Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unohdin tilata vaimolle erikoisruuan lentokoneessa- Vaimo mököttää edelleen 24h jälkeen hotellihuoneessa.

Vierailija
11.08.2018 |

Lähdimme vaimon ja kahden lapsen kanssa ulkomaille. Tilasin lennolle ruuan kaikille, mutta unohdin vaimoni allergiat. Hän ei siis syönyt mitään lennon aikana. Pystyi vain juomaan. Hän suuttui minulle lennolla ja mököttää vieläkin hotellihuoneessa. Ei lähde uimaan eikä syömään. Tiedän, että tein virheen ja olen pyytänyt anteeksi, mutta tämä menee jo aivan naurettavaksi. Ajattelin, että jos tuo mökötys jatkuu, niin jätän vaimon yksin ja otan lapset ja lähdetään uimaan ja retkille. Vaimo tehköön mitä tahtoo. Katsotaan tuleeko hätä, kun huomaa jääneensä itsekseen.

Kommentit (242)

Vierailija
161/242 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene syömään niiden pentujes kanssa ja tuo sille vaimolle ruokaa. Pyydät vielä kerran OIKEASTI anteeksi ja kerrot että olisit itsekin loukkaantunut jos sinua olisi kohdeltu samalla tavalla.

Jos vielä mököttää niin sitten vaimosi on ehkä marttyyri.

162/242 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tulisin todella huonolle tuulelle, jos en saisi ruokaa, joten sen ymmärrän, mutta mököttäminen on minusta liiallinen reaktio. Ensimmäisellä sivulla ehdotettiin ruoalla lahjomista. Kannatan sitä. Ainakin minut saisi hyvälle mielelle jollain herkkuruoalla :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/242 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mököttäjät ovat itsekkäitä, ei sitä omaa pahaa mieltä nyt kaikkien läsnäolijoiden päälle tarvitse kaataa. Tässäkin kohteena on myös ihan syyttömät lapset: äiti ei saanut lentokoneessa ruokaa, joten siitä syystä äiti luo ikävän ilmapiirin koko perheen lomalle. Voisi sanoa lyhyesti vaan, että kasva aikuiseksi ja opettele käsittelemään tunteesi ilman koko maailman huomiota!

Jos äiti voi hyvin, voi perhekin hyvin ja jos äiti ei voi hyvin, ei muulla perheelläkään ole oikeutta nauttia lomasta.

Vierailija
164/242 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko todella pitkä lento? Ja mitään ei ollut saatavilla? Lentokoneruoat ovat aivan hirveitä, turhaa tinttailua.

No ei todellakaan ole turhaa tinttailua jos joutui olemaan tuntikausia nälässä sen takia että mies mokasi. Et taida tietää miten hirveää on joutua istumaan lasten kanssa lentokoneessa jos on kamala nälkä. Päähän koskee, heikottaa, väsyttää jne. ja v*tuttaa kun tietää että se ei mene moneen tuntiin ohi vaan saattaa jopa muuttua pahemmaksi. Ja sitten pitää vielä katsella vierestä kun muut saavat syödä.

Vähemmästäkin hermo menisi.

Ei vettä, ei perunalastuja, ei mitään? Hermo meni loppuelämäksi.

Vesi ei ole ruokaa ja jos on esimerkiksi vilja -ja maitoallergiat niin ihan oikeasti voi käydä niin ettei koneessa ole mitään sopivaa ruokaa.

Ei mitään syötävää koneessa, on sellaiset allergiat ja keliakia vielä päälle, että paras pysyä kotona. Niin ja varmaan vielä diabetes. Vaarallista lähteä mihinkään, ihan oikeasti, jos ei itse huolehdi syömisistään.

Vierailija
165/242 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis itse tulen tosi kiukkuiseksi nälkäisenä.. kai se sai ruokaa edes perille päästyään? Kauanko lento kesti? En lukenut koko ketjua läpi

Voi harmi! Ketä kiinnostaa? Monelle naiselle tekee ihan hyvää olla hetken syömättä. Ei pääse vyötärömakkarat eloon eikä tissit pursua bikinien alta.

Mikäs sinun ongelmasi on? Huomaan että sulla on nyt paha olla. Arvaan että kiukkusi johtuu siitä, että sulla ei oikein ole ketään elämässäsi ja olet yksinäinen.

Voin auttaa sua, kertomalla että voit vaikuttaa asiaan itse.

Muuta käytöstäs!

Käyttäydy paremmin ja voit saada jonkun ruman ja läskin ihmisen elämääsi hetkeksi. Tosin säälistä.

Minulla on ihana, komea korkeastikoulutettu mies, hyvä työ, unelmien koti ja kaksi ihanaa lasta+ laaja ihana ystäväpiiri. Mitä sinulla on? Ei mitään.

Olen itse ihana ja kaunis opiskeluissani erittäin hyvin menestyvä nuori nainen. Toki minullakin on rakastavia ihmisiä ja eläimiä lähelläni ja unelmien koti. Ystäviä on vähän mutta läheisiä. Ei mitään tuhansien facebook kamujen listaa, joista kukaan ei oikeasti sitten hädän hetkellä autakaan.

Mikäs sinä olet? Pahoinvoiva ihminen joka määrittelee itsensä miehensä, talonsa ja lapsiensa kautta?

Et sinäkään kyllä erityisen hyvinvoivalta kuulosta näiden kahden viestin perustella. Olisikohan sinullakin peiliin katsomisen paikka?

Vastaa kysymykseen äläkä sönkötä?

Sinä aloitit pahan olon oksentamisen "ketä kiinnostaa voi harmi" läskittely viestilläsi! Nyt saat kertoa MIKÄ sinä olet!

Kai SINÄ nyt joku olet, kun sulla kerran on otsaa kirjoittaa tuollainen "ketä kiinnostaa viesti!"

Niin siis sinä et ole miehesi, kaverisi, lapsesi ja unelmakotisi!

MIKÄ SINÄ OLET!

Tosiaan taitaa olla peiliin katsomisen paikka :-)

Minullako? Minä nimittäin katsoin jo peiliin. Tulos: jostain syystä toimin niin, että jos ketjussa näen jonkun aukovan päätään ja olevan typerä, annan hänelle omaa lääkettään ja sanon vastaan.

Sinä et pysty siis sanomaan mikä olet?

Et pysty katsomaan peiliin vaan jankutat minua vastaan.

Hei! Minä voin jatkaa tätä vaikka kuinka kauan. Minulla on vapaa päivä.

Katsotko sinä nyt sinne peiliin? Miksi kirjoitit "Harmi ketä kiinnostaa viestin, jossa kerroit että ihan oikein kun nainen on syömättä, niin laihtuu?"

Et edes tiedä lentokoneessa nälkään jätetyn naisen painoa! Sitä paitsi aterioiden väliin jättäminen ei laihduta ketään pysyvästi vaan on siinä HAITAKSI!

Säännölliset ateria välit auttavat.

Tsemppaa vähän noiden yhdyssanojen kanssa, joku saa vielä kirjoituksistasi aivokasvaimen.

Huomasin 2 virhettä. Tosiaan teen aika paljon yhdyssanavirheitä. Sori siitä. Jos aivokasvaimen saat, niin siitä vaan. En ole siitä pahoillani.

Jahas. Jotain toistakin pännii näköjään tämän " kaunottaren kirjoitukset" :) meni soppa sekaisin. Hän ilmeisesti luulee, että olen kirjoittanut hänelle, mutta ei. Toinen kirjoittaja :)

Terveisin alkuperäinen kirjoittaja

Vierailija
166/242 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika ja ota minut. Minulle kelpaisi kyllä.

