Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teille käynyt niin, että suuren ihastuksen kanssa suutelu/rakastelu ei olekaan niin kivaa?

Vierailija
02.08.2018 |

Sitä kuvittelee, että jos on suurta ihastusta ja kemiaa toisen ihmisen kanssa, niin suutelu ja/tai rakastelu olisi taivaallista. Itselleni kävi niin, ettei ollutkaan. Miten pieleen voi mennä arvio. Ja sitten taas jonkun toisen kanssa rakastelu on taivaallista vaikka tunteet on laimeammat. Miten tää näin voi mennä..?? Mistään räpeltämisestä ei oo kyse, mutta tasoeroista. Kuvittelisi että suuren ihastuksen kanssa kaikki muukin kuin tunne olisi ihanaa. Muita jotka kokeneet saman?

Kommentit (305)

Vierailija
261/305 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo olin aivan lääpälläni kerran ja pussailukin oli kivaa, mutta se seksi ei sitten tehnykään yhtään mitään, se oli aivan tyhjää touhua.

Tämä.

Nainen ei edes halunnut kokeilla esim. suuseksiä joka on itselleni erittäin tärkeä asia. Seksi oli käytännössä vain lähetyssaarnaajaa hämärässä. Hyvältä sekin tuntui, mutta ei riitä pidemmän päälle täyttämään haluja.

Aloin tästä viestistä miettimään, että mikähän itselleni olisi asia joka puuttuessaan jättäisi seksin vajaaksi. Läheisyys, tuijottelu ja kuiskuttelu, romanttinen rakastelu. Kai minä sitten jatkossa vastaan tuon, jos joku mies kyselee mistä pidän. 

MInua taas ahdistaisi tuijottelu ja kuiskailu, tai ainakin nyt siltä tuntuisi.

&n

Jos ihastuksen tuijotus ja kuiskailu ahdistaa, niin ei se kyllä silloin ole ihastus.

Naapurina arvostan ihan tosi paljon kuiskailuseksiä.

Vierailija
262/305 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ihastuksen tuijotus ja kuiskailu ahdistaa, niin ei se kyllä silloin ole ihastus.

Ei ihastuksen tuijottelu ja kuiskailu ahdista, mutta en itsekään haluaisi, että seksi olisi tuijottelua ja kuiskailua. SE voisi tuntua ahdistavalta. 

t. eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/305 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kuiskailuseksissä siis kuiskaillaan?

Vierailija
264/305 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ihastuksen tuijottelu ja kuiskailu ahdista, mutta en itsekään haluaisi, että seksi olisi tuijottelua ja kuiskailua. SE voisi tuntua ahdistavalta. 

t. eri

Minusta tuo on mielikuvan tasolla tosi kuumaa. 

Vierailija
265/305 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. En ole ikinä päässyt ihastusteni kanssa edes pusutteluasteelle.

N50

Vierailija
266/305 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voisin kuvitella kehuvani toisen vartaloa, miten hyvältä hän näyttää, tuntuu ja tuoksuu, miten paljon häntä haluan ja miten upea hän on. Ylipäätään kuiskailu on minusta seksikästä. 

Vierailija
267/305 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutelu oli taivaallisen ihanaa. Mutta seksi vähän kömpelöä suurimmaksi osaksi, luulen kyllä että olisi parantunut siitä sitten

Vierailija
268/305 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mitä kuiskailuseksissä siis kuiskaillaan?" 

Oon halunnut sua, lääh, siitä asti kun näin sut ekan kerra, puuh, ja sä tunnut, uuuh, niin hyvältäääää. 

Muistitsä, lääh lääh, ottaa, puuh puuh, sen pillerin, lääh puuh, aaaaaamulla, lääh puuuuhh, koska mä tuuuuuun.

Kuule, psst Pertti, ootko sä varmasti sisällä, kun en mä tunne sitä?

Oho, kortsu tais pudota! 

(Näistä vain viimeinen tositarinoita.) 

Vierailija
269/305 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä voisin kuvitella kehuvani toisen vartaloa, miten hyvältä hän näyttää, tuntuu ja tuoksuu, miten paljon häntä haluan ja miten upea hän on. Ylipäätään kuiskailu on minusta seksikästä. 

Joo, kuiskailu voi olla hyvinkin seksikästä. Itse tosin haluaisin vähän riettaampia kuiskailuja. Voi niiden joukossa myös noita mainitsemiasi olla, mutta vähän "tuhmempaakin" saisi kuiskailla.

Vierailija
270/305 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
271/305 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kävi kerran niin, että seksimieltymykset ei mennyt yhtään yhteen. Mä tykkään suht vaniljaseksistä, eri asentoja joo kyllä, mutta en tykkää yhtään esim. B-rapputouhuista, eriteleikeistä, kuristamisesta tms. Miehellä taas oli pakkomielle noista. Ensimmäisellä kerralla kuristi täysin yllättäen, ja pelästyin ihan mielettömästi, uskoin oikeasit kuolevani siihen petiin hullun murhaajan uhrina. Sitten tuli se että ei olisi oikeastaan ollenkaan halunnut tavallista seksiä vaan vain anaalia, ass to mouth, fistaus jne. Mä en tykännyt mistään näistä yhtään, ja monet jutut oli kivuliaita ja kesti kauan toipua alapääkivuista hommien jälkeen. Pakko oli todeta, että me ei kyllä olla oikeat toisillemme.

Minulla oli samantyyppinen tilanne. Todella kiva ja kohtelias mies. Jotenkin siinä oli alusta alkaen jännittävä lataus ja odotus, että pääsee sänkyyn. Heti ekalla kerralla alkoi vongata B-rappua. Lisäksi hän itse sanoi, että tykkää sitoa. Ok, sitä kokeiltiin jossain vaiheessa, mutta se ei kiihota, minua ainakaan, vaan on pelkästään huono asento. En tykkää myöskään läiskimisestä tai läpsyttelystä. Hän sanoi itse, että B-rappua on saatava, se on hänelle niin tärkeä asia. Minulle se ei tuota iloa, sattuu ja ärsyttää pelkästään. Juteltiinkin siitä, onko hänelle ok, jos sitä b-rappua saa vaikka kerran kuussa, ja hän oli sitä mieltä, että tilanteen ja tunnelman mukaan siinä pitää mennä, eikä mitään sopimuksia, että keskiviikkoisin kuukauden ekalla viikolla on tarjolla ja muut ajat pysyy kiinni.

Meidän suhde päättyi siihen, että sanoin suoraan b-rapun ovien olevan pysyvästi kiinni ja mitään läpsimisiä tai sitomisia hän ei tule saamaan. Sen keskustelun jälkeen hän ghostasi minut täysin. Kysyin tekstarilla, mites se kihlasormus (jonka hän oli minulle antanut), ja sain vastauksen, että tunge vaikka sitten se takapuoleesi. Että niin kiva ja kohtelias mies sieltä paljastui.

Vierailija
272/305 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, kuiskailu voi olla hyvinkin seksikästä. Itse tosin haluaisin vähän riettaampia kuiskailuja. Voi niiden joukossa myös noita mainitsemiasi olla, mutta vähän "tuhmempaakin" saisi kuiskailla.

Minullekin, mutta hyvällä maulla, jos ollaan vasta tutustumassa. Yhden kerran mies urahti sängyssä, että susta pitäis n**sia p**kat pihalle, ja se vähän lässäytti halut. :D

Vierailija
273/305 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen ääni on kiva kuulla. 

Vierailija
274/305 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minullekin, mutta hyvällä maulla, jos ollaan vasta tutustumassa. Yhden kerran mies urahti sängyssä, että susta pitäis n**sia p**kat pihalle, ja se vähän lässäytti halut. :D

On vaikea laji. 

Vierailija
275/305 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo olin aivan lääpälläni kerran ja pussailukin oli kivaa, mutta se seksi ei sitten tehnykään yhtään mitään, se oli aivan tyhjää touhua.

Tämä.

Nainen ei edes halunnut kokeilla esim. suuseksiä joka on itselleni erittäin tärkeä asia. Seksi oli käytännössä vain lähetyssaarnaajaa hämärässä. Hyvältä sekin tuntui, mutta ei riitä pidemmän päälle täyttämään haluja.

Aloin tästä viestistä miettimään, että mikähän itselleni olisi asia joka puuttuessaan jättäisi seksin vajaaksi. Läheisyys, tuijottelu ja kuiskuttelu, romanttinen rakastelu. Kai minä sitten jatkossa vastaan tuon, jos joku mies kyselee mistä pidän. 

MInua taas ahdistaisi tuijottelu ja kuis

Jonkun satunnaisen panon kanssa tuollainen olisikin ällöttävää. Mutta aivan eri asia kun kyse on ihastuksesta, ja ihmisestä johon aidosti haluaa kokonaisvaltaisesti tutustua ja jolle tahtoo antaa itsensä täysin, eli ollaan suhdemielellä liikkeellä.

Minulla ei ole koskaan ollut satunnaista panoa, mutta tuijottaminen voi myös olla sairasta dominointia ja joo, tykkään pehmeästä ääntelystä, mutta kuiskaaminen on ärsyttävää. 

Vierailija
276/305 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla kävi kerran niin, että seksimieltymykset ei mennyt yhtään yhteen. Mä tykkään suht vaniljaseksistä, eri asentoja joo kyllä, mutta en tykkää yhtään esim. B-rapputouhuista, eriteleikeistä, kuristamisesta tms. Miehellä taas oli pakkomielle noista. Ensimmäisellä kerralla kuristi täysin yllättäen, ja pelästyin ihan mielettömästi, uskoin oikeasit kuolevani siihen petiin hullun murhaajan uhrina. Sitten tuli se että ei olisi oikeastaan ollenkaan halunnut tavallista seksiä vaan vain anaalia, ass to mouth, fistaus jne. Mä en tykännyt mistään näistä yhtään, ja monet jutut oli kivuliaita ja kesti kauan toipua alapääkivuista hommien jälkeen. Pakko oli todeta, että me ei kyllä olla oikeat toisillemme.

Minulla oli samantyyppinen tilanne. Todella kiva ja kohtelias mies. Jotenkin siinä oli alusta alkaen jännittävä lataus ja odotus, että pääsee sänkyyn. Heti ekalla kerralla

Menittekö tosi nopeasti kihloihin, vai siedittekö vaan tosi kauan seksuaalista yhteensopivuutta?

Vierailija
277/305 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mitä kuiskailuseksissä siis kuiskaillaan?" 

Oon halunnut sua, lääh, siitä asti kun näin sut ekan kerra, puuh, ja sä tunnut, uuuh, niin hyvältäääää. 

Muistitsä, lääh lääh, ottaa, puuh puuh, sen pillerin, lääh puuh, aaaaaamulla, lääh puuuuhh, koska mä tuuuuuun.

Kuule, psst Pertti, ootko sä varmasti sisällä, kun en mä tunne sitä?

Oho, kortsu tais pudota! 

(Näistä vain viimeinen tositarinoita.) 

Kiitos nauruista!

Eiköhän nuo tarinat ole ihan niitä ei-kuiskailuseksin asioita, valitettavasti tuo viimeinenkin. Jos sen kuiskaan niin eihän se toinen edes kuule sitä XDDDD

Vierailija
278/305 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vääräntyyliset puheet eivät koskaan toimi.

Vierailija
279/305 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli samantyyppinen tilanne. Todella kiva ja kohtelias mies. Jotenkin siinä oli alusta alkaen jännittävä lataus ja odotus, että pääsee sänkyyn. Heti ekalla kerralla

Hei, älkää jääkö neuvottelemaan tuollaisista. On paras erkaantua heti, kun käy ilmi, että halut eivät kohtaa. 

Tein itsekin saman virheen. 

Mies selvästi rankaisi minua siitä, etten antanut lyödä itseäni, joten alkoi suorittaa seksin tavalla, etten minä millään ehdi nauttia siitä. Lisäksi olen satavarma, että olisi halunnut myös takapuolta, mutta sen vonkaamiseen asti ei päästy, kun pakenin. Myöhemmin kuulin, että oli jotain toista runtannut salaa ja yhtäkkiä kakkoseen. 

Vierailija
280/305 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisen ääni on kiva kuulla. 

Ja kuiskailu suhisee ja helposti maiskuttaa. Ääntelisi sitten ihan vaan äänteillä.