Jos harrastaa irtosuhteita, ei pääse hyviin naimisiin
Aion kertoa näin esiteinille tyttärelleni, ennenkuin asia on ajankohtainen
Kommentit (190)
En ole koskaan harrastanut irtosuhteita, enkä silti päässyt hyviin naimisiin. Pääsin vain huonoihin naimisiin, mutta onneksi pääsin sieltä myös pois.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan harrastanut irtosuhteita, enkä silti päässyt hyviin naimisiin. Pääsin vain huonoihin naimisiin, mutta onneksi pääsin sieltä myös pois.
Just olin tulossa kirjoittamaan samaa! En yhtäkään yhdenyönjuttua harrastanu eikä aviomies sitä koskaan noteerannu. Sille ois ollu kuulemma ihan sama, vaikka olisin nussinu aikaa ennen häntä vaikka sadan random tyypin kanssa.
Etsivä löytää eli paljon suhteita , että se parhaiten sopiva löytyisi. Sitten ei tarvitse sitouduttuaan miettiä, josko jossain olisi vielä parempi.
Tarkoittaako "hyvä avioliitto" sitä, että löytää mustasukkaisen, mahdollisesti uskonnollisen konservatiivin, joka on menneisyydelle kateellinen?
Jos en olisi aikanaan ollut kevytkenkäinen niin en olisi koskaan tavannut ihanaa miestäni. Vuosikausia oltu yhdessä. Lapsetkin jo isoja:) Mä olen omalle tytölle sanonut että oo oma itsesi, sillä pärjää:)
Mulla on sitten käynyt hyvä tuuri. Ei yhden yön suhteita ja 21 vuoden onnellinen avioliitto.
Ihme ja kumma kirjoitti:
Tarkoittaako "hyvä avioliitto" sitä, että löytää mustasukkaisen, mahdollisesti uskonnollisen konservatiivin, joka on menneisyydelle kateellinen?
Jos on onnellinen tällaisen kanssa, niin tarkoittaa !
Vierailija kirjoitti:
Perustele?
Olen itse melkein jo nelikymppinen mies, tiedän itse tarkkaan mitkä omat tunteeni olivat, ja että ne eivät poikkea ratkaisevasti muiden hyvien isien/aviomiesten tunteista tässä asiassa.
ap
Kuka haluaa avioliittoon enää vuonna 2018 saati enää sitten kun asia on tyttärellesi ajankohtainen?
No hyvä. Kerrotko myös, että jos on liian tiukkapipoinen ei pääse hyviin naimisiin - tai ollenkaan naimisiin?
Palstan punavihreän kuplan tökkiminen on mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaa avioliittoon enää vuonna 2018 saati enää sitten kun asia on tyttärellesi ajankohtainen?
Homot haluavat ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just olin tulossa kirjoittamaan samaa! En yhtäkään yhdenyönjuttua harrastanu eikä aviomies sitä koskaan noteerannu. Sille ois ollu kuulemma ihan sama, vaikka olisin nussinu aikaa ennen häntä vaikka sadan random tyypin kanssa.
Tuo on oikea asenne. Kunhan on liitossa uskollinen.
Mitä tarkoittaa hyviin naimisiin? Luotettavaa puolisoa? Rikasta? Onhan pojille sama neuvo?
Vierailija kirjoitti:
No hyvä. Kerrotko myös, että jos on liian tiukkapipoinen ei pääse hyviin naimisiin - tai ollenkaan naimisiin?
Se että pidättäytyy irtosuhteista ei ole tiukkapipoisuutta
ap
Vierailija kirjoitti:
Palstan punavihreän kuplan tökkiminen on mukavaa.
Minkä ihmeen kuplan? Ei ihmiset ole stereotyyppisiä. Minä olen esim.uskovainen ja feminismi. Ap:n neuvossa ärsyttää, että neuvo annetaan nimenomaan tytölle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustele?
Olen itse melkein jo nelikymppinen mies, tiedän itse tarkkaan mitkä omat tunteeni olivat, ja että ne eivät poikkea ratkaisevasti muiden hyvien isien/aviomiesten tunteista tässä asiassa.
ap
Miten selität sen, että aviomieheni sanoi suorin sanoin, että häntä ei olisi haitannu yhtään, vaikka olisin nussinu kuinka monen tyypin kanssa ennen häntä? Vaikka siis ihan ventovieraiden? En koskaan ole siis tuon suhteen saanut häneltä sellaista kunnioitusta, että en yhdellekkään ole antanu ilman kunnon parisuhdetta. Ja ulkonäkö oli silloin parikymppisenä kuin missin tai mallin ja miehiä oli oikeasti jonossa. Olisin voinut harrastaa irtoseksiä joka viikonloppu halutessani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on oikea asenne. Kunhan on liitossa uskollinen.
Mitä tarkoittaa hyviin naimisiin? Luotettavaa puolisoa? Rikasta? Onhan pojille sama neuvo?
Kuka haluaa ympäriinsä paneskelleen, ehkä toinen samalainen... koskee niin naisia kuin miehiäkin.
Kannattaa sitten mennä ensin naimisiin ja sitten alkaa harrastamaan irtosuhteita.