Noin 35-vuotiaana sinkuksi jääneet
Jos olet sosiaalinen, nätti ja järjellä varustettu, lapset tehty, millaista on deittailu, onko enää mitään tarjolla tuon ikäiselle naiselle vai ovatko tapailemasi miehet vain niitä "jäljelle jääneitä" jotka eivät ole muille kelvanneet?
Kommentit (117)
Näin se vaan on kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuunnuin 37-vuotiaana yli 10 vuotta kestäneen suhteen jälkeen. Ottajia oli jonoksi asti, mikä hämmästytti suuresti! Ihan nätti ja hoikka olen, ja lapseton (vela). Se taisi olla syy, miksi löysin tosi nopeasti uuden ihanan miehen - eipä sinkkumarkkinoilla juuri tämän ikäisissä ole kuin yh-äitejä.
Totta, lähes aina se lapseton nainen on miehille se vaihtoehto nro1
Minulla on lapset vuoroviikoin ja vasektomia tehtynä. Minulle lapset ovat niin tärkeitä, etten halua toisen joutuvan elämään ilman omia vain sen takia, että rakastui minuun. Vela-naiset taas tuskin kiinnostuvat vuoroviikkoisästä, jolle lapset ovat elämässä ykkösenä. Tämän vuoksi etsin vain naisia, joilla lapset tehtynä ja mieluiten vuoroviikoin (tasa-arvo-aspekti, myös yhtenevä mahdollisuus liikkua ja reissata välillä).
Heti kasvotusten, ilman nettiä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
+35v nainen jolla on 1-3 lasta ei ole mikään kovin haluttu parisuhdemarkkinoilla ja kuitenkin sellaisia löytyy eniten 30-45 vuotiaiden deittisivustoilta.
Onko sinusta jotenkin yllättävää, että suht. pienten lasten yksin-/yhteishuoltaja hakee seuraa nimenomaan verkon kautta? Minusta se jos mikä on ymmärrettävää.
Ei ole yllättävää, mutta kyllä lähipub tai joku yökerho olisi parempi paikka, ja sinne pääseminen on vain järjestelykysymys.
Ajatteletko, että netissä on rajallisesti tilaa ja jos siellä on yh-äitejä niin kaipaamasi lapsettomat naiset eivät mahdu siellä ilmoittelemaan? Vai mikä sinua siinä hiertää, että yh-äidit haluavat etsiä seuraa myös muista paikoista kuin baareista ja yökerhoista? Eihän sinun tarvitse olla heidän kanssaan missään tekemisissä; voit laittaa sellaiset hakukriteerit, ettet koskaan edes näe heidän profiilejaan, ja kun omassa profiilitekstissäsi ilmoitat että haet lapsetonta naista, niin eivät pommita sinua aloitteillakaan.
Usko tai älä mutta melkein puolet kaikista tapaamistani naisista on paljastunut vähintään yhden lapsen äidiksi vaikka esiintyi lapsettomana, kun kysyin että miksi näin niin piti kuulemma kokeilla että jos kuitenkin mies suostuisi joustamaan, en pysty ymmärtämään tätä.
Mitä ihmeen wt-sakkia sinä oikein deittailet? Ettei nyt olisi kyse siitä pähkähullusta oletuksesta, että sinkku tarkoittaisi lapsetonta ja sitten petyit karvaasti, kun joku "johti harhaan".
Ei ne kaikki nyt mitään WT naisia olleet vaan valehtelevia äitejä, eräskin sanoi että hän pitää itseään lapsettoman statuksella koska saa enemmän matchejä ja kun hänellä ei ole kuin vain yksi lapsi joka on 50/50 joka toinen viikko isällään kun heillä on yhteishuoltajuus, niin hän kokee itsensä lähes lapsettomaksi, siinä syy ja olen kyllä kuullut vieläkin erikoisimpia selityksiä.
Ihmisillä on inhottava taipumus valehdella.
Valitettavasti tämä on kyllä totta, ja jotkut kertovat osittainen totta tai vähän jotain sinne päin mutta ei kuitenkaan juuri niin kuin se asia on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
+35v nainen jolla on 1-3 lasta ei ole mikään kovin haluttu parisuhdemarkkinoilla ja kuitenkin sellaisia löytyy eniten 30-45 vuotiaiden deittisivustoilta.
Onko sinusta jotenkin yllättävää, että suht. pienten lasten yksin-/yhteishuoltaja hakee seuraa nimenomaan verkon kautta? Minusta se jos mikä on ymmärrettävää.
Ei ole yllättävää, mutta kyllä lähipub tai joku yökerho olisi parempi paikka, ja sinne pääseminen on vain järjestelykysymys.
Ajatteletko, että netissä on rajallisesti tilaa ja jos siellä on yh-äitejä niin kaipaamasi lapsettomat naiset eivät mahdu siellä ilmoittelemaan? Vai mikä sinua siinä hiertää, että yh-äidit haluavat etsiä seuraa myös muista paikoista kuin baareista ja yökerhoista? Eihän sinun tarvitse olla heidän kanssaan missään tekemisissä; voit laittaa sellaiset hakukriteerit, ettet koskaan edes näe heidän profiilejaan, ja kun omassa profiilitekstissäsi ilmoitat että haet lapsetonta naista, niin eivät pommita sinua aloitteillakaan.
Usko tai älä mutta melkein puolet kaikista tapaamistani naisista on paljastunut vähintään yhden lapsen äidiksi vaikka esiintyi lapsettomana, kun kysyin että miksi näin niin piti kuulemma kokeilla että jos kuitenkin mies suostuisi joustamaan, en pysty ymmärtämään tätä.
Mitä ihmeen wt-sakkia sinä oikein deittailet? Ettei nyt olisi kyse siitä pähkähullusta oletuksesta, että sinkku tarkoittaisi lapsetonta ja sitten petyit karvaasti, kun joku "johti harhaan".
Ei ne kaikki nyt mitään WT naisia olleet vaan valehtelevia äitejä, eräskin sanoi että hän pitää itseään lapsettoman statuksella koska saa enemmän matchejä ja kun hänellä ei ole kuin vain yksi lapsi joka on 50/50 joka toinen viikko isällään kun heillä on yhteishuoltajuus, niin hän kokee itsensä lähes lapsettomaksi, siinä syy ja olen kyllä kuullut vieläkin erikoisimpia selityksiä.
Montako tällaista sinulle on tullut sitten vastaan? Itse en ikimaailmassa kyllä väittäisi olevani lapseton. Kertoo kyllä aika paljon näistä tapaamistasi naisista muutenkin. Ovatko mahdollisesti jotain golddiggereitä?
täällä taas mummot luulee että nuori miljonäärihughgrant tulee ja vie heidät ihanaan seniorimaailmaan jossa juodaan viiniä rannalla yhdessä villapaita olalla :D
mulle on sanottu että mä elän liikaa mielikuvitusmaailmassa, mutta en mä sentään noin harhainen ole
Vierailija kirjoitti:
täällä taas mummot luulee että nuori miljonäärihughgrant tulee ja vie heidät ihanaan seniorimaailmaan jossa juodaan viiniä rannalla yhdessä villapaita olalla :D
mulle on sanottu että mä elän liikaa mielikuvitusmaailmassa, mutta en mä sentään noin harhainen ole
Mitä sä sekoilet? Huono trolli, laita nyt edes vähän yritystä, ettet nolaa itseäs.
Minä ja yksi parhaista ystävistäni jäimme sinkuiksi yhtäaikaa aikanaan melko samanlaisesta tilanteesta, meillä oli suunnilleen samanikäiset lapset, talo, ym. molemmilla. Olimme molemmat itse suhteen loppumisesta päättänyt osapuoli. Minä olin kuitenkin vain 23-vuotias, ja ystäväni 36-vuotias. Molemmille miestarjontaa oli, mutta täytyy kyllä sanoa että ystäväni tilanne oli alusta alkaen paljon toivottomampi se suhteen millaista miestä tarjolla oli...
Nykyään minä olen kolmekymppinen, uusissa naimisissa ja saanut lisää lapsia, mutta ystäväni on edelleen sinkku. Varteenotettavia miehiä ei vaan ole siinä ikäluokassa, vaikka ystävänikin parisuhdetta on etsinyt. Ei kuitenkaan kelpuuta ketä tahansa, olemme molemmat yhtä nirsoja, mutta minulla oli enemmän valinnanvaraa ja siksi löysin vielä kohtuullisen helposti hyvän miehen.
Perspektiiviä. En kerro, pyydä tai kysy. Itse: 13 vuotta sinkkuna.. Ihan ookoo.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 40v eronnut mies. 35-40-vuotias nainen voisi olla juuri sopiva itselleni, jos joskus sopiva osuu kohdalle. Pari aika hyvää mahdollisuuttakin olisi jo ollut pariutua, mutta ei ihan natsannut elämäntilanteet yhteen. Pitäisi olla suunnilleen samaa ikäluokkaa olevat lapset naisella mielellään tai jos ei ole lapsia, niin ei sekään ole ongelma. Mutta näkisin, että onhan niitä mahdollisuuksia tässäkin iässä vielä.
Hyvä kun jollekin kelpaa lapsetonkin nainen. Kun ei meille lapsettomille ole toisen lapset este.
Vierailija kirjoitti:
Missä yksikään "mummo" on haikaillut nuorien miljonäärien perään? Minä löysin unelmieni prinssin puolisen vuotta sitten. Olen 38-vuotias ja hän on minua vuoden nuorempi. Aivan ihana mies. Komea, huomaavainen, välittävä, hänellä on kaksi lasta kuten minullakin. Emme ole juoneet viiniä rannalla, mutta kotisohvalla ja ravintolassa kyllä. Harhaa varmaan tämä sitten on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä jäin sinkuksi avioliiton jälkeen 35 vuotiaana v. 2016. Oli vientiä ja sutinaa heti alusta asti vaikka mulla on kaksi lasta (yhteishuoltajuus). Nyt olen löytänyt loppuelämän kumppanin toisesta samanlaisesta eli eronneesta isästä. Aikaisemmat suhteenpoikaset oli poikamiesten kanssa.
Sanoisin, että lika barn leka bäst eli kannattaa hakea - nimenomaan hakea, kukaan ei kotoa tule etsimään - netistä tai muusta ympäristöstä samanlaisessa tilanteessa olevien ihmisten seuraa ja todennäköisyys suhteelle ja etenkin pysyvälle suhteelle ovat todennäköisemmät. Ihmisten tarve olla toisen kanssa ja parinmuodostus yleensäkään ei lopu kolmikymppisenä.
Mutta kun haluan miehen jolla on lapsia. Itse olen vela. Vaikka inhoan ennakkoluuloja, silti jostain tulee epäilys että miespuolinen keski-ikäinen vela on itseensä ja harrastuksiinsa käpertynyt, mukavuudenhakuinen, tapoihinsa pinttynyt...
Häh? Oletko itse sellainen? Ovatko naispuoliset velat yleensä?
Vierailija kirjoitti:
Näin se vaan on kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuunnuin 37-vuotiaana yli 10 vuotta kestäneen suhteen jälkeen. Ottajia oli jonoksi asti, mikä hämmästytti suuresti! Ihan nätti ja hoikka olen, ja lapseton (vela). Se taisi olla syy, miksi löysin tosi nopeasti uuden ihanan miehen - eipä sinkkumarkkinoilla juuri tämän ikäisissä ole kuin yh-äitejä.
Totta, lähes aina se lapseton nainen on miehille se vaihtoehto nro1
Minulla on lapset vuoroviikoin ja vasektomia tehtynä. Minulle lapset ovat niin tärkeitä, etten halua toisen joutuvan elämään ilman omia vain sen takia, että rakastui minuun. Vela-naiset taas tuskin kiinnostuvat vuoroviikkoisästä, jolle lapset ovat elämässä ykkösenä. Tämän vuoksi etsin vain naisia, joilla lapset tehtynä ja mieluiten vuoroviikoin (tasa-arvo-aspekti, myös yhtenevä mahdollisuus liikkua ja reissata välillä).
Mulla melkein sama, mut toi vasektomia on tekemättä...tiedän että se on hyvä juttu, mutta jotenkin hirvittää. No anyway, mulla on kolme lasta, ja viikko-viikko systeemillä on menty jo vuosia. Uutta kumppania kun etsin, niin edellytys oli että naisella on myös lapsia (en tästä suoraan kuitenkaan netissä ja puheissa kertonut). Ja tietysti kävi niin, että kolmesta ekasta treffistä jokainen naisista (ikähaitari 32-40) oli lapsettomia...puuuh. Mulle jostain syystä vain oli (on) turn-off nainen jolla ei muksuja ole. Liian erilainen elämäntilanne. No onneksi se kahden lapsen lähiäiti löytyi, hänen lapset on joka toinen viikonloppu isällään ja meillä siis ihan omaa aikaa myös joka toinen viikonloppu. Asioilla on tapana lutviutua kohilleen, ja niin kävi tässäkin.
Vierailija kirjoitti:
Itseä ei ainakaan haittaisi. Enemmän tuntuu olevan niin, että 35v mies jolla ei ole lapsia ei ole kovinkaan haluttu. Lähinnä epäilyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Et kai ole tosissasi!? Aikuinen nainen ja kuvittelet jonkun prinssin valkealla ratsulla saapuvan sinut kotoa hakemaan. Ei sinua kukaan tule iskemään jos kukaan ei edes tiedä sinun olevan olemassa.
Pitää vain lähteä juomaan viinaa baariin niin voi miehiäkin tavata. Todellisuudessa suhteet syntyvät kun ollaan baarissa kännissä. Jotkin muualla tapahtuvat kohtaamiset ovat romanttista haihattelua.
Siis jokaisella 35 vuotiaalla naisella, joka ei miestä saa on joko rima ihan penteleen korkealla tai sitten ovat muuten vain huonoja ihastumaan.
Ei pidä mitenkään paikkaansa, että naisella ei olisi vientiä enää tietyn iän jälkeen. Luulen, että naiset pitävät kriteerit jostain syystä hirmu korkealla ja syykin voi kyllä olla se, että nelikymppinen nainen ei miestä pakosti enää oikein kaipaakkaan ja siksi pystyy valkkaamaan ja jää sitten ilman, jos ei tarpeeksi hyvä löydy.
Kukaan ei mitään loista itselleen halua tai mistään riippuvuuksista kärsivää, vanhempaa miestä jos vielä joku parikymppisenä katseli, kun ne vanhemmat miehet hälle olivat kolmikymppisiä, ei nelikymppisenä enää onnistu ihastumaan viisikymppiseen.
Sinkkuna on ihan ok :) Itse olen löytänyt miehiä aina ja ihmettelen suuresti näitä rutisijoita.
Vierailija kirjoitti:
Jäin hieman sitä vanhempana (38-vuotiaana) sinkuksi ja olen vieläkin sen näköinen, että kaupassa kysytään henkkarit, jos olisin ostamassa alkoholijuomia (tosin harvoinpa niitä ostan). En ole saanut yhtäkään deittipyyntöä eroni jälkeen, tosin en käytä Tinderiä, nettideittisivustoja tai käy baareissa, eikä edes Facebookissa lue sinkkuudestani mitään. Siltikään kukaan mies ei ole kertaakaan edes yrittänyt mitään tai tullut selvästi kiinnostuneen oloisena juttusille. Minulla ei ole toki mitään sormuksiakaan. Onhan se hieman masentavaa, mutta minkäs teet? :)
Olen 23-vuotias nätti ja hoikka nainen ja ihan samanlaista minullakin. Kukaan ei pyydä treffeille, ulkomaalaiset korkeintaan kuolaa ja huutaa perään. Baareissa en käy ja Tinder on täynnä pelkkiä seksinvonkaajia.
Vierailija kirjoitti:
Siis jokaisella 35 vuotiaalla naisella, joka ei miestä saa on joko rima ihan penteleen korkealla tai sitten ovat muuten vain huonoja ihastumaan.
Ei pidä mitenkään paikkaansa, että naisella ei olisi vientiä enää tietyn iän jälkeen. Luulen, että naiset pitävät kriteerit jostain syystä hirmu korkealla ja syykin voi kyllä olla se, että nelikymppinen nainen ei miestä pakosti enää oikein kaipaakkaan ja siksi pystyy valkkaamaan ja jää sitten ilman, jos ei tarpeeksi hyvä löydy.
Kukaan ei mitään loista itselleen halua tai mistään riippuvuuksista kärsivää, vanhempaa miestä jos vielä joku parikymppisenä katseli, kun ne vanhemmat miehet hälle olivat kolmikymppisiä, ei nelikymppisenä enää onnistu ihastumaan viisikymppiseen.
Sinkkuna on ihan ok :) Itse olen löytänyt miehiä aina ja ihmettelen suuresti näitä rutisijoita.
Sinä todennäköisesti asut jossain suuressa kaupungissa tai tapaat työssäsi tms paljon uusia ihmisiä. Ei minulla ainakaan ollut kyse siitä, ettei kukaan kelpaisi, vaan ettei yksinkertaisesti tapaa ketään missään. Eivät ne tänne kotiovelle tulleet kolkuttelemaan, vaan tinder piti ladata ja lähteä treffeille 160 kilometrin päähän. Sieltä löytyi nykyinen poikaystäväni. Helppoahan se varsinainen "miehen saaminen" sitten oli, kun vain löysi oikean ihmisen ja vähän järjesteli aikatauluja.