Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko työttömänä ihan turha yrittää hakea yksityiseltä vuokra-asuntoa?

Vierailija
07.09.2025 |

Kirjoitin parille vuokra-antajalle emailin, että olisin kiinnostunut, mutta ei edes vastattu. 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne vuokraa jos on luottotiedot kunnossa ja muutenkin siistinoloinen. Näin keski-ikäisenä naisena ja työttömänä olen vuokrannut yksityiseltä. Riippuu alueestakin onko kilpailua asunnoista. 

Vierailija
2/12 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisi? Kela on aika takuuvarma maksaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne vuokraa jos on luottotiedot kunnossa ja muutenkin siistinoloinen. Näin keski-ikäisenä naisena ja työttömänä olen vuokrannut yksityiseltä. Riippuu alueestakin onko kilpailua asunnoista. 

Oliko siis outoa, ettei vastattu mitään? No ehkä kirjotin vain jotenkin oudosti, en usko että olisi edes kovin kysytty... 

Vierailija
4/12 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokraovi.com  VVO.fi 

Vierailija
5/12 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuu maksamaan vuokran päivälleen ajoissa muuten lentää pihalle.  

Vierailija
6/12 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole turhaa, mutta töitä täytyy tehdä. Itse kävin 32 näytössä Helsingissä. Monelle sanoin myös ei kiitos, kunnes natsasi. Noin 20 sanoi minulle ei kiitos.

Se on täysipäiväinen työ työttömälle noin kuukauden ajaksi Helsingissä. 

Laitat ilmoituksen joka paikkaan, juttelet jokaisen kanssa, ja sitten klähdet kiertämään näyttöjä.

Vierailija
7/12 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseaukisen taivas on soluasunto , kimppakämppä . Niitä on.  Vuokraa yksi huone. 

Vierailija
8/12 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain Helsingistä jopa ilman luottotietoja yksityiseltä.

Vierailija
9/12 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perseaukisen taivas on soluasunto , kimppakämppä . Niitä on.  Vuokraa yksi huone. 

Työtön ei välttämättä ole persaukinen, ihan vaan tiedoksi. 

Vierailija
10/12 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain Helsingistä jopa ilman luottotietoja yksityiseltä.

Minä sain ilman vakuutta ja vakuutustaan ei vaadittu, luottotiedot olivat ja ovat kyllä täysin puhtaat.

Vierailija
11/12 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan oli näytöt niin täynnä kiinnostuneita että mäkin sain sen vuokra-asunnon vain siksi että olin sillä hetkellä töissä. Mutta jos nykyään on vuokralaisen markkinat niin varmaan kaikki käy.

Vierailija
12/12 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikoinaan oli näytöt niin täynnä kiinnostuneita että mäkin sain sen vuokra-asunnon vain siksi että olin sillä hetkellä töissä. Mutta jos nykyään on vuokralaisen markkinat niin varmaan kaikki käy.

Töissäkäyvien vuokralaisten markkinat, kyllä. Toki nyt on varmaan helpompaa työttömänkin kuin ennen kämpän saanti. 

Itä-Helsinkiin pääsee nykyään työtön suht helposti, mutta jos haluaa vähän paremman sijannin niin sitten täytyy ravata näytöillä ja jutella.

Monelle asunnolle sanoin ei kiitos Itä-Helsingissä. Olivat sellaisia että olisin ollut tyyliin ainoa länsimainen sukunimi koko rapussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi