Mulle selvis just, että mies on ostanut seksiä
Juteltiin äsken miehen kanssa, että mitä oltaisiin valmiita tekemään mistäkin rahasta. Naurettiin yhdessä ja hauskaa oli.
Oli hauskaa, kunnes tuli ilmi, että mies on bordellista ostanut seksiä ennen suhdettamme. Aluksi ajattelin, että tarkoitti maksaneensa jonkun hotellihuoneen ja juomat, mutta on siis antanut rahaa vastineeksi.
Mua yököttää, ja tuntuu ihan fyysisenä pyörrytyksenä ja huonona olona.
Miten mun pitäis tässä reagoida?
Kommentit (861)
Kaikki miehet on mutta useimmat ei tietenkään kerro.
Järkyttävän moni mies on ostanut seksiä :(
Gentlemans clubeja löytyy kaikkialta
En pystyisi itse jatkamaan suhdetta tuon tiedon jälkeen. Ja sekin että se ei miehen mielestä ole iso juttu. Kertoo kaiken tarvittavan miehen ajatusmaailmasta.
Se riippuu... Kuitenkin tuo on kansainvälistä meininkiä, ei mitään hävettävää. Bordellit ovat kuitenkin täysin laillisia monessa maassa, ja naiset (ja miehet!) tekevät siellä työtä josta he saavat varsin hyvin rahaa. Suuri osa jopa voi nauttia työstään sen aikaa kun sitä kestää, harvempi kun kuitenkaan jää noista hommista eläkkeelle.
Sitten jos ollaan oltu Thaimaassa ja kyse on alaikäisistä ladyboy-oletetuista saakin yököttää.
Vierailija kirjoitti:
En pystyisi itse jatkamaan suhdetta tuon tiedon jälkeen. Ja sekin että se ei miehen mielestä ole iso juttu. Kertoo kaiken tarvittavan miehen ajatusmaailmasta.
Itse en ole koskaan ostanut, mutta mikä siitä tekee niin hirveää, jos joskus on ostanut? Minä ajattelen, etten saisi siitä ollenkaan yhtä paljon irti kuin tavallisesta seksistä naisen kanssa. Se olisi vähän säälittävää ja epätoivoista runkkausta itselleni. En todellakaan käyttäisi hyväksi ketään, vaan tuntisin itseni hyväksikäytetyksi.
Miten hotellihuoneen maksaminen Ja käteismaksu eroavat toisistaan jos On sovittu, että Se On maksu seksistä.
Reagoi vaikka siten, että mies On rehellinen (Ja Sitähän naiset arvostavat)
Äläkä ikinä kysy sellaista mihin et halua rehellistä vastausta.
Naisena seksiä ostavien miesten tuomitseminen on sama kuin lääkärinä tuomitsisi ilman töitä jääneet laiskoiksi luusereiksi
Vierailija kirjoitti:
Luuletko muka löytäväsi jostain miehen, jonka mielestä se olisi iso juttu? Miksi se edes olisi iso juttu? Katsos kun harva mies saa seksiä juuri silloin kun itseä huvittaa, paitsi rahalla.
Minullekin merkkaa mistä. Aloin ihmetellä tämän Aasiassa työmatkoilla reissaavan herran facea: nuoria aasialaisia tyttöjä kavereissa. Huomio kaksi, muilla (myöskin reissaavilla) ei ollut. Fanitus runsasta, kiinnostus selvästi lapsinaisvartaloisiin ei-niinkään-naisellisiin naisiin. Sitten tuli puheeksi tämä ”muka-ainutkertainen” kokemus maksullisista. Mikä yllätys: Thaimaassa.
Kiitos ja hei 🤮
Tyhmä mies kun meni möläyttämään. Naisille EI KOSKAAN pidä mennä tunnustamaan sitä, että os ostanut seksiä. Siitä ei ole mitään muuta kuin haittaa.
Muistan ikuisesti, miten eron jälkeen mies rehvasteli, että miten ihanaa on kun nyt saa vapaasti käydä maksullisissa ilman ämmän nalkuttamisia.
Repesin nauramaan ja tyrskin, että itse en kyllä kehuskelisi sillä, että joutuisi maksamaan seksistä. Jäi ex hölmistyneeksi ja suuttui :D
Ja joo, kävin varuiksi sp-testeissä tuon jälkeen, puhtaat onneksi oli.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään voisi jatkaa suhdetta naisen kanssa jolla on dildo joskus ollut.
Se että nykysuomimuijalla on ollut kolmenumeroinen määrä seksipartneria ei saa tuomita mutta soo soo jos mies on kerran käynyt maksullisissa.
Itse olen ratkaissut asian niin että petän ja valehtelen minkä kerkeän. Siitäs saatte mitä ootte tilanneet.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä mies kun meni möläyttämään. Naisille EI KOSKAAN pidä mennä tunnustamaan sitä, että os ostanut seksiä. Siitä ei ole mitään muuta kuin haittaa.
Tarkennus. Älä koskaan myönnä naiselle mitään, minkä edes vähääkin epäilet olevan huono juttu.
Vierailija kirjoitti:
Muistan ikuisesti, miten eron jälkeen mies rehvasteli, että miten ihanaa on kun nyt saa vapaasti käydä maksullisissa ilman ämmän nalkuttamisia.
Repesin nauramaan ja tyrskin, että itse en kyllä kehuskelisi sillä, että joutuisi maksamaan seksistä. Jäi ex hölmistyneeksi ja suuttui :D
Ja joo, kävin varuiksi sp-testeissä tuon jälkeen, puhtaat onneksi oli.
Nojoo mut vähän eri juttu miehillä.
Miesten on pakko ellei satu olemaan kuuluisa viihdetähti.
Vierailija kirjoitti:
Se että nykysuomimuijalla on ollut kolmenumeroinen määrä seksipartneria ei saa tuomita mutta soo soo jos mies on kerran käynyt maksullisissa.
Itse olen ratkaissut asian niin että petän ja valehtelen minkä kerkeän. Siitäs saatte mitä ootte tilanneet.
Sinä keneltäkään saa.
Vierailija kirjoitti:
Minullekin merkkaa mistä. Aloin ihmetellä tämän Aasiassa työmatkoilla reissaavan herran facea: nuoria aasialaisia tyttöjä kavereissa. Huomio kaksi, muilla (myöskin reissaavilla) ei ollut. Fanitus runsasta, kiinnostus selvästi lapsinaisvartaloisiin ei-niinkään-naisellisiin naisiin. Sitten tuli puheeksi tämä ”muka-ainutkertainen” kokemus maksullisista. Mikä yllätys: Thaimaassa.
Kiitos ja hei 🤮
Tämä on ammattiturska. Ikämies jo?
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä,siksipä väitänkin että avaus on provo.
Ja itse olin humoristisella asenteella liikenteessä, puhuttiin mm jalkojen nuolemisen hinnasta ja kusen juomisesta, ei itse seksin myymisestä.
Ap