Jos harrastaa irtosuhteita, ei pääse hyviin naimisiin
Aion kertoa näin esiteinille tyttärelleni, ennenkuin asia on ajankohtainen
Kommentit (190)
Vierailija kirjoitti:
Mistä se mies tietää kuinka monen miehen kanssa vaimo on aiemmin ollut? Ei kukaan fiksu nainen ihan kaikkea kerro, jos huomaa että mies ei totuutta kestä. Suurimmalle osalle miehistä pitää kertoa olleensa kahden tai kolmen kanssa ja mustista miehistä pitää olla hiljaa :D
Pöh. Suhteessa luottamus todella tärkeä. Totta kai fiksu nainen kettoo totuuden. Jos mies "ei kestä" totuutta, hän on varmaankin väärä kumppani.
Tosi lapsellinen tuo asenne.
Miehen kannattaa miettiä, haluaako tietää, ennen kuin kysyy.
Ja ei, en ole harrastanut irtoseksiä ennen avioliittoa. Toivon nyt, että olisin. Toivon myös, että olisin koeajanut nykyisen puolisoni ensin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tällainen kokenut nainen puolisona ja kalvaahan se ihan hitosti, tai kaivoi. Aloin sitten itsekin hankkimaan kokemuksia irtoseksistä ja tulin tasoihin ja ohi. Sivumennen sanoen suosittelen kaikille miehille samaa jos vain naisia saa..kaikki ikävä kyllä ei saa.
Joo. Suosittelen minäkin, että kostatte vaimollenne hänen menneisyytensä ja terapoitte hänen kustannuksellaan omaa traumaanne. Se jos mikä tekee parisuhteesta läheisen, lämpimän ja luottamuksellisen. Iso peukku sulle!
No se läheisyys, luottamus ja tunne suhteen ainutlaatuisuudesta katosi kun tajusin minkälaisen kevytkengän kanssa olen tekemisissä. Mutta sinänsä omaksumani käytäntö toimii kyllä terapiana itselleni.
Ajattelet olevasi niin tusinatavara, että vaimosi on ehtinyt kokea kaiken mahdollisen jo jonkun muunkin kanssa? No kyllähän se sitten varmaan vie loputkin itsetunnot jo lähtökohtaisesti mies pitää itseään arvottomana.
Mutta tuo että kostat vaimollesi jotain, mitä tapahtui ennen sinua, on niin sairasta kuin mikään voi olla. Vaimosi ei ole sinua pettänyt, ja sinä palkitset hänen sitoutumisensa näin. Todellakin nostaa uskoa miehiin tällainen toimintatapa...
Sitä saa mitä tilaa.. irtoseksinainen ansaitsee tulla kohdelluksi sen mukaisesti.
Mitenkäs sitten se joka läven soutanut neitseen metsästäjä? Neitsytvaimo voi hyvillä mielin ottaa takaisin menettämänsä kokemukset, sillä sitä saa mitä tilaa ja irtoseksimies ansaitsee tulla kohdelluksi sen mukaisesti?
Se on naisten oma ratkaisu. Toisaalta naiset suosii pelimiehiä ja siksi irtoseksimiehillä ei ole hätää päivää.
Jotenkin tuntuu, että ne irtoseksimiehet, petturit ja kateelliset narisijat ovat juuri niitä, jotka mielellään sitoisivat sen neitsytvaimonsa kiinni patteriin.
Niin viimekädessä kyse on siitä mitä eri sukupuolet toisessa sukupuolessa arvostaa pariutuessa. Naiset arvostaa pelimiesominaisuuksia ja miehen naisen maltillista seksihistoriaa. Kyse on mitä etsitään ja toivotaan ensisijassa.
Höpä höpö. Olen mustasukkainen ja kärsin miehen menneisyydestä. Hänellä on ollut paljon naisia. Mielessä pyörii, malttaako olla uskollinen, juuri taustansa takia.
Vierailija kirjoitti:
Käytetyn naisen miehen on lysti ajatella nuollessaa kuinka monen miehen kulli on käynyt siellä ennen omaa kieltä ja mitä viruksia sinne on tarttunut. Mutta yhtä paha on mitä se kertoo naisen moraalittomasta luonteesta. Naiset kyllä tietävät seksuaalisen arvonsa ja hyödyntävät kauppatavaraansa rationaalisesti. Nainen on näennäisesti konformistinen kun siitä on hyötyä mutta todellisuudessa moraali on häilyväinen.
(Kaikki) naiset sitä, naiset tätä, kauppatavara, (kaikkien) naisten moraali, blaa blaa blaa. Tämä taitaa olla jokin uskonto vai?
Minulla ainakaan ei ole mitään kauppatavaraa.
Menen naimisiin, jos rakastan toista niin paljon, että haluan viettää loppuikäni hänen kanssaan ja haluan, että kaikki näkevät ja tietävät meidän sitoutuneen toisiimme ikuisiksi ajoiksi.
Ap-trolli ei muuten koskaan kertonut, mitä ovat nuo hyviin naimisiin "pääsemiset". Minulle se on pysyvä suhde oman rakastetun kanssa. Siihen ei liity esim. yhteiskunnallinen tai taloudellinen asema.
Mitä haluan: uskollisen miehen, joka on älykäs ja huumorintajuinen, ja hyvää seksiä juuri hänn kanssaan. N50+
... pitkässä suhteessa seksi on joka tapauksessa ruisleipää ja makkaraa, ja on ainoastaan tärkeää että sitä on. ...
ap
EI EI EI EI EI!
Huono seksi ei todellakaan riitä!
Ap tuossa myös mainitsee naisen, joka harrastaa seksiä vain, jotta parisuhde jatkuisi. Ei.
Olen pitkässä (kymmeniä vuosia) avioliitossa. Olen estoton ja kokeilunhaluinen. Mies ei ole. Ei myöskään halua tai pysty antamaan minulle seksuaalisesti mitä haluan ja tarvitsen.
Tämä avioliitto on nyt loppusuoralla.
On puhuttu, olen selittänyt, olen pyytänyt, olen kerjännyt. Kun ei niin ei.
Syy avioliiton todennäköiseen loppumiseen on huono seksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytetyn naisen miehen on lysti ajatella nuollessaa kuinka monen miehen kulli on käynyt siellä ennen omaa kieltä ja mitä viruksia sinne on tarttunut. Mutta yhtä paha on mitä se kertoo naisen moraalittomasta luonteesta. Naiset kyllä tietävät seksuaalisen arvonsa ja hyödyntävät kauppatavaraansa rationaalisesti. Nainen on näennäisesti konformistinen kun siitä on hyötyä mutta todellisuudessa moraali on häilyväinen.
(Kaikki) naiset sitä, naiset tätä, kauppatavara, (kaikkien) naisten moraali, blaa blaa blaa. Tämä taitaa olla jokin uskonto vai?
Menen naimisiin, jos rakastan toista niin paljon, että haluan viettää loppuikäni hänen kanssaan ja haluan, että kaikki näkevät ja tietävät meidän sitoutuneen toisiimme ikuisiksi ajoiksi.
Ap-trolli ei muuten koskaan kertonut, mitä ovat nuo hyviin naimisiin "pääsemiset". Minulle se on pysyvä suhde oman rakastetun kanssa. Siihen ei liity esim. yhteiskunnallinen tai taloudellinen asema.
Mitä haluan: uskollisen miehen, joka on älykäs ja huumorintajuinen, ja hyvää seksiä juuri hänn kanssaan. N50+
Mikä idea siinä olisi, että meidän ikäiset menisivät naimisiin? Se on perheen perustamista varten, eli lapsia ajatellen. Nuorempien juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustele?
Olen itse melkein jo nelikymppinen mies, tiedän itse tarkkaan mitkä omat tunteeni olivat, ja että ne eivät poikkea ratkaisevasti muiden hyvien isien/aviomiesten tunteista tässä asiassa.
ap
Oikeasti?!?
Moni aikuinenkaan nainen ei tiedä omaa seksuaalisuuttaan, koska ovat leikkineet ns "kilttiä tyttöä". Itse neuvon tytärtäni kunnioittamaan itseään ja omia tarpeitaan. Joskus elämässä tarvitaan harha-askelia. Neuvon tytärtäni olemaan rohkea ja seuraamaan sydäntään. Jos oman seksuaalisuuden löytäminen vaatii seikkailuja, niin sitten ne on sen arvoisia.
Olin avioituessani neitsyt enkä käsittääkseni ole hyvissä naimisissa. Kaikki neitsyet eivät pääse lainkaan naimisiin. Mihin saa reklamoida?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä haluan: uskollisen miehen, joka on älykäs ja huumorintajuinen, ja hyvää seksiä juuri hänn kanssaan. N50+Mikä idea siinä olisi, että meidän ikäiset menisivät naimisiin? Se on perheen perustamista varten, eli lapsia ajatellen. Nuorempien juttuja.
Koska olen rakastunut ja haluan, että kaikki näkevät, että olen hänen naisensa. N50+
Naisen mielipide kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustele?
Olen itse melkein jo nelikymppinen mies, tiedän itse tarkkaan mitkä omat tunteeni olivat, ja että ne eivät poikkea ratkaisevasti muiden hyvien isien/aviomiesten tunteista tässä asiassa.
ap
Oikeasti?!?
Moni aikuinenkaan nainen ei tiedä omaa seksuaalisuuttaan, koska ovat leikkineet ns "kilttiä tyttöä". Itse neuvon tytärtäni kunnioittamaan itseään ja omia tarpeitaan. Joskus elämässä tarvitaan harha-askelia. Neuvon tytärtäni olemaan rohkea ja seuraamaan sydäntään. Jos oman seksuaalisuuden löytäminen vaatii seikkailuja, niin sitten ne on sen arvoisia.
Mitäs sitten jos se tyttären unelmien prinssi joka on aikaisemmin ollut terve saakin mulkun päähän herpesrakkuloita ja kondylooma syyliä tai pahimmillaan pissiminen kirvelee naisen oireettoman bakteeri taudin vuoksi:D Mies ilahtuu varmasti ikihyviksi kun saa rakkaaltaan sukupuolitaudin. Se vahvistaa taatusti luottamusta.
Sama täällä, aviossa tosin siitä vasta 9 vuotta.
M40