ihan turhasta. Vaimoja ei pidetä missään maassa minään, olette pelkkiä miehen jatkeita ja panopatjoja. Älkää enää koskaan haukkuko naisia tyrkyiksi, kun itse tyrkytätte kehonne miehelle ja itsenne miehne sukuun.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei haittaisi harrastaa seksiä väsyneenä jos suhde on sellainen että mies tekee minun mielikseni asioita. Eli tunnen että meillä on tasapainoinen ja vastavuoroinen kumppanuus.
Osaatko naiivi patja lukea? Miksi te vaimot olette kaikki halpoja käytettäviä jakorasioita? Osaatteko te mitään? Ei ihme että perheellisiä naisia ei palkata, ette osaa ajatella mitään ite.
Tämä Marjukka ja kaikki kommentoivat KÄSKEVÄT NAISTA ALISTUMAAN AINA KUN MIES HALUAA, TAI MUUTEN MIES SAA PETTÄÄ. Se on kiristämistä. Miksi väännät tämän johonkin vastavuoroisuuteen, kun koko keskustelussa on kyse siitä että NAISEN TULEE PALVOA MIESTÄ? Tässä ei ole kukaan puhunut siitä mitä miehen pitää tehdä, mikä on miehen velvollisuus, vaan kaikki paasaavat miten naisen on pakko harrastaa seksiä. Siinä ei ole mitään vastavuoroista.
Avioliitto on naisen alisteisuutta mieheen, ja siksi naisen nimi vaihtuu. Tulen tästä lähin sanomaan päin naamaa jokaista nimeävaihtanutta naista luuskaksi, ja kerron että kaikkiin yrityksiin ei ole asiaa töihin. :) Julkinen valinta, julkinen vastuu. Kestäkää se että teitä ei katsota hyvällä, koska jarrutatte kaikkien naisten kehitystä.
Ja näettekö miten miehet kehuvat teitä vain kun te luovutte omista oikeuksistanne ja nuolette miesten takamusta? Miehet eivät pidä naisia missään tärkeinä, pohtikaa sitä kaakat. Mitä vastavuoroista se on, että nimenvaihtaja on aina nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan sen noinkin ajatella. Toisaalta, voihan tuo vaimo itsekin haluta ja olla tyytyväinen tyydytettynä.
Yleensä ne tyydyttämättömät ajattelevat kuten Sinä. Dildo voisi auttaa?
*eri
Mitä dildolla kun on mieskin :D Mutta tyhmältä kuulostaa: Vaimo hoitaa hommansa= velvollisuutensa. Miksi seksi on joillakin velvollisuus? Ainakin oma mies kunnioittaa minua, että jos kerron olevani väsynyt, niin sitten nukutaan ja seuraavana iltana todennäköisemmin sitten varmasti petipuolella tapahtuu.
Taidat itse tietää dildoista enemmän, eli jatka samaan malliin.Mies "hoitaa hommansa" ja tyydyttää naisen ilman velvollisuudentuntoa. ja vaimo tyytyväinen myöskin ilman Dildoilua. Mistä muuten tuon velvollisuuden tähän revit?
Siitähän tässä on koko ajan keskusteltu, että vaimon on annettava väsymyksestä huolimatta aina kun mies haluaa=velvollisuus pilden antamiseen=mies on oikeutettu pettämään, jos vaimoa väsyttää. Ihana parisuhde (ainakin miehien mielestä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M39Eli tyhjennyspatjasi tekee mitä sinä tahdot, mutta sinä et koe pakottavaa velvollisuutta tyydyttää vaimoa?
Sinun mielestä nainen on tyhjennyspatja, jos on aktiivinen sängyssä? Aktiivinen nainen on tyhjennyspatja ja passiivinen nainen on tyhjennyspatja!
Minkälainen nainen sitten ei ole mielestäsi tyhjennyspatja? Jos nainen harrastaa seksiä miehen kanssa, hän on aina tyhjennyspatja. Ilmeisesti naisen seksi naisen kanssa on sitä haluamaasi...
Eli sinulla ei ole sängyssä "velvollisuuksia"? Korostat vain naisen osaa ja et ilmeisesti itse tee mitään naisen iloksi? Edelleen, romanttinen suomalainen mies! (Ja kun argumentit loppuivat niin lesbo kommentti, ihan oikeasti?!) :D