Rinnat paljaana uimarannalla uinut
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005793584.html
Niin että stringeissä perse paljaana ja julkisesti imettäminen on sallittua, mutta uimarannoilla ei suoda naisille vapautta olla yhtä rennosti kuin miehet?! Miten niin vapaassa maassa kuin Suomessa rinnat on seksuaalisoitu? Islam ja kristinusko eivät olekaan niin kaukana toisistaan..
Etelässä naiset saavat kulkea rauhassa yläosattomissa rannoilla, mikä tekee siitä niin ehdottoman siveetöntä täällä? Suomi on selkeästi jäljessä kaikesta ajatustavoista alkaen.
Kommentit (703)
Kuinkahan moni kommentoija istuu tällä hetkellä paidatta julkisella paikalla enkä tarkoita miehiä? Tuskin yksikään "hanna" 😂
Naisille vapaus olla tissit paljaana jos vaan kehtaavat. Vaatii bodypositiivisuutta 👍 Hannallakin oli kroppa kunnossa ja timmi vatsa eikä mikään röllykkä 😉
Vierailija kirjoitti:
Naisille vapaus olla tissit paljaana jos vaan kehtaavat. Vaatii bodypositiivisuutta 👍 Hannallakin oli kroppa kunnossa ja timmi vatsa eikä mikään röllykkä 😉
Minä olen tissit paljaana röllyköitteni ja sellulliittieni kanssa. Minulla ei ole tarvetta hävetä vartaloani. Tai isoja rintojani sekä tissihikeä. Mitäs siihen sanot?
"Sinulla on oikeus olla sitä mitä oot...." 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä aihe aiheuttaa kiistämättä eniten suuria tunteita naisten keskuudessa ja olen jo vakuuttunut että naiset olisivat valmiita lähtemään vaikka rintamalle sen puolesta että rintoja pitää saada esitellä.
Tasa-arvoisen pukeutumiskysymyksen vuoksi, kyllä. Bikiniyläosa on suomalaisen naisen burka. Kysymys on siitä, että mies ja yhteiskunta peittää naisen, vaikka nainen ei itse sitä halua.
Jos jättäisit tuon mies-ulinan pois, niin sinut voisi ehkä ottaa vakavasti. Mutta kun tarkoituskesi on vain ruikuttaa miesten pahuutta, vaikka miehet eivät tässä ole yhtään sen pahempia kuin naiset, niin naisasianaisen kimityksesi menee kuuroille korville.
Samaa mieltä. Mitä tekemistä miehillä on naisten rintojen kanssa?
Miehet loivat lait.
Eihän somessakaan saa alastomuutta näyttää 🤷♀️
Eikä kukaan kitise siitä. Multa melkein meni facebook-tili sulkuun, kun miehestäni -tämän luvalla tietenkin- olin julkaissut alastonkuvan. Oli alaston, suomalainen mies liikaa facebookille 😂
Onkohan tässä enemmän kyse siitä ettei somessakaan saa alastomuutta näyttää kuin siitä mitä on väitelty sivutolkulla kun miehet nyt vain sattuvat kulkemaan koostaan riippumatta paidatta. Ja mitä merkitystä sillä on onko naisella timmi vatsa vai ei, jos yläosattomissa kulkee rannoilla vai onko se vain timmien oikeus sitten niin tehdä? 🤦♀️
Jos rehevämpi nainen kulkisi yläosattomissa, kyllä kohtelu olisi aivan toista luokkaa kuin timmin naisen kohdalla.
Ihmiset ovat eri kokoisia ja näköisiä, sekin tulisi hyväksyä (sitä odotellessa että läski sitä läski tätä jauhamiset loppuisivat somessakin).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa nyt voin vapauttaa 60 vuotta kahlittanuna olevat rintani.
Ei haittaa vaikka roikkuvat navassa. Kaikki saavat ihailla kun hiki valuu rintojen alta.
Kenelläkään en ole nähnyt samanlaisia raskausarpia.Toivottavasti ei ole kovin kova kolaus itsetunnollesi kun huomaat, että ketään ei kiinnosta. Kukaan ei edes näe sinua ja tissejäsi. Olet pelkkää ilmaa kaikkine raskausarpinesi.
Miksi ”hannat” pyytävät peittämään rintani uimarannalla? Eikö minulla ole yhtäläinen oikeus vapauttaa rintani?
Totta kai on. Mutta eiväthän "hannat" toki ole sinulta mitään pyytäneet, kun juuri edellisessä viestissäsi kerroit pitäneesi utareesi 60 vuotta kahlittuna.
Kuka idiootti halventaa naisen rintoja kutsumalla niitä utareiksi? Lehmillä on utareet, ei ihmisillä.
Kerran kun menin kuntosalille ja minulla oli varattu ohjausaika personal trainerin kanssa, minulla oli päällä lyhyt mahan paljastava urheilutoppi, niin pt käski minun laittaa paidan päälle, koska kuulemma ”miehet tuijottavat”
Vierailija kirjoitti:
Samaan syssyyn sitten lyttäät heidät joilla ei ole timmiä vatsaa, hienosti meni kommentointi putkeen. Alku oli hyvä, lopussa paha epäonnistuminen 👍
Ei tuolla edes ole mitään tissejä. Tämä Hanna varmaan olisi kehottanut jotain häntä kurvikkaampaa myös laittamaan paidan päälle tai poistumaan rannalta.
Miksi Iltiksen jutussa Hanna Hoi Yee Tamminen ei näytä kasvojaan samoin kuin kaikissa FB-profiilinsa kuvissa? Siis sen profiilissa on pelkkiä kuvia itsestään. Hmmm, mielenkiintoista.
Olkaa vaan yläosattomissa, sitten kun miehet alkaa ahdistelemaan alkaa metoo ym. hirveä huuto. Pelkkää näyttelemisen halua. Ällöttävä.
Itekin revitän aina persettäni uimarannalla pelkät stringit jaloissani
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa nyt voin vapauttaa 60 vuotta kahlittanuna olevat rintani.
Ei haittaa vaikka roikkuvat navassa. Kaikki saavat ihailla kun hiki valuu rintojen alta.
Kenelläkään en ole nähnyt samanlaisia raskausarpia.Toivottavasti ei ole kovin kova kolaus itsetunnollesi kun huomaat, että ketään ei kiinnosta. Kukaan ei edes näe sinua ja tissejäsi. Olet pelkkää ilmaa kaikkine raskausarpinesi.
Kaikki meistä eivät ole yläosattomissa huomiota saadakseen. Itse olin kuukauden lomareissulla monta kertaa rannalla yläosattomissa eikä tällaista pönäkkää päälle viisikymppistä tätiä kukaan siellä katsellut. Ja hyvä niin. Sain rauhassa ottaa aurinkoa ja uida. Ihanaa.
Naiset voisi muutamina hellepäivinä organisoida ja järjestää kansalaistottemattomuuden nimissä ympäri suomen muutamana viikonloppuna päivän kun ovat yläosattomissa uimarannoilla.
Ei viranomaisten resurssit riittäisi sen käsittelyyn, asiasta nousisi niin laaja keskustelu ja viimein järki voittaisi. Vähitellen hyväksyttäisiin niin että kyse on jokaisen omasta valinnasta. Samalla tavalla kun naiset vapautuivat emansipaatiolta -70luvulla. Heidät hyväksyttiin pääsevän yksin ravintoloihin ja muita vastaavista rajoituksista päästiin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Iltiksen jutussa Hanna Hoi Yee Tamminen ei näytä kasvojaan samoin kuin kaikissa FB-profiilinsa kuvissa? Siis sen profiilissa on pelkkiä kuvia itsestään. Hmmm, mielenkiintoista.
Ei ollut meikkiä lärvissä, niin ei voinut kasvojaan paljastaa eikä Iltiksen toimitus filttereillä silottele totuutta silosemmaksi naamataulusta? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Naiset voisi muutamina hellepäivinä organisoida ja järjestää kansalaistottemattomuuden nimissä ympäri suomen muutamana viikonloppuna päivän kun ovat yläosattomissa uimarannoilla.
Ei viranomaisten resurssit riittäisi sen käsittelyyn, asiasta nousisi niin laaja keskustelu ja viimein järki voittaisi. Vähitellen hyväksyttäisiin niin että kyse on jokaisen omasta valinnasta. Samalla tavalla kun naiset vapautuivat emansipaatiolta -70luvulla. Heidät hyväksyttiin pääsevän yksin ravintoloihin ja muita vastaavista rajoituksista päästiin.
Vastaavasti kun keppostelijat tekee rikastusoperaation organisoidusti ja riittävän suuressa mittakaavassa, poliisien resurssit eivät riitä ja sitten se muutetaankin sallituksi.
Ei toi ole edes timmissä kunnossa. Aivan tavallinen, hieman poikamainen vartalo ja kasvotkin poikamaiset. Ja poikatukka 😂
Olisi laitttanut pitkät uimashortsit, joita miehet käyttävät, niin olisi mennyt miehestä ja saanut varmaan rauhassa kulkea "tissit" paljaina.
Enemmän kurvikuningattaret joilla on isot tissit ja muhkea pylly ovat jonkinlainen isompi uhka muille naisille kuin kukkakeppi. Taitaa olla melkoinen marmattaja noin muutenkin tämä Hanna 🤔
Vierailija kirjoitti:
Itekin revitän aina persettäni uimarannalla pelkät stringit jaloissani
Minä revitän alasti. Mitä sitä mitään mielikuvituksen varaan jättämään nykypäivänä 😁
Vierailija kirjoitti:
Mä sain sakot, kun tissiä vilautin nuorelle poliisille :(
Surullista, niin surullista.
Totta kai on. Mutta eiväthän "hannat" toki ole sinulta mitään pyytäneet, kun juuri edellisessä viestissäsi kerroit pitäneesi utareesi 60 vuotta kahlittuna.