Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (130)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Osta oma niin ei tarvitse kitistä.

Yleensäkin kaikki Hekan asunnot pitäisi myydä omistusasunnoiksi, niin roskasakki kuten narkkarit ja mo niosa ajat häipyisi hyviltä alueilta.

Eli haluat, että Helsinkiin syntyy gettoja?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta oma niin ei tarvitse kitistä.

Yleensäkin kaikki Hekan asunnot pitäisi myydä omistusasunnoiksi, niin roskasakki kuten narkkarit ja mo niosa ajat häipyisi hyviltä alueilta.

Eli haluat, että Helsinkiin syntyy gettoja?

ainakaan minä en pysty sairaseläkeläisenä ostamaan omaa. Tuloni on takuueläke ja tulot on niin pienet että en saa mjtään lainaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mikä neuvoksi? En saa vaihtoa halvempaan asuntoon ja en pysty maksamaan enää nykyisen asunnon yhdelle liian kallista vuokraa.

Jäin erossa yksin perheasuntoon.

Vierailija

Asukki kirjoitti:
Hei. Ollaan asuttu Vuosaaressa jo yli 30 vuotta. Muutama kerta ollaan vaihdettu hekan sisäisesti. Elämäntilanteen vuoksi. Itse heka ei ole tarjonnut yhtään asuntoa.. tämä asunnonvaihtopörssi nykyään jotenkin muuttunut hankalammaksi. Seuraan uteliaana sitä. Ihmiset haluavat muuttaa järjestään kantakaupunkiin. Sitten on vaatimuksia sitä ja tätä. Ja ei missään tapauksessa Itä-Helsinkiin. Mitä ihmettä. Esim: vuosaari on hyvä paikka asua. Tätä mollataan ihan turhaan. Ihmisillä on epäluuloja että hyi, ei itä-Helsinkiin. Hei haloo kaupungin asunnoissa asuvat . Älkää olko nirsoja😲😏

Ei kai kukaan nyt huonompaan halua vaihtaa? Omituista että heka ei tee remonttia vaikka olisi asuttu yli 10 vuotta.

Vierailija

Vaihtokumppani otti yhteyttä. Tarjosi asuntoaan jossa lapsiperhe on asunut yli 15-vuotta ilman remonttia. Asunto pitäisi ottaa vastaan siinä kunnossa kuin se on.

Vierailija

Minulla on yksin iso perheasunto hissittömässä talossa. Nykyajan perheille tuntuu olevan mahdottomuus että muuttaisi hissittömään taloon. Kaikki mahdolliset vaihdot ovat kariutuneet ettei talossa ole hissiä.

Vierailija

Etsimme kumppanin kanssa vaihtoasuntoa yksiöstä suurempaan. Olimme yhteydessä mieheen joka oli jäänyt erossa perheasuntoon, neliöön.

Suunnittelimme vaihtoa ja olimme kaikki tyytyväisiä.

Otimme yhteyttä stadin asunnon toimistoon ja meille sanottiin ettei kaksi voi vaihtaa neliöön.

Kysyimme miksi sitten nyt yksi saa asua siinä mutta siihen ei vastattu.

Parempi olisi mielestäni, jos edes kaksi asuisi siellä kuin nyt mies yksinään.

Vierailija

Osaisko joku vääntää mulle rautalangasta, että miksi on ok kun  yksi asuu neliössä mutta minä

en voi kaksin vaihtaa kumppanin kanssa siihen ja tämä yksinäinen meidän yksiöön?

Stadin asunnot ei perustellut miksi näin on, vaikka kysyin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mikä neuvoksi? En saa vaihtoa halvempaan asuntoon ja en pysty maksamaan enää nykyisen asunnon yhdelle liian kallista vuokraa.

Jäin erossa yksin perheasuntoon.

onpas hankala tilanne ja tuntuu olevan useammallakin tuollainen tilanne.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat