Jos harrastaa irtosuhteita, ei pääse hyviin naimisiin
Aion kertoa näin esiteinille tyttärelleni, ennenkuin asia on ajankohtainen
Kommentit (190)
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan harrastanut irtosuhteita, enkä silti päässyt hyviin naimisiin. Pääsin vain huonoihin naimisiin, mutta onneksi pääsin sieltä myös pois.
Minä taas harrastin irtosuhteita. Aika paljonkin. Pääsin silti tosi hyviin naimisiin:-)
Vierailija kirjoitti:
Mistä se mies tietää kuinka monen miehen kanssa vaimo on aiemmin ollut? Ei kukaan fiksu nainen ihan kaikkea kerro, jos huomaa että mies ei totuutta kestä. Suurimmalle osalle miehistä pitää kertoa olleensa kahden tai kolmen kanssa ja mustista miehistä pitää olla hiljaa :D
Just näin 😁 jos kumppaneita onkin ollut yli kymmenen niin kysyttäessä kannattaa vähintään puolittaa todellinen määrä jos taas enemmän kuin 10 niin kolmasosan voi korkeintaan tunnustaa. Minulla on ollut huomattavasti enemmän miehiä kuin aviomiehelläni mutta ei kyllä ole mitään tarvetta tunnustaa 😂 Joskus alkuaikoina oli puhetta asiasta mutta jotain epämääräistä selitin. Yhdessä 20 v. nyt.
Miehelläni 2 seksipartneria ennen minua, minulla reilut 30. Osa yhdenyönjuttuja, osa hieman pidempiä suhteita. Mieheni ainut jota olen rakastanut, täydellinen sielunkumppani. Meillä ei ollut mitään ongelmaa asian suhteen, hänen itsetuntonsa kyllä kesti asian.
Lapsiakin meillä on ja 16 yhteistä vuotta takana.
Vierailija kirjoitti:
Jos en olisi aikanaan ollut kevytkenkäinen niin en olisi koskaan tavannut ihanaa miestäni. Vuosikausia oltu yhdessä. Lapsetkin jo isoja:) Mä olen omalle tytölle sanonut että oo oma itsesi, sillä pärjää:)
Hyi, olet täysin turmeltunut kun et osaa edes hävetä.
Vierailija kirjoitti:
Viimeinen ja paras kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras ja viimeinen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustele?
Olen itse melkein jo nelikymppinen mies, tiedän itse tarkkaan mitkä omat tunteeni olivat, ja että ne eivät poikkea ratkaisevasti muiden hyvien isien/aviomiesten tunteista tässä asiassa.
ap
Miten selität sen, että aviomieheni sanoi suorin sanoin, että häntä ei olisi haitannu yhtään, vaikka olisin nussinu kuinka monen tyypin kanssa ennen häntä? Vaikka siis ihan ventovieraiden? En koskaan ole siis tuon suhteen saanut häneltä sellaista kunnioitusta, että en yhdellekkään ole antanu ilman kunnon parisuhdetta. Ja ulkonäkö oli silloin parikymppisenä kuin missin tai mallin ja miehiä oli oikeasti jonossa. Olisin voinut harrastaa irtoseksiä joka viikonloppu halutessani.
Onko lapsia? Nämä tunteet astuvat peliin kun mies aikoo ryhtyä tekemään lapsia
ap
On tehty lapset ja ollaan nelikymppisiä nyt.
Aviomiehesi lienee kiinnostava poikkeus omaan kokemuspiiriini nähden. Toisaalta olen itsekin joskus sanonut naiselle, että historialla ei ole väliä, ja hän vaikutti uskovan minua.
ap
Kiusaako se sitten todellisuudessa ja jos, niin miksi?
Kyseessä on voimakas tunne, en tiedä varmaa vastausta siihen miksi tuo tunne tulee. Olen kokenut sen itse, ja nähnyt muiden miesten kasvoilla.
ap
Johtuisiko omasta epävarmuudesta?
Ei johdu, itsevarmuuteni on järkähtämätön
ap
Miten suhtaudut siihen, että kysyttäessä entisten kumppaneiden määrä on aina pari-kolme?
Suhtautuisitko samoin, jos sinulla olisi poika?
Kaksoisstandardit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustele?
Olen itse melkein jo nelikymppinen mies, tiedän itse tarkkaan mitkä omat tunteeni olivat, ja että ne eivät poikkea ratkaisevasti muiden hyvien isien/aviomiesten tunteista tässä asiassa.
ap
Miten selität sen, että aviomieheni sanoi suorin sanoin, että häntä ei olisi haitannu yhtään, vaikka olisin nussinu kuinka monen tyypin kanssa ennen häntä? Vaikka siis ihan ventovieraiden? En koskaan ole siis tuon suhteen saanut häneltä sellaista kunnioitusta, että en yhdellekkään ole antanu ilman kunnon parisuhdetta. Ja ulkonäkö oli silloin parikymppisenä kuin missin tai mallin ja miehiä oli oikeasti jonossa. Olisin voinut harrastaa irtoseksiä joka viikonloppu halutessani.
ap
Aviomiehesi lienee kiinnostava poikkeus omaan kokemuspiiriini nähden. Toisaalta olen itsekin joskus sanonut naiselle, että historialla ei ole väliä, ja hän vaikutti uskovan minua.
ap
Kyseessä on voimakas tunne, en tiedä varmaa vastausta siihen miksi tuo tunne tulee. Olen kokenut sen itse, ja nähnyt muiden miesten kasvoilla.
ap
ap
Miten suhtaudut siihen, että kysyttäessä entisten kumppaneiden määrä on aina pari-kolme?
Ei kysyessäni naiselta entisten kumppaneiden määrä ole aina ollut pari-kolme, on ollut paljonkin.
Minulla on poika, ja hänelle minun ei tätä tarvitse neuvoa. Toivon tietenkin, että poikanikin pääsee hyviin naimisiin, mutta pojille ei tässä ole samalla tavalla ansaa.
ap
Vierailija kirjoitti:
ja että hänen ei tarvitse valehdella/näytellä miehen kanssa.
Uskollisuus ja rakkaus myötä- ja vastamäessä tyyppiset tunteet eivät kukoista näytelmässä
Tätä on pakko kompata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustele?
ap
ap
ap
ap
ap
Ei kysyessäni naiselta entisten kumppaneiden määrä ole aina ollut pari-kolme, on ollut paljonkin.
Minulla on poika, ja hänelle minun ei tätä tarvitse neuvoa. Toivon tietenkin, että poikanikin pääsee hyviin naimisiin, mutta pojille ei tässä ole samalla tavalla ansaa.
ap
Eli uskot kaksoisstandardien jatkuvuuteen jatkossakin? Asutko jossain pikkupitäjässä, missä kaikki tietävät toistensa asiat?
Utelias. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustele?
ap
ap
ap
ap
ap
ap
Eli uskot kaksoisstandardien jatkuvuuteen jatkossakin? Asutko jossain pikkupitäjässä, missä kaikki tietävät toistensa asiat?
Kyseessä ei ole kaksoisstandardi, vaan miesten ja naisten toisistaan eroavat tunteet sukupuoliasioissa. Asun pääkaupunkiseudulla
ap
Vierailija kirjoitti:
Mistä se mies tietää kuinka monen miehen kanssa vaimo on aiemmin ollut? Ei kukaan fiksu nainen ihan kaikkea kerro, jos huomaa että mies ei totuutta kestä. Suurimmalle osalle miehistä pitää kertoa olleensa kahden tai kolmen kanssa ja mustista miehistä pitää olla hiljaa :D
Jos lakanalle ei ilmesy veripisaroita neitsyen puhtauden merkkinä tietää että nainen on käytetty. Inhottaa ajatellakin kuinka monen miehen kulli on käynyt naisen sisällä.
naisethan usein kertoo kumppanien määrän alakanttiin ja miehet yläkanttiin. osa pariskunnista ei edes koskaan keskustele menneisyyden suhteista tai seksikumppanien määrästä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo en "päässyt" naimisiin... 20 vuoden avoliitto vasta takana, yhden yön suhteesta alkanut.
Jos harrastaa irtosuhteita, tämä onkin se huono mutta paras jäljelläoleva keino koittaa päästä naimisiin. Sulhaskandidaatin odotuttaminen on todella ongelmallista irtoseksitaustalla.
ap
Eikö kukaan tartu tähän "Sulhaskandidaatin odotuttaminen on todella ongelmallista irtoseksitaustalla", se on minusta ongelman ydin. Tämä on niin kiusallinen aihe, että en ole kunnolla päässyt keskustelemaan siitä in real life, ja näkökannat täällä kiinnostaisi kovasti
ap
Vierailija kirjoitti:
Miehelläni 2 seksipartneria ennen minua, minulla reilut 30. Osa yhdenyönjuttuja, osa hieman pidempiä suhteita. Mieheni ainut jota olen rakastanut, täydellinen sielunkumppani. Meillä ei ollut mitään ongelmaa asian suhteen, hänen itsetuntonsa kyllä kesti asian.
No ei se kuitenkaan ole houkuttelevaa jos pitää heti "kestää" naista
Mikä on irtosuhde. Itse menin naimisiin ensimmäisen irtosuhteeni kanssa josta tuli suhde ja avioliitto.
Mä oon hyvässä avioliitossa ja harrastamme silloin tällöin ryhmäseksiä, saan myös joskus käydä luvalla vieraissa. Olemme molemmat onnellisia, eikä kukaan tuttavapiiristä varmasti uskoisi mitä meillä tapahtuu makkarissa.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon hyvässä avioliitossa ja harrastamme silloin tällöin ryhmäseksiä, saan myös joskus käydä luvalla vieraissa. Olemme molemmat onnellisia, eikä kukaan tuttavapiiristä varmasti uskoisi mitä meillä tapahtuu makkarissa.
Lapsia?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miehesi tyytyi sinuun kun tiesi ettei saa parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo en "päässyt" naimisiin... 20 vuoden avoliitto vasta takana, yhden yön suhteesta alkanut.
Jos harrastaa irtosuhteita, tämä onkin se huono mutta paras jäljelläoleva keino koittaa päästä naimisiin. Sulhaskandidaatin odotuttaminen on todella ongelmallista irtoseksitaustalla.
ap
Eikö kukaan tartu tähän "Sulhaskandidaatin odotuttaminen on todella ongelmallista irtoseksitaustalla", se on minusta ongelman ydin. Tämä on niin kiusallinen aihe, että en ole kunnolla päässyt keskustelemaan siitä in real life, ja näkökannat täällä kiinnostaisi kovasti
ap
Ai tämä oli taas tätä paljasta miesasiajankkausta. ”Kiltit miehet odottavat kolmekymppisiksi kun naiset pyörivät panomiesten karuselleissa parhaat vuotensa.” Aivan olet itse kaivamassasi kuopassa - ihan saat yksiksesi itkeä kammiossasi, kun se luokan suosituin lissu sulle silloin yläasteella antoi kerran pakit, ja nyt on sitten sen vuoksi kaikki naiset pilalla.
Sinulla mitään tyttäriä ole eikä tule koskaan olemaankaan. Luojan kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
Ai tämä oli taas tätä paljasta miesasiajankkausta. ”Kiltit miehet odottavat kolmekymppisiksi kun naiset pyörivät panomiesten karuselleissa parhaat vuotensa.” Aivan olet itse kaivamassasi kuopassa - ihan saat yksiksesi itkeä kammiossasi, kun se luokan suosituin lissu sulle silloin yläasteella antoi kerran pakit, ja nyt on sitten sen vuoksi kaikki naiset pilalla.
Sinulla mitään tyttäriä ole eikä tule koskaan olemaankaan. Luojan kiitos.
Kyllä minulla vaan on vaimo ja lapset
Ap
Naisetko harrastaa irtosuhteita ja miehet, ne vain kerryttää kokemusta?