Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilen sekasaunassa saunottiin suurella porukalla. Ja siellä odottava äiti masu pystyssä.

Vierailija
01.05.2006 |

Kylläpäs miehiä kiinnosti katseista päätellen odottavan äidin masu? Vaiko sitten ajeltu alapää? Itse en koskaan näyttäytynyt odotusaikana kuin miehelleni alasti.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

missäs tälläinen sekasaunominen muuten tapahtui, jossain juhlissako?

Vierailija
2/47 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että oliko sinun mielestäsi väärin, että odottava äiti tuli sekasaunaan ja " varasti" kaiken huomion????? Siltä tuo ainakin kuulosti - ja äärimmäisen lapselliselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minuakin on tuijotettu raskausaikana, kun olen ollut esim. bikineissä rannalla.

Vierailija
4/47 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi raskaana olevan pitäisi piiloitella tilaansa? täh, mä en ymmärrä..

Vierailija
5/47 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin kyllä sekasaunoa.

Vierailija
6/47 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähtävästi myös saunomisesta voi halutessaan tehdä hirveän haloon.

Vierailija
7/47 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta ihan ok, jos on tuollainen tapa kaveripiirissä. Masu on kaunis olisi itsekin tuijottanut, pildeä tuskin en : ) (voi olla, että sekin miehiä kiinnosti jos kotona ei sellaista ole.

Vierailija
8/47 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä ei tuo toisten naisten raskaus kiinnosta pätkääkään.

Vierailija
9/47 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kahden muksun äippä, mutta en nyt raskaana.

Jotkut eivät tainneet ymmärtää.. Minustakin odottavan äidin masu on ihan kaunis näky. Ken vaan uskaltaa näyttäytyä toisille silloin Eevan asussa.

Vierailija
10/47 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti masu tosiaan vei kaiken huomion ja nyt harmittaa..Miksei mahaa saisi näyttää muille? Miksi ap sanoit, ettet näyttänyt omaasi muita kuin omalle miehellesi?? Ai kamala jos joku toinen mies näkee raskaana olevan mahan!! o_o

Eihän siinä mitään ihmeellistä ole, lähinnä vaan monet nimenomaan ihailevat sitä ihanan isoa ja pyöreää mahaa =) Ja kyllä mä ainakin tiedän miehiä ketkä niitä mahoja tuijottaa, esim. uimahallissa..Kyseessä siis parisuhteessa olevista miehistä, jotkä toivovat lasta mutta ei ole vuosien yrityksestä huolimatta tärpännyt..

Vierailija
11/47 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja kyllä mä ainakin tiedän miehiä ketkä niitä mahoja tuijottaa, esim. uimahallissa..Kyseessä siis parisuhteessa olevista miehistä, jotkä toivovat lasta mutta ei ole vuosien yrityksestä huolimatta tärpännyt..

Vierailija
12/47 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun odotin kuopustamme ja olimme usein uimarannalla. Olin omasta mielestänikin kyllä aika huvittava näky.

Vierailija
13/47 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikemminkin hiukan irvokkaan näköiseksi venyneine nahkoineen ja sinisine suonineen. Myös rinnat näyttävät odottavilla/imettävillä vähän epämiellyttäviltä.

Kyllähän sitä tuijottaa uimahallissa kaikkia jotka näyttävät poikkeavilta, esim. jos jalka on amputoitu tai erityisen lihava/laiha.

Vierailija
14/47 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauniimpi pulleiden rintojen ja pyöreän masuni kanssa. Kun olen raskaana voisin kuvitella olevani jo eräällä tapaa " merkattu" eli voin huoletta sekasaunoa kun ei tarvi miettiä mahdollisia erotiikka asioita. Eli olen kauniimpi sekä suojassa masuni kanssa. En ole sekasaunonut, enkä edes meinaa, mutta mielummin masun kera kuin riippurinnoin ja arpisen roikkuvan " kengurupussin" kera. Ja onko coctail-saunat vain kauniiden ja nuorien oma juttu? Joku erotiikka-tirkistely-itsensä näyttely juttu???? Ennen saunottiin vahukset ja nuoret seksisin, saunomisessa oli rentoutuminen ja puhdistautuminen takana. Olette jollain tapaa välillä omituisia!

Vierailija
15/47 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin oinut ihan hyvin raskaudenkin aikana saunoa kavereiden kanssa, mutta ei tullut sellaista tilannetta vastaan silloin... rannalla kyllä olin bikineissa, ylpeänä ihanan vauvamahan kanssa :)

Vierailija
16/47 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ihan itse ovat nämä miehet kertoneet esim. sen uimahalli reissun jälkeen kuinka oli komea masu jollakin siellä ja ollapa omalla vaimollakin joskus sellainen =)

t.21

Vierailija
17/47 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä eka kaunis masu, toka senynyt ja siniraitainen.

Kyllä miehet varmaan masua katsoivat sen viivan alapaäässä tietty myös panivat merkille. : )

Mitäs sitten ap?

Vierailija
18/47 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletteko te siis kavereita ap keskenään vai ihan vieraita ihmisiä?

Vierailija
19/47 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

vaan ihan itse ovat nämä miehet kertoneet esim. sen uimahalli reissun jälkeen kuinka oli komea masu jollakin siellä ja ollapa omalla vaimollakin joskus sellainen =)

t.21

Vierailija
20/47 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan itse olen kuullut kuinka on näin sanonut, joten jos et halua uskoa niin älä usko.

t.21

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan