Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rinnat paljaana uimarannalla uinut

Vierailija
17.08.2018 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005793584.html

Niin että stringeissä perse paljaana ja julkisesti imettäminen on sallittua, mutta uimarannoilla ei suoda naisille vapautta olla yhtä rennosti kuin miehet?! Miten niin vapaassa maassa kuin Suomessa rinnat on seksuaalisoitu? Islam ja kristinusko eivät olekaan niin kaukana toisistaan..

Etelässä naiset saavat kulkea rauhassa yläosattomissa rannoilla, mikä tekee siitä niin ehdottoman siveetöntä täällä? Suomi on selkeästi jäljessä kaikesta ajatustavoista alkaen.

Kommentit (703)

Vierailija
541/703 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi kolmantena olen nyt törmännyt siihen, että "no kun monessa maassa naiset kulkee aina rinnat paljaana" tmv. Varmaan esimerkiksi jossain Afrikassa näin tehdään, mutta mitä se meihin liittyy? Siellä on muutenkin aika erilainen meininki eikä moni varmaan haluaisi muitakaan heidän kulttuuriinsa kuuluvia asioita, tapoja tai aatteita tänne. 

N28

Mikäs maa se Afrikka on?

Vierailija
542/703 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtavaa nyt voin vapauttaa 60 vuotta kahlittanuna olevat rintani.

Ei haittaa vaikka roikkuvat navassa. Kaikki saavat ihailla kun hiki valuu rintojen alta.

Kenelläkään en ole nähnyt samanlaisia raskausarpia.

Toivottavasti ei ole kovin kova kolaus itsetunnollesi kun huomaat, että ketään ei kiinnosta. Kukaan ei edes näe sinua ja tissejäsi. Olet pelkkää ilmaa kaikkine raskausarpinesi.

Miksi ”hannat” pyytävät peittämään rintani uimarannalla? Eikö minulla ole yhtäläinen oikeus vapauttaa rintani?

Totta kai on. Mutta eiväthän "hannat" toki ole sinulta mitään pyytäneet, kun juuri edellisessä viestissäsi kerroit pitäneesi utareesi 60 vuotta kahlittuna.

Kuka idiootti halventaa naisen rintoja kutsumalla niitä utareiksi? Lehmillä on utareet, ei ihmisillä.

Katsopa kuule vaikka Wikipediasta tai Kielitoimiston sanakirjasta, että mitä se udar oikein tarkoittaa, kun sä et selvästikään ymmärrä.

Viiden pisteen vihje: naisillakin ON utareet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/703 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan. Mikähän olisi täälläkin reaktio jos hieman muodokkaampi ja paremmin varusteltu daami olisi yläosattomissa ollut?

M40

Minulla itselläni on F-kuppi ja olen tasa-arvoisen pukeutumisen kannalla. Ei se ole tissien koosta kiinni vaan yksinkertaisesti siitä, että miehillä ja naisilla tulee olla samat oikeudet pukeutumiseen.

Vierailija
544/703 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rannalla ei saanut kävellä yläosattomissa, niin silloin siellä ei kävellä yläosattomissa. Mutta ilmeisesti Hannaa ei koske samat säännöt kuin muut. Itsekästä. Ja piti kehittää lehdet rintojen päälle, kun t-paita ja rintsikat olivat salaperäisesti kadonneet, jotka Hannalla oli ollut matkalla uimarannalle päällä. Tietenkin piti vielä uhriutua ja hakea huomiota somesta ja lehdistä.

En ymmärrä. Yhteiskunta vaan pohjautuu sääntöihin, joita noudatetaan, vaikkei jani-millaa haittaa oman koiran uitto yleisellä rannalla, puolialasti kävely rannalla tms.

Ai miehiä on kielletty myös kävelemästä rannalla yläosattomissa?

Vierailija
545/703 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienirintaiset naiset voi hyvin olla rannalla ilman yläosaa mutta omani, nää DD-kupin tykit kyllä herättäis sen verran huomiota etten viitsi...

Tasa-arvoinen laki olisi sellainen, että kaikki tietyn kuppikoon, esim A, ylittävät tissit tulee peittää, oli ne sitten miehellä tai naisella. 

Eikö kaikki olekaan tasa-arvoisia, kuppikoostakin huolimatta?

Minä kun luumin ettei koolla tai ulkonäöllä ole väliä tasa-arvossa, mutta ehkä olin väärässä.

Vierailija
546/703 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan kuin seuraisi lasten väittelyä;

Miksi mä en saa, kun toikin saa?!

Jos itseltä kielletään jotain mikä on muille sallittua, on ihan aiheellista vaatia perusteluja asialle. Ei siinä ole mitään lapsellista.

Itse olisin Hannan tilanteessa varmaan kysynyt valvojilta, että: "Anteeksi, mutta kuten näette, noin puolet tällä rannalla olevista ihmisistä on yläosattomissa. Miksi siis vaaditte vain minua peittämään kehoni mutta ette noita muita? Eikö heidän tarvitse noudattaa sääntöjä?"

Ja vastaukseksi ei olisi kelvannut "mutku sä oot nainen". Jos uimarannalla on sääntö joka vaatii pitämään yläosaa, silloin sen noudattamista pitää vaatia myös miehiltä.

Vierailija
547/703 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rannalla ei saanut kävellä yläosattomissa, niin silloin siellä ei kävellä yläosattomissa. Mutta ilmeisesti Hannaa ei koske samat säännöt kuin muut. Itsekästä. Ja piti kehittää lehdet rintojen päälle, kun t-paita ja rintsikat olivat salaperäisesti kadonneet, jotka Hannalla oli ollut matkalla uimarannalle päällä. Tietenkin piti vielä uhriutua ja hakea huomiota somesta ja lehdistä.

En ymmärrä. Yhteiskunta vaan pohjautuu sääntöihin, joita noudatetaan, vaikkei jani-millaa haittaa oman koiran uitto yleisellä rannalla, puolialasti kävely rannalla tms.

Mikä v*tun ongelma sulla on miesten paidattomuudesta muodostunut?

Mua ei häiritse yhtään.

Hyväksytkö julkisen imettämisen ravintolassa, kassajonossa, rannalla ja ilman että äidin tulisi peittää itsensä johonkin telttaan?

Mene rannalle ja ole vaikka alasti puussa mutta lakkaa jo ulisemasta ja hokemasta tuota samaa paskaa.

Vierailija
548/703 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansalaisaloite tasa-arvoisen pukeutumisoikeuden puolesta!

Vierailija
549/703 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä v*tun ongelma sulla on miesten paidattomuudesta muodostunut?

Mua ei häiritse yhtään.

Hyväksytkö julkisen imettämisen ravintolassa, kassajonossa, rannalla ja ilman että äidin tulisi peittää itsensä johonkin telttaan?

Mene rannalle ja ole vaikka alasti puussa mutta lakkaa jo ulisemasta ja hokemasta tuota samaa paskaa.

Hyväksyn todellakin julkisen imetyksen vaikka ilman rihmankiertämää. En katsele vittuja enkä tuijota tissejä. Lapsi syö, joten lapsen kallo peittää tissin kuitenkin ja vaikka toinen rinta olisi paljaana kun syö toisesta niin mitä siitä?

Juuri sen takia vaadin tasa-arvoa yläruumiin vaatetukseen. Joko molemmat sukupuolet vapaasti paljaana oman mieltymyksen mukaan tai molemmat peitettynä.

Vierailija
550/703 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olkaa vaikka alasti. Vai ettekö te lampaat uskalla heittää sitä alaosaakin pois ja sen antaa mennä? Mikä teitä estää?

F e m i n i s t i t ovat erittäin nössöä sakkia nykyään kun ei muuta tehdä kuin piipitetään netissä. Ei muuta kuin rinta rottingilla rannalle netissä roikkumasta.

Vierailija
551/703 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta naiset irstailee ilkosillaan mutta lapset puetaan burkaan.

Vierailija
552/703 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan niin naista ja kaikkea vaatimassa, mutta ei se täällä itkeminen mitään auta. Ei muuta kun sitten tissit esiin vaan ja olkaa tissit paljaana 24/7. Menkää töihin, kauppaan, ravintolaan jne. tissit esillä, aivan kaikkille. Kyllä ne lakkaa ketään sukupuolesta riippumatta kiinnostamasta. Tai jos jotakin kiinnostaa, ei sitten pidä uikuttaa #metoo yhtikäs missään somessa tai lehdissä, jos joku katsookin paljasta rintakehää.

Ei taida olla kovin vaikeaa olla vahvoille naisille eikä varsinkaan f e m i n i s t e i l l e toteuttaa liikkua tissit heiluen kaikkialla.

Vierailija
553/703 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos itseltä kielletään jotain mikä on muille sallittua, on ihan aiheellista vaatia perusteluja asialle. Ei siinä ole mitään lapsellista.

Itse olisin Hannan tilanteessa varmaan kysynyt valvojilta, että: "Anteeksi, mutta kuten näette, noin puolet tällä rannalla olevista ihmisistä on yläosattomissa. Miksi siis vaaditte vain minua peittämään kehoni mutta ette noita muita? Eikö heidän tarvitse noudattaa sääntöjä?"

