Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerin tapa miten olet telonut itseäsi

Vierailija
16.08.2018 |

Mä yritin keskellä yötä siirtyä parempaan asentoon samalla peittoa kiskoen, kun kolautinkin pääni täysiä sängynpäätyyn. Pääni lyötyäni säikähdin niin, että otteeni peitosta heltisi ja löin käytännössä itseäni nenään niin, että se rupesi vuotamaan verta. :( Onneksi ei ollut kukaan näkemässä. :D

Kommentit (1603)

Vierailija
1141/1603 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin oikaista  hyppäämällä aidan yli, sujuihan se lapsenakin. En tajunnut että kolmevitosen, ylipainoisen naikkosen kohdalla aitojen yli ei  noin vain loikita sulavasti.. lopputuloksena olin todella kivuliaassa spagaatissa ja farkutkin repesi!

Vierailija
1142/1603 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1143/1603 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin tänään oman kämmenen auton oven väliin, kun paiskasin sen kiinni. Voin kertoa, ettei kannattaisi. Sattui ihan kiitettävästi, ja nyt on mojova mustelma muistona. 

Vierailija
1144/1603 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin teininä pöytäkoneella. Nojasin omaan käteeni suu auki. Yhtäkkiä käsi nytkähti pois alta ja iskeydyin suoraan hampaat edellä puiseen pöytään. :) 

Eivät onneksi katkenneet mutta sattui aivan käsittämättömästi.

Vierailija
1145/1603 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin ajaa pyörällä kissan kantolaatikko toisessa kädessä. Ajoin syvään ojaan, jonka pohjalla oli vähän vettä. Satutin polveni, rikoin housuni ja kantolaatikon, kissa säikähti pahanpäiväisesti. Ei kuitenkaan karannut.

Vierailija
1146/1603 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veistelin puukolla ehkä noin 11-vuotiaana jotain keppiä. Typerä kun olin, niin en veistänyt terä itsestä poispäin vaan terä itseen päin ja niinhän siinä kävi, että terä osui sormeen. Ei auttanut muu kuin lähteä ensiapuun, jossa haavaan laitettiin muistaakseni 4 tikkiä ja sain lisäksi jäykkäkouristusrokotuksen. Isoveli oli vielä juuri hetki aikaisemmin varoittanut olemaan varovainen sen puukon kanssa ennen kuin sain sen haavan sormeen.

Vierailija
1147/1603 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahingossa tuli vaihdettua miestä.. Tykkäsin toisesta mutta kas kummaa vaihtui yhtäkkiä toiseen.. Ite tykkäsin siitä ekasta miehestä. Astuin joskus harjan toiseen päähän ja toinen pää löi turpaan.

1148/1603 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli kolme vuotta vanha ketju.ketä se kiinnostaa. 

Vierailija
1149/1603 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä avasin auton oven oksentaakseni (pelkääjän paikalta) miesystäväni haettua mut autolla. Rojahdin auton oven aukaistessani naamalleni asfalttiin ja etuhammas ja viereinen hammas poikki. Eikä edes olisi tarvinnut välipysähdystä tehdä kun pahoinvointi vaihtui huutoitkuun. 😑

Vierailija
1150/1603 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kiireellä lähdössä tärkeään palaveriin, mutta huomasin eteisen peilistä, että pusero on vielä edestä ryppyinen, vaikka olin silittänyt sen. Äkkiä vielä kuuma silitysrauta käteen ja ajattelin sillä vähän viimeistellä näppäränä päällä olevan puseron etuosaa painamalla raudan suoraan itseeni, mutta sieltä raudasta tuli tulikuumaa höyryä! Mahaan paloi sellaisia punaisia pilkkuja, jotka olivat näkyvissä monta vuotta. Ei ollut yksi eikä kaksi treffikumppania tai kaveria saunassa, jotka kyselivät, onko mulla ollut joku rokko... :D   

Vierailija
1151/1603 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivosin akvaarion pohjahiekkaa korkealla jakkaralla seisten. naapurissa alkoi palohälytin soida yhtäkkiä. pelästyin niin, että kaaduin tuolilta takaperin lattialla ja se imuri putosi vielä keskelle naamaani kun vedin sen mukanani. Onneksi se ei sentään ole kovin painava :D

Vierailija
1152/1603 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkussa. Kylpyhuoneessa semmonen väliseinä suihkun ja pesukoneen välissä. Alhaalla muutaman sentin rako. Saippuasta ja shampoosta liukas lattia..koipi lipsahti sinne väliin ja ulkosyrjään aika kivulias haava... 

Vierailija
1153/1603 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormi jäi auton oven väliin, itse sulkemani.  Parani, mutta kauvan kesti.

Vierailija
1154/1603 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaarikaksoisovien karmit olivat jotenkin turvonneet ja ovi oli hankala avata. Vedin kahvasta koko painollani. Kahva katkesi, kaaduin taaksepäin - ihme että selvisin aivotärähdyksellä, niin hirveä rusahtava ääni kuului pään osuessa laattalattiaan.

Vierailija
1155/1603 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 2 promillen humala.Pamautin oven kiinni voimakkaasti.Käsi jäi oven väliin ja käsiluu meni poikki.

Vierailija
1156/1603 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Yli kolme vuotta vanha ketju.ketä se kiinnostaa. 

Ei nämä tarinat mitenkään vanhene. Aina voi olla uusia lukijoita. esim. itse avasin vasta tänään 1. kerran tämän sivun.158

Vierailija
1157/1603 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pompin ikkunalaudan alla, ikkunat olivat poikkeuksellisen korkealla koska mahduin (outoa arkkitehtuuria vuodelta 1967).

Pudotin kaktuksen päähäni (laji: Vanhapoika)

Vierailija
1158/1603 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suihkussa. Kylpyhuoneessa semmonen väliseinä suihkun ja pesukoneen välissä. Alhaalla muutaman sentin rako. Saippuasta ja shampoosta liukas lattia..koipi lipsahti sinne väliin ja ulkosyrjään aika kivulias haava... 

Suihkuseinähän se :) Terveisin sama.

Vierailija
1159/1603 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä törmäsin (en muista missä) jokin nuoremman tytön selkään tuli kuukaudeksi musta silmä. Tyttö kaatui naamalleen ja tuli muös musta silmä ja verta nenästä.

Vierailija
1160/1603 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran pääsi miekka putoamaan kädestä ja refleksinomaisestihan se tuli napattua ilmasta kiinni, terästä tietenkin. Vähän oli tyhmä olo siinä sideharsoa käteen pyöritellessä