Nukkuuko vauvanne sukat jalassa vai ilman? Perheriita meillä asiasta.
Kertokaa, nukkuuko vauvanne sukat jalassa vai avojaloin? Meillä on kova perheriita miehen kanssa asiasta!
Kommentit (16)
meillä on kyllä aika lämmin nyt kun aurinko lämmittää asunnon.
eli jos on lämmin niin vauvakin nukkuu paremmin ilman sukkia ja kauheata vaatemäärää
nukkuu meilläkin vauva.
Jos olis viileämpi asunto tai viluisempi vauva niin silloin laitettais yöksi sukat jalkaan.
Kukin tavallaan :)
Pojalle laitan sukat jos on viileää, inhoaa peittoa joten potkii sen heti pois. Jos on kuuma niin sitten paljain jaloin. Itse laitan kuumallakin sukat, mieluisten villasukat ;). Vasta kun kaikki muu vaatetus ja peitto on otettu pois ja edelleen kuuma niin sitten luovun sukista.
Ilman muuta sukat jalkaan jos peitto ei pysy päällä.
potkii aina peiton pois vaikka mitä tekis. talvella nukkui sukat jalassa tai sellasissa haalari yökkäreissä missä on kanssa se sukka osa. nyt kesällä nukkuu paljain jaloin. mutta tiedän mitä tarkoitat, meilläkin mies oli alkuun tosi tarkka ja kävi monta kertaa yössä kokeilemassa että pojan varpaat on varmasti lämpimät :) ne miehet
Tytöillä ollut sukat tai potkuhousut koska olivat selvästi kylmissään yöllä. Piti usein peitellä yöllä uudelleen.
on ollut aina nukkuessa sukallinen kokohaalari, paitsi ihan vastasyntyneenä viime heinäkuussa helteillä pelkkä body. Nytkin varmasti kun helteet joskus viimeinkin alkavat niin siirrytään kevyempään varustukseen. Meillä talossa sisälämpötila on normaalisti noin 21 astetta.
Ja unipussi päälle, peitot ei pysy päällä millään.
3v ja 5v nukkuvat vieläkin sukat jalassa, eivät halua nukkua " pelkillä varpailla" ... 1-v nukkuu nykyisin paljain varpain kun repii sukat itse pois jaloista ja on siksi yleensä sisällä ilman.
Vauva ei käytä peittoa ja potkii sen heti pois, jos yrittää laittaa eli pakko pitää sukkia tai terällistä pyjamaa, etteivät varpaat palele.
Vauvojen ääreisverenkierto ei ole kovin hyvä.
Vierailija:
Vauvojen ääreisverenkierto ei ole kovin hyvä.
Tosin repii nykyisin itse pois yöllä.
eli jalat on piilossa peitto ei pysy päällä, ja nyt on viileetä helteellä viime kesänä nukku bodylla.
eli laita ihmeessä 5kk vanhalle sukat, mutta mieluiten kokoyökkäri jalkaterillä
kuten edelliselläkin