Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rinnat paljaana uimarannalla uinut

Vierailija
17.08.2018 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005793584.html

Niin että stringeissä perse paljaana ja julkisesti imettäminen on sallittua, mutta uimarannoilla ei suoda naisille vapautta olla yhtä rennosti kuin miehet?! Miten niin vapaassa maassa kuin Suomessa rinnat on seksuaalisoitu? Islam ja kristinusko eivät olekaan niin kaukana toisistaan..

Etelässä naiset saavat kulkea rauhassa yläosattomissa rannoilla, mikä tekee siitä niin ehdottoman siveetöntä täällä? Suomi on selkeästi jäljessä kaikesta ajatustavoista alkaen.

Kommentit (703)

Vierailija
1/703 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen ihan samaa.. ylläri että jotkut lapsiperheiden mammat valittanut 😂😂😂 oli varmaan hyvät tissit.

Vierailija
2/703 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi julkisesti imettäminen on OK mutta rannalla ei saa olla rinnat paljaana? Miksei nainen saa olla rinnat paljaana jos kerta itse haluaa??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/703 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä pikkulapsia random naisen paljaat rinnat kiinnosta. Mammat sen sijaan näki uhkaavana naisen kauniit rinnat, todennäköisesti nuori kaunis nainen ja hyvät tissit ja sekös teki tiukkaa.

Vierailija
4/703 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä niin salaperäistä. Toisaalta sellainen postimerkin kokoinen kaistale nännin päällä muuttaa sitten asian tykkänään, ja "kaikki onkin ok". En ymmärrä moista. Miksi miesten ei tarvitse peittää rintojaan? On miehiä, joilla on isommat rinnat kuin monilla naisilla! 

Vierailija
5/703 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä islamin ja kristinuskon vetämistä tähän. Mä ymmärrän hyvin, jos jonkun mielestä rinnat ovat seksualisoitu, tähän itse olen kasvanut. Ei, sitä ei erikseen ole opetettu, vaan ihan se on ilmennyt poikien/miesten taholta vuosien saatossa.

Jos rannalla ei saa kävellä rinnat paljaana, sitten ei pidä kävellä rinnat paljaana. Jos saa, niin halukkaat voivat niin tehdä.

Vierailija
6/703 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi julkisesti imettäminen on OK mutta rannalla ei saa olla rinnat paljaana? Miksei nainen saa olla rinnat paljaana jos kerta itse haluaa??

Eikös imettäessä käytetä monesti harsoa tai vähintäänkin ollaa paikallaan eikä heiluta teinipoikien edessä tissit paljaana? Hyvinkään kaupungiltahan sanottiin, että 

"Se on ihan ok, jos makaa selällään ja ottaa aurinkoa yläosattomissa. Sitten jos kulkee rannalla ilman yläosaa, niin siinä tulee häveliäisyys vastaan."

Vierailija
7/703 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kyllä minun puolestani saa olla rinnat paljaana vaikkakin pidän bikiniyläosaa viehättävämpänä. Se jättää hieman "arvailujen varaan".

Toinen ihmeellisyys on bikinien ja alusvaatteiden ero. Jos nainen on bikineissä, se on ok. Jos nainen taas kävelee vaikkapa T-paitarintaliiveissä, sitä kummeksutaan. Ero on lähinnä alkuperäisestä käyttötarkoituksesta.

Vierailija
8/703 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomiota hinnalla millä hyvänsä. Luoja. Eikä tuo nyt niin erikoisen erityisen kaunis nainen ollut, aivan tavis-Taina. Pääsi ainakin otsikoihin kuvien kera.

Perus huomiohutsu. Ei oo saanut tarpeeksi tykkäyksiä somessa, niin piti sitten ihan tissishow järjestää.

Vierailija
9/703 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on a kupin pikkutissit ja monilla miehilläkin on isommat tissit. Miksi miehille asia on ok, mutta minun täytyisi peittää olemattomat rintani?

Vierailija
10/703 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on selvästi uimavalvojalle ollut joku isompi periaate kyseessä, soittaa nyt poliisit paikalle vaikka tilanne oli normaali ja hallinnassa. Tilannetaju ihan hukassa!

Samaan aikaan toisaalla samassa kaupungissa on oikeita rikollisia esim. 3 raiskaajaa haussa... Hävettäisi jos olisin tuo uimavalvoja.

Ne on ihan samaa rintakudosta kuin miehilläkin, jos et kestä rintoja et kestä elämääkään. Kadulla tai kaupungissa ymmärtäisin, sinne ei kuulu rintarauhaset. Uimarannalla ollaan yläosattomissakin.

Vierailija
11/703 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtui varmaan noista lyhyistä hiuksista.

Vierailija
12/703 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain sakot, kun tissiä vilautin nuorelle poliisille :(

Vierailija
13/703 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta huvittavaa myös kaksinaismoralismi sen suhteen että wääh wääh naisten pitää saada kulkea rinnat paljaana ja seuraavassa lauseessa lapsilla oltava koko uimapuku koska pedofiilit. ;p

Vierailija
14/703 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh, siis noi lehdethän peitti paremmin ton rinnat ku monien naisten bikinit peittää? 😂😂

Vierailija
15/703 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nainen nauttii siitä, kun rintoja hyväillään, joten ei tulisi kuuloonkaan, että kulkisi rinnat paljaana jossain rannalla.

Vierailija
16/703 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin sille miehet poliisia soitti.

Vierailija
17/703 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta huvittavaa myös kaksinaismoralismi sen suhteen että wääh wääh naisten pitää saada kulkea rinnat paljaana ja seuraavassa lauseessa lapsilla oltava koko uimapuku koska pedofiilit. ;p

Selitä mulle tää kaksinaismoralismi. Aikuiset jotka tekevät itse valintansa vs. lapset, vapaus valita vs. alaikäisen turvaaminen.

Vierailija
18/703 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin että on itsestään selvää että rannalla pidetään yläosia?

Joko tämä henkilö on:

A) Vähän yksinkertainen eikä ymmärrä.

B) Tietentahtoen vaan haluaa änkätä vastaan.

C) Huomionhakuinen.

Menen vähän C:n puolelle itse ja oletan että tissisankari itse on ollut lehteen yhteydessä.

Vastaus on C. Taisi niillä tisseillä yrittää iskeä uimavalvojaa ja uimavalvoja koki asian seksuaalisena häirintänä, eikä tämä nainen kehtaa sanoa mikä on koko totuus tissishownsa takan. (Ehkä)

#metoo koskee myös miehiä, ei ole pelkästään naisten juttu.

Vierailija
19/703 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä pikkulapsia random naisen paljaat rinnat kiinnosta. Mammat sen sijaan näki uhkaavana naisen kauniit rinnat, todennäköisesti nuori kaunis nainen ja hyvät tissit ja sekös teki tiukkaa.

Kuva löytyy toisesta ketjusta. Oli niin ruma tyttö, ettei varmaan saa muuten huomiota kuin alastomuudella. Ja nyt sitäkään ei hänelle suotu.

Vierailija
20/703 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun nainen nauttii siitä, kun rintoja hyväillään, joten ei tulisi kuuloonkaan, että kulkisi rinnat paljaana jossain rannalla.

Itse taas pidän siitä että yläselkääni näykitään, mutta se selkä itsessään ei ole mitenkään seksuaalinen vaan se toiminta. Monet miehetkin pitävät siitä että nännejä esim. nipistää, pitäisikö ne nippelit tästä syystä pistää piiloon?

Seksuaalissävytteinen hyväily tai näykkiminen ei julkisilla paikoilla ole ok.