Kolmekymppinen Pekka ei ole käynyt koskaan treffeillä, suudellut tai harrastanut seksiä
Rippikouluikäisenä Pekka ajatteli, että 25-vuotiaana hänellä on varmaan jo vaimo ja lapsia. Nyt Pekka on yli 30-vuotias, eikä ole käynyt koskaan treffeillä, suudellut tai harrastanut seksiä. Se hävettää häntä sen verran paljon, ettei hän halua esiintyä tässä jutussa omalla nimellään.
Kommentit (1669)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tuonkirjoittajavastaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
näinasiaon kirjoitti:
Kulttuuri on muuttunut.
Ennen miehille ja naisille annettiin sama opetus: "etsi mukava tyttöystävä/poikaystävä nuorena". Parit löysivät toisensa. Nuoruus, aikuisuus ja vanhuus yhdessä. Fair deal.
Naiset kokivat että diili on huono, nainen myy nuoruuden seksuaalisen markkina-arvonsa alehintaan seurustelemalla jonkun naapurin pojan kanssa. Nuorena kannattaa elää. Sinkkuilla, kokeilla. Varmistaa ettei vain jää kokematta mitään.
Nyt sitten miehet - aiheestakin - kokevat että diili on surkea heille kun komistuspojat kairaavat läpi tytöt nuorina ja hehkeinä, heille jäädessä ruuhkavuodet ahkerina elättäjinä.Ihanan romanttinen ilmaisu.
Joo, todella näkee miten kivasta ihmisestä on. Oikeasti tyyppi on sitä ihmissaastaa, jonka ei pidäkään olla tekemisissä kenenkään toisen ihmisen kanssa.
Öh, tuon oli kylläkin tarkoitus kuvata sitä kuinka mun tuntemat panomiehet näkee ne naiset. Mutta totta kai asia pitää kääntää niin että panomiehet hyviksiä ja naisettomat miehet pahiksia. Ymmärrän.
mm. seuraavia fraaseja olen heidän suistaan kuullut:
"No kyllähän tota nyt paremman puutteessa pani"
"Tässä kans yks jota mä panin, tsekatkaa kuvat"
"Aika läski mutta hyvä ottaan suihin"
Naisten suosiota tuo ei toki vähennä. Koska komeus, itsevarmuus ja seksuaalinen dominanssi.
Paskat. Yksikään panomies ei kulje täällä puhumassa naisista halventavaan sävyyn. Kyllä se olet juuri sinä itse joka valitset ne halventavat sanamuodot naisista tyyliin kairaaminen. Olet oikein malliesimerkki siitä minkä joku tälle palstalle linkkasi. Olet väärässä jos luulet että jäät ilman naista siksi että olet nice guy. Jäät ilman koska olet asshole. Sisäistä tämä.
Poistuuko ne panomiesten halventamiset jotenkin siitä että he eivät käy tällä palstalla? He kertovat noita juttujaan saunailloissa ja omissa fb-ryhmissään, sisäpiireissä.
Naisilla on samanlaiset sisäpiirit joissa vertaillaan kalujen kokoja ja jynkytystahtia, ja naureskellaan tietty beta-miesten huonoudelle.
Tarkoitat että niillä insta-pintaliito-jännänaisilla on. Minulla ei ole ikinä ollut, mutta olenkin tavallinen nainen joita ette edes huomaa.
Kysy iiris flinkkilältä. Ehkä hän sitten on vain insta-pallo jännänainen.
No todellakin on flinkkilä jännänainen 😀.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en käsitä, että mikä näissä miehissä voi olla vikana?? En keksi muuta kun (kriittinen?) luonne. Tunnen monia miehiä ketkä on kun peräkammarista vedettyjä, lihavia ja karvaisia tietokonenörttejä ketkä vetää colaa ja tupakkaa, mutta silti niillä on (suht saman tasoinen!!!) nainen. Voisko olla siinä, että nämä yksinäiset miehet kelpuuttavat vain semmoisen mallitytyn, ketä ei edes vilkaise miestä päin? Laskekaa rimaa ja kohdatkaa vertaisenne.
Miten sitä rimaa lasketaan? Luuletko että ihmiset pystyy tahdonvaltaisesti päättämään oman makunsa? Sama jos lempimusiikkiasi olisi korkealuokkainen taidemusiikki, ja sitten sen saatavuus jostain syystä loppuisi niin että et pääsisi mistään kuuntelemaan sitä. No kuuntele Keekkiä sitte, wuhuu sokka irti!
Kyse ei olekaan siitä, että pakottaisi itsensä kuuntelemaan Keekkiä, vaan että antaisi mahdollisuuden myös muille musiikinlajeille (koska pelkkää Keekkiä ei koskaan ole tarjolla), saattaa hyvin olla, että joku muukin alkaa miellyttää.
Mahdollisuuden voi toki antaa, mutta paras on silti paras. Muut ovat niitä "joille annoin mahdollisuuden".
Se, jolle antaa mahdollisuuden, voi osoittautua parhaaksi. Se, joka näyttää parhaalta, voikin olla sisältä pelkkää höttöä. Tai toisinpäin, koska ihmiset ovat erilaisia ja arvostavat eri asioita. Kokeilla kannattaa aina.
Melko pieni mahdollisuus että laatutuotteesta bulkimpaan vaihtamalla löytäisi paremman.
Tämä kertoo paljon. Jos toiset ihmiset määrittelee (ulkonäön perusteella?) laatutuotteeksi ja bulkiksi, on parempikin jäädä yksin. Ei nimittäin todellakaan ole löytö kenellekään.
Ja sinä luulet että ulkonäkö ei vaikuta ihmisten mieltymyksiin yleensä? Että kuka vaan nainen valitsisi Arttu Wiskarin ja Antero Vartian väliltä 50/50 todennäköisyydellä, jos molemmat pyytäisi treffeille?
En tiedä kumpaa pidät komeampana, mutta en kyllä lähtisi kummankaan kanssa treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää nämä vinkumiset täällä siitä,että tavisnainen saa edes seksiä aina,jos haluaa....luuletteko te miehet,että se on naisesta ihanaa ja kivaa, että ihan patjaksi kelpaa....ja sitten jos ryhdyt tähän leikkiin,niin miesten silmissä olet "pilaantunut".Sori vaan,mutta itse en huolisi/huoli tälläistä miestä tai sellaista joka käyttää maksullisia palveluja. Kuvottavia ja yököttäviä
Kyllä se on ihan tutkittu juttu, että seksi parantaa elämänlaatua vaikka olisi yhden yön muodossa. Se, että ei saa minkäänlaista huomiota toiselta sukupuolelta tuhoaa mielenterveyden ajan mittaan. "Yhyy saan vaan seksiä en parisuhdetta" kuulostaa yksinäisen miehen korvaan samalta, kun rikas ihminen, joka itkee kun ei raha riitä huvijahtiin.
Pitää syödä lautanen tyhjäksi, koska Afrikassa nähdään nälkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
näinasiaon kirjoitti:
Kulttuuri on muuttunut.
Ennen miehille ja naisille annettiin sama opetus: "etsi mukava tyttöystävä/poikaystävä nuorena". Parit löysivät toisensa. Nuoruus, aikuisuus ja vanhuus yhdessä. Fair deal.
Naiset kokivat että diili on huono, nainen myy nuoruuden seksuaalisen markkina-arvonsa alehintaan seurustelemalla jonkun naapurin pojan kanssa. Nuorena kannattaa elää. Sinkkuilla, kokeilla. Varmistaa ettei vain jää kokematta mitään.
Nyt sitten miehet - aiheestakin - kokevat että diili on surkea heille kun komistuspojat kairaavat läpi tytöt nuorina ja hehkeinä, heille jäädessä ruuhkavuodet ahkerina elättäjinä.Ihanan romanttinen ilmaisu.
Joo, todella näkee miten kivasta ihmisestä on. Oikeasti tyyppi on sitä ihmissaastaa, jonka ei pidäkään olla tekemisissä kenenkään toisen ihmisen kanssa.
Öh, tuon oli kylläkin tarkoitus kuvata sitä kuinka mun tuntemat panomiehet näkee ne naiset. Mutta totta kai asia pitää kääntää niin että panomiehet hyviksiä ja naisettomat miehet pahiksia. Ymmärrän.
Naisten suosiota tuo ei toki vähennä. Koska komeus, itsevarmuus ja seksuaalinen dominanssi.
Paskat. Yksikään panomies ei kulje täällä puhumassa naisista halventavaan sävyyn. Kyllä se olet juuri sinä itse joka valitset ne halventavat sanamuodot naisista tyyliin kairaaminen. Olet oikein malliesimerkki siitä minkä joku tälle palstalle linkkasi. Olet väärässä jos luulet että jäät ilman naista siksi että olet nice guy. Jäät ilman koska olet asshole. Sisäistä tämä.
Poistuuko ne panomiesten halventamiset jotenkin siitä että he eivät käy tällä palstalla? He kertovat noita juttujaan saunailloissa ja omissa fb-ryhmissään, sisäpiireissä.
Luuletko oikeasti, että pelimies isoon ääneen toitottaa yhdenillan juttujaan? Jos et vielä tiennyt, niin se joka kovimpaan ääneen toitottaa panojaan, on aina se joka ei todellisuudessa saa, monesti ole edes koskaan saanut. Todellisuudessa panomiehet ei toimi samanlailla kuin american piessä konsanaan.
ok, eli ne miehet jotka poistuu baarista hoidon kanssa hotellijatkoille (jonka nainen toisinaan jopa maksaa) ja kertovat seuraavana päivänä miten kivaa oli, eivät todellisuudessa panneetkaan vaan tanssivat vaan macarenaa sängyn ympäri ja menivät sitten nukkumaan.
Missähän satulinnassa sinäkin elät? Toisaalta jos tuollaisessa seurassa olet, niin kirjoituksestasi päätellen olet aivan oikeassa porukassa. Ei kukaan itseään arvostava henkilö koe tarpeekseen kailottaa, miten on kelvannut jollekkin säädöksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää nämä vinkumiset täällä siitä,että tavisnainen saa edes seksiä aina,jos haluaa....luuletteko te miehet,että se on naisesta ihanaa ja kivaa, että ihan patjaksi kelpaa....ja sitten jos ryhdyt tähän leikkiin,niin miesten silmissä olet "pilaantunut".Sori vaan,mutta itse en huolisi/huoli tälläistä miestä tai sellaista joka käyttää maksullisia palveluja. Kuvottavia ja yököttäviä
Kyllä se on ihan tutkittu juttu, että seksi parantaa elämänlaatua vaikka olisi yhden yön muodossa. Se, että ei saa minkäänlaista huomiota toiselta sukupuolelta tuhoaa mielenterveyden ajan mittaan. "Yhyy saan vaan seksiä en parisuhdetta" kuulostaa yksinäisen miehen korvaan samalta, kun rikas ihminen, joka itkee kun ei raha riitä huvijahtiin.
Pitäisikö minun siis naisena olla onnellinen, että saan huomiota pääasiassa sellaisilta miehiltä, joiden kanssa en halua seksiä? Pitäisikö olla onnellinen, että joku tyytyy minun vain seksin vuoksi? Se, että on kännisten ukkojen epätoivopoka numero 10 ei tee hyvää itsetunnolle, elämänlaadulle tai mielenterveydellekään. Jos tunnet mielipahaa ja kateutta epätoivotusta huomiosta, niin sillehän ei voi mitään. Antaisin kyllä mielelläni ihailijani sinulle, jos vain voisin.
Kalstaistesi viestit kuulostavat minun korvaani samalta kuin se, että haluaisin keittiööni pari yhteensopivaa lautasta, mutta joka puolelta tuputettaisiin kolhiintunutta ja paritonta roskiskamaa.
Et ole koskaan joutunut olemaan ilman huomiota, niin et tiedä kuinka paljon pahempaa on olla täysin näkymätön toiselle sukupuolelle. Kukaan ei koskaan tee aloitetta. Omat aloitteesi eivät johda koskaan mihinkään. Ajan mittaan alkaa tuntumaan siltä, että olet täysin arvoton. "Yhyy joudun hätistelemään rumia miehiä" vs "Kukaan nainen ei ole vilkaissutkaan minua". Kumman valitset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli minullakin ne kriteerit täydelliselle miehelle, liittyen ulkonäköön ja muihin ominaisuuksiin. Edelleen koen näiden kriteerieni mukaisen miehen komeana, jos näen kuvassa tai livenä. Silti oma mieheni on jotain aivan muuta. Kiinnostumiseen riitti lempibändini paita sellaisilla festareilla, missä ko. bändi ei esiintynyt. Ulkoisesti mies ei ole sitä, mitä aiemmin pidin haluttavana, hänellä ei ole edes sellaista autoa, mitä pidin haluttavana. Btw ostin sellaisen auton lopulta itse. Silti, heti kun näin sen paidan, kaikki kriteerit katosivat mielestä, olin kiinnostunut vain miehestä itsestään, en hänen ulkonäöstään tai mistään muustakaan toisarvoisesta. Tuskin itsekään vastaan hänen kuvitelmaansa täydellisestä naisesta, mutta mitä sitten. Minut hän silti halusi. Siis halusi, ei tyytynyt. Sitä vain, että kannattaa joustaa ulkonäköihanteista ja unohtaa kaikki tasoteoriat, juttelu ja tutustuminen ei maksa yhtään mitään eikä siinä menetä mitään, mutta voi saada hyvinkin paljon.
Ei naiset vastaa mihinkään tutustumisyritykseen, vaan nauravat että mitä tuokin yrittää. Ja jos vastaa niin sitten ainakin lopettavat yhteydenpidon ja nauravat vaan kun kertoo heille itsestäni jne. Varmasti jakavat kavereilleen ja tuntemattomille minusta tiedot että "älkää vaan tutustuko tuohon säälittävään luuseriin" ja sitten nauravat yhdessä minulle.
Minne sun foliohattu on unohtunut? Luuletko olevasi niin kiinnostava, että sinusta kukaan puhuu kenellekkään yhtään mitään? Ei ihmisiä yleensä toisten tekemiset kiinnosta, jokainen ajattelee lähinnä itseään. Tämän kun tajuat, niin sinullakin sosiaalisten tilanteiden jännitys vähenee huomattavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en käsitä, että mikä näissä miehissä voi olla vikana?? En keksi muuta kun (kriittinen?) luonne. Tunnen monia miehiä ketkä on kun peräkammarista vedettyjä, lihavia ja karvaisia tietokonenörttejä ketkä vetää colaa ja tupakkaa, mutta silti niillä on (suht saman tasoinen!!!) nainen. Voisko olla siinä, että nämä yksinäiset miehet kelpuuttavat vain semmoisen mallitytyn, ketä ei edes vilkaise miestä päin? Laskekaa rimaa ja kohdatkaa vertaisenne.
Miten sitä rimaa lasketaan? Luuletko että ihmiset pystyy tahdonvaltaisesti päättämään oman makunsa? Sama jos lempimusiikkiasi olisi korkealuokkainen taidemusiikki, ja sitten sen saatavuus jostain syystä loppuisi niin että et pääsisi mistään kuuntelemaan sitä. No kuuntele Keekkiä sitte, wuhuu sokka irti!
Kyse ei olekaan siitä, että pakottaisi itsensä kuuntelemaan Keekkiä, vaan että antaisi mahdollisuuden myös muille musiikinlajeille (koska pelkkää Keekkiä ei koskaan ole tarjolla), saattaa hyvin olla, että joku muukin alkaa miellyttää.
Mahdollisuuden voi toki antaa, mutta paras on silti paras. Muut ovat niitä "joille annoin mahdollisuuden".
Se, jolle antaa mahdollisuuden, voi osoittautua parhaaksi. Se, joka näyttää parhaalta, voikin olla sisältä pelkkää höttöä. Tai toisinpäin, koska ihmiset ovat erilaisia ja arvostavat eri asioita. Kokeilla kannattaa aina.
Melko pieni mahdollisuus että laatutuotteesta bulkimpaan vaihtamalla löytäisi paremman.
Tämä kertoo paljon. Jos toiset ihmiset määrittelee (ulkonäön perusteella?) laatutuotteeksi ja bulkiksi, on parempikin jäädä yksin. Ei nimittäin todellakaan ole löytö kenellekään.
Ja sinä luulet että ulkonäkö ei vaikuta ihmisten mieltymyksiin yleensä? Että kuka vaan nainen valitsisi Arttu Wiskarin ja Antero Vartian väliltä 50/50 todennäköisyydellä, jos molemmat pyytäisi treffeille?
En tiedä kumpaa pidät komeampana, mutta en kyllä lähtisi kummankaan kanssa treffeille.
Antero Vartia, ei ei ei ei...
näinasiaon kirjoitti:
Kulttuuri on muuttunut.
Nyt sitten miehet - aiheestakin - kokevat että diili on surkea heille kun komistuspojat kairaavat läpi tytöt nuorina ja hehkeinä, heille jäädessä ruuhkavuodet ahkerina elättäjinä.
Mitä nopeammin unohdan nämä mantrat, sitä nopeammin sinullakin on mahdollisuus onnelliseen normaaliin elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö minun siis naisena olla onnellinen, että saan huomiota pääasiassa sellaisilta miehiltä, joiden kanssa en halua seksiä? Pitäisikö olla onnellinen, että joku tyytyy minun vain seksin vuoksi? Se, että on kännisten ukkojen epätoivopoka numero 10 ei tee hyvää itsetunnolle, elämänlaadulle tai mielenterveydellekään. Jos tunnet mielipahaa ja kateutta epätoivotusta huomiosta, niin sillehän ei voi mitään. Antaisin kyllä mielelläni ihailijani sinulle, jos vain voisin.
Kalstaistesi viestit kuulostavat minun korvaani samalta kuin se, että haluaisin keittiööni pari yhteensopivaa lautasta, mutta joka puolelta tuputettaisiin kolhiintunutta ja paritonta roskiskamaa.
Et ole koskaan joutunut olemaan ilman huomiota, niin et tiedä kuinka paljon pahempaa on olla täysin näkymätön toiselle sukupuolelle. Kukaan ei koskaan tee aloitetta. Omat aloitteesi eivät johda koskaan mihinkään. Ajan mittaan alkaa tuntumaan siltä, että olet täysin arvoton. "Yhyy joudun hätistelemään rumia miehiä" vs "Kukaan nainen ei ole vilkaissutkaan minua". Kumman valitset?
Olen joutunut olemaan ilman huomiota, tai saanut olla, koska tosiaan huomiota tulee suurimmaksi osaksi sellaisilta, joiden huomiota en todellakaan kaipaa. Jos jään vatvomaan asiaa, minusta tuntuu että olen täysin arvoton, koska kelpaisin joillekin miehille seksiin siinä vaiheessa, kun paremmat tai vähemmän huonot vaihtoehdot on käyty läpi. Usko tai älä, mutta mieluummin olisin kokonaan ilman huomiota, se jota ei vilkaista ollenkaan. Tätä ei tietenkään voi ymmärtää, jos ajattelee että kaikki huomio on positiivista. Kumman itse valitsisit, olla näkymätön vai se, jonka päälle heitellään koiran kakkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko oikeasti että nostaa itsetuntoa olla se ei-kiinnostava joka arvioidaan niin surkeaksi - lue helposti antavaksi- , että valomerkin jälkeen tullaan sammaltaen ehdottelemaan, kun sitä ennen on koko ilta vongattu kaikilta jolla on pulssi. Todellakin olisin mieluimmin kokonaan ilman. - eri-
Vierailija kirjoitti:
Koska yksittäistapaukset ilmeisesti kertovatkin yleistettävää tietoa (toisin kuin palstamiehet yleensä muistuttavat), niin kerronpa tässä omia auto-kokemuksiani. Nainen siis olen:
- nykyinen mieheni tuli ensitreffeille laina-autolla, joka oli joku pieni riisikuppi
- häntä ennen tapailin jonkin aikaa miestä, jolla ei tietääkseni ollut lainkaan autoa
- häntä ennen kävin treffeillä miehen kanssa, joka ajoi jotain vanhaa pakua. Olisin ollut valmis uusille treffeille mutta hän ei kiinnostunut minusta.
- edellinen parisuhdekumppanini ajoi Yariksella
Itse asiassa en muista koskaan käyneeni edes treffeillä miehen kanssa, jolla olisi jotenkin näyttävä, kallis tai erikoinen auto.
Mun miehellä oli ruosteinen hiace silloin kun alettiin tapailla. Kyllä silläkin siirtyi paikasta toiseen panemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
näinasiaon kirjoitti:
Kulttuuri on muuttunut.
Luuletko oikeasti, että pelimies isoon ääneen toitottaa yhdenillan juttujaan? Jos et vielä tiennyt, niin se joka kovimpaan ääneen toitottaa panojaan, on aina se joka ei todellisuudessa saa, monesti ole edes koskaan saanut. Todellisuudessa panomiehet ei toimi samanlailla kuin american piessä konsanaan.
ok, eli ne miehet jotka poistuu baarista hoidon kanssa hotellijatkoille (jonka nainen toisinaan jopa maksaa) ja kertovat seuraavana päivänä miten kivaa oli, eivät todellisuudessa panneetkaan vaan tanssivat vaan macarenaa sängyn ympäri ja menivät sitten nukkumaan.
Missähän satulinnassa sinäkin elät? Toisaalta jos tuollaisessa seurassa olet, niin kirjoituksestasi päätellen olet aivan oikeassa porukassa. Ei kukaan itseään arvostava henkilö koe tarpeekseen kailottaa, miten on kelvannut jollekkin säädöksi.
Ei varmaan pitäisi kertoa tätä lassukkaporukassa, mutta mun serkku oli imarreltu ja otettu, kun taksikuski oli ehdottanut maksua luonnossa. Että kun olis kelvannut seksiin. Ei ollut suostunut, koska seurusteli, mutta kertoi monet kerrat juttua ylpeänä.
Tarviiko sanoa, että ollaan ihmisinä täysin erilaisia??? Ja erilainen on myös meidän kohderyhmä. 😎
Vierailija kirjoitti:
Näitä tällaisia miehiä yhdistää alhainen testostreoiinin pitoisuus. He ovat niin sanotusti beta-miehiä. He ovat niitä, että jos laittaisi hameen päälle ja peruukin päähän, niin krapula-aamuna menis hyvin naisesta. Ja haluaako nainen tuollaisen? Ei halua ei. Mies joka kääntää katseensa maahan ja punastuu, kun vastakkaista sukupuolta oleva sanoo vain moi. Mies joka pitää hyveenä sitä ettei juo kaljaa tai polta tupakkia. Mies minkä ylpeyden aihe on se, että hän pesee itse pyykkinsä ja osaa tehdä voileipäkakun. Ei tuollaiset miehet lähtökohtaisesti sytytä. Useimmiten niistäkin edes aavistuksen verran maskuliinisemmat löytävät kolmenkympin hujakoilla sellaisen todella ylipainoisen lähihoitajan, jonka kanssa he luulevat olevansa onnellisia. Todellisuudessa tuo nainen kyykyttää beta-miestä koko elämänsä, sättii, haukkuu ja pitää kotiorjanaan. Kaiken se kestää, kaiken se kärsii... kunhan sitä silloin tällöin pääsee hunajapurkille, voi esittää olevansa tasapainoisessa parisuhteessa, niin sillä mennään.
Minua kyllä kiinnostaisi mies joka osaa tehdä voileipäkakun ja pyykkää. Mutta osaako se varmasti myös viikata sen pyykin kaappiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti, jos tavismiesten pitäisi hyväksyä sen tasoiset naiset (puhun tasosta, koska en keksi parempaakaan sanaa), millaisia miehiä tavisnaisille on tarjolla, niin kyllä hekin saisivat seksiä aina kun haluaisivat. Pubiruusut eivät vaan kelpaa, joten mies on sitten yksin ja uhriutuu. Ja auta armias, jos nainen sanoo ettei kelpuuta tarjolla olevia herroja, nainen on vain nirso mutta saisi silti seksiä jos haluaisi, joten nainen ei ymmärrä yksinäisyydestä mitään.
Älä jaksa.
Edelleen: jos joku mies pitää rimaa, se ei tarkoita että kaikki pitäisivät.
Minulle henkilökohtaisesti kävisi pubiruusu aivan mainiosti. Kuten olen useaan kertaan tässäkin ketjussa todennut. Vaan eipä pubiruusuja ole tähän mennessä kiinnostanut.
Ja vielä odotat naisten kiinnostuvan sinusta, jos sinulle kelpaisi kuka tahansa kaikkien polkema Pirkko 60-v?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska yksittäistapaukset ilmeisesti kertovatkin yleistettävää tietoa (toisin kuin palstamiehet yleensä muistuttavat), niin kerronpa tässä omia auto-kokemuksiani. Nainen siis olen:
- nykyinen mieheni tuli ensitreffeille laina-autolla, joka oli joku pieni riisikuppi
- häntä ennen tapailin jonkin aikaa miestä, jolla ei tietääkseni ollut lainkaan autoa
- häntä ennen kävin treffeillä miehen kanssa, joka ajoi jotain vanhaa pakua. Olisin ollut valmis uusille treffeille mutta hän ei kiinnostunut minusta.
- edellinen parisuhdekumppanini ajoi Yariksella
Itse asiassa en muista koskaan käyneeni edes treffeillä miehen kanssa, jolla olisi jotenkin näyttävä, kallis tai erikoinen auto.
Mun miehellä oli ruosteinen hiace silloin kun alettiin tapailla. Kyllä silläkin siirtyi paikasta toiseen panemaan.
Eipä se ruoste haittaa hiacessakaan panemista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorena tyttönä panetti
Eka poikaystävä oli semmoinen pussailu , panokaveri
Eikö kellään vietit vie nuorena?
Ei vie. Ainakin itse "keksin" masturbaation n. 12 v ja en tuntenut mitään kiinnostusta poikia kohtaan. Hieman vanhempi serkkuni sai vauvan 15 vnä ja meni naimisiin finninaamaisen ällötyksen kanssa heti kuin mahdollusta, eikä saanut edes peruskoulun päättötodistusta. Silloin päätin, ettei minulle ikinä käy noin. Keskityin täysillä opiskelemaan ja pysyin visusti erossa hankaluuksista. Serkkuni on 150 kiloinen yh kotipaikkakunnalla, itse sain haluamani koulutuksen ja elän elämääni tyytyväisenä kaukana ko tuppukylästä.
Eli olet lesbo?
En. Hoitelin fyysiset tarpeeni itse siihen saakka, että pääsin opiskelemaan haluamaani alaa. Tapasin mukavan ja älykkään opiskelijatoverin ja koska muut asiat oli kunnossa menin naimisin ja meillä on kolme lasta. Olen harrastanut seksiä tasan yksikseni ja mieheni kanssa. Ei ihmistä nuorenakaan mitkään vietot vie jos ei halua.
Koettakaa miehet ymmärtää että suurimmalle osalle naisista ei ole mitään arvoa sillä että joku sönköttävä renttu kolmen promillen humalassa yrittää saada susta helpon panon paremman puutteessa valomerkin jälkeen. Se ei imartele vähääkään, vaan on masentavaa ja alentavaa ja saa harkitsemaan baareissa käynnin lopettamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti, jos tavismiesten pitäisi hyväksyä sen tasoiset naiset (puhun tasosta, koska en keksi parempaakaan sanaa), millaisia miehiä tavisnaisille on tarjolla, niin kyllä hekin saisivat seksiä aina kun haluaisivat. Pubiruusut eivät vaan kelpaa, joten mies on sitten yksin ja uhriutuu. Ja auta armias, jos nainen sanoo ettei kelpuuta tarjolla olevia herroja, nainen on vain nirso mutta saisi silti seksiä jos haluaisi, joten nainen ei ymmärrä yksinäisyydestä mitään.
Älä jaksa.
Edelleen: jos joku mies pitää rimaa, se ei tarkoita että kaikki pitäisivät.
Minulle henkilökohtaisesti kävisi pubiruusu aivan mainiosti. Kuten olen useaan kertaan tässäkin ketjussa todennut. Vaan eipä pubiruusuja ole tähän mennessä kiinnostanut.
Ja vielä odotat naisten kiinnostuvan sinusta, jos sinulle kelpaisi kuka tahansa kaikkien polkema Pirkko 60-v?
Eikös sanonta kuulu ettei se järvi soutamalla kulu. Eikä ketju polkemalla lopu :D
Noniin, vakavoituakseni. Ei se nainen johon kiinnostusta osoitan voi tietää mikä minulle kelpaa ja mikä ei. Paitsi sen hän tietää että itse kelpaisi minulle.
Minulla nyt vain on sellainen maku, että pidän naisista hyvin laajalla skaalalla. Hyvin harvoin vastaan tulee naista, josta en voisi ainakin näkemäni perusteella olla kiinnostunut.
Käyttääkö Pekka tätä av-palstaa???
Täällähän on runsaasti Pekan kohtalotovereita.
Kusipää jää ilman kun naiselle paljastuu että kusipää on kusipää ja nainen häipyy. Kukaan nainen ei varta vasten etsi itselleen kusipäätä. Jotkut kusipäät ovat taitavampia peittämään kusipäisyytensä kuin toiset. En tiedä miten tässä ketjussa kirjoitteleva miesasiamieskusipää onnistuu peittäämään kusipäisyytensä irl. Hyvät tsäänssit on että huonosti. Ja tilanne pahenee sitä mukaa mitä enemmän kaveri tänne kirjoittelee kusipäisiä kirjoituksiaan. Sataa lähestyvä prosentin todennäköisyydellä asenne heijastuu todellisuuteen.