Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää!! Miehen sisko soitti ja pyysi/vaati mun reseptilääkettä "lainaan" ja nyt mieskin on mun kimpussa, kun en suostunut

Vierailija
19.08.2018 |

Kyse on yhdestä lihasrelaksantista, jota sitä paitsi tarvitsen itse ja toisekseen en tahdo osallistua moiseen laittomuuteen. Kohta on kuitenkin koko suku kimpussa jäkättämässä, miten kusipää ihminen muka olen kun en auta toista. ÄRH, lait on lakeja syystä!

Mä olen yleensä muutenkin sellainen luonne, joka pyrkii miellyttämään kaikkia, niin tämmöinen tilanne on raskas. En kuitenkaan uskalla alkaa lakia rikkomaan.

Miten olet kieltäytynyt antamasta reseptilääkkeitäsi niitä mankuville?

Kommentit (214)

Vierailija
1/214 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että  vedit ne vessanpöntöstä  alas. Miehen sisko hankkikoon omat.

En kerro  että mulla on  sellasia lääkkeitä niin ei niitä kukaan älyä pyytääkään.

Vierailija
2/214 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin "ei".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/214 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot suoraan ettet hyväksy/mahdollista toisen ihmisen lääkkeiden väärinkäyttöä, hakekoon narkkari apua onelmiinsa

Vierailija
4/214 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole lainaamista jos ei aio edes palauttaa.

Vierailija
5/214 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että se on loppu tsi niin vähissä, etten uskslla antaa, jos ite tarviin. Mut läheisilleni olen antanut, ei siitä vankilaan joudu ☺

Vierailija
6/214 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vain pahoittelet, ja sanot, että voi voi kun itselläkin on niitä reseptillä niin vähän. Että loppuu kohta sultaki kesken...

Vierailija
7/214 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et todellakaan anna. Oisit vastuussa jos tälle vaatijalle jotain tuosta lääkkeestä tulisi. Ei kolmiolääkkeiden kanssa lähdetä pelleilee omin päin.

Vierailija
8/214 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihasrelaksantti ja narkkari?! Olen antanut ja saanut lääkkeitä tarvittaessa, miksi miehesi siskon pitää kärsiä?

Vierailija
9/214 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ja sitten jos sisko saisikin jonkun kohtauksen kun joku ainesosa ei sun lääkkeesä kävisikään sille ja sitten ensiavussa sen olis kerrottava mitä se on syönyt ja keneltä saanut ja tadaa ap on kus*ssa.

Sun mies ei taida siskonsa lailla olla penaalin terävimpiä kyniä?

Vierailija
10/214 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihasrelaksantti ja narkkari?! Olen antanut ja saanut lääkkeitä tarvittaessa, miksi miehesi siskon pitää kärsiä?

Lekurilta saa kyllä reseptin jos on oikea tarve joten miksi niitä itselle määrättyjä lääkkeitä  pitäisi  jaella laiskoille jotka eivät jaksa hakea sitä reseptiä lekurilta??

Vierailija
11/214 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihasrelaksanteilla saa kyllä pään kivasti leijumaan, jos useamman ottaa. Eli kyllä, kelpaa narkkareillekin. Itse olen olotilaa kammonnut, kun tapaturman jäljiltä sellaisia oli pakko syödä. Tietyillä lääkkeillä pari kpl vetää niin rennoksi, että olen nukahtanut istualtaan.

Oikeasti narkkis keksii tästä vielä hyviä yhdistelmiä muihin aineisiin, vaikka alkoholin kera. Eli ei ole kaukaa haettu tuo aiempi kommentti.

Vierailija
12/214 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miehesi siskolla joku akuutti lihasjumi, tuskissaan ja sä et suostunut antamaan Sirdaludia, jotta selviää seuraavaan päivään?...Vähän sama kuin ei antaisi Buranaa päänsärkyä potevalle.

Vierailija
13/214 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin jonkun tän tyylisen viestin sille siskolle:

”Oon pahoillani, mutta en halua antaa omia henkilökohtaisia lääkkeitäni eteenpäin. Itsellänikin niille tarvetta, ei ole mitään henkilökohtaista sua vastaan. Kannattaa käydä lääkärin juttusilla, niin osaa määrätä just sulle sopivat lääkkeet :)”

Ja sen jälkeen antaisin asian olla, enkä enää asiasta keskustelisi. Tosin jos se on joku lääkkeiden väärinkäyttäjä, niin tuskin hänelle menee järkipuhe perille... Muuten luulisi vähemmästäkin ymmärtävän.

Vierailija
14/214 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään lääkkeiden annostusta kelakorvauksella säönnöstellään todella tarkkaan. Sanot että jos annat niitä hänelle, sulle ei riitä. Ja että ilman Kela-korvausta maksavat älyttömästi, jos niitä edes saa ostettua.

Vierailija
15/214 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vain, että ei käy. Sinun lääkkeesi, ei sinun pidä olla vastuussa niiden jakelusta muille, joilla ei niihin reseptiä ole tai edes pelätä, josko jotain sivuvaikutuksia ilmenee.

Kyseinen inttäjä voi mennä vaikka ensiapuun hakemaan relaksanttia, jos tarve on noin suuri. Tai heti aamulla lääkärille ihan itse. Ei ole niin vaikeaa sekään.

Älä anna periksi, AP. Sinultahan se lääke sitten on pois myöhemmin, jos tarvitsetkin itse.

Vierailija
16/214 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille myrkkyä.

Vierailija
17/214 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, kellekään ei tulisi edes mieleen alkaa kerjäämään minulta lääkkeitä.

Jotkut ovat yrittäneet rahaakin mutta vastaus on ihan kaikille "EI".

Lääkäriltä saa lääkkeitä ja pankista rahaa -niin helppoa se on. Ja jos tuo ei onnistu niin sopii katsoa peiliin.

Vierailija
18/214 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap.lle ja etenkin noille lääkkeitä antaville tiedoksi; minä olen saanut ihan poliisilta huomautuksen siitä kun k-pää työkaveri käräytti panacodien antamiseni toiselle työkaverille selkäkipuun.

Vierailija
19/214 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miehesi siskolla joku akuutti lihasjumi, tuskissaan ja sä et suostunut antamaan Sirdaludia, jotta selviää seuraavaan päivään?...Vähän sama kuin ei antaisi Buranaa päänsärkyä potevalle.

Ei ole lainkaan sama asia, Buranaa kun saa ilman reseptiä.

Vierailija
20/214 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihasrelaksanteilla saa kyllä pään kivasti leijumaan, jos useamman ottaa. Eli kyllä, kelpaa narkkareillekin. Itse olen olotilaa kammonnut, kun tapaturman jäljiltä sellaisia oli pakko syödä. Tietyillä lääkkeillä pari kpl vetää niin rennoksi, että olen nukahtanut istualtaan.

Oikeasti narkkis keksii tästä vielä hyviä yhdistelmiä muihin aineisiin, vaikka alkoholin kera. Eli ei ole kaukaa haettu tuo aiempi kommentti.

Siis montako annosta tyyppi pyytämässä? Jos yhen sirdan saa, niin so what? Onko sillä omat loppu vai miten osaa apn lääkettä kysellä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi