Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilanteita missä lääkärit onkin ollut väärässä?

Vierailija
22.08.2018 |

Mulla kuviteltiin lihomisen johtuvan siitä, että minä muka vedän sipsejä ja makaan sohvalla kaikki päivät. Vihdoin pääsin pitkän odotuksen jälkeen verikokeisiin ja sieltä tulikin ilmi kilpirauhasen vajaatoiminta!

Kertokaas omia kokemuksianne.

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla kuviteltiin lihomisen johtuvan siitä, että minä muka vedän sipsejä ja makaan sohvalla kaikki päivät. Vihdoin pääsin pitkän odotuksen jälkeen verikokeisiin ja sieltä tulikin ilmi kilpirauhasen vajaatoiminta!

Kertokaas omia kokemuksianne.

Kilpirauhasen vajaatoimintako kumoaa nykyään termodynamiikan laitkin? Lihoit maagisesti kilpirauhasen takia vaikka kulutit enemmän kuin söit. Joopa joo. 

Eihän kirjoittaja missään vaiheessa sanonut noin.

Joo, kirjoittaja tais kyllä hieman valehdella. En todellakaan usko, et joku lääkäri sanoi tuolla tavalla ("vedät sipsejä ja makaat sohvalla"). Eiköhän ollut paksua värikynää mukana...

Vierailija
102/105 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastimme miesystäväni kanssa villiä känniseksiä josta seurasi aivotärähdys.Meikit poskilla, minihameessa,ilman alushousuja,ilman kenkiä laskuhumalassa päivystykseen. Lääkäri olisi halunnut tehdä rais""ustutkimuksen ja ilmoittaa poliisille,ei ollut millään uskoa kun sanoin että pantu on ja vapaaehtoisesti.Lopulta passitti vielä huu""etesteihin. Vieläkin vit""ttaa :( 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Migreeni oli aivokasvain. Mikä migreeni kestää kuukausikaupalla...?

Kyllä se voi oireilla kuukausiakin yhteen menoon. Itselläni on kokemusta tästä, mutta onneksi säryttömänä.

Vierailija
104/105 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tällä hetkellä yritän saada burn outiin lääkäriaikaa opiskelijaterveydenhuollosta ja sairaanhoitaja ei suostu sitä antamaan, koska "olet masentunut".

Kysyin, että mites kun en saa tuosta sinun pyytämästä masennustestistä edes pisteitä, niin hän sanoi "ei täällä mitään pisteitä hoideta". Sanoi, että saan 2kk päähän etälääkäriajan mielialalääkearvioon.

Vierailija
105/105 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihoni oli tulehtunut, joten googlasin oireita ja löysin todennäköisen diagnoosin. Ehdotin sitä yleislääkärille, mutta lääkäri päätyi toiseen diagnoosiin. Otin lääkettä lähes viikon, mutta tilanne vain huononi, joten varasin uuden lääkäriajan. Sattumalta se oliki sama yleislääkäri, joka pyysi anteeksi ja kirjoitti lääkettä ehdottamaani sairauteen. Lääke tepsi, joten olin ollut oikeassa. Tämän jälkeen minua ei ole ihmettänyt googlettavien valelääkärien olemassa olo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan