Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmekymppinen Pekka ei ole käynyt koskaan treffeillä, suudellut tai harrastanut seksiä

Vierailija
06.08.2018 |

Rippikouluikäisenä Pekka ajatteli, että 25-vuotiaana hänellä on varmaan jo vaimo ja lapsia. Nyt Pekka on yli 30-vuotias, eikä ole käynyt koskaan treffeillä, suudellut tai harrastanut seksiä. Se hävettää häntä sen verran paljon, ettei hän halua esiintyä tässä jutussa omalla nimellään.

Kommentit (1669)

Vierailija
821/1669 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ja täälläkin monessa miehen kommentissa tulee esille "tasoa, eli nuori,nätti ,hoikka ja neitsyt = tasokas nainen = haluttu nainen.Vanha =yli 25v,läski,monta niesystävää/panoa =ei tasokaskas=tähän naiseen tyydytään.Tavisnainen= jotakin tältä väliltä=ehkä viimehädässä vakipanoksi,jos ei tasokasta saa....jos tällä meiningillä on pekat liikkeellä,niin pitääkö vielä ihmetellä,jps ei mätsää Tinderissä tai livenä 😠

Vierailija
822/1669 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Robert Crumb oli tuollainen pekka ennen kuin hän pääsi tekemään levynkansia Rollareille ja Janis Joplinille. Sen jälkeen suunnilleen jokainen Kalifornian hippityttö oli tarjolla. Robertin veljistä kumpikaan ei tullut kuuluisaksi, vaan he olivat pekkoja koko ikänsä. Toinen heistä teki itsemurhan. Hahaa naurakaa nyt sillekin vitu kusipäät ja haukkukaa.

Miksi kukaan nauraisi sille että joku tekee itsemurhan? Jos luulet että täällä on sellaiselle nauravia niin lue ketju tarkemmin.

Aika hyvin teiltä tuntuu sujuvan tuo pekkojen nimittely ja solvaaminen.

Niin lukisit tarkemmin. Pekka on nyt muodostunut synonyyniksi *lille. Täällä nämä "pekat" kertovat olevansa romantikkoja, kuitenkin he haluavat naisista vain pillua eivätkä tiedä mikä ero on yhden illan pakolla ja parisuhteella. Yltyvät myös usein syyttämään naisia kun eivät suostu heidän runkkualustoiksi.

Ihmistä joka kärsii yksinäisyydestä eikä syytä ja hauku muita ei ole kukaan täällä solvannut.

Nuo lehtijutut käsittelee yleensä tavallista yksinäisyyttä. Ei niissä uutisoida mitään ulia. Eli miksi te käytätte noita lehtiä kimmokkeena näille älyvapaille kärhämillenne kun ei ne liity mitenkään aiheeseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/1669 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli minullakin ne kriteerit täydelliselle miehelle, liittyen ulkonäköön ja muihin ominaisuuksiin. Edelleen koen näiden kriteerieni mukaisen miehen komeana, jos näen kuvassa tai livenä. Silti oma mieheni on jotain aivan muuta. Kiinnostumiseen riitti lempibändini paita sellaisilla festareilla, missä ko. bändi ei esiintynyt. Ulkoisesti mies ei ole sitä, mitä aiemmin pidin haluttavana, hänellä ei ole edes sellaista autoa, mitä pidin haluttavana. Btw ostin sellaisen auton lopulta itse. Silti, heti kun näin sen paidan, kaikki kriteerit katosivat mielestä, olin kiinnostunut vain miehestä itsestään, en hänen ulkonäöstään tai mistään muustakaan toisarvoisesta. Tuskin itsekään vastaan hänen kuvitelmaansa täydellisestä naisesta, mutta mitä sitten. Minut hän silti halusi. Siis halusi, ei tyytynyt. Sitä vain, että kannattaa joustaa ulkonäköihanteista ja unohtaa kaikki tasoteoriat, juttelu ja tutustuminen ei maksa yhtään mitään eikä siinä menetä mitään, mutta voi saada hyvinkin paljon.

Ei naiset vastaa mihinkään tutustumisyritykseen, vaan nauravat että mitä tuokin yrittää. Ja jos vastaa niin sitten ainakin lopettavat yhteydenpidon ja nauravat vaan kun kertoo heille itsestäni jne. Varmasti jakavat kavereilleen ja tuntemattomille minusta tiedot että "älkää vaan tutustuko tuohon säälittävään luuseriin" ja sitten nauravat yhdessä minulle.

Tuohon löytyy diagnoosi ja hoitoa mt-puolelta. Melko harhaista, koko kaupunginko kaikki kymmenet tuhannet naiset paitsi tuntevat toisensa, tapaavat toisensa ja vielä pitävät jotakin poikaa niin merkittävänä tyyppinä, että hänestä kannattaa oikein puhua? Tai netissä olevat, mistä ne saa muiden naisten tiedot, ja tiedot että juuri sinä olet yrittänyt niitä naisia? Ellei mistään, niin miten ne sinua pilkkaavat?

On diagnoosi ja hoitoa jne. mutta sama ajatus toistakytävuotta. Ja ihan varmasti nauravat minulle.

Mutta olet varma, että vika on autossa, eikä mt-sairaudessasi, kun ketään ei löydy?

Missä autossa?

Täällä joku nainen luulee, että keskustelussa on vain yksi mies. 

joo, pitää kyllä olla erittäin huono tekstianalyysin taito jos luulee että kaikki eri mieltä mamman kanssa olevat kommentit on saman henkilön kirjoittamia.

Vierailija
824/1669 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

56 sivua pelkkää p...tiukkaa asiaa.

Vierailija
825/1669 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää nämä vinkumiset täällä siitä,että tavisnainen saa edes seksiä aina,jos haluaa....luuletteko te miehet,että se on naisesta ihanaa ja kivaa, että ihan patjaksi kelpaa....ja sitten jos ryhdyt tähän leikkiin,niin miesten silmissä olet "pilaantunut".Sori vaan,mutta itse en huolisi/huoli tälläistä miestä tai sellaista joka käyttää maksullisia palveluja. Kuvottavia ja yököttäviä

Vierailija
826/1669 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huutista mammoille jotka ei tajua että "riman laskemisen" käsite sisältää tasoteorian: sen mukaan jotkut ovat riman ala- ja jotkut yläpuolella. 

Huutista itselles (tai enemmänki myötistä), kun et tajua että noilla rima-puheilla nimenomaan parodioidaan sitä teidän tasoteoriaulinaa.

Vierailija
827/1669 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä v*Tim onni ja autuus se "nainen ja parisuhde on? Naisena voin sanoa,että mieluummin olen yksin eli jos se unelmieni mies ei elämääni jostain ilmaannu,niin olen yksin.Unelmieni mies ei ole astronauttihamesbondlaatikkopää,vaan jotain muuta. Ja jos nämä pekat on sellaisia,kuin etäällä nettideittisivustolla (p*unvonkujia,jurpoja,sekopäitä,olen vapaa(oikeesti varattu), moi -mutta en vastaa kysymyksiin-sosiaaliset taidot) niin yksin saatte illankin,enkä ihmettele -nou tänks mulle....

Vierailija
828/1669 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

näinasiaon kirjoitti:

Kulttuuri on muuttunut.

Ennen miehille ja naisille annettiin sama opetus: "etsi mukava tyttöystävä/poikaystävä nuorena". Parit löysivät toisensa. Nuoruus, aikuisuus ja vanhuus yhdessä. Fair deal.

Naiset kokivat että diili on huono, nainen myy nuoruuden seksuaalisen markkina-arvonsa alehintaan seurustelemalla jonkun naapurin pojan kanssa. Nuorena kannattaa elää. Sinkkuilla, kokeilla. Varmistaa ettei vain jää kokematta mitään.

Nyt sitten miehet - aiheestakin - kokevat että diili on surkea heille kun komistuspojat kairaavat läpi tytöt nuorina ja hehkeinä, heille jäädessä ruuhkavuodet ahkerina elättäjinä.

Ihanan romanttinen ilmaisu.

Joo, todella näkee miten kivasta ihmisestä on. Oikeasti tyyppi on sitä ihmissaastaa, jonka ei pidäkään olla tekemisissä kenenkään toisen ihmisen kanssa.

Öh, tuon oli kylläkin tarkoitus kuvata sitä kuinka mun tuntemat panomiehet näkee ne naiset. Mutta totta kai asia pitää kääntää niin että panomiehet hyviksiä ja naisettomat miehet pahiksia. Ymmärrän.

mm. seuraavia fraaseja olen heidän suistaan kuullut:
"No kyllähän tota nyt paremman puutteessa pani"

"Tässä kans yks jota mä panin, tsekatkaa kuvat"

"Aika läski mutta hyvä ottaan suihin"

Naisten suosiota tuo ei toki vähennä. Koska komeus, itsevarmuus ja seksuaalinen dominanssi.

Vierailija
829/1669 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä tällaisia miehiä yhdistää alhainen testostreoiinin pitoisuus. He ovat niin sanotusti beta-miehiä. He ovat niitä, että jos laittaisi hameen päälle ja peruukin päähän, niin krapula-aamuna menis hyvin naisesta. Ja haluaako nainen tuollaisen? Ei halua ei. Mies joka kääntää katseensa maahan ja punastuu, kun vastakkaista sukupuolta oleva sanoo vain moi. Mies joka pitää hyveenä sitä ettei juo kaljaa tai polta tupakkia. Mies minkä ylpeyden aihe on se, että hän pesee itse pyykkinsä ja osaa tehdä voileipäkakun. Ei tuollaiset miehet lähtökohtaisesti sytytä. Useimmiten niistäkin edes aavistuksen verran maskuliinisemmat löytävät kolmenkympin hujakoilla sellaisen todella ylipainoisen lähihoitajan, jonka kanssa he luulevat olevansa onnellisia. Todellisuudessa tuo nainen kyykyttää beta-miestä koko elämänsä, sättii, haukkuu ja pitää kotiorjanaan. Kaiken se kestää, kaiken se kärsii... kunhan sitä silloin tällöin pääsee hunajapurkille, voi esittää olevansa tasapainoisessa parisuhteessa, niin sillä mennään.

Vierailija
830/1669 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yngwie Malmsteen kirjoitti:

naiset on nykyään niin tyhmiä ettei voi iskeä oikein kunnon naista mistään, jossain maalla voi olla luomunainen joku 20 v nuorempi pimutsu

Pilalla naiset on maallakin, someprinsessoja patalaiskoja ylipainoisia, mustat legginssit ja liian pieni paita ahdettuna läskien päälle.

Oikein varsinaista silmänruokaa jota katselee oksennusta pidätellen.

Ketju koskee yksinäisyyttä. Taidatte olla väärässä. Huomautan vain ettet väärään paikkaan kirjoittamalla enää nolaa itseäsi.

Yksinäinen minä olenkin, koska täältä ei löydy normaali naisellista naista.

Tiedän syy on oma, rima korkealla mutta antaa olla, parempi yksin kuin vastenmielisen kumppanin kanssa.

Pitäiskö suunnata katseet itseä vanhempiin naisiin?

Anna mennä jos siinä on mahdollisuus että se tekisi sinut onnelliseksi.

Elämänkokemus, tasapainoisuus, kauneus mitä ei nuoremmista naisista löydy.

Vanhemmissa on paljon hyviä puolia mitä arvostaa.

Mutta myös hänen pitää olla onnellinen.

Vierailija
831/1669 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiivistän nyt palstamiesten mielipiteen niin KAIKILLE tulee selväksi: miehet saavat nirsoilla, naiset eivät. 

Aihe on loppuun jauhettu. Miehet eivät aio lopettaa nirsoiluaan eikä valittamistaan. Älkää naiset viitsikö antaa näille pintaliitäjä-paskiaisille mitään huomiota edes kommenttien muodossa. 

Vierailija
832/1669 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huutista mammoille jotka ei tajua että "riman laskemisen" käsite sisältää tasoteorian: sen mukaan jotkut ovat riman ala- ja jotkut yläpuolella. 

Huutista itselles (tai enemmänki myötistä), kun et tajua että noilla rima-puheilla nimenomaan parodioidaan sitä teidän tasoteoriaulinaa.

ok, no sitten. Eli rimaa ei oikeasti tarvikaan laskea. Hyvä tietää.

Vierailija
833/1669 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiivistän nyt palstamiesten mielipiteen niin KAIKILLE tulee selväksi: miehet saavat nirsoilla, naiset eivät. 

Aihe on loppuun jauhettu. Miehet eivät aio lopettaa nirsoiluaan eikä valittamistaan. Älkää naiset viitsikö antaa näille pintaliitäjä-paskiaisille mitään huomiota edes kommenttien muodossa. 

Käsittääkseni kukaan ei vastusta naisten oikeutta nirsoilla, mutta voisi nirsoilun ainakin myöntää rehellisesti eikä teeskennellä että kyse on jostain "syvällisemmästä".

Vierailija
834/1669 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää nämä vinkumiset täällä siitä,että tavisnainen saa edes seksiä aina,jos haluaa....luuletteko te miehet,että se on naisesta ihanaa ja kivaa, että ihan patjaksi kelpaa....ja sitten jos ryhdyt tähän leikkiin,niin miesten silmissä olet "pilaantunut".Sori vaan,mutta itse en huolisi/huoli tälläistä miestä tai sellaista joka käyttää maksullisia palveluja. Kuvottavia ja yököttäviä

Oikeasti, jos tavismiesten pitäisi hyväksyä sen tasoiset naiset (puhun tasosta, koska en keksi parempaakaan sanaa), millaisia miehiä tavisnaisille on tarjolla, niin kyllä hekin saisivat seksiä aina kun haluaisivat. Pubiruusut eivät vaan kelpaa, joten mies on sitten yksin ja uhriutuu. Ja auta armias, jos nainen sanoo ettei kelpuuta tarjolla olevia herroja, nainen on vain nirso mutta saisi silti seksiä jos haluaisi, joten nainen ei ymmärrä yksinäisyydestä mitään.

Vierailija
835/1669 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienosti yleistetty, käytänpä samaa logiikkaa. 

Palstamammat ei todellakaan nirsoile, koska ei saa nirsoilla ja miehet vaan panee kaikkia, tietenkin nirsoillen samalla.

Vierailija
836/1669 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti, jos tavismiesten pitäisi hyväksyä sen tasoiset naiset (puhun tasosta, koska en keksi parempaakaan sanaa), millaisia miehiä tavisnaisille on tarjolla, niin kyllä hekin saisivat seksiä aina kun haluaisivat. Pubiruusut eivät vaan kelpaa, joten mies on sitten yksin ja uhriutuu. Ja auta armias, jos nainen sanoo ettei kelpuuta tarjolla olevia herroja, nainen on vain nirso mutta saisi silti seksiä jos haluaisi, joten nainen ei ymmärrä yksinäisyydestä mitään.

Älä jaksa. 

Edelleen: jos joku mies pitää rimaa, se ei tarkoita että kaikki pitäisivät. 

Minulle henkilökohtaisesti kävisi pubiruusu aivan mainiosti. Kuten olen useaan kertaan tässäkin ketjussa todennut. Vaan eipä pubiruusuja ole tähän mennessä kiinnostanut. 

Vierailija
837/1669 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi ja seurustelu ovat kaksi eri asiaa.

Minä olen seurustellut kolmesti. Kumppanina on ollut hieman vanhempi mutta hoikka ja nätti eronnut nainen, reippaasti nuorempi (minä 38v, nainen 26v) vähän pyöreä nainen, ja nykyinen rakas kumppanini. "Objektiivisesti" arvioiden voisi sanoa että olen itse tavallinen, ja kumppanini ovat olleet tavallisia...joskin minun silmissäni erityisiä.

Jos pitäisi hakea seksiä, hiljaista olisi. En saisi edes pubiruusuilta, koska heille olen liian kiltin ja insinöörimäisen oloinen. Tavallisista naisista puhumattakaan, heille riittää seksiin tarjontaa.

Vierailija
838/1669 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienosti yleistetty, käytänpä samaa logiikkaa. 

Palstamammat ei todellakaan nirsoile, koska ei saa nirsoilla ja miehet vaan panee kaikkia, tietenkin nirsoillen samalla.

Harmittaa se, että tuo on kohtuullisen totta. Tämän palstan nais- ja miesviha oikein paistaa läpi. Ikävää, että uhriutuu tai katkeroituu jostain niin paljon, että pitää yleistää kaikkiin miehiin/naisiin omia huonoja kokemuksiaan. Huomaavatkohan itsekkään miten selvästi katkeruus paistaa tekstistä?

Vierailija
839/1669 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena tyttönä panetti

Eka poikaystävä oli semmoinen pussailu , panokaveri

Eikö kellään vietit vie nuorena?

Ei vie. Ainakin itse "keksin" masturbaation n. 12 v ja en tuntenut mitään kiinnostusta poikia kohtaan. Hieman vanhempi serkkuni sai vauvan 15 vnä ja meni naimisiin finninaamaisen ällötyksen kanssa heti kuin mahdollusta, eikä saanut edes peruskoulun päättötodistusta. Silloin päätin, ettei minulle ikinä käy noin. Keskityin täysillä opiskelemaan ja pysyin visusti erossa hankaluuksista. Serkkuni on 150 kiloinen yh kotipaikkakunnalla, itse sain haluamani koulutuksen ja elän elämääni tyytyväisenä kaukana ko tuppukylästä.

Vierailija
840/1669 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuonkirjoittajavastaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

näinasiaon kirjoitti:

Kulttuuri on muuttunut.

Ennen miehille ja naisille annettiin sama opetus: "etsi mukava tyttöystävä/poikaystävä nuorena". Parit löysivät toisensa. Nuoruus, aikuisuus ja vanhuus yhdessä. Fair deal.

Naiset kokivat että diili on huono, nainen myy nuoruuden seksuaalisen markkina-arvonsa alehintaan seurustelemalla jonkun naapurin pojan kanssa. Nuorena kannattaa elää. Sinkkuilla, kokeilla. Varmistaa ettei vain jää kokematta mitään.

Nyt sitten miehet - aiheestakin - kokevat että diili on surkea heille kun komistuspojat kairaavat läpi tytöt nuorina ja hehkeinä, heille jäädessä ruuhkavuodet ahkerina elättäjinä.

Ihanan romanttinen ilmaisu.

Joo, todella näkee miten kivasta ihmisestä on. Oikeasti tyyppi on sitä ihmissaastaa, jonka ei pidäkään olla tekemisissä kenenkään toisen ihmisen kanssa.

Öh, tuon oli kylläkin tarkoitus kuvata sitä kuinka mun tuntemat panomiehet näkee ne naiset. Mutta totta kai asia pitää kääntää niin että panomiehet hyviksiä ja naisettomat miehet pahiksia. Ymmärrän.

mm. seuraavia fraaseja olen heidän suistaan kuullut:
"No kyllähän tota nyt paremman puutteessa pani"

"Tässä kans yks jota mä panin, tsekatkaa kuvat"

"Aika läski mutta hyvä ottaan suihin"

Naisten suosiota tuo ei toki vähennä. Koska komeus, itsevarmuus ja seksuaalinen dominanssi.

Paskat. Yksikään panomies ei kulje täällä puhumassa naisista halventavaan sävyyn. Kyllä se olet juuri sinä itse joka valitset ne halventavat sanamuodot naisista tyyliin kairaaminen. Olet oikein malliesimerkki siitä minkä joku tälle palstalle linkkasi. Olet väärässä jos luulet että jäät ilman naista siksi että olet nice guy. Jäät ilman koska olet asshole. Sisäistä tämä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän