Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita jotka vihaavat katkeroituneita ihmisiä?

Vierailija
19.08.2018 |

Aina pitää olla valittamassa, milloin elämä potkii päähän, milloin kaikki on pielessä ja milloin ei ole koskaan onnistunut elämässä. En itse tiedä yhtään mitään muuta niin ärsyttävää ihmisryhmää kuin valittavat katkeroitujat.

Kommentit (114)

Vierailija
101/114 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että kstkerimmilla ihmisillä ei elämä oikeastaan ole edes lyönyt pahimmilla tavoilla. Joku voi katkeroitua yksinäisyydestä, mutta toinen pyrkii löytämään elämästä positiivisia puolia vaikka olisi vaikka haudannut rakkaimpansa.

Taas vähättelet toisten tunteita. Luuletko, että elämänmittainen lohduton yksinäisyys on kevyempi taakka kantaa, kuin rakkaan ihmisen hautaaminen?

Se, että menetät rakkaan ihmisen tarkoittaa, että sinulla on ollut läheinen ihminen ja olet saanut rakastaa. Mikäänhän ei ole ikuista, jokainen enettää rakkaansa joskus mutta on saanut elää, rakastaa ja tulla rakastetuksi.

Yksinäisellä ei ole mitään näistä. Hän ei ole saanut rakastaa, häntä ei ole rakastettu vaan ehkä hyljeksitty, yksinäinen kokee henkisen kuoleman elämänsä jokaisena päivänä.

Joten älä vähättele yksinäisyyttä.

Yksinäisyys on kyllä sellainen asia jota en voisi toivoa kenellekään. Ja sillä en tarkoita mitään pientä vaan sellaista pimeyttä mihin meinaa hukkua. Itse olen vielä pysynyt pinnalla. Kaikki eivät. Ja silti olen melko tavallinen ihminen loppujen lopuksi. En mikään hirviö jos sitä mietitte vaan melko tavallinen nuori. Itse en vihaa juuri ketään. Vihaaminen on turhaa.

Oletko pohtinut miksi olet yksinäinen?

Vierailija
102/114 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että kstkerimmilla ihmisillä ei elämä oikeastaan ole edes lyönyt pahimmilla tavoilla. Joku voi katkeroitua yksinäisyydestä, mutta toinen pyrkii löytämään elämästä positiivisia puolia vaikka olisi vaikka haudannut rakkaimpansa.

Taas vähättelet toisten tunteita. Luuletko, että elämänmittainen lohduton yksinäisyys on kevyempi taakka kantaa, kuin rakkaan ihmisen hautaaminen?

Se, että menetät rakkaan ihmisen tarkoittaa, että sinulla on ollut läheinen ihminen ja olet saanut rakastaa. Mikäänhän ei ole ikuista, jokainen enettää rakkaansa joskus mutta on saanut elää, rakastaa ja tulla rakastetuksi.

Yksinäisellä ei ole mitään näistä. Hän ei ole saanut rakastaa, häntä ei ole rakastettu vaan ehkä hyljeksitty, yksinäinen kokee henkisen kuoleman elämänsä jokaisena päivänä.

Joten älä vähättele yksinäisyyttä.

Yksinäisyys on kyllä sellainen asia jota en voisi toivoa kenellekään. Ja sillä en tarkoita mitään pientä vaan sellaista pimeyttä mihin meinaa hukkua. Itse olen vielä pysynyt pinnalla. Kaikki eivät. Ja silti olen melko tavallinen ihminen loppujen lopuksi. En mikään hirviö jos sitä mietitte vaan melko tavallinen nuori. Itse en vihaa juuri ketään. Vihaaminen on turhaa.

Oletko pohtinut miksi olet yksinäinen?

Minulla on huonoa kokemuksia ihmisistä. Olen monesti koulussa jäänyt täysin ulkopuoliseksi. Sen jälkeen on ollut muutama kaveri, jotka ovat muuttaneet muualle. Myönnän tietysti sen, että olen varmaan vähän tylsää seuraa varsinkin aluksi ja luottamus toisiin saattaa kestää aikansa. Muuten en osaa vastata kysymykseesi. Ei minussa mitään niin suurta vikaa ole, että se selittäisi asian. Silti tämä on minulle ihan arkipäivää. Se on vähän sama kuin kysyisi joltakin miksi sairastuit. Siihenkään tuskin löytyy aina selitystä.

Yksinäisyys on monien asioiden summa. Toisaalta en ihmettele tätä. Itsellä oli "helppo" jäädä yksin muuttojen, kiusaamisen ja ulkopuolella jäämisen jälkeen. Ja myönnän etten välttämättä ole se rohkein ihminen tutustumaan muihin varsinkin jos se ei tuota tulosta ja ne ihmiset eivät kuitenkaan jää mukaan elämään. En halua valittaa, mutta kun kerran kysyit niin yritän vastata, vaikka en aiheesta mielelläni puhu sillä en halua miettiä sitä. Myönnän silti virheeni ja vikani sillä en kai enää toisaalta voi olla mikään "normaali" ihminen. Ei normaalit yleensä elä tällaista elämää. Pahoittelut valituksesta. Siihen en kasvokkain sorru.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/114 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset pelkäävät tunteita.

On helppoa tyrmätä "älä syytä muita".

Sitten keksitään vääntely, laitetaan toisen kannettavaksi nekin asiat joista syntipukki ei mitään tiedä.

Mielettömintä mitä olen ikinä kuullut:  tunteet täytyy kieltää.

Raamatussakaan ei pakoteta ketään, mielestäni neuvotaan hyväksymään ettei ole mahdollista tulla kaikkien kanssa toimeen.

Tunteiden kieltäminen on sielun suurimpia surmia.

Vierailija
104/114 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tällainen myötätuntoa antava ja läheisiä tukeva ihminen. Koen yksinäisyyttä näiden kylmien kovien ihmisten keskellä, jotka saavat nautintonsa siitä, miten nujertavat jo lyötyä. Ja se lyöty en ole minä vaan ne joille annan myötätuntoani. Toki tiedän että pahempi vaurio siellä itsensä kylmettäneiden mielissä on.

Vierailija
105/114 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommenttia ei julkaista!

Miehekästä ks lähetä terkut!

Vierailija
106/114 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska taide ei elätä ap ja känniselle ei töitä tule. Sitten jää vauvan moderointi ja nillitys!

Nimi 15.9.

Tyyppiesimerkki persusta!

Vierailija
107/114 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa mitään tai ketään. Ap kuulostaa itse vihaiselta ja katkeralta.

Vierailija
108/114 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vihaa katkeroituneita ihmisiä koska heistä on minulle loputtomasti iloa. Tälläkin palstalla roikkuu ulisemassa heistä muutama. Aggressiivisen ilmaisun ja monomaanisen jankkaamisen takana leijuva uhriutuminen, säälin kerjuu ja omissa ulosteissaan pyöriminen on aidosti ilahduttavaa seurattavaa ja loputon hämmästelyn lähde.

Sinullahan on mielenterveys mainiossa kunnossa. Hakisit itsellesi apua. 😓

Vierailija
109/114 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vihaa katkeroituneita ihmisiä koska heistä on minulle loputtomasti iloa. Tälläkin palstalla roikkuu ulisemassa heistä muutama. Aggressiivisen ilmaisun ja monomaanisen jankkaamisen takana leijuva uhriutuminen, säälin kerjuu ja omissa ulosteissaan pyöriminen on aidosti ilahduttavaa seurattavaa ja loputon hämmästelyn lähde.

No eiköhän ylläoleva kirjoittaja käy av:lla tasan samasta syystä kuin minä. Katsomassa miten pohjalle itsesääliseen känniseen itkuun joku voi mennä suomalaisessa hyväosaisten yhteiskunnassa. About 100% Intiassa asuvista vaihtaisi ap ts ylläpidon kanssa paikkaa. Mutta on se niin rankkaa. Aikuisikäisen sekopäisen ylläpidon pikkukingeily ja jatkuva vinukuminen on se ” syöpä ” länsimaissa. Itsesäälin määrää! Vika tietty ruåttin suomalaisissa, tulijoissa, kokoomuksessa, illuminaatinassa, vihervassareissa.

Live sitcom; aikuinen vauva!

Vierailija
110/114 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eiköhän ylläoleva kirjoittaja käy av:lla tasan samasta syystä kuin minä. Katsomassa miten pohjalle itsesääliseen känniseen itkuun joku voi mennä suomalaisessa hyväosaisten yhteiskunnassa. About 100% Intiassa asuvista vaihtaisi ap ts ylläpidon kanssa paikkaa. Mutta on se niin rankkaa. Aikuisikäisen sekopäisen ylläpidon pikkukingeily ja jatkuva vinukuminen on se ” syöpä ” länsimaissa. Itsesäälin määrää! Vika tietty ruåttin suomalaisissa, tulijoissa, kokoomuksessa, illuminaatinassa, vihervassareissa.

Kuulostat erittäin pahasti häiriintyneeltä. Ehkä sinua ei ole mahdollista auttaa.

Vierailija
111/114 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat erittäin pahasti häiriintyneeltä. Ehkä sinua ei ole mahdollista auttaa.

Menetetty tapaus jo, pahoin pelkään...

Vierailija
112/114 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menetetty tapaus jo, pahoin pelkään...

Hyvä homma! Eläke työhön perustuva loppuelämäksi ja ilmainen hoito&asuminen&ruoka kuulostaa ihan kivalta. Johan tässä töitä tehtykin. Subjektiivinen kärsimykseni on melko pientä, joten loppu elämän lomailu esmes sun liksalla tosiaan EI herätä kuin suurta iloa! Thänks!

Vierailija
113/114 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myötätuntoinen ja kiltti ihminen, hyvä kuuntelija. Olen kuunnellut monet murheet. Ymmärrän toisten vaikeudet kyllä, sillä itsellänikin on ollut raskaita tilanteita ja vaikeuksia elämässä.

Toiset ihmiset eivät ole katkeria eivätkä pura pahaa oloaan muihin ihmisiin, vaan heidän kokemansa vaikeudet purkautuvat suruna, ei katkeruutena ja kostonhimoisuutena. Toiset taas tyhjentävät pahan olonsa muihin kiusaamalla, nälvimällä, piilovittuilemalla. Itse pidin tällaista ystävänä vuosikymmenet, vaikka aina minulle tuli paha olo hänen näkemisestään. Minulta riitti aina hänelle ymmärrystä kun hän kertoi vaikeuksistaan. Mutta häneltä ei riittänyt minulle. Päinvastoinhän oli kateellinen ja katkera minulle. Nyt jälkikäteen ja terapian myötä ymmärrän että hän käytti ihan henkistä väkivaltaa.

Nyt olen jo katkaissut välit ja olen tyytyväinen päätökseen. Minua inhottaa entinen ystäväni ja hänen pahantahtoinen katkeruutensa. En halua enää ikinä olla tuollaisten kanssa tekemisissä.

Vierailija
114/114 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina pitää olla valittamassa, milloin elämä potkii päähän, milloin kaikki on pielessä ja milloin ei ole koskaan onnistunut elämässä. En itse tiedä yhtään mitään muuta niin ärsyttävää ihmisryhmää kuin valittavat katkeroitujat.

Valivali.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan