Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

OP ei hoida asiaa, onko yleistä?

Vierailija
22.09.2023 |

Käsiteltävänä on nopea asia, joka OP n olisi pitänyt hoitaa automaattisesti. Olen yrittänyt jo viikkoja saada heidät hoitamaan sen ( siis kyse oikeusturvastani ja selvä että heidän kuuluu se hoitaa). Ja kun he eivät hoida, en pysty hoitamaan muita asioita. Mitään ei tapahdu. Vaikka olen monta kertaa ottanut yhteyttä. Aina luvataan, mutta mitään ei tehdä.

Onko muilla vastaavia kokemuksia ja mitä tilanteessa voi tehdä?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin kyllä, että on laki joka niitä velvoittaa. Johtajiin yhteys? Jos voi saada korvausta, olisiko järkevää palkata jopa lakimies?

Vierailija
2/22 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi joskus niin että olivat veloittaneet liikaa palvelumaksuja ja jouduin ensinnäkin itse huomauttamaan asiasta ja senkin jälkeen mitään ei tapahtunut pariin kuukauteen. Vasta kun aloin kilpailuttaa asuntolainaa, rahat mystisesti palautettiin tilille samana päivänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala tilanne. Lakimies maksaa, mutta saa ehkä vauhtia asioihin.

Vierailija
4/22 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä OP:llä ei ole motivaatiota hoitaa asiaasi. Miksi olisi?

Vierailija
5/22 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

OP on Suomen paskin pankki.

Vierailija
6/22 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi joskus niin että olivat veloittaneet liikaa palvelumaksuja ja jouduin ensinnäkin itse huomauttamaan asiasta ja senkin jälkeen mitään ei tapahtunut pariin kuukauteen. Vasta kun aloin kilpailuttaa asuntolainaa, rahat mystisesti palautettiin tilille samana päivänä.

Voiko olla, että tekevät asioita vain pakon edessä?

Asiani on sen verran tärkeä, että voisin jopa lakimiehen tähän ottaa. Kun ei näytä muuten edistyvän sitten millään. Minkään muun pankin kanssa ei ole koskaan mitään ongelmia ollut. Ovat hoitaneet asiat ripeästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/22 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä OP:llä ei ole motivaatiota hoitaa asiaasi. Miksi olisi?

No miksi ei olisi?

Mainehaitta? Ehkä suurimpana. Voinhan kyllä tulla omalla nimelläni kertomaan asiat kaikkialle, kun ei homma etene.

Pankilla on velvollisuuksia myös lain mukaan.

Vierailija
8/22 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä OP:llä ei ole motivaatiota hoitaa asiaasi. Miksi olisi?

Kai ne työntekijät siellä palkkansa eteen jotain joutuvat tekemään?

Meinaatko että jos niitä ei motivoi, ne vaan jättävät asiat tekemättä?

Kyllä mun työssä ainakin siitä fudut saa jos ei hommiaan tee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/22 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oikeasti on nopea, pieni asia Oplle, mutta suuri asia minulle. Viime yön valvoin asian takia.

Vierailija
10/22 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisellä tasolla: kuinka monelle on omassa työelämässä tuttua tämä: resurssit on vedetty niin minimiin kuin olla ja voi. Kokeneet on potkittu pihalle, koska kokeneilla on suuremmat palkat. Tämän seurauksena jonot ja vastausajat venyy ja paukkuu.  Kukaan ei tiedä mistään mitään, vastuunkantajia on harvassa. Mahdolliset sakotkaan eivät varmaankaan ole niin suuria, etteikö olisi kannattavampaa pitää edelleen minimiresursseja, jotka rimpuilevat työkuormansa alla.

Nimimerkillä Kirjanpitäjä burnoutin partaalla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/22 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleisellä tasolla: kuinka monelle on omassa työelämässä tuttua tämä: resurssit on vedetty niin minimiin kuin olla ja voi. Kokeneet on potkittu pihalle, koska kokeneilla on suuremmat palkat. Tämän seurauksena jonot ja vastausajat venyy ja paukkuu.  Kukaan ei tiedä mistään mitään, vastuunkantajia on harvassa. Mahdolliset sakotkaan eivät varmaankaan ole niin suuria, etteikö olisi kannattavampaa pitää edelleen minimiresursseja, jotka rimpuilevat työkuormansa alla.

Nimimerkillä Kirjanpitäjä burnoutin partaalla

Silloin kyllä työntekijän juuri kannattaisi hoitaa nopeita tehtäviä myös alta pois. Kuten tässä aloituksessa on kyse.

Vierailija
12/22 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleisellä tasolla: kuinka monelle on omassa työelämässä tuttua tämä: resurssit on vedetty niin minimiin kuin olla ja voi. Kokeneet on potkittu pihalle, koska kokeneilla on suuremmat palkat. Tämän seurauksena jonot ja vastausajat venyy ja paukkuu.  Kukaan ei tiedä mistään mitään, vastuunkantajia on harvassa. Mahdolliset sakotkaan eivät varmaankaan ole niin suuria, etteikö olisi kannattavampaa pitää edelleen minimiresursseja, jotka rimpuilevat työkuormansa alla.

Nimimerkillä Kirjanpitäjä burnoutin partaalla

Silloin kyllä työntekijän juuri kannattaisi hoitaa nopeita tehtäviä myös alta pois. Kuten tässä aloituksessa on kyse.

Ne asiat menee hoitoon ihan saapumisjärjestyksessä. Muutenhan sitä hankalaa asiaa ei kukaan koskaan ottaisi hoitaakseen.

Ap ei nyt kerro yhtään mikä on tämä "pieni asia". Siinä voi olla joku tekninen hankaluus vastassa, ettei se sujukaan ihan vaan yhden napin painalluksella muutamassa sekunnissa. Ensimmäisenä tulee mieleen nuo gdpr-säännöt, jotka ovat monesti hankaloittaneet meillä pankkiasioiden sujuvaa hoitamista. Joskus on kyse ollut siitä, että joku valtakirja on mennyt vanhaksi (vaikka antaa "toistaiseksi" voimassa olevan rajattoman valtakirjan niin esim juuri tuli tilanne että minun piti hakea äidiltäni uusi valtakirja ennenkuin pystyin vaihtamaan hänen kännykkäliittymänsä, koska DNA piti valtakirjan voimassa max 3v - gdprrään vedoten.

Mutta siis, ap asia ei täällä hoidu. Sun on pakko mennä sinne onkin tiskille selvittämään ja tarvittaessa kyyläämään vieressä että asia hoituu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/22 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleisellä tasolla: kuinka monelle on omassa työelämässä tuttua tämä: resurssit on vedetty niin minimiin kuin olla ja voi. Kokeneet on potkittu pihalle, koska kokeneilla on suuremmat palkat. Tämän seurauksena jonot ja vastausajat venyy ja paukkuu.  Kukaan ei tiedä mistään mitään, vastuunkantajia on harvassa. Mahdolliset sakotkaan eivät varmaankaan ole niin suuria, etteikö olisi kannattavampaa pitää edelleen minimiresursseja, jotka rimpuilevat työkuormansa alla.

Nimimerkillä Kirjanpitäjä burnoutin partaalla

Silloin kyllä työntekijän juuri kannattaisi hoitaa nopeita tehtäviä myös alta pois. Kuten tässä aloituksessa on kyse.

Ne asiat menee hoitoon ihan saapumisjärjestyksessä. Muutenhan sitä hankalaa asiaa ei kukaan koskaan ottaisi hoitaakseen.

Ap ei nyt kerro yhtään mikä on tämä "pieni asia". Siinä voi olla joku tekninen hankaluus vastassa, ettei se sujukaan ihan vaan yhden napin painalluksella muutamassa sekunnissa. Ensimmäisenä tulee mieleen nuo gdpr-säännöt, jotka ovat monesti hankaloittaneet meillä pankkiasioiden sujuvaa hoitamista. Joskus on kyse ollut siitä, että joku valtakirja on mennyt vanhaksi (vaikka antaa "toistaiseksi" voimassa olevan rajattoman valtakirjan niin esim juuri tuli tilanne että minun piti hakea äidiltäni uusi valtakirja ennenkuin pystyin vaihtamaan hänen kännykkäliittymänsä, koska DNA piti valtakirjan voimassa max 3v - gdprrään vedoten.

Mutta siis, ap asia ei täällä hoidu. Sun on pakko mennä sinne onkin tiskille selvittämään ja tarvittaessa kyyläämään vieressä että asia hoituu.

Aika lailla pitkät jonot olisi jos saapumisjärjestyksessä menee eikä viikkokausiin saa vastausta tai asiaa hoidettua.

Vierailija
14/22 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein hoitavat asiat määräpäivänä eli viimeisenä mahdollisena. Asiakkaan tulisi heidän mielestään olla luottavainen eikä murehtia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/22 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

OP on amatöörimäisesti hoidettu! Henkilökunta palkataan maakunnissa ilmeisesti sukulaisista ja kummilapsista. Osaaminen olematonta! Joutunut perikuntien asioita valitettavasti hoitamaan. Omat tilit visusti muissa pankeissa!

Vierailija
16/22 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös mahdollista, että oikeasti kyseessä ei ole pankin velvollisuuksiin kuuluva asia, vaikka ap niin kuvitteleekin. Ja sekin on mahdollista, ettei pankki edes saa laillisesti hoitaa sitä, vaikka ap niin kuvitteleekin.

Vierailija
17/22 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OP on amatöörimäisesti hoidettu! Henkilökunta palkataan maakunnissa ilmeisesti sukulaisista ja kummilapsista. Osaaminen olematonta! Joutunut perikuntien asioita valitettavasti hoitamaan. Omat tilit visusti muissa pankeissa!

Esim. OP:lla virkailija antoi aivan väärää tietoa liittyen pankissaan oleviin osakerahoistoihin.

Vierailija
18/22 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OP on amatöörimäisesti hoidettu! Henkilökunta palkataan maakunnissa ilmeisesti sukulaisista ja kummilapsista. Osaaminen olematonta! Joutunut perikuntien asioita valitettavasti hoitamaan. Omat tilit visusti muissa pankeissa!

Vaihtamalla ei parane.

T. Tilit 3 pankissa

Vierailija
19/22 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ihan päätön aloitus kun ap ei kerro mikä asia kyseessä

Vierailija
20/22 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On myös mahdollista, että oikeasti kyseessä ei ole pankin velvollisuuksiin kuuluva asia, vaikka ap niin kuvitteleekin. Ja sekin on mahdollista, ettei pankki edes saa laillisesti hoitaa sitä, vaikka ap niin kuvitteleekin.

Jännä sitten, että asia hoitui tänään yllättäen hetkessä.

T. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan