Eilen sekasaunassa saunottiin suurella porukalla. Ja siellä odottava äiti masu pystyssä.
Kylläpäs miehiä kiinnosti katseista päätellen odottavan äidin masu? Vaiko sitten ajeltu alapää? Itse en koskaan näyttäytynyt odotusaikana kuin miehelleni alasti.
Kommentit (47)
Meidän piireissä sekasaunominen on yleinen tapa eikä siihen liity erityistä arvioivaa tirkistelyä ja/tai erotiikkaa, vaikka tiedän, että tätä onkin sekasaunomista vastustavien mahdotonta uskoa ;) En ole esim. koskaan kuullut kenenkään kaverin puhuvan siitä, miltä joku toinen on näyttänyt saunassa - se vaan ei kuulu siihen tilanteeseen. Jos nämä massua tuijottaneet miehet ovat itse lapsettomia, arvelen, että he ovat tuijotelleet ihan puhtaasta utealiaisuudesta: ai tollaselta näyttää raskaana oleva nainen. Ja voi olla uteliaisuutta, vaikka olisi kokemustakin raskaana olevasta. Onhan raskaus jossain määrin mystinen tila, jota ei useinkaan näe ihan semmoisenaan missään muuten kuin vaatteisiin verhottuna. Vaikea uskoa, että ajeltu alapää tänä päivänä hätkäyttäisi ketään, mutta mistäpä minä tiedän, millaisissa piireissä teillä saunotaan.
Eikä sekään liene kellekään uutinen, että jotkut miehet pitävät raskaana olevaa naista erityisen kiihottavana tai kauniina näkynä ja jotkut taas vastenmielisenä. Tavallisempaa tuo vastenmielisyyden tunteminen taitaa olla sellaisten naisten keskuudessa, jotka ovat kokeneet itsensä raskausaikana rumaksi.
Silloin maha on se pääasia eikä esim. tissit.
Siis jos kaveriporukassa bileissä mennään saunaan, pitäisi raskaana olevan jäädä sohvalle makaamaan yksin, kuin mennä saunomaan toisten kanssa?
Jos raskaana oleva menee saunaan toisten kanssa, hän on munaa kerjäävä, yököttävää mahaansa ja alapäätänsä esittelevä horo?
Ihmettelen että noinkin vapaamieliset ja estottmat ihmiset, joiden mielestä sekasauna on ok ja luonnollista, ovat kuitenkin niin estoisia että häpeilevät raskautta!
No mitä eroa koet ap siinä, että itse voit sekasaunoa ei raskaana muttet raskaana? Jos sekasaunominen on sinulle luonnollista, niin mikä raskaudessa tekee siitä luonnottoman? Luultavasti nainen massuineen oli kaunis. Jäitkö itse vaille ihailevaa huomiota tämän naisen kustannuksella? Ja ihana kirjoitusvirhe tuossa ylempänä, muuttaa sanoman aiak totaalisesti. :D
Eiköhän tuommoiset eukot juuri siellä sitä munaa ole kerjäämässä?
ikävää jos olet itse kokenut vaimosi vastenmielisenä etkä ole antanut sille raskausaikana, mutta ymmärtänet, että miehiä ja makujakin on monenlaisia? Kaikki raskaanaolevatkaan eivät ole oikuttelevia jne. kannattaisi käsitellä sitä omaa haluttomuutta kunnolla, ennen kuin parisuhde ajautuu kriisiin. Monet meistä pallomahoista kun haluamme seksiä jopa tavallista enemmän.