Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

34-vuotias Juho kertoo karuista deittailukokemuksistaan

Vierailija
20.08.2018 |

https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/201808202201138936_rk…

Tämä kommentoija taitaa olla palstalta tuttu tyyppi:
"Naiset ilmeisesti vetävät tietyistä ammateista omat johtopäätöksensä. Esim. varastotyöntekijä mielletään automaattisesti pienipalkkaiseksi. Ahkera duunari voi varastossa kuitenkin päästä ihan hyville ansioille. Tietysti jos naiselle on raha noinkin tärkeää, niin itse jättäisin sellaisen naisen väliin suosiolla." Ja on siellä jo MGTOW-mieskin astialla.

Hohhoijaa.

Kommentit (405)

Vierailija
201/405 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, että Juho on vihdoin onnellinen, kun tajusi etsiä puolison toisesta myyjästä eikä korkeakoulutetusta matkustelijasta.

Varmaan muidenkin miesten pitäisi oppia, ettei kannata kurkottaa kuuseen vaan etsiä kaltaistensa joukosta.

Tuohon voisi koko jutun sisällön tiivistää.

Kuka mies muka haluaa "korkeakoulutetun matkustelevan naisen" ?

En ole ikinä kuullut moisesta toiveesta. Ne miehet jotka pääsevät valitsemaan, ottavat tasan tarkkaan jonkun missin, playboy-tytön, maksimissaan sh:n. 

Kyllä myyjämiestä vastaava nainen on nimenomaan "korkeakoulutettu ja matkusteleva nainen". Kumpikaan ei ole sitä mistä vastakkainen sukupuoli näkee unia lapsena ja teininä. 

George Clooney varmaankin pääsi valitsemaan?

Vierailija
202/405 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ehkä tuo valmius olla yksin erottaa miehiä ja naisia, itselleni olisi ollut ihan ok olla yksin, jos en olisi tavannut miestäni, miehet taas tuntuvat hätääntyvän ja haluavat sen takia kenet vain."

Mistä tiedät olisiko ok ollut olla yksin. Koska ethän nytkään ole. Miehet ovat keskimäärin paljon pitempiä aikoja yksin, eikä heillä ole tarve tehdä siitä jotain sankaritarinaa. Ei yksinolossa mitään vaikeaa ole, mutta onhan sitä nyt parisuhteessa mielenkiintoisempaa. Miehet mitään hätäänny, ovat vain realistisempia.

Miehet ovat muka omien sanojensa mukaan realistisempia osapuolia mitä tulee parisuhteisiin, mutta silti nämä samat elättävät käsityksiä siitä palvelevasta  ja itseään huomattavasti nuoremmasta vaimosta, ja ne vaikuttavat vahvasti koko homman taustalla, niiden miesoletettujen keskuudessa siis: koska ennenkin joka sika sai naisen, pitäsi valtion avittaa joka sikaa saamaan sellainen kulutushyödyke myös jatkossa, vaikka kuinka olisi tultu sikailtua. Mistä nämä toiveiden epärealistisuudet nykyajassa mielestäsi johtuvat? Miehethän tyypillisesti hyötyvät parisuhteesta ja heidän elinikänsä pitenee sen johdosta, koska saavat sellaisen myötä henk.koht. 'butlerin' itselleen, joka hoitaa, organisoi ja aikatauluttaa kaiken ikävän heidän puolestaan, antaen heille samalla mielikuvan siitä, että he itse ovat puikoissa ja siinä asemassa, mikä heille mielestään kuuluu.

Naisen äly on puuttellinen, joka akka on lopulta raamatunkin mukaan pelkkä miehen kylkiluu, joka saa merkityksensä vasta palvellessaan miestään ja synnyttäessään tälle poikalapsia.

Epäilemättä Halla-ahon lailliset vaimot ja sivuvaimot kiittävät sinua tästä sanomasta. Let's praise the lord!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/405 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, että Juho on vihdoin onnellinen, kun tajusi etsiä puolison toisesta myyjästä eikä korkeakoulutetusta matkustelijasta.

Varmaan muidenkin miesten pitäisi oppia, ettei kannata kurkottaa kuuseen vaan etsiä kaltaistensa joukosta.

Tuohon voisi koko jutun sisällön tiivistää.

Kuka mies muka haluaa "korkeakoulutetun matkustelevan naisen" ?

En ole ikinä kuullut moisesta toiveesta. Ne miehet jotka pääsevät valitsemaan, ottavat tasan tarkkaan jonkun missin, playboy-tytön, maksimissaan sh:n. 

Kyllä myyjämiestä vastaava nainen on nimenomaan "korkeakoulutettu ja matkusteleva nainen". Kumpikaan ei ole sitä mistä vastakkainen sukupuoli näkee unia lapsena ja teininä. 

NO nyt oli tiivistetty! Tämä talteen

Vau 😀. Näen valtavan ulinan tsunamin lähestyvän, kun kaupan myyjät ryhtyvät nyt suurin joukoin soveltamaan tätä periaatetta käytäntöön, hyvää hyvyyttään tyytyen tarjoutumaan korkeakoulutetuille matkustelijoille. Brace yourselves!

Vierailija
204/405 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En tunne yhtään ainutta naista, joka parisuhteessaan jotain jatkuvaa tunteiden ilotulitusta kaipaisi"

En näin väittänytkään. Nimenomaan naiset hakee sitä alkuhuumaa, koska se heidän mielestään on merkki,  että "se oikea" on löytynyt. Ei se sitä ole. Alkuhuuma perustuu vain ensivaikutelmaan, pitkälti ulkoiseen olemukseen. Ei välttämättä hyvä pohja kestävälle suhteelle, aika arpa-peliä.

Puhutko sinä nyt jostain hyvin nuorista naisista, joilla ei aikaisempaa kokemusta pidemmästä parisuhteesta ole? Minä puhun lähinnä tuosta Juhon ikäluokasta (30-40v) naiset, enkä tunne yhtään ainutta tuolla tavalla ajattelevaa sellaista. Nimenomaan puhuin juuri siitä, että se alkuhuuma ei kestä ikuisuuksia, mutta jostain syystä jätit sen kohdan viestistäni lainaamatta.

205/405 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Empä ole kyllä missään vaiheessa muuta olettanutkaan. Tuntuu kyllä että osalla ei ole mitään käsitystä miehen "deittimaailmasta" kun tuollaisia lauotaan ihan tosissaan. Miksi ne korkeakoulutetut matkailijat edes antaisi minulle esim tykkäyksen tinderissä?

Vierailija
206/405 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuhuuma alkaa vasta sitten kun on kunnolla tutustuttu ja havaittu että toinen on oikeesti tosi ihana. Apuva-mies sketsikin parani aluksi vaan mitä useammin näki :D. Alkuhuumaa kestää yleisen käsityksen mukaan pisimmillään jopa pari vuotta.

Vierailija
207/405 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu myös siitä, miten Juha on asian esittänyt.

"mä oon vaan yhen rättikaupan myyjä. Ihan pskaduunia, muttei tiiä mitä sitä muutakaan tekis" Ei kauheasti luo hyvää fiilistä, että ihminen olisi tyytyväinen omaan elämäänsä.

Jos taas sanoo, että on asiakaspalvelussa, kun tykkää ihmisistä ja on kehittynyt tosi hyväksi työssään, niin sillä onkin jo parempi kaiku. Vaikka miten palkka on sama.

Itse ei jaksa kuunnella tuntemattoman ihmisen itsensä mollaamista.

Pitäisikö valehdella vai jos vihaa työtään ja on siinä vain koska muuta ei ole ja tarvitsee rahaa?

Vierailija
208/405 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät tajua omaa äärimmäisen etuoikeutettua asemaansa suhdeasioissa. 

Tai kai ne sen tajuaa jos eivät vähä-älyisiä ole, mutta eivät tunnusta. 

Miten niin eivät tunnusta? Onhan tässäkin ketjussa se jo sanottu, että tämä ero johtuu siitä, että miehille kelpaa kuka tahansa. Mitä tämän asian tunnustaminen muuttaa? Minä olen tämän ainakin tunnustanut monessa ketjussa, mutta eipä kukaan mies ole siitä sen onnellisemmaksi tullut. 

Vierailija
209/405 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama vuosi sitten sain kokemusta kun pyörin tinderissä ja deittisivuilla.

Vaikka tienaan reilusti yli 100 tonnia vuoteen, työllistän ja olen saanut yrittäjäpalkinnongin niin 99.9prosentin varmuudella tinder machit katosi ja muissa sivuilla loppu keskustelu kun kerroin ammattini. Näin kävi varmaan lähes sata kertaa parin vuoden aikana. Tosin en kertonut tienestejäni, joku kyllä kysyi että pärjääkö noilla töillä, silloin osasin jo itse jättää kesken.

