Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Typerin tapa miten olet telonut itseäsi

Vierailija
16.08.2018 |

Mä yritin keskellä yötä siirtyä parempaan asentoon samalla peittoa kiskoen, kun kolautinkin pääni täysiä sängynpäätyyn. Pääni lyötyäni säikähdin niin, että otteeni peitosta heltisi ja löin käytännössä itseäni nenään niin, että se rupesi vuotamaan verta. :( Onneksi ei ollut kukaan näkemässä. :D

Kommentit (1603)

Vierailija
701/1603 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvojenpesun jälkeen rasvailin touhukkaasti kasvoja molemmin käsin, sillä seurauksella että tökkäsin sormella sieraimeen, nenän sisään, todella lujaa. Kehtasin vielä hämmästyä kun nenästä alkoi tulla reippaasti verta. :D

Vierailija
702/1603 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sulkenut auton oven ja hiukset välissä.....pikkaisen tuuli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/1603 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukastuin oikein kunnolla töistä kotiin palatessa, ja plumps vaan hyiseen satama-altaaseen. Oli joulukuu. No problem, osaan uida, joten rämmin itseni sieltä ylös ja aloin raahustamaan kotia kohti aika vilpoisissa tunnelmissa... ja liukastuin. Vasen käsi murtui. JES. Älkää kokeilko liki kuuden tunnin odotusta päivystyksessä läpimärissä talvivaatteissa, ei oo sen arvoista. :D

Eksä kerran päätti nuoruuden huumassa ottaa prince albertin, eli sellaisen terskalävistyksen. Lävistäjä laittoi paikalle ihan liian pienen renkaan (ei kai sitä kukaan juhlakunnossa ole, jos neulaa vehkeen läpi tyrkitään?), joten lopputuloksena koko työkalu otti ja turposi kuin vesi-ilmapallo. Meillä oli pitkään seinällä se lääkärinlausunto, "Pitkän yrityksen jälkeen esinahka reponoitiin manuaalisesti ja lävistys poistettiin. Aika tukala tilanne." :D

Vierailija
704/1603 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvojenpesun jälkeen rasvailin touhukkaasti kasvoja molemmin käsin, sillä seurauksella että tökkäsin sormella sieraimeen, nenän sisään, todella lujaa. Kehtasin vielä hämmästyä kun nenästä alkoi tulla reippaasti verta. :D

Mulla on käynyt sama!! Pikkusormi syvälle sieraimeen ja verta tuli, sattui ihan älyttömästi.

Vierailija
705/1603 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppäsin fiksusti liikkuvaan junaan, kun ei se vielä omasta mielestä paljon liikkunut, mutta vauhtihan kiihtyikin sekunneissa, kyseessä oli sellainen vanhanmallinen sininen vaunu, joissa ulkopuolella portaat ja pystykaide. Jäin roikkumaan portaalle, kun en ilmanpaineen vuoksi tahtonut millään saada ovea auki, jotenkin sain sen riuhtaistua lopulta jo aivan paniikissa, en oikein muista edes selkeästi siitä vaiheesta mitään, olin niin shokissa, käsikin aukesi hieman kun osui johonkin, joka paikka oli veressä. "Ihme, ettei henki lähtenyt", totesi konnari, en voinut kalpeana ja nolona todeta muuta kuin että "niimpä" :( 

Vierailija
706/1603 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä sain oman huoneen alakerrasta , portaat olivat liukkaat ja opin ottamaan sukat niissä pois etten lentäisi nurin (älkää kysykö miksi portaikkoon ei laitettu mtn liukuesteitä).  Tein jo kotoa pois muuttoa, kun menin hakemaan jotain vanhasta huoneestani ja kipitin portaita vauhdilla muistamatta riisua niitä sukkia. Lensin portaat alas, iskin käteni seinään ja laskeuduin jotenkin toisen jalkani päälle, kylään tulossa ollut naapuri kuuli huutoni ulos asti ja vanhempani pelästyivät lähes kuoliaaksi kun ensin hirveä' ryminä ja sitten huutoa. Toisaalta huusin syystäkin, ranteeni oli murtunut ja sääriluu poikki, lisäksi olin täynnä mustelmia.  Kun poikaystäväni tuli muuton jälkeen moikkaamaan minua opiskelupaikkakunnalleni, sai  paljon puhuvia katseita asuntolassa. 

Vierailija
707/1603 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemalla monta vuotta huonossa parisuhteessa, jossa pettämistä yms. Se on pahin telominen sekä henkisesti, että fyysisesti.

Vierailija
708/1603 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampin McDonaldsissa oli aikoinaan sellainen nopeuspeli, eli pömpelissä oli neljä eri nappulaa, joita jouduit painelemaan sitä mukaa kuin valot syttyivät. Noh, olin kaverisynttäreillä siellä ja laitteeseen oli jonoa, joten fiksuna tyttönä hain itselleni tuolin, jotta jonossa odottaessa ei tarvinnut seisoa. Jossain vaiheessa seisoin tuolin vieressä ja tuoli alkoi kaatumaan, ilmeisesti yritin napata tuolista kiinni estääkseni sen räsähtämisen lattiaan. Harmi vaan, että yritys epäonnistui ja sormeni jäivät tuolin ja lattian väliin.

Mursin kaksi sormeani ollessani McDonald'sissa lastenkutsuilla. Jepjep. 

Vierailija
709/1603 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin työharjoittelussa keski-ikäisenä, lähihoitajakoulutuksessa. Meneillään oli näyttöviikko. Olin stressaantunut ja minulla oli vapaapäivä, kävin polkupyörällä ruokakaupassa, ajoin pyörällä ja tipahdin työmaamonttuun. Iskin leukani sepeliin , ruokatavarani levisivät pitkin monttua. Sain 5 tikkiä leukaani terveysasemalla, hävetti mennä harjoitteluun leuka paikattuna ja kaula mustana. Vieläkin arpi leussa muistona asiasta.

.

Vierailija
710/1603 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräilin töihin, satoi kunnolla enkä nähnyt mitään kun lasit kastuivat. Äkkiä ajoin ulos tieltä, olisin tippunut ojaan jos  siinä olisi sellainen ollut mutta ajoin suoraan jonkun pihaan.. ja paljua päin !  Ilmeisesti siellä ei ollut ketään kotona ja sain rauhassa kerätä luuni sekä ontua pyörää taluttaen takaisin tielle, nolotti ja sattui. Lonkka oli pitkään pirun kipeä ja samoin olkapää, kävin työterveydessä jossa kerroin valkoisen valeen  pyörällä kaatumisesta.

Vierailija
711/1603 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena mursin jalkani kun lipsahdin mattotelineen ylätangolla kävellessä.

Olen 172cm pitkä ja onnistunut kaatumaan puhelinkopissa joskus silloin, kun niitä vielä oli... Nenä turvoksissa sitten omiin häihin.

Käsi murtui pyörällä kaatuessa.

Vasen nimetön halkesi nivelkapseliin saakka, kun vähän irrotin kaakelia. Vihkisormukset meni siinä.

Vasemman keskisormen sirpalemurtuma tuli, kun putosin hevosen selästä. Nyt on kiero sormi metallilevyllä ja ruuveilla vahvistettuna.

Vierailija
712/1603 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kömpelö kun on, niin sattuu ja tapahtuu.

Pesin kerran hampaita, ja pesun jälkeen kumarruin lavuaarin ylle sylkemään loput tahnat suustani. Prosessissa onnistuin lyömään otsani hammasharjaan niin, että otsaan tuli isohko haava, josta vuosi verta kiitettävän paljon.

Nuorena aikuisena pelkäsin ampiaisia todella paljon. Olin parvekkeella bikineissä ottamassa aurinkoa, kun seuraani liittyi amppari. Lähdin tietysti sisälle sitä pakoon, mutten osunut oviaukkoon, vaan törmäsin talon ulkoseinään ja mahaan/kylkeen tuli komeat veriset raapamat. Toisella yrittämällä osuin ovesta sisään, mutta kompastuin kynnykseen ja lennähdin olohuoneen lattialle polvilleni, ja polvista lähti nahka. Parvekkeen ovi äkkiä kiinni, eipä saanut ampiainen pistettyä!!!!

Vierailija
713/1603 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupparin etutaskussa puhelin, koitin yllättää miehen tissien vilautuksella, eli nostin hupparin nopeasti korviin. Siinä muistin, kännykän joka kolahti nenään.

Vieläkin nenä kipeä vaikka sattui kuukausi sitten, ei tullut mustelmia.

Siinä tilanteessa pelotti, että tulee mustelma, koska oli neuvola seuraavana päivänä enkä usko, että olisi uskonut tuota tarinaani :'D

Vierailija
714/1603 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erä kompuroi aina humalapäissään ennen kirkollisia perhejuhlia, niin että jäi jälkiä. Muuten ei ikinä mutta perhejuhlissa piti näyttää oudolta.

Vierailija
715/1603 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uteliaisuuttani puhalsin vehnäjauhopussiin.

Silmät auki.

Oli kiva pestä sitä taikinaa pois pupilleista.

Vierailija
716/1603 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läpräsin kännykkää samalla kun kuljin pimeällä kadun reunassa. En muistanut että asfaltin ja maanpinnan välissä oli 10 cm pudotus, kun astuin reunan kohdalle ja kaaduin otsa edellä siihen asfaltin reunaan. Kännykkää suojellessani sain myös rystysiin mukavat arvet ja otsaan "kivan" vekin.

Vierailija
717/1603 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kassajonossa ja tyhjensin tavarat ostoskorista hihnalle. Kun laitoin koria takaisin koripinoon en huomannut että takin hupun naru(kuminauhan metalliosa siinä päässä) oli jäänyt kiinni korin rakosiin ja kuminauha venyi ja venyi ja yhtäkkiä metalliosa lävähti suoraan avoinna olevaan silmääni! Hitto että sattui!

Vierailija
718/1603 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pudotin jalkapöydän päälle painavan teräväreunaisen lasiesineen, sattui niin vietävästi, turpoisi palloksi ja monta viikkoa kaikki sateenkaaren värit ilahduttivat minua kipeän jalan päällä. Jälkeenpäin olen katunut, että en mennyt ensiapuun, koska se vaivaa ja kipeytyy rasituksessa vieläkin, vaikka on jo kaksi vuotta aikaa tapahtuneesta.

Vierailija
719/1603 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teininä tein sauvasekoittimella pirtelöä, yhtäkkiä sekoitin lakkasi toimimasta ja kokeilin sormella sitä terää... Ja painoin käynnistysnappia. Etusormen kynnestä lähti pala ja kynnessä oli varmaan vuoden verran sellainen kuoppa. Onneksi ei jäänyt sellaiseksi.

Just mietin pitäskö mun kirjottaa tänne. Sama stoori, paitsi mulla tuli keskariin kunnon haava ja tikattavaksi jouduin.

Vierailija
720/1603 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiputin SAKSET  askarrellessa ja nopeasti yritin napata ne vielä ilmasta. En saanut kunnolla kiinni vaan painoin se sisäreiteen pystyyn. 2 tikkiä.