Lääkäri määräsi tramalia selkäsärkyyn, onko millainen lääke?
En ole vielä ottanut ja olen kuullut, että aika vahvoja olisivat. Haluaisko joku kertoa kokemuksia kyseisestä lääkkeestä?
Kommentit (32)
Eikös ne kaikki kolmiolääkkeet ole hyviä lääkkeitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erittäin vahva. En voinut syödä edes leikkaushaavan jälkeen, oli sen verran ujua evästä. Ei auta kipuun, mutta pistää pöntön sekaisin.
Mulla taas auttaa kipuun eikä pistä pönttöä sekaisin kuten Panacod.
Sama kokemus. Panacod on ”nuppi sekaisin” lääke, tramal pitää tolkun päässä, vaikka saattaa väsyttää.
Ap: kuten huomaat, vaikuttaa eri ihmisillä hyvin eri tavoin.
Itselläni ei ole vahvoista kipulääkkeistä kokemusta, mutta kaveri meni leikkauksen jälkeiseen kipuun määrätystä Tramalista euforiseen tilaan, kun taas Panacod ei vienyt kipua eikä kolissut nuppiin.
Auttanut minua todella paljon. Ilman tätä en saisi nukuttua, syötyä, tehtyä mitään kivuiltani. Pelastanut mielenterveyteni ja työkykyisyyteni.
Vierailija kirjoitti:
Eikös ne kaikki kolmiolääkkeet ole hyviä lääkkeitä?
On todellakin eikä niitä ihan helposti edes lääkärit kirjoiteta, pitää olla joku oikea vaiva, vamma, kipu mihin niitä käytetään.
Jos pitää miettiä että ottaako kolmiolääkettä lääkettä vai ei niin ei taida olla ihan oikeasti kovin kipeä, kipeät eivät mieti ja jahnaa vaan ottaa lääkkeen lääkärin ohjeen mukaan.
Miettijät voivat levittää bepanthen salvaa pyllyreikäänsä kipua lievittämään.
Kovettaa vatsaa. On kakka sitten tosi tiukoilla. Ei hyvä sekään.
Sitä määrättiin kerran mun kissalle. Oli niin pahan makuista etten saanut annettua sitä toista kertaa.
Mulle ei tule panacodista mitään sivuoireita, mutta se auttaa vain tietyntyyppiseen kipuun. Esim. kuukautiskipuun Burana on tehokkaampi.
Sain myös tuota joskus selkäsärkyyn, en hakenut silloin. Mutta sitten sain sitä leikkauksen jälkeiseen kipuun, hain ja otin kipuun. Itselleni tuli siitä pahoinvointia, pääkipua, sekava "huumattu" olo, ensin ylivireyttä ja sitten väsymys. Nukuin suunnilleen kellon ympäri.
Kun luenkin tuon "Tramalin", oksettaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erittäin vahva. En voinut syödä edes leikkaushaavan jälkeen, oli sen verran ujua evästä. Ei auta kipuun, mutta pistää pöntön sekaisin.
Mulla taas auttaa kipuun eikä pistä pönttöä sekaisin kuten Panacod.
Sama kokemus. Panacod on ”nuppi sekaisin” lääke, tramal pitää tolkun päässä, vaikka saattaa väsyttää.
Ei ihme, että huumeet ei voi olla laillisia kun tuollaset maitoparrat menee sekaisin karamelli nappuloista. Noilla ei lähde edes kivut. Pitää olla temgesiccejä tai oxyconttia, että lähtee kolotukset.
Ei näistä nyky ihmisistä ole pervitiini blitzkrieg sotaan missä pitää pöhistä viikko tolkulla montussa pelkästään rk rautapillu sylissä.
Panacod nuppi sekaisin lääke :DDDD
Kaikki täällä kirjoittaneet ja peukuttaneet eivät selkeästikään usko, että sama lääke voi toisella ihmisellä toimia todella erilailla kuin toisella.
Eikö tarkotus tälkasella keskustelupalstalla ole kertoa _omista_ kokemuksista? Vaikutustapa, vierotusoireet ja niiden yleisyys yms löytyy kyllä jo itse paketista ja samat tiedot Fimean, Pharmaca Fennican etc sivuilta.
En ollut työkykyinen kun söin sitä. Pää oli sekaisin ja nukuin paljon. Laihduin niiden viikkojen aikana n. 10 kiloa, koska en pystynyt pahoinvoinniltani syömään. Lopetin lääkkeet kertarykäyksellä ja sain todella pahat vieroitusoireet pariksi päväksi. En jäänyt koukkuun.