Toinen hyvä keino oli lopettaa viestittely kertomalla metsästyksestä. Lisäksi olen huono kirjoittamaan niin parin kirjoitus virheen jälkeen tuli katoaminen. Sit kun työllä ja vaivalla sai jonkun houkuteltua ulos niin melkein joka kerta tuli ohareita. Pari naista sain lopulta treffeille, mutta en tunnistanut heitä kuvan perusteella. Sitten yks nainen pyysi suoraan kahville suomi24 treffien kautta, siitäpä asti ollaan oltukkin, pari lastakin löytyy jo.

Tämä! Siinä on elävä esimerkki miesten vastoinkäymisistä ja vaikeuksista. Viime päivisten uutisten myötä on tullut selväksi että tasokkaillakin miehillä on naisista kilpailua. Naisille olis tarjontaa vaikka kuinka, mutta miehet joutuu näkemään kauhean vaivan ja tuskan edes tutustuakseen. Ei siinä enää henkilökohtaisilla kemioillakaan ole mitään tekemistä kun jo väärät työtkin on esteenä. On tullut sellanen mielikuva että ylitarjonnan vuoksi naiset pysyy sinkkuina eivätkä osaa valita oikein.

Vierailija
210/405 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä monen miehen pariutumisstrategia kuullostaa todella omituiselta. Kaikki naiset ovat potentiaalisia kumppaniehdokkaita ja niistä otetaan yksi kohteeksi ja koetetaan saada nainen ihastumaan. Ei ole ihme, että se pariutuminen on joillekkin vaikeaa.

Ainakin itsellä kaikki kävi helposti. Ensinäkemältä molemminpuolinen kiinnostus oli selvää ja kemiat ja fysiikat ryöppysi ilmassa välillämme. Järjellä ei ollut asian kanssa mitään tekemistä- mies oli päällepäin suurinpiirtein viimeinen tyyppi, jota olisi kumppaniehdokkaaksi ajatellut ja sitäpaitsi seurusteli toisen kanssa, mikä tietenkin oli se suurin este. Niin vaan kuitenkin yhteen päädyttiin ja nyt olemme eläneet kauemmin yhdessä kuin erikseen.

Vierailija
211/405 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Juho paheksuu syvästi sitä että naiset pitävät matkustamisesta."

Täällä on harvinaista kyllä, ollut nyt hyvääkin keskustelua, älkää pilatko sitä olkiukkoilullanne. Juhohan EI sanonut, etteikö hän tykkää matkustamisesta, hän ei vain "juuri ole matkustellut". Hän saattaisi hyvinkin haluta matkustella kumppanin kanssa.

Jos ei tuohon ikään mennessä nykypäivänä ole matkustellut, niin kyllä se tarkoittaa sitä ettei ole erityisesti halunnut. Tai uskaltanut. Kummassakaan tapauksessa matkustamisesta pitävä ja siihen tottunut nainen ei varmasti halua moista kiviriippaa vetää perässään millään reissulla.

Tyypillinen miehen reaktio tietysti; jos nainen menettää mielenkiinnon mistä tahansa itselleen oleellisesta seikasta johtuen, niin kyllähän siitä voi loukkaantua ja sitä voi hyvin paheksua. Miehellä itsellään taas on lupa menettää mielenkiinto heti ensivilkaisulla, jos naisella on vaikka liian iso nenä tai muutama kilo ylipainoa - sehän toki on täysin ymmärrettävää.

Vierailija
212/405 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis Juhohan kertoo että pääsee kyllä jutulle naisten kanssa. 

Yhteydenpito vaan loppu siihen kun naiset tivaavat Juhon ammattia. 

Ei tässä mistään teinien yrittämisestä ole kyse. Tai jos onkin niin juttuhan luistaa kuitenkin joten missä ongelma. Siihen saakka kun tulee puhe Juhon ammatista. 

Opetelkaas lukemaan. 

Vanhempi mies eikä ees kiinnostavaa ammattia. Juho on hirveän yllättynyt realistisessa parinhaussaan 10 vuotta liian nuorten joukosta...

Mistä sinä oikein luit tuon, että yrittää 10 vuotta nuorempia?

Juhon sanoin, kymmenen vuotta sitten pariutuminen oli hirveen paljon helpompaa. No niin kai, kun hän oli itse saman ikäinen kuin vongattavansa. Ja toiseksi, Juhon suosikkiavausreplaa on mahdoton sanoa niille naisille joita Juhon olisi realistista yrittää. Juho ei ole penaalin terävin kynä.

Ei, kyllä tuolle on ihan tilastollista tukea, että 10 vuotta sitten pariutuminen oli hirveän paljon helpompaa. Kyse ei ole pelkästä Juhon kokemisesta. Kyse on tilastollisesti todennettavissa olevasta faktasta. 

Ja joku hullu alapeukuttaa vaikka meillä on uunituoreet tilastot pyörineet uutisissa viimeiset kaksi päivää. 

Uunituoreet tilastot, jotka kertovat, että tutkimushetkellä joillakin paikkakunnilla jopa yli puolet oli sinkkuja. Mitään se ei kerro niiden ihmisten seksi- tai parisuhdehistoriasta. Suurin osa ihmisistä pariutuu yhä edelleen. Parisuhteet kestävät, päättyvät, uusia alkaa jne.

Vierailija
213/405 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka tienaan reilusti yli 100 tonnia vuoteen, työllistän ja olen saanut yrittäjäpalkinnongin niin 99.9prosentin varmuudella tinder machit katosi ja muissa sivuilla loppu keskustelu kun kerroin ammattini. Näin kävi varmaan lähes sata kertaa parin vuoden aikana. Tosin en kertonut tienestejäni, joku kyllä kysyi että pärjääkö noilla töillä, silloin osasin jo itse jättää kesken.

Toinen hyvä keino oli lopettaa viestittely kertomalla metsästyksestä. Lisäksi olen huono kirjoittamaan niin parin kirjoitus virheen jälkeen tuli katoaminen. Sit kun työllä ja vaivalla sai jonkun houkuteltua ulos niin melkein joka kerta tuli ohareita. Pari naista sain lopulta treffeille, mutta en tunnistanut heitä kuvan perusteella. Sitten yks nainen pyysi suoraan kahville suomi24 treffien kautta, siitäpä asti ollaan oltukkin, pari lastakin löytyy jo.

Tämä! Siinä on elävä esimerkki miesten vastoinkäymisistä ja vaikeuksista. Viime päivisten uutisten myötä on tullut selväksi että tasokkaillakin miehillä on naisista kilpailua. Naisille olis tarjontaa vaikka kuinka, mutta miehet joutuu näkemään kauhean vaivan ja tuskan edes tutustuakseen. Ei siinä enää henkilökohtaisilla kemioillakaan ole mitään tekemistä kun jo väärät työtkin on esteenä. On tullut sellanen mielikuva että ylitarjonnan vuoksi naiset pysyy sinkkuina eivätkä osaa valita oikein.

Ihmeellistä russuttamista. Ensin valitetaan, kun naisille ei kelpaa kukaan ja sitten samaan hengenvetoon valitetaan, kun eivät osaa valita oikein. Toisaalta valitetaan, miten naiset valitsevat aina väärin ja eroja tulee, mutta sitten kuitenkin ovat liian nirsoja ja pitäisi ottaa ensimmäinen vastaantulija. 

Alkaa tuntua, että tässä nillitetään vain nillittämisen ilosta eikä edes tiedetä, mitä niiden naisien oikein pitäisi tehdä, että menee oikein. Kaikki on vain niin tosi kurjaa ja epäreilua, mutta kukaan ei sano, mitä asialle pitäisi tehdä. Jos nainen itse on mieluummin sinkku, ei kukaan häntä voi parisuhteeseen pakottaa, oli sitten miten hyvä mies tahansa. 

Vierailija
214/405 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo matkustelu on kyllä outo juttu.

Onko tuo taas joku juttu, että kaikkien naisten on pakko tehdä vaikka hampaat irvessä? Naisillahan näitä massavillityksiä aina on. 

En tunne ainuttakaan miestä, joka suhtautuisi matkusteluun niin pakkomielteisesti. 

Vuoden paras vitsi :D

Kaikki "pakkomielteisesti" matkusteluun suhtautuvat henkilöt ovat yleensä miehiä. Jos itse matkustelisit, niin olisit kyllä tavannut näitä ihan pilvin pimein. Tietty jos tuntee vain miehiä sieltä lähibaarista ja oman firman sählytreeneistä, niin onhan se mahdollista ettei ole yhtäkään tavannut.

Vierailija
215/405 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoremmissa ikäryhmissä alkaa olla turha alle 100k vuosituloilla yrittää naista vakavaan suhteeseen. 

Sukulaispoika on 15 ja kun kyselin tytöistä niin totesi tyynen viileästi, ettei ole mitään toivoa ilman mopoautoa. Hän ei saanut toivomaansa mopoautoa synttärilahjaksi. Eli ilmeisesti homma menee aina vain raaemmaksi mitä nuorempia katsotaan. 

You serious? Ja taas kerran yksittäistapaus todistaa jotain, kun kyse on pojasta. Kun minä sanon naisena pariutuneeni äskettäin miehen kanssa, jonka nettotulot ovat 1300 e/kk (omani 2700 e/kk), niin se ei todistakaan yhtään mitään.

Vierailija
216/405 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu myös siitä, miten Juha on asian esittänyt.

"mä oon vaan yhen rättikaupan myyjä. Ihan pskaduunia, muttei tiiä mitä sitä muutakaan tekis" Ei kauheasti luo hyvää fiilistä, että ihminen olisi tyytyväinen omaan elämäänsä.

Jos taas sanoo, että on asiakaspalvelussa, kun tykkää ihmisistä ja on kehittynyt tosi hyväksi työssään, niin sillä onkin jo parempi kaiku. Vaikka miten palkka on sama.

Itse ei jaksa kuunnella tuntemattoman ihmisen itsensä mollaamista.

Pitäisikö valehdella vai jos vihaa työtään ja on siinä vain koska muuta ei ole ja tarvitsee rahaa?

No ei niitä negatiivisiä juttuja tarvitse ensivaiheessa korostakkaan. Sitäpaitsi asian voi kääntää positiivisemmaksi ja sanoa jsuunnittelevansa alan vaihtamista tyydyttävämpään tai mielenkiintoisempaan. Onko sosiaaliset taidot tosiaan noin heikot? Valehdella ei pidä, mutta saman asian voi sanoa myös paremmalta kuullostavasti. -ohis

Vierailija
217/405 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis anteeksi, missä on sinkkuja yli puolet väestöstä? Minulla on nyt nämä tilastot menneet ihan ohi. 

Vierailija
218/405 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullinen tuo aloitusviestin kommentti ammatista ja rahasta. Juho itse ei ymmärrä, että ammatissa on kyse naisille hyvin paljon muusta kuin rahasta, koska itse arvottaa vain rahaa. Siksi hän luulee, että naiset luulevat, että naiset eivät tiedä duunarin voivan tienata hyvin. Vaikka moni akateeminen nainen hyvin tietoisesti valitsisi köyhän apurahatutkijan ohi miljoonia keränneen duunariyrittäjän.

Tai sitten nainen ymmärtää, että miljoonayrittäjällä on paljon enemmän valinnanvaraa eikä halua tulla jätetyksi.

Palstamiesten mielestä nainen ei voi koskaan toimia oikein. On väärin haluta varakas mies mutta on väärin haluta köyhä apurahatutkija. Ja näin palstamiehet samalla kuopivat itseään yhä syvemmälle kuoppaan.

Kertokaa minulle, miksi te naista edes haluaisitte, kun kaikki mitä me teemme on kuitenkin väärin ja huonoa?

Vierailija
219/405 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellistä russuttamista. Ensin valitetaan, kun naisille ei kelpaa kukaan ja sitten samaan hengenvetoon valitetaan, kun eivät osaa valita oikein. Toisaalta valitetaan, miten naiset valitsevat aina väärin ja eroja tulee, mutta sitten kuitenkin ovat liian nirsoja ja pitäisi ottaa ensimmäinen vastaantulija. 

Alkaa tuntua, että tässä nillitetään vain nillittämisen ilosta eikä edes tiedetä, mitä niiden naisien oikein pitäisi tehdä, että menee oikein. Kaikki on vain niin tosi kurjaa ja epäreilua, mutta kukaan ei sano, mitä asialle pitäisi tehdä. Jos nainen itse on mieluummin sinkku, ei kukaan häntä voi parisuhteeseen pakottaa, oli sitten miten hyvä mies tahansa. 

Näinhän siinä käy ja eroja tulee jos nainen yksin on vastuussa valinnasta ja mies on passiivinen kohde. Kai se tarkoitus olisi, että valitaan toisemme, eikä niin, että kuka tahansa (paitsi vanha, ruma ja lihava) kelpaa yhtä hyvin.

Vierailija
220/405 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoremmissa ikäryhmissä alkaa olla turha alle 100k vuosituloilla yrittää naista vakavaan suhteeseen. 

Sukulaispoika on 15 ja kun kyselin tytöistä niin totesi tyynen viileästi, ettei ole mitään toivoa ilman mopoautoa. Hän ei saanut toivomaansa mopoautoa synttärilahjaksi. Eli ilmeisesti homma menee aina vain raaemmaksi mitä nuorempia katsotaan. 

Kuka hullu niitä mopoautoja ostaa kun sillä hinnalla saa oikeankin auton?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä