Typerin tapa miten olet telonut itseäsi
Mä yritin keskellä yötä siirtyä parempaan asentoon samalla peittoa kiskoen, kun kolautinkin pääni täysiä sängynpäätyyn. Pääni lyötyäni säikähdin niin, että otteeni peitosta heltisi ja löin käytännössä itseäni nenään niin, että se rupesi vuotamaan verta. :( Onneksi ei ollut kukaan näkemässä. :D
Kommentit (1603)
Vierailija kirjoitti:
Olin yksin luistelemassa. Kengänkokoni on 41, ainoat saatavilla olevat luistimet kokoa 45, eli mieheni ikivanhat ja julmetun painavat hokkarit.
Kentän vieressä oli iso pehmeännäköinen lumikasa, kentältä aurattua/kolattua lunta. Kukaan ei näkisi, voisin pitää vähän lapsellista hauskaa! Taisin kiljuakin ilosta, kun otin oikein kunnon vauhdit ja heittäydyin rähmälleni lumipenkkaan. Kivaa!
No... Tyhmemmänkin luulisi tajuavan, etteivät aurauspenkat ole kovin pehmeitä. Kovasta vauhdista mässähdin kovaan ja paakkuiseen hankeen, auts! Lisäksi ne hiton hokkarit olivat tosiaan painavat ja jatkoivat yhä matkaa, jalkani niissä sisällä. Selkäranka taipui minkä pystyi, olin varmaan ihan C-kirjaimen muotoisena. Naama penkassa ja jalat ilmassa kohti niskaa. Selässä tuntui melko jännittävältä.
Vielä yli kolmikymppisenä kantapään kautta oppiminen on ihan tehokasta. Ottaa yhä päähän.
Mä olen tehnyt ton saman sillä erotuksella, että luistimen terän takaosa osui takaraivoon. Ei sentään kallo haljennut, mutta verta tuli.
Kfjxkdks kirjoitti:
Tein karatepotkun leikillään villasukat jalassa ja lensin ihan täydellä vauhdilla pepulleen. Tuli vähän vajaa olo
Minä olin potkaisevinani kaveria. Pitkä tiukahko hame ei ollut siihen toimintaan sopivin, ja ennen kuin tajusinkaan, olin mätkähtänyt suoraan perseelleni maahan.
Ilmeeni oli kuulemma näkemisen arvoinen.
Tuli myös vähän vajaa olo.
Olen onnistunut hajottamaan silmälasini avaamalla oven päin näköä. Siis ihan omassa kodissani. Aina ei voi onnistua - edes oven avaamisessa. Teippasin lasit maalarinteipillä kasaan ja niillä sitten mentiin pari viikkoa.
Vierailija kirjoitti:
- Kävelin selvinpäin, keskellä kirkasta aamua valotolppaan ja horjahdin hölmistyneenä taaksepäin rillit vinossa, nenääni hieroen ja nolona jatkoin töihin . Myöhemmin nåin peilistä nenänsillan ja toisen sieraimen alkaneen tummua ja turvota, nenänseutu oli pitkään niin kosketusarka, että rillitkin tuntuivat pahalta.
- Harrastin umpikännissä seksiä silloisen poikakaverini kanssa, olin kontallani ja joka työnnöllä pääni iskeytyi sängyn puiseen päätyyn mutta humalassa en tuntenut mitään, päinvastoin olin huutanut vain että "Kovempaa !Kovempaa!"ja mieshän teki työtä käskettyä. Seuraavana aamuna pyörryin rappukäytävään ollessani matkalla aamutupakalle ja miehen naapuri soitti ambulanssin, niinpä minut kärrättiin eilliset meikit naamassa , kaula syötynä ja vanhalta alkoholilta haisten sairaalaan jossa todettiin aivotärähdys.
- Astuin selvinpäin ruotsinlaivan portaissa jotenkin ohi ja nilkkani rusahti, Tukholmassa vedin kokovartalopuudutuksen päälle kun sattui niin pirusti mutta oletimme kaverin kanssa nilkan vain venähtäneen. Myöhemmin paljastui sen murtuneen ja vihoittelee vieläkin kun ei heti hoidettu.
- Koira pukkasi päällään ja hampaani menivät huulesta läpi, kun kompuroin pystyyn kompastuin matonkulmaan ja mursin ranteeni. Epäuskoisia katseita päivystyksessä.
- Nykyinen mieheni laukesi vahingossa naamalleni ja eihän siinä muuten mitään, mutta spermaa meni silmään ja se sattui! Myöhemmin silmä punotti ja vetisti, en kehdanut mennä lääkäriin.
Luin ketjun alusta loppuun yhdellä kertaa, mutta tuo oli ihan paras. Naurattaa niin etten meinaa penkillä pysyä.
Avasin tiukassa olevaa korkkia, seurauksena käsi haavoilla.
Vierailija kirjoitti:
Pyyhkäisin (vanhanmalliselta) liedeltä roskia ja se olikin tulikuuma! Koko kämmen paloi ja vietin yön käsi vesisangossa. Hyviä nämä uudet liedet kun niissä on punainen valo kun ovat päällä.
Vähän samantapainen tumpelo täällä. Olin nostanut kattilan pois levyltä ja hetken kuluttua tarvitsin laskutilaa jollekin toiselle astialle. Ajattelin, että laitanpa sen tuohon levyn päälle, jos se on jo jäähtynyt.
En sitten vaan mitenkään voinut tutkailla levyn lämpötilaa vaikkapa pitelemällä kättä ilmassa levyn yläpuolella tai hiuksenhienosti kokeilemalla levyn sivua sormenpäällä. Ehei, vaan lätkäisin ajatustakin nopeammin ja kovalla voimalla koko kämmenen levyn päälle kuin olisin ollut kärpästä liiskaamassa. Miksi näin tein, on minulle edelleen mysteeri.
No, sainpahan ainakin selville, että levy ei ollut jäähtynyt.
- Kävelin yöllä makkarin lasiovea päin. Yleensä se on auki mutta kerran mies oli pistänyt sen kiinni. En nähnyt pimeässä.
- annoin koiralle yllätyspusun päälaelle ja hämmästynyt Puppe kolautti minulta ensin huulen halki päällään, pelästyi kun huusin ja nappasi nenästä niin että siihen sattui viikon. :D
-kävelen vähintään kerran päivässä seinää, ovenpieltä tms. Päin. Potkaisen varpaani aina johonkin.
-kerran sain loistoidean että näyttäisi todella coolilta jos potkaisisin kahta jalkapalloa samaan aikaan. Toisella jalalla toista ja toisella toista. Kaaduin kipeästi takaraivolleni.
Tämä ei sattunut minulle vaan äidilleni. Hän on 60v urheilullinen nainen. Hän ajatteli että olisi hienon näköistä jos hän ottaisi vauhtia pitkältä matkalta laiturilta ja hyppäisi soutuveneeseen. Tuloksena oli musta kipeä selkä ja aivotärähdys. (Ollaan selkeesti sukua kun katsoo tuota jalkapallo sattumusta:D)
Vierailija kirjoitti:
Rakentelin laudoista puutarha-aitaa, kun paarma lokaisi mua ohimosta, tietysti liiskasin sen voimalla.
Ikävä kyllä, kädessä oli vasara.
Seurauksena iso mustelma ja patti ohimossa ja silmäkin siinä tummui.
Olen pahoillani siitä, että nauroin.
Minä tiedän, että en osaa luistella enkä edes pysy luistimilla pystyssä jäällä. Silti 10 vuotta sitten menin yrittämään luistelemista kun en muistanut, että en todellakaan pysy edes pystyssä niiden luistimien kanssa siellä jäälle. Niinpä heti kun pääsin jäälle tipuin istuvilleni jälkeen ja selän alaosaan sattui. Vielä tyhmempi olin vielä sen vuoksi, kun en mennyt kipujen kanssa lääkärille jotta selkä olisi voitu ainakin kuvata, että onko siellä joku luu murtunut tms. Kivut kestivät monta kuukautta, mutta loppui sitten ja on yhä kipeä. Olen melko varma, että jokin pieni murtuma sinne tuli (luultavasti lantioon pakaran yläpuolelle), mutta sitä ei taida enää voida parantaa koska se on parantanut omia aikojaan ajan kuluessa.
Onnistuin kotona, selvin päin keskellä päivää ”kamppaamaan” itseni collegehousujeni lahkeeseen, varpaat jäi jotenkin kiinni, kun kävelin keittiöstä olkkariin. Kädessä kastelukannu. Lensin turvalleni, kyynärpää otti niin pahasti osumaa niin että jouduin käymään lääkärissä.
Selvin päin menin kaverilleni kahville. Istuin baarijakkaralla kahvikuppi kädessä, kun nojasin kai liikaa taakse ja putosin. Häntäluu tohjoksi, kuppi rikki, vaatteet kahvissa.
Viinan kanssa sit sattunut paljonkin. Ehkä typerin oli se, että baarista kotiin tullessani eteisen matto luisui toisen jalan alla sillai, että päädyin osittaiseen spagaattiasentoon. Yöllä nauratti. Aamulla huomasin että toinen nivunen oli venähtänyt niin pahasti, että kävely sattui varmaan kaksi viikkoa.
Tää on ihan pimee juttu mut söin semmosta tosi sitkeetä toffeeta ja katsoin kaverin ksnsss leffaa ja nauroin yhdelle kohtaukselle niin että tunsin kun sitä suussa jauhettua, nielaisuvalmista toffeeta meni NENÄÄN. Se alkoi kirveltää ihan sairaasti, silmistä valui vettä ja suusta sylkeä, enkä saanut kaverille sanottua, mikä hätänä. Hän huolissaan kun huudan sohvalla vedet silmistä valuen. No sit ryhdyin vuorotellen niistämään ja niiskuttamaan, kun lopulta sieraimesta tuli paperiin sitkeä soiro toffeeta. Sierain ja koko nielu kipeät koko päivän. Aikuisiällä tapahtui tämä.
Olin nousemassa autoon. Avasin auton oven ja jotenkin ihmeellisesti auton ovenkulma osui kasvoihini. Lopoutuloksena mustasilmä.
Kukaan ei uskonut kun selitin mistä olen mustansilmän saanut.
Suomalaisiahan kuolee tilastojen mukaan enemmän tapaturmaisesti, kuin muissa pohjoismaissa. Kuinka ollakaan. Melkoista sähläystä, eikä oikein ajatus tunnu olevan keskittyneenä tekemiseen.
Päätin järjestellä vessan peilikaapissa olevat pompulat takaisin omaan koriinsa, olivat nimittäin hujan hajan alimmalla hyllyllä. Samalla päätin leikata pois pompuloihin kiinni jääneitä hiuksia. Istahdin lattialle ja kynsisaksilla irrottelin pompuloista niitä hiuksia. Yhtäkkiä peilikaapin peiliovi tipahti suoraan kulma edellä päähäni ja kipeä reikähän siitä päähän tuli.
En ymmärrä miten se painava peilikaapin ovi voi tipahtaa tuolla tavalla.
Vitsi, nää on hauskoja :-)
Muutama oma muistui mieleen:
Vein ratsastuslenkin jälkeen hevosta takaisin karsinaan. Se ovi on vähän tiukka, joten otin reippaan otteen ja vetäisin kunnolla. Tulos: ovi silmäkulmaan ja musta silmä. Hevonen pelästyi ja astui varpaille. 2 kynttä mustina, ne irtosivat myöhemmin
Olin talvella koiran kanssa lenkillä. Se nykäisi hihnaa ja tuloksena minulta meni molemmat jalat alta ja kaaduin suoraan naamalleni jäiselle kadulle. Taas musta silmä ja nyt myös nenä auki. Onneksi verenvuoto tyrehtyi hieman, kun sain samalla tarpeeksi lunta naamaan.
Onhan noita....
Kattoon asti ylettävän komeron yläovi oli auki, mutta en ylettänyt ylähyllylle.
Siirsin tuolin komeron eteen, nostin toisen jalan tuolille ja ponkaisin ylös.
Valitettavasti olin pitänyt koko ajan katseeni alas ja päälakeni jysähti voimalla auki olevan oven alareunaan, niin että niskanikamat rutisi ja päälakeen nousi iso laakea kuhmu.
Ei onneksi mennyt taju ja pääsin hallitusti alas, koska muuten olisin varmaan lyönyt kaatuessani pääni joko komeroon, sänkyyn, tuoliin, lattiaan tai kaikkiin edellämainittuihin.
Kumarruin ottamaan suihkussa lattialla ollutta shampoopulloa ja rinta osui hanaan. Tuli iso ja kipeä ruhje rintaan :(
Tässä ei sattunut mitään mutta olis voinut sattua... Tulin kaupasta, oli ekoja liukkaita kelejä. Menin reteesti ja vauhdilla auton luo, avasin kuljettajan oven ja seuraavassa hetkessä makasin maassa jalat etupyörien kohdalla, avoin ovi siinä yläkropan yläpuolella, siististi linjassa auton kanssa. En tajua miten en lyönyt päätäni jäähän niin että kumahtaa. Kiitos liskoaivo.
Juoksin bussipysäkille jotta ehtisin seuraavaan bussiin. Juuri kun olin juoksemassa suojatielle (oli vihreä valo) kompastuin reunakivetykseen. En kuitenkaan kaatunut täysin maahan vaan sain itseni pidettyä pystyssä mutta polvet lähti alta ja koska minulla oli kova juoksuvauhti edelleen päällä jäin ns. Kyykkypaska-asentoon enkä pystynyt pysäyttämään vauhtiani. Juoksin kyseisessä kyykkypaska-asennossa suojatien yli ja tajusin et ei hitto mun on pakko syöksyä maahan mahalleen tai muuten vauhti ei pysähdy ikinä ja juoksen päin vastapäistä rakennusta. Lopulta laitoin kädet eteeni suoraksi ja syöksyin asfaltiin. Housuun tuli reikä ja polvesta verta mutta isoimman kolauksen sai itsetuntoni, koska olin juossut ” ankkajuoksua” hätääntynyt ilme kasvoillani pitkin mannerheimintietä kymmenien ihmisten seuratessa vieressä tilannetta. Ihmiset tulivat hieman huvittuneita kysymään onko mulla kaikki hyvin.
Suutuin yöllä yläkerrassa tömistelevälle norsulle ja rupesin kokoomaan painavia kirjoja kirjahyllyn päälle, jotta voin laittaa stereon kiinni kattoon ja soittaa pari minuuttia jotain ahdistavaa ääntä ihan täysillä jotta se junttikin sais nauttia toisten metelöinnistä.
No pimeässä kun ladoin niitä kirjoja niin yksi sitten tippui suoraan naamalleni, kirjan kulma osui suoraan silmäni alapuolelle. Sattui ihan saatanasti ja no saipa naapuri sitten kuunnella kiljuntaani jos ei muuta.
Kiva mustelma naamaan tuli, ei onneks sen pahempaa.
Mutta joku ihme juttu siinä on, oon joskus viskonu tavaroita seiniin ku naapurit metelöi ja sillonki oon aina onnistunu rikkomaan joitain esineitäni ja pari ovea on irronnut kokonaan seinästä, eikä naapurit oo kärsiny mitenkää. Kohtalo on näköää sitä mieltä että oon kusipää ja ansaitsen elää mölyapinoiden keskellä.