Ja vastaukseksi ei olisi kelvannut "mutku sä oot nainen". Jos uimarannalla on sääntö joka vaatii pitämään yläosaa, silloin sen noudattamista pitää vaatia myös miehiltä.

"Jos itseltä kielletään jotain blaablaa...."

Tajuatko yhtään miten tyhmältä kuulostat?

Et ainakaan uskottavalta....

Vierailija
554/703 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

buddhabluesman kirjoitti:

olikohan se uinut selkää rinnat pystyssä? ja sitten joku mielensapahoittaja soitti poliisin

Mitkä rinnat? Ei sillä ollu edes rintoja.

Vierailija
555/703 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisillä pitää olla oikeus olla joutumatta näkemään toisten intiimialueita julkisella paikalla, jossa niiden esittely ei lähtökohtaisesti ole erikseen sallittu (siis poislukien esim. nudistirannat). Tämä on osa sksuaalista itsemääräämisoikeutta. Miesten ylävartalo ei ole samalla lailla intiimialue kuin naisten. Siksi.

Vierailija
556/703 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän netissä valittamisen sijasta sitten naiset ala järjestää 70-luvun tyylistä vallankumousta rannoilla ja ehkä kaduillakin?

Olisi muuten paljon uskottavampaa kuin vauva aaveella vinkuminen 😂

Vierailija
557/703 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset suuttuvat heti, jos menee avaamaan rintsikat tai bikinit, ihan sama missä niin tekee nähdäkseen ne arvokkaat tissit.

M37

Vierailija
558/703 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan niin naista ja kaikkea vaatimassa, mutta ei se täällä itkeminen mitään auta. Ei muuta kun sitten tissit esiin vaan ja olkaa tissit paljaana 24/7. Menkää töihin, kauppaan, ravintolaan jne. tissit esillä, aivan kaikkille. Kyllä ne lakkaa ketään sukupuolesta riippumatta kiinnostamasta. Tai jos jotakin kiinnostaa, ei sitten pidä uikuttaa #metoo yhtikäs missään somessa tai lehdissä, jos joku katsookin paljasta rintakehää.

Ei taida olla kovin vaikeaa olla vahvoille naisille eikä varsinkaan f e m i n i s t e i l l e toteuttaa liikkua tissit heiluen kaikkialla.

Tiesitkö, että feministi voi vaatia tasa-arvoa, vaikka ei itse henkilökohtaisesti toteuttaisi sitä mitä tasa-arvo suo? Tasa-arvoinen päätösvalta ja mahdollisuus siihen, että sa halutessaan jättää yläosan pois on heitä varten, jotka sitä haluavat käyttää. Itse pidän paidan päälläni, mutta kannattaisin kansalaisaloitetta tasa-arvoisten pukeutumisoikeuksien puolesta. Onhan se nyt hävytöntä antaa miesten kuljeskella yläruumis paljaana ja demonisoida naisen yläruumis samaan aikaan. Eli kaikki feministit eivät halua hillua henk.koht. rinnat paljaana, vaan tukevat niiden naisten oikeuksia, jotka niin haluavat tehdä. Se rinnat vapaana kulkeva ei välttämättä ole feministi ensinkään.

Lisäksi oikeus omaan kehoon on silti olemassa, vaikka pukeutuminen tasa-arvoistetaan. Ei naisilla ole oikeutta nytkään mennä nuolemaan paidattoman miehen vatsalihasvakoja, vaikka kuinka himottaisi.

Vierailija
559/703 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisillä pitää olla oikeus olla joutumatta näkemään toisten intiimialueita julkisella paikalla, jossa niiden esittely ei lähtökohtaisesti ole erikseen sallittu (siis poislukien esim. nudistirannat). Tämä on osa sksuaalista itsemääräämisoikeutta. Miesten ylävartalo ei ole samalla lailla intiimialue kuin naisten. Siksi.

Minä todellakin häiriinnyn nähdessäni miesten seksuaalisia ylävartaloita ja se on henkinen raiskaus joka kerta.

Vierailija
560/703 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset suuttuvat heti, jos menee avaamaan rintsikat tai bikinit, ihan sama missä niin tekee nähdäkseen ne arvokkaat tissit.

M37

Johtuisiko siitä, että otat naisen itsemääräämisoikeuden pois... Nainen voi vapaasti haluta näyttää tissinsä jollekin ja samaan aikaan haluta peittää ne muilta. Voi olla kaltaisellesi autistille vaikea tajuta, mutta kyllä se aukenee kun ajattelet oikein kovasti.