Vierailija
167/242 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ei edes saanut lennolle minulle ja lapselle sopivaa ruokaa. Silti selvisimme hengissä. Myös lapsi, joka ei mököttänyt ollenkaan. En katselisi hetkeäkään aikuisen mökötystä ja pilaisi sillä lomaani.

Vierailija
168/242 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

Minäkin tulisin todella huonolle tuulelle, jos en saisi ruokaa, joten sen ymmärrän, mutta mököttäminen on minusta liiallinen reaktio. Ensimmäisellä sivulla ehdotettiin ruoalla lahjomista. Kannatan sitä. Ainakin minut saisi hyvälle mielelle jollain herkkuruoalla :)

Joka syyttä suuttuu, se lahjoitta leppyy. Itse hänen olisi pitänyt vielä kysyä, onko mies varmasti muistanut erityisruokavaliot.

Vierailija
169/242 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä loukkaantuisin minäkin jos puolisoni yhtäkkiä 10v yhdessäolon jälkeen unohtaisi keliakiani. Eihän se ole edes mahdollista, kun vaikuttaa päivittäiseen elämään niin paljon. Pitäisin täytenä vittuiluna/radikaalina välinpitämättömyytenä ja lomamieli olisi pilalla. En kyllä mökötä, mutta tuo on iso asia eikä mikään "yksi lounas".

Luultavasti kukaan kuuloetäisyydellä oleva ei voi unohtaa keliakiaasi kun teet siitä hitonmoisen numeron joka paikassa

Aha, oletkin varmaan niitä jotka töllöttävät allergisten erityisannoksia silmät suurena, kun "toi sai eri ruuan, miksi miksi, nönnönnöö vähänkö epistä".

Eikun niitä joita ottaa tavattomasti päähän kun erikoisruokavaliolla olevat tekee siitä valiostaan kovaäänisen ja suuren numeron missä vaan. ”Saanko tähän tilalle vihanneksia, minulla on KELIAKIA???” Ei sitä diagnoosia tartte joka paikassa toitottaa ja varmistua että kaikki varmasti kuulee

Voi ei anteeksi, otankin jatkossa riskin ravintolassa että ruokaani päätyy jauhopölyä esim. ruaanlaittovälineistä ja joudun oksentamaan viikon kun jätän sairauteni mainitsematta.

Kyllä se riittää että sen sanoo tarjoilijalle, ei tartte kailottaa koko pöytäseurueelle saati naapuripöydille.

Vierailija
170/242 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis itse tulen tosi kiukkuiseksi nälkäisenä.. kai se sai ruokaa edes perille päästyään? Kauanko lento kesti? En lukenut koko ketjua läpi

Ei saanut, koska uhriutui ja kiukutteli eikä suostunut lähtemään syömään miehen ja lasten kanssa. Tämä kerrotaan avausviestissä: "ei lähde uimaan eikä syömään". Kovin kova nälkä ei siis vielä ole.

Vierailija
171/242 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaimolla on vain lievät allergiat, kyseessä on ylireagointi. Toisaalta jos hän on vakavasti allerginen, ja olet llut tästä hyvin tietoinen, kyseessä on sinun puoleltasi kriittinen, jopa hengenvaarallinen, virhe, ja voit keskittyä hyvittämään sitä seuraavat 5 vuotta.

Vierailija
172/242 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vaimolla on vain lievät allergiat, kyseessä on ylireagointi. Toisaalta jos hän on vakavasti allerginen, ja olet llut tästä hyvin tietoinen, kyseessä on sinun pu

Vakavista allergioista, keliakiasta ja diabeteksesta huolehtii aikuinen ihan itse.

Vierailija
173/242 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut koko ketjua, mutta koska lomalla ollaan nyt, niin lapset ei ole vielä koulussa. Ap menee lasten kanssa rannalle ja uimaan, vaimo saa omaa aikaa,voi käydä shoppailemassa jne. Illallavaimo menee yksin syömään, mies on lasten kanssa ja samalla tavalla sitten loppuloma eli mies huolehtii lapsista, vaimo tekee,mitä haluaa. Jos mies ei matkaa tilatessaan muista vaimoa, niin miksi muistaisi reissussa. kahden lapsen kanssa on ilo ottaa aurinkoa!

Vierailija
174/242 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä lentokoneruoasta olisi allerginenkin voinut syödä suurimman osan ja jättänyt vaikka sen voileipäkeksiviipaleen syömättä jos oli esimerkiksi keliaatikko. Vai oliko vaimo tiedostava vegaani, joka ei periaatteessa voinut syödä mitään eteen tuotua kun ei tiennyt oliko se vastuullisesti tuotettua?

Vierailija
175/242 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi harmi! Ketä kiinnostaa? Monelle naiselle tekee ihan hyvää olla hetken syömättä. Ei pääse vyötärömakkarat eloon eikä tissit pursua bikinien alta.

Miehistä puhumattakaan. Myös se kaljan juonti kannattaa jättää vähemmälle, ettei tule kirjoiteltua koko päivän typeryyksiä Aihe Vapaa -palstalle.

Vierailija
176/242 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se mököttävä leh ä!

Vierailija
177/242 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletetaan että tämä nyt ei ole selkeä provo.

Virheitä varmasti sattuu jokaiselle. Tämä palsta vaan valitettavasti on sellainen (näkyy jo kommenteista), joka ylistää naista laittaen kaiken miehen syyksi.

Siitäkin huolimata, tuollainen mökötys anteeksi pyynnöstä huolimatta, kykenemättömyys keskustelemaan jos syynä on jokin muu asia, kykenemättömyys unohtamaan ja jatkamaan lomaa hyvillä mielin kun nyt siellä ollaan, se on vain lapsellista.

Teillä on vielä lapsetkin. Kumpi on pahempi? Se että mies unohtaa lentokoneessa yhden lounaan joka tekee elämästä epämukavaa sen lennon ajaksi, vai se että vaimo nyt siitä johtuvalla käytöksellään pilaa loman myös lapsiltaan ja koko perheeltä? Koska mulla on paha olla niin muillakin pitää olla? Onko se hyvää ja oikeamukaista käytöstä? Asioista PITÄÄ pystyä keskustelemaan ja liikkumaan eteenpäin. Vai pitäisikö minun alkaa mököttämään siitä syystä että vaimo mököttää? Se ei vaan ratkaise mitään.

Itse sanoisin myös, ystävälliseen sävyyn että lähden lapsien kanssa rannalle, ja että hän on tervetullut liittymään koska tahansa halutessaan mukaan. En nimittäin alkaisi pilaamaan omaa lomaani tuollaisen lapsellisen käytöksen takia.

Juuri näin!!

Kyllä! Varsinainen naisvauva :)

Vierailija
178/242 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sariko siellä taas kiukuttelee? Tsemppiä hirviön kanssa.

Vierailija
179/242 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa itsekäs nainen. Jos hän olisi unohtanut tilata sinun ateriasi ja nyt täällä lukisi, että aikuinen mies murjottaa hotellihuoneessa, niin kaikki olisivat, että herranlettas mikä miesvauva. Miksei itse tilannut! Jne.

Törkeää pilata sinun ja lasten loma.

Älä anna hänen tehdä sitä.

Nainen vain ei olisi koskaan unohtanut aviomiehensä allergioita.

Todella raskasta elää virheettömän ihmisen kanssa, joka vaatii sitä virheettömyyttään muiltakin. Jaa-a, ehkä virheettömät tarvitsevat virheellisiä korostaakseen itseään, kun sellaisen kuitenkin puolisoksi valitsevat ja tekevät lapsiakin heidän kanssaan.

On olemassa virheitä ja on olemassa virheitä. Allergian unohtaminen ei ole sieltä vähäisemmastä päästä, tuollainen unohtelu saattaa vaarantaa toisen hengen. Eikä herätä luottamusta muutenkaan miehen kykyyn hoitaa muitakaan asioita huolella.

Vierailija
180/242 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkä lento oli kyseessä? Eikö koneesta voinut ostaa muuta syötävää? Tunteeko vaimosi olevansa arvoton nyt? Narsistit käyttäytyvät juuri noin, koska mittaavat jatkuvasti omaa arvoaan sillä, miten muut häntä kohtelevat. Tai sitten hän on vain pikkumainen ääliö, joka yrittää pilata teidän loman. Ymmärrän, että on pahalla tuulella tuollaisesta, mutta jos ei seuraavaan päiväänkään mennessä ole päässyt tuosta yli, niin on kyllä rahojen tuhlaamista hänen kohdallaan koko reissu. Näitähän on näitä mielensäpahoittajia, jotka ovat respassa heti perillepäästyä valittamassa vaikka mistä, ja sama meno jatkuu koko resuun ajan. Aikoinaan tuli matkaoppaat ohjelma, jossa näiden prototyyppejä näkyi koko ajan. Tosin näillä ei useinkaan ollut miestä ja siksi mökötys ja valittaminen kohdistui henkilöstöön. Jotkut ei vain osaa reissuilla yhtään nauttia ja rentoutua. On se kumma. Ensin lähdetään kovalla tohinalla ja kalliilla hinnalla matkoille ulkomaille ja sitten itse pilataan ihan itse koko oma reissu. Jotkut on varmaan niin huonossa kunnossakin ja laiskoja ja tottumattomia matkustamiseen, selvittelyihin, poikkeustilanteisiin, olosuhteisiin ja jonottamisisiin ym. että uupuvat ihan kohtuuttomasti reissussa ja käyttäytyvät kuin pahimmatkin mielenterveyspotilaat.

Eli mielestäsi nainen on nyt narsisti kun pahoitti mielensä, kun häntä kohdeltiin huonosti?

Mitenkäs ne normaalit ihmiset sitten reagoivat kun heitä kohdellaan huonosti?

Antavat olla? Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos? Nauravat ja iloisesti livertävät että sattuuhan sitä? Kääntävät toisenkin poskensa?

Onko se sitten normaalin ihmisen merkki kun ei yhtään pidä puoliaan ja on kuin mikäkin kynnysmatto?

Millainen ihminen itse olet, kun näet muut ihmiset huonokuntoisina, laiskoina, tottumattomina ja mielenterveyspotilaina?

Oletko hyväkuntoinen, ahkera, kokenunut ja mieleltäsi ehdottoman terve? Niin ja empaattinen ja muut huomioon ottava, nöyrä ei-narsisti?

Sellainenko itse olet? Sori vaan mutta en usko ollenkaan. Luulenpa että olet erittäin huono itsetuntoinen.

Kaikki tekstissäsi viittaa huonoon itsetuntoon ja myös siihen että sinulla ei ole varaa syyttää muita narsisteiksi.

Aika mustavalkoista tuo sinun ajattelu. Kerroinko, että näen KAIKKI ihmiset huonokuntoisina? Enkä väittänyt, että puoliaan ei saa pitää OLLENKAAN. Kertoo äärimmäisestä itsekeskeisyydestä, jos ei vuorokaudessa pääse yli tuon tason loukkauksesta, niin että ei saa mitään edes tehtyä. Kaikki ymmärtää, että se ei ole ihan normaalia. Kyllä se saattaa kummuta jostakin syvältä narsistisesta raivosta, joka leimahtaa helposti juuri tällaisista pienistä loukkauksista, eikä ota sammuakseen.

Sinulla ei kyllä tule olemaan kovin helppoa ihmisten kanssa, jos tulkitset kaiken noin ehdottomasti ja herkeät haukkumaan. Erikoista käyttäytymistä sinulta. Et ole varmaankaan kovin sivistynyt tai pidetty ihminen. Ei kerro kovin hyvästä itsetunnosta sekään, että pitää anonyyminä netissä raivota tuntemattomille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän